28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: Po volbě

Když byla v uplynulých dnech řeč o Donaldu Trumpovi, tak političtí pozorovatelé vydávali svoje přání za realitu, média tradičně jednostranně kázala, umělci se teatrálně pohoršovali, bankéři si rvali vlasy, diplomaté nediplomaticky poštěkávali a evropští státníci rozpačitě mlčeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Morava 11.11.2016 9:17

Re: Souhlas, prohrál svět Politické Korektnosti,

Naprosto souhlasím s Vaším příspěvkem do diskuse. Naše soc. dem. je sice míň shovadilá než soc. dem. jinde v Evropě. V praxi to ale znamená, že není vedoucí silou 5.kolony, ale jen v její zadnici! To i přes některé silné výroky Babiše platí i pro ANO! Že ANO není řešením potvrzují jiné vyližzadkovské názory Babiše a dotační zájmy jeho firmy v EU. A když se podíváme na lidi ANO - Krnáčová, Pelikán... můžou si téměř podat ruku s Dienstbierem a Šabatovou.

Takže kde máme (A)alternativu pro česko? KSČ jsou komunisté. KDU není Křesťanská strana, protože neobhajuje Křesťanství, měla by se přejmenovat NeslanáNemastná. Konvička, Úsvit i Okamura se o něco snažili, ale nejsou schopni ani jednoty a asi ani konstruktivního jednání. Svobodní zapomněli číst Miltona Friedmana. Stát musí být arbitrem dodržování pravidel! jinak je to anarchie a proto se Svobodní v něčem blíží anarchistům, což je špatně.

Zatím se dalo volit jen SPD - Okamuru, což taky dělám. Asi založím stranu..... Pravda některé lidi jako Zdechovský z KDU, Mach ze Svobodných, Okamuru, Hampla,...bych tam uvítal...

K. Křivan 11.11.2016 9:13

Re: Už zrušili globalizaci, když přicházejí ta přímočará řešení?

Když on chudáček nic jiného než hloupé otázky neumí.

P. Selinger 11.11.2016 9:11

Re: Už zrušili globalizaci, když přicházejí ta přímočará řešení?

Ale pane Šimku, vy nevíte, že se prezident USA ujímá moci a ž po inauguraci , která bude v polovině ledna ? Nejsou Vaše otázky poněkud předčasné ? ( a hloupé, mimochodem )

A. Alda 11.11.2016 8:58

Neznáte historii vlastního lidu?

U nás se chodí s barvou ven až po zjištění, kdo vlastně vyhrál.

A. Alda 11.11.2016 8:56

Tak jest.

Nicméně alespoň máme naději, že bude možno zase používat správná slova. Protože řešení všech problémů začíná vždy jejich správným pojmenováním.

M. Valenta 11.11.2016 8:55

Mám dojem, že pan Robejšek

se evidentně té zdi už nemůže dočkat, jen by si měl dávat pozor, aby se včas přestěhoval na tu správnou stranu. A Trump? Ten toho sice dost napovídal, ale realita bude asi skromnější. Dobrý prezident (jak on sám posledně označil Obamu), na rozdíl od toho našeho, ve vlastních lžích se topícího dědulu, z něho ale stále může být.

R. Morava 11.11.2016 8:55

Re: Někteří naši levičáčtí komentátoři rozčilením

Dokument jsem neviděl, ale se Saudy spolupracují Američané dávno. Za Reagana se to znásobilo, ale i za Obamy dál pokračují. Když jsem viděl jakou vojenskou techniku SA dostávají od Ameriky za Obamy (Clintonové ministryně zahraničí), jímá mne hrůza. Reagan potřeboval někoho kdo bude spolufinancovat boj proti komunismu a židovské lobby. Pravda taky je, že Reagan ozbrojil i Afghánce. Souhlasím s Vámi, že západní politici v 80 letech se příliš soustředili na boj proti komunismu ale i židovské lobby. Podcenili tak nebezpečí horší než komunismus, které bohužel podceňují dál (I kvůli svým finančním zájmům = zrádci), když už evidentně ohrožuje podstatu Euroatlantické civilizace.

Nicméně zdálo se, že Trump islamismus pochopil lépe než Obama s Clintonovou. Doufejme, že Trump není Reagan i když je srovnávají.

Pravda, zamrazilo mne, když viceprezident i Trump jako první bod odvolali protimuslimské výroky!!!!!! To dobře nevypadá, ale s Clintonovou by bylo hůř. Navíc je pravda že Demokraté podporují šíitský Irán a Republikáni už od Reagana chtěli použít Saudy proti Iránu. A Bush dělal se Saudy obrovské nechutné kšefty. Doufejme že Trump nebude tak podlý, protože nakonec lépe když se melou šíité se sunnity než s námi....

Nicméně závěr je jako vždy Evropu si jedno jestli sunnity nebo šíity musíme ohlídat sami a to neděláme. A máme tu pořád ještě zrádnou pátou kolonu, které bohužel podléhá I Sobotka!!! Uvidíme....

A. Alda 11.11.2016 8:54

Prudký obrat udělat nemůže.

Trochu přehodit výhybku ano, ale systém mu nedovolí radikální změnu. Kdyby jim ho nešlo zastavit jinak, v souladu s americkou tradicí by ho zastřelili.

S. Netzer 11.11.2016 8:47

Re: Za tohle Robejšku, aby vám Zeman metál nesebral

:-)))) To je teda síla!

J. Jonášek 11.11.2016 8:47

Re: Souhlas, prohrál svět Politické Korektnosti,

Jak píše pan Popovský, prohráli bitvu, zdaleka ještě ne válku. A trochu rozvedu dál i jeho myšlenku.

USA má Trumpa, UK má brexit a UKIP, Nizozemí má PVV s Wildersem, Německo má AfD, Rakousko Hofera a FPÖ, Francie Národní frontu s Le Penovou, Slovensko SaS a Sulíka, Maďarsko Orbána - všude by se dalo najít spoustu "pravicových populistů", jak je ráda tato samozvaná elita nálepkuje.

A co u nás? Svobodní? Ano, a přestože si Macha vážím, a jeho názory mám rád, přece jen to není osobnost do tohoto ostrého boje. Takže kdo?

P. Boublíková 11.11.2016 8:43

Re: Už zrušili globalizaci, když přicházejí ta přímočará řešení?

Nešťastníče, vás to ale vzalo :-)

Nechcete si vzít zpátky zase původní ikonku? Ta vám sedla líp.

K. Křivan 11.11.2016 8:40

Re: Už zrušili globalizaci, když přicházejí ta přímočará řešení?

Hlupáčku, to jako že by Obama zrušil globalizaci ?

J. Šimek 11.11.2016 8:31

Už zrušili globalizaci, když přicházejí ta přímočará řešení?

J. Šimek 11.11.2016 8:30

Už uznali anexi Krymu, když přicházejí ta přímočará řešení?

J. Šimek 11.11.2016 8:29

Už zatkli Clintonovou, když přicházejí ta přímočará řešení?

O. Uživatel 11.11.2016 8:15

Uživatel požádal o vymazání
L. Popovský 11.11.2016 7:53

Prohráli pouze bitvu, ne válku. U nás doma si to musíme vybojovat sami...

R. Gramblička 11.11.2016 7:47

Re: Bolí paranoia ?

nebolí, za ta léta si už zvyknul :-P

P. Hlosta 11.11.2016 7:43

Re: Někteří naši levičáčtí komentátoři rozčilením

Včera v televizi na ZOOM byl dokument Reaganova tajná válka. Vřele doporučuji vyhledat v archivu. Je to třeba i o tom jak a proč USA začala těsnou spolupráci se Saudy. Bůh ochraňuj svět před podobnými prezidenty USA, jako byl Reagan! Dnešní problémy světa se významně odvíjejí právě od jeho kroků v úřadu prezidenta.

M. Čihák 11.11.2016 6:24

Re: Za tohle Robejšku, aby vám Zeman metál nesebral

zkuste se zamyslet kde jsou hranice USA, pak se podivejte kde jsou hranice Ruska a namalujte si kde maji obe strany predsunute jednotky a zakladny.

J. Fridrich 11.11.2016 5:52

Někteří naši levičáčtí komentátoři rozčilením

Někteří naši levičáčtí komentátoři rozčilením úplně blekotají.. Nevyhrála jejich ikona - ta co by Ameriku, Evropu a celý svět dorazila. Také v Berlíně, Bruselu, Paříži budou kvičet.. Amerika, Evropa a Svět dostává šanci na to " být dán do pořádku ".. Americká, ale i naše media, která jsou prolezlá levičáckými demokraty manipulovala celé měsíce průzkumy v Americe směrem ke Clintonce - ale nic jim to nepomohlo.

V jakém stavu je nyní Svět a také úpadek vedoucí role Ameriky ve světě - to je výsledek práce islámského černouška OBAMY za 8 roků devastace jeho vlády a ztráty významu USA ve světě - a Clintonka by to dílo zkázy dokončila.. Stačí, že jedna již nyní ničí naši krásnou Evropu.

Trump není Reagan - a člověka toho typu by Amerika, Evropa a celý svět v této době potřebovala - ale snad to své poslání zvládne..

P. Maleček 11.11.2016 5:10

Re: Za tohle Robejšku, aby vám Zeman metál nesebral

Putin že něco dělá pro ruské občany? No, pokud myslíte že to samé samé co Hitler, máte zajisté pravdu. I s důsledky.

M. Moravcová 11.11.2016 5:00

Re: Za tohle Robejšku, aby vám Zeman metál nesebral

Za Putinem stojí 180 mil.ruských občanů. Ať se nám to jak chce nelíbí, on vše dělá pro ně. Ne pro svět.

M. Moravcová 11.11.2016 4:56

Re: Je příznačné

Intelektuálové jsou odtržení od reality a opájejí se vlastní výjimečností. Jejich okolí kývá.

M. Moravcová 11.11.2016 4:54

Pane Robejšku,

Podle těch elit jste asi populista. Napsal jste to jasně, přesně a krátce. Tak, jak to chce hodně lidí. Díky.

P. Dvořák 11.11.2016 3:19

Re: Bolí paranoia? Nebolí.

Myslíte si, že chodit jen proto, že na spoustu věcí zapomínám, je zdravé? Tedy i zapomínání jako takové je vlastně zdravé, protože nás nutí k chůzi? Když už se raději vyhnu otázce, zda je zapomínání a následné nucené chození i smysluplné.

Větu "Skleróza je lepší, než zpětné zrcátko větší předního skla" bych klidně mohl nahradit třeba větou "Skleróza je lepší, než jízda dopředu s námrazou na předním skle." Bude to mít stejný smysl a souvislost. Nula.

Myslíte si, že paranoia není strach a na rozdíl od strachu je skleróza jásavý optimismus?

J. Brunner 11.11.2016 2:34

Re: Je příznačné

Mnozí intelektuálové, při své inteligenci, se tak zamotají do svých duševních výtvorů, že úplně ztratí zdravý rozum.

J. Brunner 11.11.2016 2:30

Re: Bolí paranoia? Nebolí.

Skleróza je lepší, než zpětné zrcátko větší předního skla a chodit je zdravé. A paranoia je horší než strach.

I. Teren 11.11.2016 2:23

We...

....The Deplorables, are coming for you.)

P. Dvořák 11.11.2016 1:46

Re: Bolí paranoia? Nebolí.

A je lepší než skleróza. Aspoň se tak nenachodí.