19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

SVĚT: Ruské chucpe

Na území ovládaném zločinci horšími Al Kajdy, fanatickými teroristy z organizace Islámský stát (IS), se dějí zvěrstva. Lidem, jimž tam jde dnes a denně o život, kteří jsou vražděni, mučeni, křižováni, podřezáváni, znásliňováni a odsuzováni k vyhladovění, zbývá jediné. Naděje, že jim mezinárodní společenství pomůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 15.9.2014 11:18

Re: amíci by to podle Moskvy měli dělat jako Rusáci

:-))))

Jsou to přece dobrovolníci, co se už na řádění islamistů nemohli dívat!

M. Zikmund 15.9.2014 12:09

Re: amíci by to podle Moskvy měli dělat jako Rusáci

Kdyby to bombardování dělali amíci ve stejném rozsahu jako rusáci, to by bylo bylo ještě v klidu, ale nedej bože, aby to rusáci začali dělat jako amíci. To by byl teprve fofr.

J. Mrázek 15.9.2014 12:20

To už by dávno byl KONEC ...

Jenže amíci mohou vše a reakce na jejich akce jsou brány ne jako obrana, ale jako TEN SI ZAČAL ....to je pak těžké s těmi trulanty, když schválně provokují a nechápou obranu jako obranu.... méně slušná slova použít kvůli automatu nelze....

J. Matuška 15.9.2014 9:30

Americké chucpe?

http://www.paratdnes.cz/2014/09/STRUCNA-NEOBJEKTIVNI-CHRONOLOGIE-UDALOSTI-NA-UKRAJINE.html

J. Matuška 15.9.2014 9:13

Syrská občanská válka

je stále trvající vnitřní ozbrojený politický konflikt v Sýrii. Konflikt začal 15. března 2011 poklidnými demonstracemi v rámci ARABSKÉHO JARA, rozvinul se do celostátního povstání a v roce 2012 eskaloval do občanské války. Rebelové požadují ukončení téměř pt desetiletí trvající vlády strany Baas a rezignaci prezidenta Bašára al-Asada, ten to ale odmítá. /WIKI/

Kdo podporoval poklidné demonstrace v rámci ARABSKÉHO JARA? Jaké jsou výsledky? Rozvrat? Nebylo to spíše AMERICKÉ NEOKONSERVATIVNÍ CHUCPE? Žádný z prezidentů, které ARABSKÉ JARO smetlo nebyli žádní svatouškové a vládli pevnou, někdy i krvavou rukou. V podstatě v těchto zemích byl "klid", který neohrožoval ostatní svět. Co se děje nyní?

Američané jsou koumáci. Dovedli metodu barevných revolucí do dokonalosti. Všechny mají jednotný scénář. Začínají pokojnými demonstracemi, později se přitvrdí. Nakonec vítězí lid. Ne sice ve svobodných volbách, ale silou "ulice, náměstí".

V Kyjevě to bylo jinak? To byli "Rusáci", kteří shodili pracně vytvořenou kompromisní DOHODU mezi zástupci EU, opozice a prezidentem Janukovyčem?

Díky Internetu je možné se seznámit i informacemi i z druhé strany. Bohužel, jedná se mnohdy pouze o "protiproud". Ten zdaleka nemá tu sílu. Televize, rozhlas, hlavní deníky šíří jenom tu jednu pravdu. A většina lidí nemá čas vysedávat u počítače a hledat i jiné "úhly pohledů". Bunga bunga!

P. Kmoníček 15.9.2014 8:58

SSSR nebo Rusko?

Je to marný,je to marný,je to marný.Vychází to nastejno.

L. Křivan 15.9.2014 9:03

Re: Nevychází to nastejno

SSSR bylo internacionální imperialista a Rusko je nacionální imperialista.  SSSR se mohlo šířit do celého světa, ale Rusko se musí omezit na území, kde žijí Rusové.

J. Matuška 15.9.2014 9:26

Re: Nevychází to nastejno

Teprve díky událostem na "Ukrajině" jsem pochopil, že RUSKO/RF není SOVĚTSKÝ SVAZ. Pane Křivane, souhlasím s Vaším názorem. Ano, Rusko je nacionální imperialista. Co je podstatné? Neohrožuje svět. Stejně tak i Čína. Je otázka, kam se svět pohne v příštích desetiletích. USA "pomalu" přestává být tou unipolární supervelmocí. Trendy naznačují, že státy BRICS nebudou dlouho hrát jenom ty druhé housle.

Politika USA po skončení 2. světové války byla prozíravá, moudrá. Američané se poučili z historie, Německu a Japonsku pomohli na nohy. Oba státy nemusely cpát do zajišťování své bezpečnosti obrovské částky - toto břemeno si vzali Američané za své - díky jim za to. Po pádu Říše zla, se podle mého názoru, stává politikou imperiální, snažící se o vybudování NWO... A to, bohužel, nevybíravými prostředky...

L. Křivan 15.9.2014 10:14

Re: Nevychází to nastejno

Pane Matuško, máte recht.  Putin nedávno řekl: "Kdo nelituje rozpadu SSSR (myslel tím Rusy) nemá srdce, kdo ale chce SSSR obnovit nemá rozum"   Jeho věta se týká pouze Rusů, protože pro ně byl SSSR zdroj jejich hrdosti. Pro nás a ostatní národy byl zdrojem strachu a nenávisti.

Putin je jednoznačně ruský a ortodoxní imperialista.  Jako hráz a opora proti společnému nejhnusnějšímu nepříteli - islámu by měl být  Putin náš přítel a spojenec. A ne abychom mu šlapali po bábovičkách !

J. Matuška 15.9.2014 10:31

Re: Nevychází to nastejno

Pane Křivane, jsem rád, když zjistím, že někdo souhlasí s mými názory. Lidé by neměli mlčet, domnívám se, že nejsme jenom sami dva, kteří to vidíme podobně. Stále jsem  Amerikanofilem /snad paleokonservativcem/, ale "neokony" považuji za poltiiky, kteří USA a celému světu značně škodí. Nepřátelé naší civilizace/kultury nejsou Rusové. Zřejmě nenávist proto "Rusákům" zatemňuje mozek. Četl jsem několik Putinových projevů, vyznačují se mírností, inteligencí. A hlavně vidím, že slovům předchází dlouhé uvažování. Americká politika v minulosti vynikala svou promyšleností, dneska jsou to ad hoc pouhé výkřiky pronesené v kvaltu.

L. Křivan 15.9.2014 11:47

Re: Nevychází to nastejno

Amerikanofilem :-)) jsem se stal už jak jsem se naučil číst.  Tehdy nebylo moc dětských knížek na trhu, tak jsem v tátově knihovně vyhrabal dvě krásě vázané tlusté bichle. Země průhů a hvězd,  takové reportáže z USA dvacátých a třicátých let. Amerika byla krásná ještě v 60. letech.

To co je dnes je ubohé. Černý Husain v Bílém Domě, ... má bílou matku, (i když moc pochybné morálky),  má bílé vychování i vzdělání,..  ale tvrdí že je negr.  Je mnoho shnilého v USA.

B. Rybák 15.9.2014 11:53

Re: Nevychází to nastejno

Souhlasím s Vámi pane Matuško.

J. Matuška 15.9.2014 11:58

Re: Nevychází to nastejno

Pane Rybáku, děkuji Vám. Jsem stárnoucí paprika a rád si taková slova přečtu. Zdravím.

J. Kanioková 15.9.2014 11:29

Naprosto přesně..

"Jako hráz a opora proti společnému nejhnusnějšímu nepříteli - islámu by měl být Putin náš přítel a spojenec. A ne abychom mu šlapali po bábovičkách! "

B. Jelínek 15.9.2014 8:38

Ruské chucpe?

Pořád tady autore píšete jak se ubližuje Izraeli (taktika Palestinců je známa a "preventivní" nebo naopak zase "odvetné" zásahy Izraele taky nebudou vždy košer) a teď jste se tedy rozjel. Problém ale je, že trochu trpíte profesionální slepotou. Když bojovali Američani proti Hitlerovi, tak už je navždy vše správně ať udělají co udělají a naopak Rusové jsou zlo (ať už jim velel Gruzínec, nebo Ukrajinec...) anebo jsou RF. Máme ten svět hezky černobílej, ne?

P. Kmoníček 15.9.2014 9:01

Re: Ruské chucpe?

To Vám přednášeli na cvičeních Lidových milicí,Jelínkoviči Jelínkove,že?

L. Křivan 15.9.2014 9:07

Re: "odvetné" zásahy Izraele

Na rakety, dopadající do obytných území na civilisty ja KAŽDÁ  odpověd "košer".

B. Hamáček 15.9.2014 8:23

Je zajímavé ...

Je zajímavé ,že komunisté , multi kulti a vůbec levicoví intoši neomylně dokáží podporovat ZLO ! Chudáci Palestinci , chudák diktátor Assád , chudáci srbští vrazi v Jugoslávii atd. Jen tak mimochodem , komu asi nejvíce vyhovuje rozdrobená a rozhádaná Evropa ? Malý příklad : "Ne základnám" kampaň placená z Ruska , to přiznali sami její propagátoři veřejně v televizi.

B. Volarik 15.9.2014 8:13

Rusko odjakživa bylo a dlouho ještě asi bude nebezpečné .

Nebezpečné svým sousedům, Evropě a světu vůbec. Na rozdíl od Ameriky je Rusko skutečná anebo aspoň snažící se být imperiální říší. Na rozdíl od Ameriky si přivlastňuje území, kam se pod takou či onakou záminkou naveze. Ruské tanky v Estonsku, Litvě, Lotyšsku, Finsku Maďarsku, Československu, Gruzii atd .... nikdy nikoho neosvobodily od zla. Jen to zlo ssebou přinášely. Kolik území si přisvojila na věčné časy Amerika po vyhrané 1. a 2. Světové válce?

L. Křivan 15.9.2014 8:50

Re: Rusko odjakživa bylo a dlouho ještě asi bude nebezpečné .

Pane Volariku,  měli bychom rozlišovat mezi sovětským imperialismem s ideologií komunismu a ruským imperialismem basírujícím na ruském národě a pravoslaví. Ten sovětský se mohl šířit bez ohledu na národnostní hranice, ale ten ruský nemůže. Ten zůstane omezen na ruský národ.  Něco jiného je sféra vlivu, nebo "přátelsky nakloněné" vlády. 

Problém baltických zemí je primitivní menšina, neschopná a neochotná se naučit se místní řeč. Navíc se jedná o sovětskými okupanty a vrahy dosazené vetřelce. Ti by se měli repatriovat.

L. Křivan 15.9.2014 8:12

Putin dělá naschvály.

A divíte se ?  Potom co mu lezeme na jeho píseček  a šlapeme mu do jeho báboviček ?  Krym byl od Kateřiny Veliké ruský, papír nepapir,...   a když černý Husein začal jednat s Ukrajinou, že by Sevastopol by se mohl stát někdy základnou US-Navy,...  to je šlapání do ruské bábovičky !  Problém je v tom, že Krym potřebuje spojení po souši, a to vede ausgerechet územím s rusky mluvící a rusky cítící většinou obyvatelstva. K tomu přidejte pitomé chování Kyjeva (zákaz ruštiny) a na občanskou válku je zaděláno.  Zkuste si představit, že by v Československu Praha zakázala používat slovenštinu !

Putin byl Západem zklamán a proto otočil a tvrdě vede Rusko k postavení velmoci. Nemusí se nám to líbit, ale to je vše. Sankce řežou víc do vlastního masa.

To co se právě děje je jak u blbých na písečku.

P. Remeš 15.9.2014 8:25

Re: Putin dělá naschvály.

Aniž bych chtěl Putina hájit, také ze současné vypjaté situace viním do značné míry Západ. Včetně toho, jak se chová Rusko. Politika je o schopnosti jakési "šachové hry", jejímž cílem je uspokojit všechny hráče, aniž by to vedlo k válečnému konfliktu. Poprvé se politika a diplomacie ve smyslu alternativy války představila na Vídeňském kongresu. Tehdy tento koncept zajistil mír pro Evropu na následující půlstoletí. Dneska mám velké obavy, že Západ devalvuje koncept diplomacie na úkor harašení zbraněmi ... :o(

L. Křivan 15.9.2014 8:59

Re: Putin dělá naschvály.

Po rozpadu SSSR bylo Rusko v příšerném hospodářském srabu. Západ toho tvrdě využil, postoupil velice daleko, podle Rusů příliš,.....a Putin teď, když je Rusko opět relativně silné, dobývá ztracené pozice. Může nás to srrát, ale dělat proti tomu moc nemůžeme. Na to je Rusko už příliš silné, a Západ na kraji katastrofy. Islámský nepřítel je už v zemi, a má tu silnou pátou kolonu.

J. Kanioková 15.9.2014 9:40

Vidím to stejně..

George Friedman - (Příštích sto let, vyšla 2008) - "Spojené státy si budou chtít udržet dominanci kontrolou světového obchodu, čemuž pomáhá i kontrola vodních cest, tudíž i ztížený přístup Ruska k jižním mořím. A ten pokus tu také byl, vytlačit Rusy z pronajatých pozic v syrském přístavu Tartús a z krymského Sevastopolu. K doplnění této strategie uvádí Friedman i pokusy ovlivnit konflikty na jeho pozemních hranicích, aby byl nucen posilovat pozemní vojska na úkor budování hospodářství. Všechno to se stalo a děje. Friedman je bývalý analytik CIA.."

B. Rybák 15.9.2014 11:36

Re: Vidím to stejně..

Souhlasím s Vámi i s panem Křivanem.

J. Mrázek 15.9.2014 5:57

Assad, president země.Chucpe ?Jak pro koho!

President Assad prohlásil, že pokud na půdu jeho země,kde američané proti němu vyzbrojili islamisty, že pokud tam vtrhnou i ti američané, tak je to agrese. Že se Rusko už podruhé snaží zastavit americkou agresi, tentokrát přímo Amerikou a jejími silami vedenou je snad normální. Nenormální je zastávat se agresorů, ať jsou jakéhokoli vyznání a státní příslušnosti. Chucpe je schvalovat likvidační politiku nejmenovaného státu, který tuto politiku uplatňuje po polovině světa s jediným cílem- rozděl a panuj.

P. Kmoníček 15.9.2014 9:03

Re: Assad, president země.Chucpe ?Jak pro koho!

Další milicionář,Mrazík.

L. Křivan 15.9.2014 9:12

Re: Nemáte pravdu, pane Mrázku !

Islamisti jsou takové nebezpečí pro celý svět, že je nutné je likvidovat všude, kdykoliv a při každé příležitosti bez ohledu na nějakou diplomacii.

Když bude po vesnici lítat vzteklý pes s pěnou u mordy, tak ho zastřelíte okamžitě jak ho dostanete na mušku, i kdyby byl právě v sousedově zahradě.  Islamisti jsou horší svinstvo než vzteklý pes.

J. Slanina 15.9.2014 11:43

Re: Assad, president země.Chucpe ?Jak pro koho!

Takže ty, soudruhu mrázku, jsi vlastně nenormální, když se zastáváš té agresorské svině rasputina, neníliž pravda?

J. Mrázek 15.9.2014 13:52

Ukázka Vašeho IQ je tristní

Jak se s tímhle můžete pohybovat mezi lidmi ????