28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: Převýchova Gillettem

Nové reklamní video značky Gillette (patří pod koncern Procter & Gamble) se rozhodlo vychovávat novou generaci mužů ke květinkové něžnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 16.1.2019 9:30

Re: Od teď se holím břitvou.

Břitvu mám také, po otci, ale bez důkladného zacvičení bych si asi netroufl. Nechal jsem se předloni oholit u profi-holiče (asi Maročan) na Kanárech a byla to velmi příjemná zkušenost s perfektním výsledkem.

V. Student 16.1.2019 9:26

Boj proti agresi(vitě)

je taková pokrokářů mantra. Nedivím se. Násilná řešení problémů jsou obecně považována za špatná a historie ukazuje, že na tom něco bude. Bylo by zajímavé, kdyby jeden každý na téhle planetě zahodil agresivitu coby přežitek.

Jenže to je ten problém. Vymýtit něco, co je tady od prvopočátků, nemusí být bez následků. Za druhé někdo si své prosazuje razantněji než druhý, což nutně neznamená, že je agresivní. Bude za něj ovšem oním druhým okamžitě označen. Za třetí snahu o pokoj zdaleka nesdílí každý, zejména bych poukázal na nové obyvatele Evropy, kteří stále přicházejí a s neomaleným vnucováním svého vidění světa žádný problém nemají.

Ale ono se vždycky proti něčemu bojovalo. Teď se jde na rodiny a tradiční vidění hodnot, což ale ne každý vítá. No, tak teď se vyhlásí tažení proti agresivitě. A kdopak nám rozhodne, které chování je a které není agresivní? No kdopak asi!

K. Janyška 16.1.2019 9:01

Neomarxismus má tolik podob, že je už ani spočítat nelze.

Bez vzdělání kompozitivní teorií se lidstvo prostě neobejde... Dzp.

O. Zeman 16.1.2019 8:55

Re: Od teď se holím břitvou.

Troufnu si tvrdit, že jsem schopen potomkům vysvětlit rozdíl mezi kamenem a chlebem, a též neefektivitu a ošidnost nastavování druhé tváře. Že čas strávený v lese nebo u vody je lepší, než výplach reklamou či Otázkami Václava Moravce. Že umění přetavit vlastní zkušenost do vlastního úsudku je hodnotnější, než marně se pokoušeti identifikovat "dezinformační weby". Že kdo řízky a svobodu se všemi přívlastky nabízí, podá pak jen sekanou a despocii.

A břitvu na holení zdědí po mně :-)

I. Spálený 16.1.2019 8:36

Hlavní značky korporace Procter & Gamble: Always, Ariel, Charmin, Crest, Clancy, Dawn, Downy, Fairy, Febreze, Gain, Gillette, Head & Shoulders, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, SK-II, Tide a Vicks. Každá s obratem nad miliardu dolarů.

P. Kubáč 16.1.2019 8:35

Nejen Gillette

Neviditělnější je tento trend v americkém showbyznysu. Zejména filmová studia, která se snaží mladé puberťáky zaujmout feministickou agendou často spláčou nad výdělkem - viz například situace kolem studia Disney, nebo prodělečné filmy typu feministická verze Krotitelů duchů případně Dannyho parťáků.

M. Valenta 16.1.2019 8:33

Re: Od teď se holím břitvou.

... a také nezapomeňte, až Váš kluk přijde stlučený domů, mu ještě jednu přidat.

Jinak, ta reklama je asi tak hloupá, jako 95% jejich SESTER.

O. Zeman 16.1.2019 8:16

Od teď se holím břitvou.

Nějak se začít musí.