8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kopretina 5.9.2006 21:02

Re: jak je tezke pro Araba vzit si Zidovku? Israel neni apartheid

Izrael je demokraticky stat. To zaprve. A za druhe vemte si situaci v Saudske Arabii, tam jsou 100% obyvatel muslimove. Nesmeji tam stat ani kostely ani synagogy. V Pakistanu a Afganistanu se za odpadlictvi od islamu tresta smrti, i v "liberalnejsi Malajsii" se za odpadlictvi od islamu tresta zavrenim na psychiatrii. V nekterych oblastech jako Pakistan, Afganostan, Jemen se deji varzdy ve jmenu cti, kdy muze bratr zabit sestru jen proto, ze si nechce vzit toho, koho ji klan pridelil. V Iranu jsou nabozenske mensiny rovnez zaslapnuty.

kopretina 5.9.2006 20:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak probehla Chomejniho revoluce-r.1979-urceno Bobeshovi

Pasivne anglicky a nemecky. S pomoci slovniku jsem schopna prelozit text. Co teda podle Vas Ahmadinezad rekl? Umite Farsi?? Ahmadinezad je prece nepritel Izraele nebo ne?

vládík 5.9.2006 20:45

Re: Re: Re: Re: Důvěryhodnost amerických tajných služeb

Nevytrubují. Ale dnes už jsou ty informace alespoň částečně odtajněné.

Bobesh 5.9.2006 20:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak probehla Chomejniho revoluce-r.1979-urceno Bobeshovi

Bylo to psano v LN, Ahmadinezad vyzyva k "vymazani Izraele z mapy",

:-D:-D:-D

Holka, nedelej ze sebe vola. Nejsi hloupa, ale trosku nepopsany list. Umis nejake cizi jazyky?

kopretina 5.9.2006 20:34

Re: Re: Re: Re: Re: Jak probehla Chomejniho revoluce-r.1979-urceno Bobeshovi

S nekterymi zidovskymi fanatiky nesouhlasim take. Ale uznavam pravo Izraele na existenci to zaprve.Jsem pro vytvoreni Palestinskeho statu na Zapadnim brehu a v Gaze. Bylo to psano v LN, Ahmadinezad vyzyva k "vymazani Izraele z mapy", "presunuti Zidu na Aljasku" atd. Naposledy organizoval karikatury holocaustu, kde se vysmiva milionum zavrazdenym lidem. Ahmadinezad je stejny fanatik jako Chomejni.

čtenář 5.9.2006 20:32

Re: Re: Re: Re: Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

Takže nevíš. ;-)

kopretina 5.9.2006 20:31

Re: Kdo s cim zachazi,

Nasili bylo OBOUSTRANNE. I Arabove spachali zpoustu zlocinu. 1921=prvni mohutny protizidovsky pogrom-nekolik desitek mrtvych Zidu, 1922=dalsi protizidovsky pogrom, 1929=Arabove napadli Zidy u jeruzalemske vychodni zdi, masakry Zidu v Safedu a Hebronu (v Hebronu zabito 133 Zidu, pres 400 zraneno), 1935 a 1937=mohutne protizidovske nasilnosti ze strany Husejniho bandy, zabito stovky Zidu. R.1942 Mufti Husejni navazal pratelstvi s SS-Recjsfuehrem Himmlerem, spravcem likvidacnich taboru, Husejni zada vyhlazeni vsech Zidu ve Svate zemi, denodenne adresuje vyzvy do Berlina. Himmler poslal r.1943 pohlednici: "Jeho eminenci Velkemu Muftimu".Mufti pomaha vytvorit muslimske legie SS, ktere pomohly vtvrazdovat Zidy v Chorvatsku a Madarsku. Listopad 1947=Arabove zabili 62 Zidu, 9.1.1948=Arabove napadli zidovske komunity na severu Svate zeme, 4.5.1948 Arabska legie prepadla Kfar Etzion. Po vzniku Statu Izrael (14.5.1948) byli Zide napadeni 5 arabskymi zememi, mnohem pocetnejsimi a lepe vyzbrojenymi. Arabove chteli Zidy vyhladit, Zide se ubranili, valka za nezavislost skoncila v cervenci r.1949. Takze vidite ze zpoustu zlocinu spachali i Arabove.

Bobesh 5.9.2006 20:24

Re: Re: Re: Re: Jak probehla Chomejniho revoluce-r.1979-urceno Bobeshovi

No vidis, nevis co skutecne rekl a papouskujes tu sionacistickou propagandu. Ja nejsem zastance Chomejniho a ze je to rapl se zde shodnou vsichni. Problem mistnich sionacistu je, ze ze stejnych raplu jako je ruska mafie kolonizujici Palestinu zde maji hromadny orgasmus devce.

kopretina 5.9.2006 20:23

Re: Kopretino,

Ano, ja podporuji Izrael a biblicti sioniste take. A na strane druhe, byt nejsem ortodoxni vyznavacka zadneho nabozenstvi, Bible si jako Svate knihy vazim. Cela Evropa, USA, Kanada, Australie vychazi z krestanskych hodnot a krestanskych korenu. Americka ustava, pokud se nemylim, vychazi take z krestanskych korenu.

T 5.9.2006 20:21

Kdo s cim zachazi,

Granáty v kaviarnach: túto formu boja po prvý raz použili sionisti voci Palestíncom 17. marca 1937 v Jeruzaleme.--  Oneskorená akcia, elektricky nacasované míny na preludnených trhoviskách: po prvý raz použili sionisti voci Palestíncom 6. júla 1938 v Haife. --  Vyhodenie do vzduchu lode s civilistami na palube: po prvý raz uskutocnili sionisti 25. novembra 1940 v Haife.  Tí pritom neváhali nechat vybuchnút aj svojich vlastných ludí ako protest proti britskej politike obmedzovat imigráciu do Palestíny.  Lod s názvom Patria prevážala vtedy 1 700 židovských imigrantov. -- Vraždenie vládnych predstavitelov: po prvý raz uskutocnili sionisti 6. novembra 1944, ked Sternov gang zavraždil v Káhire lorda Moynea.  Za týmto plánom bol Yitzak Šamír, clen Irgunu, neskorší vodca Sternovho gangu a izraelský premiér. -- Používanie rukojemníkov ako prostriedok vyvíjania nátlaku na vládu: po prvý raz použili sionisti voci Britom 18. júna 1946 v Tel Avive. -- Vyhadzovanie do vzduchu vládnych budov aj s civilnými zamestnancami a návštevníkmi: po prvý raz uskutocnili sionisti voci Britom 22. júla 1946 v Jeruzaleme.  V hoteli Král Dávid vtedy zahynulo 91 Britov a 46 bolo zranených.  Menachim Begin - ktorý útok naplánoval, uskutocnil a neskôr sa stal izraelským premiérom - priznal, že masakru koordinovali pod vedením sionistického gangu Haganah.

kopretina 5.9.2006 20:20

Re: Re: Re: Jak probehla Chomejniho revoluce-r.1979-urceno Bobeshovi

Ale rekl toho dost. Hebrejsky skutecne neumim. Ahmadinezad je hrozbou svetovemu miru.Izrael je naprosto legitimni stat a ma pravo se branit. Ted ti napisu prubeh islamske revoluce v Iranu soudruha Chomejniho. Soudruh Chomejni se vratil z farncouzkeho exilu na konci 70. let. Vysledkem Chomejniho navratu byl maly teror doganticke skupinky nabozenskych fanatiku, kteri ve jmenu "islamu" rozpoutali krvavy teror.

Behem prvnich dvou let nechal soudruh Chomejni zavrazdit vice nez 8.000 lidi! Soudruh Chomejni se nejprve obratil proti predstavitelum byvaleho rezimu Saha Rezy Pahlaviho. Popravil 23 generalu, 400 dalsich policejnich a vojenskych dustojniku, 800 civilistu, pak si zasedl na priznivce nekonformnich ajatolahu a popravil jich 700.

Od zacatku islamske revoluce pronasledoval Chomejni predstavitele etnickych a nabozenskych mensin, zavrazdil bezpocet Zidu,dalsi tisice utekli pres 60.000 Zidu uteklo do Statu Izrael, 45.000 uteklo do USA, dale zavrazdil 1.000 Kurdu, 200 Turkmenu, pronasledoval iranske zaroastristy a krestany, krestane uprchli zejmena do USA. Zavrazdil bezpocet ortodoxnich sunitu, Sajchiu, Sabijcu, odzvalste brutalne pronasledoval Bahajisty.

Soudruh Chomejni znesvecoval kostely, synagogy, boril svatostanky sunitu, boril hrbitovy. Justicni varzdy mely siroky rozsah, na jedne strane poparvil stodvouleteho kurdskeho basnika, na strane druhe devitiletou divku, kterou usvedcil z "utoku na revolucniho gardistu". Nikdo nebyl ani stary ani mlady, aby mohl byt zabit! Takovy byl soudruh Chomejni a Ahmadinezad je jeho nastupece!

68 5.9.2006 20:18

Jirko,

odkud proboha přišlo všechno to, co je tak drahé Vám - a co to je? Můžu hádat? Ale ne - to bych stejně neuhod. Nebo uhod - co myslíte Vy? Aspon kdybyste napověděl. (Jo a ještě jednou děkuju za ty odjezdy ranních vlaků z Bostonu k vám. Nakonec jsem to ale nepotřeboval, jsem pecivál.)

T 5.9.2006 20:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kopretina v Hledajici

Ty tele, tobe clovek nenadava, pouze konstatuje a komentuje tvoje zblebty.(Y)(Y)(Y)

Bobesh 5.9.2006 20:07

Re: Re: Re: Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

Jo, vim. Ale nepovim.

čtenář 5.9.2006 20:07

Re: Re: Re: co je nam krestanum drahe, prislo od zidovskeho naroda

Hned po Janečkovi.

Bobesh 5.9.2006 20:06

Re: Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

Prkotino, placas nesmysly. Najdi si nekde na netu co skutecne Ahmadi-Nejad rekl, na internetu je toho spousta, pokud umis jinak nez cesky a hebrejsky.

68 5.9.2006 20:06

Re: Re: Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

Takový zvrhlý Arab! Ale ten stejně dlouho žít nebude.

čtenář 5.9.2006 20:06

Re: jak je tezke pro Araba vzit si Zidovku? Israel je apartheid

A ty o tom něco víš, Janečku ???

čtenář 5.9.2006 20:05

Re: Re: Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

A ty o tom něco víš ???

kopretina 5.9.2006 20:05

Re: Re: co je nam krestanum drahe, prislo od zidovskeho naroda

To je opravdu hezke, ze ste si dal tolik prace a okopiroval jste prohlaseni ICEJ.;-D Jediny, kdo tady vyhrozuje je Iran, ten vyhrozuje Izraeli "vymazannim z mapy", "zahnanim Zidum do more", zbarvenim Stredozemniho more do ruda zidovskou krvi". Jedinou hrozbou je islamisticky teokraticky rezim v Iranu a jeho pacholek Ahmadinezad.

kopretina 5.9.2006 20:03

Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

Nemas pravdu mily Bobeshi. Izrael nikomu nevyhrozuje a vzdy se jen branil vyhlazovacim valkam okolnich muslimskych statu- Nevyhlasena valka-listopad 1947/kveten 1948, Valka za nezavislost- 15.5.1948/cervenec 1949, sinajska valka-rijen 1956, sestidenni valka-cerven 1967, jomkipurska valka-rijen 1973...) Nasir chtel znicit stat Izrael, "zahnat vsechny Zidy do more", hlasal, ze to bude "vyhlazovaci valka".

V soucsnosti to neni Izrael, ktery vyhrozuje nekomu vyhlazenim, ale Iran. Ahmadinezad hlasa, ze "vymaze Izrael z mapy", "zbarvi Stredozemni more do ruda zidovskou krvi" atd. Maji se snad Zide nechat vyhladit, znovu se nechat nahanet do peci a spalit??? Iran je skutecna hrozba a Izrael ma pravo na sebeobranu.

gakusei 5.9.2006 20:01

Re: Re: Re: Re: hmm, tedy, trochi ujetý ulč dneska ...

tipuji si, že nejsou.

gakusei 5.9.2006 19:59

Re: Té je

uznávám, to bylo vtipnější a místnější nežli má poněkud odtažitá noticka. ale opravdu se mi nelíbilo, jak nadává kopretině, asi proto, že si představuji, že kopretina vypadá jako kopretina, ehm.

Jiri Janecek Seattle USA 5.9.2006 19:58

jak je tezke pro Araba vzit si Zidovku? Israel je apartheid

nebo obcanu Israele  si vzit Palestinku - Israel je jeden z malo exisujicich APARTHEID statu.

Jiri Janecek Seattle USA 5.9.2006 19:55

Re: co je nam krestanum drahe, prislo od zidovskeho naroda

The International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ) marks the coming together of extremes--fundamentalist Christians (those believing in Biblical inerrancy) joining hands in support of Zionists who claim a Biblical right as the "chosen people" of Genesis (13:14-18) to hold sway over a united Jerusalem. (2) The ICEJ works worldwide to promote its belief, based on the word of the Biblical prophet Zecariah, that Zionism is part of God's design for the days preceding the Second Coming of Christ. .. ano biblicti fanatici - bohem vyvoleni - za veliky Biblicky Israel - horsi verbez nez Osamovi fanatici - BuSharonovci - tohle je SKUTECNE nebezpeci svetu - ne nejaky relativne racionalni civilni inzenyr z Teheranu.

Bobesh 5.9.2006 19:54

Re: Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

Zdravim te ctenari. Na cistotu rasy celkem kalim, to spis Zidi se chteji udrzet cisti. Vis jak je tezke pro Araba vzit si Zidovku?

Jiri Janecek Seattle USA 5.9.2006 19:52

co je nam krestanum drahe, prislo od zidovskeho naroda

Kopretina: Prohlaseni ICEJ: Podporujeme Izrael, protoze jej milujeme, jsme jeho dluzniky a snazime se poslouchat Bozi slovo. Nesnazime se naplnit nejakou agendu spojenou s ocekavanim konce veku, nybrz stojime na biblickych zasadach.

Sionu ohlasujeme, ze je obnova v modernim svete neni historickou nahodou, nybrz naplnenim Boziho slova (Ez 36:24-26, Lk 21:24). Israel ceka slavna doba, prestoze pred usvitem mohou prijit jeste tezke casy. Avsak tato vize neselze a z zidovskeho Jeruzalema bude vychazet slovo Hospodinovo a "narody se jiz nebudou ucit boji. (Iz 2:1-4).Jezis rekl, "ze spaseni je ze Zidu" (Jan 4:22) a Pavel potvrzuje, ze vse, co je nam krestanum drahe, prislo od zidovskeho naroda (Řím 3:1-2, 9:1-5, 15:27). Jsme skutku jejich dluzniky a Israel dnes vice nez kdy jindy potrebuje nasi podporu, modlitby, sluzbu a úptesovani.

MOTO ICEJ- vychazi z slov proroka Izajase (40:1-2)-Poteste, poteste muj lid, pravi vas Buh. Mluvte k srdci Jeruzalema a povolejte k nemu: Cas jeho sluzby se naplnil, odpykal si sva provineni. Vzdyt z ruky Hospodonovy prijal dvojnaosbne za vsechny sve hrichy.

čtenář 5.9.2006 19:46

Re: Re: Na ja, jedna paní povídala . . . má to trochu jiný slovosled

Každej správnej marx-leninista ví, že všecko má ekonomický důvod. Kvůli tomu šli taky komunisti do pr***e. Vůbec si neuměli a jak koukám, dosud neumějí, představit i jiné příčinné souvislosti.

čtenář 5.9.2006 19:43

Re: Sionaciste zde zase maji hromadny orgasmus

BIS už se dlouho neozval. Aspoň, že Bobeshek vystartoval do boje za čistotu rasy. ;-D

čtenář 5.9.2006 19:42

Re: Re: Re: Re: „Fanatismus je to nejhorší, co může být“ (kopretina).

To se chce líp dívat. Ale teď to trochu povolilo. Boje skončily a emoce šly spát.