5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SVĚT: Praho, máme problém

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Americká raketa 4.4.2007 15:54

Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

Kde je ten odkaz na vraždění v AG? Tenhle generál byl zabit v Al-Quaimu. Je to smutné, Američani v Iráku vraždili i jinde, ale vy jste tvrdil, že se vraždilo v AG, takže pořád čekám na ten odkaz.

Dag Badman 4.4.2007 16:00

Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

jo, tak to promiňte, nevěděl jsem, že je důležitější místo než samotný čin.

Přístě až se něco stane, tak budete chtít přesné GPS souřadnice na šest desetinných míst?

Americká raketa 4.4.2007 16:08

Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

Vážený pane. V AG byl skandál. Velký skandál, ale nevraždilo se tam. Pro vás to ale asi není důležité, takže klidně mluvíte o vraždění v AG. Proč je pro VÁS místo tak důležité, že jste o něm začal.

Dag Badman 4.4.2007 16:11

Re: Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

Pro mne není důležité místo, ale skutek. To, že vy se oháníte tím, že se udaná událost stala o kousek vedle je ubohé vykrucování, které na dané situaci vůbec nic nemění.

Americká raketa 4.4.2007 16:19

Re: Re: Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

A proč jste tedy mluvil o AG, když pro vás není důležité místo? Se sám popíráte. Ale aspoň už jste zase zábavný.

Dag Badman 4.4.2007 16:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

prostě se mi vybavilo nejznámější vězení v Iráku. Nic to nemění na skutečnosti a faktech a vy se jenom vykrucujete a ani nejste zábavný.

Americká raketa 4.4.2007 16:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

S váma to nemá cenu. Já jdu raději někam diskutovat, jak českoslovenští vojáci bojovali v bitvě u Stalingradu.

Tady máte odkaz:

http://www.radio.cz/cz/clanek/51591

No co co? Prostě se mi vybavila nejslavnější bitva 2. světové. Místo není podstatné, podstatné je co se stalo. Žejo. No asi tam budu za blbce, ale odvolám se na vás :-))

Dag Badman 4.4.2007 16:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

Dělejte jak myslíte.

Americká raketa 4.4.2007 16:21

Re: Re: Re: Re: Re: Raketko, tady máte ty vraždy v AG

A mimochodem - ta diskuze se vedla ohledně zabíjení zajatých lidí. Proč jste uvedl odkaz na zajatého generála, který určitě uniformu měl a jistě i moc hezkou :-)

Dag Badman 4.4.2007 15:37

Ten Ahmadinežád je potvora,

takto ukončit takovou plodnou diskusi... ;-)

k.k. 4.4.2007 15:40

Re: Ten Ahmadinežád je potvora,

Možná právě proto. Třeba mu íránská ambasáda posílala překlad. Nevydržel s nervama. Je to bačkora.

Rolen 4.4.2007 15:27

Pomůžeme jim - postavíme radar

Měl jste tohle na mysli?

chetgar 4.4.2007 14:48

trapné

autorovi zřejmě uniklo, že spousta lidí íránské verzi věří - a úplně pominul fakt, že se zajatci k narušení íránských vod přiznali...  autorova (a ne jen jeho) konstrukce o pofidérním  západním "společenství hodnot" je jen chabou berličkou, kterou lze jen těžko brát vážně. skutečně si autor myslí, že se Němci, kteří označili USA za největší hrozbu světového míru, cítí být součástí stejného "myšlenkového prostoru" jako USA? neukázala snad předehra k iráckému fiasku, kdy se většina evropských zemí postavila proti invazi podložené těžko uvěřitelnými (a jak se posléze ukázalo, vylhanými) důkazy, že nic jako "společenství hodnot" neexistuje?

u evropské veřejnosti neprošlo hurávlastenecké řinčení zbraněmi vůči zemi, která neměla s 9/11 nic společného a spousta lidí dokonce připouštěla možnost, že USA lžou, zatímco Saddám říká o svých ZHN pravdu. lze považovat někoho, kdo se mě snaží oblbnout fušersky prefabrikovanými důkazy za součást stejného "společenství hodnot"?

Stejně tak nyní autor řinčí, jak německý spojenec místo aby jasně odsoudil Írán bez ohledu na své obchodní zájmy, údajně váhavě přešlapuje na místě.

Tony Blair, který by dnes potřeboval helfnout a ukazuje důkazy, že jeho vojáci byli v iráckých vodách, před invazí do Iráku prokázal svou "pravdomluvnost" (či snad důvěřivost nebo neinformovanost?) slovy o akutní hrozbě nasazení iráckých ZHN do 45 minut v Evropě. Připomíná to pohádku o pasáčkovi, který si střílel z vesničanů falešným poplachem a když vlk skutečně ovce napadl, na pasáčkovo volání nikdo nepřišel...

Americká raketa 4.4.2007 15:02

Re: trapné

Vám asi uniklo, že to, že se přiznali zatím pouze tvrdí Irán. Ovšem ani přiznání z jejich úst nebude mít velkou váhu, až je k tomu přimějí.

Dag Badman 4.4.2007 15:07

Re: Re: trapné

Jakou váhu má přiznání toho Pakistánce z Guantanama k plánování útoků na WTC a hromady dalších akcí? Nepřiznal se třeba i k vraždě Kennedyho? To by tak možná odpovídalo.

chetgar 4.4.2007 15:09

Re: Re: Re: trapné

dobrá analogie :o)

pbla4024 4.4.2007 15:18

Re: Re: Re: Re: trapné

To těžko. Po zajatci můžete chtít pouze jméno, hodnost a číslo (článek 17 Třetí ženevské konvence).

Dag Badman 4.4.2007 15:20

Re: Re: Re: Re: Re: trapné

Ani britští vojáci ani ten Pákistánec nejsou zajatci ve smyslu ŽK.

chetgar 4.4.2007 15:21

Re: Re: Re: Re: Re: trapné

ženevské konvence se přece na Guantanámo nevztahují, ne? proč by se měly vztahovat na íránské vody? ;-D

MaR 4.4.2007 18:31

Re: Re: Re: trapné

Jenže ten váš milý Pákistánec k danému přiznání donucen být nemusel - on se dobrovolně a hrdě hlásil ke všemu takže mu nikdo nic nevěří. Aneb *správné donucení* vypadá jako dobrovolné přiznání :) Přesně ve stylu Iránu - heleďte tady nám natočte přiznání a pak vás pustíme nebo vás tu budeme držet celý roky protože vaši nadřízení vás obětovali a ani vás nechtějí vidět (nezapomeňte že rukojmí žijí v naprosté izolaci co se děje, takže jim jde vmanipulovat téměř jakákoliv dezinformace).

Dag Badman 4.4.2007 18:54

Re: Re: Re: Re: trapné

Jo, on se ke všemu přiznal a hrdě se k tomu hlásí... ale že mu to trvalo. Pouhé čtyři roky, jste komik ;-D

chetgar 4.4.2007 15:09

Re: Re: trapné

vám asi uniklo, že kupř. zajatá vojačka (+ještě nejmíň jeden) se přiznali na videozáznamu.

Americká raketa 4.4.2007 15:17

Re: Re: Re: trapné

Oni potvrdili, že byli zajati v iránských vodách. Co tomu přecházelo, nevíme. Mluví se o verzi, že čluny byly přinuceny přejet do iránských vod a teprve tam, byli Britové formálně zajati. To "přiznání" tuto verzi nijak nevylučuje.

chetgar 4.4.2007 15:19

Re: Re: Re: Re: trapné

ani nepotvrzuje, tzn. že jsme opět tam, kde jsme byli - v mém případě v Praze, bez výhledu na Šatt-al-Arab :o)

Americká raketa 4.4.2007 15:26

Re: Re: Re: Re: Re: trapné

Neboli přiznáváte, že se ti Britové přiznali k něčemu úplně jinému, než je narušení iránských vod, jak jste tvrdil?

chetgar 4.4.2007 15:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: trapné

zkuste nejdřív číst a pak se zamyslet, co že jste to četl. váš vývod zcela nelogickým zdá se býti. navíc nejsem zajatec, abych se k něčemu přiznával.

takže polopaticky: vzhledem k tomu, že sedím v Praze a ne v Basře, netuším, co se stalo. že Britové něco podepsali je fakt, ale to podepsané lejstro jsem nečetl, takže můžu těžko soudit, cože to podepsali. podle médií, která to snad četla, se námořníci omluvili za narušení íránského teritoria. já být na jejich místě, tak bych se neomlouval za to, že jsem se ocitl na cizím území tím, že mě tam někdo dotlačil (když v hokeji obránce podrazí útočníka a ten tak zahučí do soupeřvy brány i s pukem, přičemž s sebou vezme i brankáře, měl by gól platit, poněvadž situaci způsobil obránce...). britové jsou podle autora součástí stejného společenství hodnot jako já, takže beru za samozřejmé, že by postupovali stejně jako já.

britové tvrdí, že jejich loď byla v čase XX na místě YY ještě neznamená, že v jiném čase nemohla loď být na jiném místě. britové jsou vůbec ve špatné pozici, poněvadž je "next to impossible" dokázat, že jste něco neudělal.

btw http://lidovky.zpravy.cz/iran-okamzite-propusti-britske-namorniky-fir-/ln_zahranici.asp?c=A070404_152700_ln_zahranici_lvv

Americká raketa 4.4.2007 15:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: trapné

Zkuste to poslat znovu, bez odkazu.

kopretina 4.4.2007 15:43

Re: trapné

Vážně? Možná, že se přiznali, i když to tvrdí jen Irán. Ale za jakých podmínek? Když by jim uřezali hlavu, mučili elktrickými šoky, trhali nehty, tak za takových podmínek se přiznám taky ke všemu...

Dag Badman 4.4.2007 15:45

Re: Re: trapné

Vám přišlo z těch videozáběrů, že jim snad někdo řezal hlavu nebo mučil elektrošoky? Mně přišli celkem živí, zdraví a relativně v pohodě.

kopretina 4.4.2007 15:48

Re: Re: Re: trapné

Víte,někdo to tady psal (s tím souhlasím), že i Milada Horáková a a další popravení vypadali velmi pěkně během procesu. A víme, jak STBaci získaávali informace. Mučením. Ale před procesem je nechali zahojit.  Pudr, makeup zvádne všechno. Pudr zakryje modřiny či jiné rány a mučení.