3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SVĚT: Protiizraelský teror optikou teroru ve Štrasburku

Lidé ve Štrasburku zažili to, co lidé v Izraeli. Zákeřný teror – i s tím snad dobrým koncem. Rozdíl je pouze v tom, že štrasburskému vraždění dávají naše „velká“ média podstatně větší prostor než arabskému vraždění v Izraeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 17.12.2018 21:47

Terorismus není žádný přirozený čin:

Budeme bojovat, nesmíme se vzdát! - https://annheberlein.com/2018/12/12/terrordad-ar-ingen-naturlag-vi-ska-slass-inte-kapitulera/?fbclid=IwAR0rX-n0tY4rOKDaU3Wal0M-MbRfQvFCdrneaGh8BH4OrruGll4-M69BNsQ

I. Štípek 17.12.2018 16:32

Snaživcova optika

je vražedná, krvelačná, odsouzeníhodná.

S. Netzer 17.12.2018 17:01

Re: Snaživcova optika

Nevím, kdo je "snaživec".

Nejodpornější mi přijde "optika" hysterické fanatičky Lukešové: "věřit v existenci nějakých "bezúhonných Arabů" je nesmyslem".

"U islámu nelze mluvit o "individuální vině", jedná se jednoznačně o vinu kolektivní, bohužel, Všude jinde se dá o individuální vině uvažovat, ale u muslimů se jedná o vinu kolektivní...".

A. Alda 17.12.2018 11:20

Souhlas.

A mimo musulmanský problém dodávám, že zákaz trestu smrti způsobuje zastřelení i těch, kteří by třeba trest smrti nedostali, byl-li by umožněn.

Š. Hašek 17.12.2018 17:14

Re: Souhlas.

Souhlas s Vámi.

Souhlas s článkem.

J. Lepka 17.12.2018 10:51

Základním atributem muslimského teroristy je vymytý mozek,

bojový pokřik a natěšení na 72 panen v ráji. Nejsnazší řešení je objasnit takovému blbovi, že i přístup do ráje lze zatrhnout, nejsnáze zašitím jeho potenciální mrtvoly do prasečí kůže a spálením v kafilerce.

R. Gramblička 17.12.2018 10:02

jen tak mimochodem

Austrálie formálně uznala Západní Jeruzalém za metropoli Izraele, ambasádu tam ale stěhovat nebude, dokud prý nenastane mír...

Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/6478-ranni-kavicka-terezy-spencerove-15-12.html

postupně jich přibývá, byť zatím dost pomalu

K. Janyška 17.12.2018 9:19

U nás kdysi zabil chlap 7 lidí vlastní rodiny a sám skočil

traktorem do strže. Všude ve světě je něco.

Já bych to z hlediska vývoje lidského světa tak nezveličoval, i když mi je těch mrtvých líto, jako jakýchkoliv jiných nevinných... Dzp.

K. Garfield 17.12.2018 10:17

Re: U nás kdysi zabil chlap 7 lidí vlastní rodiny a sám skočil

Ano, vraždy "rodinného typu" (mezi kriminalisty domácí zabijačka) se stávají, a jsou to tragedie. Stejně jako tragické nehody.

Nesrovnával bych bombu v letadle s leteckou nehodou, nebo nehodu na dálnici s úmyslným najetím do davu lidí na vánočním trhu.

Teror je od slova strach. Úmyslem teroristů je strach vyvolat. Výběrem cílů, způsobem provedení, medializací. A dost se jim to daří.

Z hlediska vývoje světa to žádné zveličování není. Se podívejte, jak takové události změnily náš běžný život. Od nástupu do letadla, přes kontrolu bankovních operací, skenerů v muzeích a kostelech, kamerové systémy všude, sledovací drony, biometrické doklady... Blbý kufr na letišti, který by před pár lety otevřeli a hledali majitele, teď naloží do pyrotechnického zvonu a někde odpálí... Mohl bych pokračovat dlouho...

Ať chcete nebo ne, vývoj lidského světa se po 9.11.2001 změnil k nepoznání...

K. Janyška 17.12.2018 11:31

Re: U nás kdysi zabil chlap 7 lidí vlastní rodiny a sám skočil

Náboženská válka je náboženská válka. Na civilizovanosti lidí je nutno pracovat, tedy na jejich relevantním vzdělání. Náboženský iracionalismus je sviňa... Dzp.

Š. Hašek 17.12.2018 17:21

Re: U nás kdysi zabil chlap 7 lidí vlastní rodiny a sám skočil

Já bych "zveličoval" a rozlišoval.

Pokud někdo se chlubí a koná - tedy Židy "vyhání do moře a podřezává je", je třeba konat.

Izrael jest schopen řešit "adekvátnost jednání někoho dle současné demokracie/soudně/křesťanskožidovsky". Lid líný, drzý Palestiny (kdysi psal Ruďas o pracovitém lidu Palestiny) pouze oslavou dalšího mrtvého Žida. Jaksi dle Koránu, že. Nebo též mrtvého Křesťana. Pes jako pes, že, podle nich.

M. Šurgot 17.12.2018 7:10

Jeden podstatný rozdíl mezi Evropou a Izraelem existuje

Jakkoliv jsem odpůrce muslimské imigrace do Evropy, jakkoliv jsem odpůrcem palestinského teroru a obecně teroru, který produkuje fanatický islám, přece jen mám obrovskou výhradu k činnosti Izraele ve vztahu k teroristům...

Pokládám za nepřijatelné, že Izrael bourá domy rodin teroristů... kolik členů rodin teroristů prokazatelně ví, nebo vědělo, že jde jejich rodinný příslušník stezkou teroristů..jak to izraelská justice dokazuje, že je oprávněna bourat domy kvůli teroristickému činu...

Naštěstí se v Evropě nebourají domy rodin, z nichž teroristé pocházeli.

Už několikrát mne totiž napadlo, proč zrovna Izrael, stát vzniklý prací obětí holocaustu, dělá věci, příslušející spíše fašistům.

J. Jelínek 17.12.2018 8:44

Re: Jeden podstatný rozdíl mezi Evropou a Izraelem existuje

A co měl holocaust co společného s fašismem? Italové budovali plynové komory?

V. Student 17.12.2018 9:16

Re: Jeden podstatný rozdíl mezi Evropou a Izraelem existuje

Akce a reakce, pane Šurgote. Bylo mi do smíchu i pláče zároveň, když po štrasburském útoku jsme byli jakýmsi EU hlavounem napadeni, že bráníme migraci. Ano, ovládá dobře ten pán tohle společenské judo, tyhle šachy života, když dokáže o sto osmdesát obrátit pozornost od nemorálnosti útočníka k nemorálnosti naší. Poslíčky tohoto zvrhlého, ano, zvrhlého způsobu myšlení bylo, když po jiných útocích byly zveřejňovány obavy, že věc poslouží "populistům".

Uvědomujete si, že Izrael se takto chová k někomu, kdo nezastírá, že ho chce vyhladit, že židy nepovažuje ani za lidi? Možná ne, a jste tímhle způsobem myšlení jen infikován, myslíte si třeba, že svou reakcí projevujete větší díl morálnosti, druzí. Nebo patříte k té druhé straně a děláte to zcela informovaně a vědomě, to já nevím.

Každopádně bych vám rád sdělil, že za války byli lidé, kteří takovýmto způsobem podvraceli morálku obyvatelstva, stavěni před válečný soud a dostávali velmi přísné tresty. Protože každý stát věděl, že tohle dopustit nesmí, má-i přežít. Izrael je ve válce. Podivné, kdy útočník udeří a pak začne kničet, že ten druhý napřáhl. Už to o morálce útočníka cosi vypovídá, nemyslíte?

I. Štípek 17.12.2018 10:41

Re: Jeden podstatný rozdíl mezi Evropou a Izraelem existuje

Pan Šurgot se musí divit, jako každý, kdo tady nechce vidět černobíle. No, teď se dozvěděl, že patří před vojenský soud, zřejmě i zpochybňuje holocaust, a dělá to jistě schválně, je proarabský fanatik a vůbec antisemita. Tak jsme dva, i já používám rozum.

P. Grigar 17.12.2018 15:37

Re: Jeden podstatný rozdíl mezi Evropou a Izraelem existuje

.. pane Šurgote, o fungování tamních rodin máte dosti naivní představu, jejich sociální struktura a strategie je odlišná od naší.

Žijeme v jiných podmínkách a podle jiných zásad a přesto: u vás doma by si nikdo nevšimnul, s kým se stýkáte, jak se chováte, smýšlíte, hovoříte o určitých tématech?

B. Baron 17.12.2018 1:13

Tak, tak. Aniž bych schvaloval co se stalo , musím konstatovat , že bude třeba více takových událostí, než se v těch dutých hlavách na západě rozsvítí.

J. Jelínek 17.12.2018 8:46

Re:

Zatímco dutohlavové na východě už mají dávno rozsvíceno.

I. Schlägel 17.12.2018 9:21

Re:

Jsou situace, díky kterým se rozsvítí i dutohlavům. Vy k tomuto procesu nemáte ani nakročeno.

V. Kain 17.12.2018 9:09

Re:

Dotknul jste se Jelínkových miláčků tím, že jste je nazval dutohlavové.Oni to nebudou jenom dutohlavové,ale nebezpeční levičáci.

J. Jelínek 17.12.2018 9:19

Re:

Ne tak, dobrý muži, žádné milášky nemám a mezi levičáky už vůbec ne.

H. Lukešová 17.12.2018 0:16

Stáhnout se z oblasti

Judeje a Samaří by byla pohromou pro Izraelce. Biblické tepající srdce Izraele odebrat Židům? Vždyť by se jednalo o zločin proti Židům. Tyto zločiny spáchané palestinskými Araby opět potvrzují, že věřit v existenci nějakých "bezúhonných Arabů" je nesmyslem, protižidovským nesmyslem. Islámský nacismus se neliší od nacismu německého. Stejná nenávist, stejné násilí.

Ruce od krve zavražděných Izraelců mají potřísněné všichni příznivci palestinských Arabů, všichni, do jednoho. Nelze hájit neobhajitelné. Ale žádné zlo nemůže přemoci židovský národ, jak praví Donald Trump.

J. Fridrich 17.12.2018 7:10

Re: Stáhnout se z oblasti

Souhlas. Izrael svým správně nekompromisním střežením své hranice pomáhá " držet na uzdě " všechny ty muslimské teroristy - na rozdíl od zcela nekompetentních vůdců Evropy kteří je nyní po ukončení sponzoringu Trumpem živí - jejich přítelkyně Federica Mohengrini z evropských peněz..

J. Jelínek 17.12.2018 8:47

Re: Stáhnout se z oblasti

Ano, s tím lze souhlasit.

M. Krčmář 17.12.2018 9:48

Myslím, že Donalda v tuto chvíli trápí spíš mexická hranice. Já nejsem příznivcem toho, jakým způsobem byl vytvořen (uměle) novodobý stát Izrael, nicméně,aby přežil, musí se bránit. Chceme-li přežít i my, musíme se bránit též. Nejdříve je však třeba porazit naši vlastní pátou kolonu,to jest Brusel.

S. Kalužík 17.12.2018 12:18

Re:

Vždy se má začít doma, až se vypořádáme s naší domácí pátou kolonou komančů, Zemana a Bureše, pak můžeme porážet Brusel - vždyť si poslechněte Konečnou . co jsme si tam navolili za pakáž :)

M. Krčmář 17.12.2018 12:40

Tu jsme si nezvolili my(já určitě,vy těžko),ale naši milí spoluobčané, stejně jako Babiše a Zemana. Něco pro zasmání: serou vás vaše děti,volte hnutí ANO,poserete jim život! Ale když jsou ty Vánoce,tož čert vem Babiše.