29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Uprchlíci jako varování

Jan Piňos píše: „Myslí si čeští v míru a pohodlí žijící občané, že je normální zahnat zpět lidi, za jejichž utrpení neseme zodpovědnost, zpět do nelidských podmínek, zatímco budeme dál zvyšovat konzum a globální sociální nerovnováhu?“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 5.8.2015 18:01

Naprostý souhlas..

P. Kersch 5.8.2015 10:17

skóre v NP

Proti včerejšku (2 : 13) je to lepší:

Hvížďala / Orwell dnes /+1 //     Veselý / komety / +1 //     Stejskal / fotbalový incident / -1 //  Vrbenská / Izrael dle Kovanice / +1 //    Svoboda / ČR jako stát je k ničemu /-1 //   Drábek / Hirošima a její význam /+1 //   Kovanic / Prokopské údolí dle Foglara / +1//  Matějka / uprchlíci a sebevraždy / -1 //  Holub / uprchlíci a nepoučená česká veřejnost / -1 // Joch / Zeman je nežádoucí/ -1//    Mlejnek Jr. / Turci útočí na PKK / -1 // Doležal / rozvrat/ -1//  Drápal / Uprchlíci a Piňos/ -1//   Aston / začátek v nedohlednu/ -1//

Celkem poměr  pozitivní příspěvky / negativní příspěvky  =  5  :  9

J. Kanioková 5.8.2015 18:03

No a ?

J. Matuška 5.8.2015 10:17

Kdo se v tom má vyznat? Odzvonit "Schengenu"?

Jak by se měli nazývat lidé, kteří NELEGÁLNĚ přicházejí do naší republiky? Imigranti, uprchlíci? Tahle otázka by měla platnost, kdyby neexistoval Schengen. Na hranicích ČR totiž neexistují pasové kontroly. Nelegálové by měli být zadrženi na vnějších hranicích EU. Možná z neznalosti složitého problému se domnívám, že zákonná úprava vstupu a pobytu "uprchlíků/imigrantů" a celý komplex otázek s tím spojených není dostatečně účinný pro současnou realitu. Nedovedu si představit, jak dlouho bude trvat případná potřebná změna a jestli se vůbec na ni všechny státy shodnou. Říkává se, že na mimořádné události se musí reagovat mimořádnými opatřeními. Bylo by dobré rozklíčovat kdo za co může a pokusit se najít řešení. Osobně to vidím černě.

Občané třetích zemí bez vízové povinnosti: Na území ČR či jiných schengenských států můžete pobývat po dobu 3 měsíců během půl roku ode dne prvního vstupu /ode dne překročení vnější schengenské hranice VYZNAČENEHO NA RAZÍTKU OTIŠTĚNÉM V CESTOVNÍM DOKLADU/. Charita Č.B.

Jak měl opět pravdu VK, když mírnil nadšení všech, včetně mé maličkosti, nad zavedením "Schengenu"...

J. Kanioková 5.8.2015 18:07

Především odzvonit EU a vrátit se k EHS

Uspěchaná "intelektuální elita", která neuvažuje dál než za své volební období, zmirvila kde co !

Euro i Schengen se ukázaly jako naprosté propadáky.

Debilní doba, kdy lidi uznávají žvanily a odmítají ty, kteří argumentují pravdou..

J. Matuška 5.8.2015 20:45

Re: Především odzvonit EU a vrátit se k EHS

Paní Kanioková, je to vidět i tady. Žvanilové k žvanilům, jako vrána k vráně... Stačí se podívat, co dosud vyprodukovala Knihova Václava Havla a IVK...

P. Švejnoch 5.8.2015 9:42

Piňos, Piňos...?

Není to ten, co mu onehdá vyrazili zub za nějaké to jejich bránění kůrovce či podobnou smysluplnost? Nebo to byl Patočka?

Ať tak či onak, myslím, že by bylo na čase tuto zkušenost panu Piňosovi oživit, ev. nechat zažít... ;-)

J. Slanina 5.8.2015 9:33

Odpovědnost jedince.

"„Myslí si čeští v míru a pohodlí žijící občané, že je normální zahnat zpět lidi, za jejichž utrpení neseme zodpovědnost, zpět do nelidských podmínek?"

Já sám za sebe tedy žádnou odpovědnost za utrpení těch běženců rozhodně nepociťuji, i přes obviňování podobných pitomců jako je Piňos. Například ani netuším jakým způsobem bych já osobně měl způsobit ony nelidské podmínky. Naopak se domnívám, že se v dobách pozdního kolonialismu měli oproti rusákama způsobeného národně "osvobozeneckého" boje jako prasata v žitě. Pokud jsou a budou na takové úrovni, že se mnohem dříve naučí držet v prackách kalašnikova než motyku a lopatu, odmítám nejen jakoukoliv osobní odpovědnost za jejich "štěstí", ale nemíním na přispět jedinou korunou.

Tož asi tak.

J. Kanioková 5.8.2015 18:49

Souhlas,

jestli pan Piňos nese nějakou odpovědnost za něčí utrpení, nechť ho řeší. Ale vnucovat nám špatné svědomí... je prostě hrdý P&L...

To jsou prostě následníci lidí jako Havel apod.

K. Janyška 5.8.2015 8:52

Žádná západní civilizace neexistuje ! Je jen proces

civilizace, tedy přemeny divocha v občana obchodem, který se rozlévá po celé Zemi a který má tam kde různé podoby, sílu a stupeň. Lidský svět je celek, rostoucí na stejných principech a čím dále tím více propojenější. To však neznamená v žádném případě, že je to jedna velká organizace. Je to entita sestávající z jednotlivců a jejich subjektů, včetně národních států, které spravují kazdý kousek povrchu planety. A tak to navždy i zůstane. Lidský svět je spontánním řádem lidské interakce, nikdy nebude organizací, neboť to prostě z technických na objektivních důvodů mejde ! Lidé však o tom nic nevěděí a organizují a organizují. Pak to dopadá, jak to dopadá... Dzp.

D. Polanský 5.8.2015 12:11

Re: Žádná západní civilizace neexistuje ! Je jen proces

Arabové obchodují od nepaměti. Ale ta přeměna nějak u nich nefunguje, nevíte čím to je?

K. Janyška 5.8.2015 20:52

Re: Žádná západní civilizace neexistuje ! Je jen proces

Vím, tím, že žijí v teple a nemusejí se připravovat na zimu... Dzp.

I. Schlägel 5.8.2015 8:45

Děkuji pane Drápale

za stručné a smysluplné shrnutí. Svět Piňosů to bohužel k realitě neposune, na to jsou tihle pachatelé dobra příliš zaujati sami sebou a svými "vizemi".

Z. Bureš 5.8.2015 7:51

Soudruha Piňose znám osobně.......

.....ještě z doby, kdy jako vedoucí CHKO Broumousko, sabotoval státní zájmy - za což byl z CHKO kopnut do pérdele !!!

Já osobně jsem většího vola ve státních službách - za svých 42 let praxe. .....nepotkal.

Takže jinými slovy: Dělat nějaké závěry z článku totálně vypatlaného Magora, je házení perel sviním !!!

J. Vlček 5.8.2015 7:47

Hnutí Duha...

...ať se drží toho, kvůli čemu byla založena, to je ochrany životního prostředí a nemontuje se do věcí, které nejsou její náplní. Ono stačí, když škodí v oblasti, na jejíž ochranu vznikla, což je právě zmiňované životní prostředí. A za takovou činnost jsou placeny od koho? Od státu? A pokud je stát platí, kontroluje také jejich činnost? Nebo stačí, když do takovýchto hnutí, podobných Duze, stát lije finanční prostředky daňových poplatníků, a ony pak mohou jednat svobodně, třeba i v neprospěch státu, nebo dokonce, jako v tomto případě pana Piňose, stát podvracet?

P. Vaňura 5.8.2015 17:04

Státní příspěvky "neziskovkám," které se nevěnují

péči o postižené čí sportu mládeže je třeba ZRUŠIT!!!

P. Lenc 5.8.2015 7:38

U všech těch Piňosů

je zajímavé, jak umí své lži zabalit do úhledného "lidskoprávního" balíčku.

B. Volarik 5.8.2015 6:46

Pokud si pan Piňos myslí,

nebo cítí, že je osobně zodpovědný za bídu třetího světa, dobře mu tak. Ať si nabere migrantů kolik se mu zlíbí, ať si je ubytuje a živí. V tom mu nikdo nebrání. Pokud se ale snaží vnutit normálním lidem jeho bludy o vině...tak je vůl a to velmi nebezpečný.

J. Jurax 5.8.2015 1:25

Stručně řečeno

Jan Piňos je mluvčí hnutí Duha, čímž je řečeno vše.

Co jiného než hovadnosti lze čekat od zelenorudého duhatce? Jest zbytečno si názorů takového vůbec všímat. Rudozelení duhatci jsou zemští škůdci.

K. Frauknecht 5.8.2015 7:33

Re: :-)))

Zjevně se Duha chce zapojit do imigračního byznysu (nějaká dotace navíc se hodí :-)). Dosud byly jejich snahy zcela opačné - člověk přece šlape po broučkách a vydejchává laním vzduch :-)).

J. Vintr 5.8.2015 1:11

Kopat do naší civilizace je snadné

a proto existuje spousta exhibicionistů, kteří to s chutí dělají. Naše civilizace jistě není ani zdaleka dokonalá, ale je nejlepší z těch, které na naší planetě existují a kdykoliv v minulosti existovaly. Mimo jiné i tím, že podobným lidem jako je pan Piňos umožňuje bez jakéhokoliv omezení hlásat jejich názory a obrazně řečeno "kopat se do vlastního pozadí".

H. Lukešová 5.8.2015 1:16

Re: Kopat do naší civilizace je snadné

Přesně tak. Ale to levičáci nikdy nepochopí, ti chtějí evropskou Evropu zničit a nahradit ji muslimskou kulturou, založenou na šarii ze vším všudy.

D. Polanský 5.8.2015 12:14

Re: Kopat do naší civilizace je snadné

Odkud víte, co chtějí levičáci? Slyším poprvé, že by chtěli v Evropě zavést muslimský řád. Prosím citaci.

P. Vaňura 5.8.2015 20:05

Oni chtějí otevřít Evropu mrakům muslimů a jenom

naprostý blb si může myslet že to nekončí islamizací!

J. Slanina 5.8.2015 9:36

Re: Kopat do naší civilizace je snadné

Ale jó, ať hlásá, od toho je demokracie. Ale jenom a pouze za SVÝ.

H. Lukešová 5.8.2015 0:15

Pan Piňos

je především multikulti politkorektní levičák, odtud ta nenávist k západní civilizaci, podpora teroristů, oikofobie je jedna z nejhnusnějších vlastností člověka, nenávidět svůj původ, své kořeny, svou kulturu, své dějiny a svůj stát.

O. Kadlec 5.8.2015 0:32

Re: Pan Piňos

No když je takovej, tak to bude fajn chlap. Asi přítel. Jestli nenávidí civilizaci, to teda ale nevim....ale s tím ostatním to bude právě naopak.

H. Lukešová 5.8.2015 0:42

Re: Pan Piňos

Tady jeden postřeh, jací vlastně jsou ti "uprchlíci"

http://rogozov.bigbloger.lidovky.cz/c/448050/O-znasilnovani-deti-snadne-bile-maso.html

O. Kadlec 5.8.2015 0:46

Re: Pan Piňos

Vy jste slečno, dost daleko od civilizovanosti v pravém slova smyslu, od kultury, a - jak je právě vidět - od dobrého vkusu. Jste na této scéně skrz tisíce strašlivých příspěvků už dost známá. Takže když vy napíšete, jaký je Jan Piňos /ta ošklivá slova/, pak mne ten člověk bude asi zajímat.

Berte to jako názor proti názoru.

H. Lukešová 5.8.2015 1:15

Re: Pan Piňos

Vážně? Takže kdo nemá váš levicový názor, zastávající se masové imigrace "uprchlíků" má "strašlivé názory". Můj názor naopak je, že strašlivé názory máte vy. 81% Čechů zde nechce žádné "uprchlíky", chtějí žít svůj život, ve své zemi, nechtějí Českou republiku zničit. Jak skučel a řval Šafr včera v Událostech a komentářích, jací jsou Češi "xenofobofé", "rasisti". Vy patříte k úzké skupince neolevičáků odtržených od reality. Ale neberte to jako napadení, vy jste napsal názor, který bych já mohla brát jako napadení, já jsem napsala názor. A jinak k odkazu nic? Jak pákistánští muslimové znásilňují a prodávají do sexuálního otroctví bílá anglická děvčata. To váš názor je zvrhlý, nenávidějící naši civilizaci.