18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SVĚT: Pakt o migraci = nacismus 2.0

Používání slova „uprchlík“ jako krycího termínu pro elitami řízené novodobé stěhování národů je největší propagandistickou lží dnešní doby. Slouží k citovému vydírání a k nálepkování těch, kterým se tato gigantická operace nelíbí, coby lidí zlých a bezcitných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 19.7.2018 11:37

Re:

Od toho, kdo przní češtinu nechci a nemohu čekat nic lepšího, než jsem čekal.

To je asi tak moje reakce na vaše perly.

K. Zelený 19.7.2018 12:04

Re:

Nj, to je ono: "nechci a nemohu". To je pak těžký, když chybí dobrá vůle a schopnost.

J. Svoboda 19.7.2018 13:38

Re:

O tom, komu chybí dobrá vůle a schopnost by se dalo diskutovat.

Podle mého názoru obě tyto vlastnosti chybí vám.

K. Zelený 19.7.2018 18:42

Re:

Tag určitě. A co jste tedy vlastně myslel tím "nechci a nemohu" ?

D. Bystriansky 18.7.2018 14:16

Příběh Evropy na Prima ZOOM

Po zhlédnutí německého seriálu mám výčitky svědomí. "My, Evropané" zní od třetího dílu, jako z obehrané desky jen co se začne mluvit o křesťanství, kolonialismu, otroctví a s tím spojeným prodejem lidí.

Vše bylo šířeno mečem a násilím, Evropané si nebrali příklad z /humánního šíření?/ islámu a nedoceňují jeho přínos pro Evropany.

Kolonizace a následné šíření křesťanské kultury je důsledně potupené a islamizace Evropy má jenom klady a přínosy. Záporné důsledky šíření islámu do Evropy nejsou vzpomenuté ani jedním slovem. Nebudu se již dívat. Dost, že mne trápí svědomí za dávné Řeky, Římany, Franky, Germány..., středověké a novodobé Portugalce, Španěly, Belgičany, Angličany..., nenechám se týrat za německý nacismus. Německý, ne evropský!

J. Kanioková 18.7.2018 14:27

1*****

M. Prokop 18.7.2018 14:32

Re: Příběh Evropy na Prima ZOOM

Frantícké seriály mají občas podobá vyznění.

Konec konců, ty komunistické měly působit podobně, jen jiným směrem.

M. Krátký 18.7.2018 13:45

A je to,

Novinky.cz - :

Maďarsko vystoupí z jednání OSN o globálním paktu o migraci

a co na to náš Andrej a hoši z V4 ???

J. Kanioková 18.7.2018 14:09

Skvělé,

je potřeba toto naší vládě neustále připomínat !

D. Stirský 18.7.2018 13:08

Toto jsou pro mne relevantní informace,

byť vím, že většina dá přednost konspiračním národoveckým teoriím Jaklovým a Parlamentním listům. https://www.clovekvtisni.cz/co-

delame/migrace-v-souvislostech/migracni-statistiky-4518gp

V r. 2016 požádalo v ČR o mezinárodní ochranu podle statistiky Ministerstva vnitra ČR celkem 1478 osob; z toho byl azyl udělen 148 osobám a celkem 302 osob dostalo tzv. doplňkovou ochranu (možnost setrvat v ČR po dobu 1–3 let, dokud nepominou důvody žádosti). Na prvních třech místech podle státní příslušnosti se nacházeli žadatelé z Ukrajiny (507 žádostí), Iráku (158 žádostí) a Kuby (85 žádostí).

J. Nový 18.7.2018 13:13

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

A pak že tady žádní nejsou nebo u nás ani být nechtějí...

P. Lenc 18.7.2018 13:22

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

A touto celkem známou informací jste chtěl Stirský říct co?Že jsme lumpové, xenofobové a nácci, protože nechcem dopadnout jako polovina Evropy?

D. Stirský 18.7.2018 13:47

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Co? Že je třeba zjistit si pravdu a nikoli podléhat emocím. Přečtěte si ty stránky z ČL v T celé a s informacemi tam polemizujte. Kde je chyba, co není pravda, jaká čísla jsou vylhaná! Jenže ono se to nehodí do krámu, zjistit, že vše je přece jen složitější. Snadnější, pohodlnější je napsat " O žádné uprchlíky, tedy ženy, děti a starce, kteří se s ranečkem běží ukrýt do nejbližší bezpečné vesnice, kde přečkají to nejhorší a vrátí se co nejdříve do svých domovů, které mezitím zpět vybojují zůstavší bojeschopní mužové, tady přece nikdy nešlo."

R. Langer 18.7.2018 14:02

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

A ono o ně někdy šlo?

M. Mikulec 18.7.2018 13:24

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Nojo, Havlův oblíbenec Šimon Pánek. Copak má jiného říkat, když ho to skvěle živí?

O. Uživatel 18.7.2018 13:40

Uživatel požádal o vymazání
D. Stirský 18.7.2018 13:50

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Ano, trvalý pobyt třeba má velká část mé rodiny již od roku 199x nevím kolik. Sestra emigrovala do SRN a vrátila se... Trvalý pobyt tu mají Ukrajinci, Slováci, Moldavané, Američané, Němci, Rusové, Vietnamci... Půl miliónu, to klidně může být.

J. Kanioková 18.7.2018 14:04

A co to je za argument ?

Víte dobře, že běžným lidem jde o Islám. Nechceme tady neintegrovatelné muslimy natož mešity. Multikulti s Islámem - NIKDY.

J. Kanioková 18.7.2018 14:08

Re:

Jen si představte, že Saúdská Arábie má 100 000 klimatizovaných táborů prázdných. Islámská země nepřebírá jediného uprchlíka "bratra" a uprchlíci jsou s tím OKAY! A jednou v Evropě DOPORUČUJÍ Halal jídlo a vodu, bydlení, oblečení a peníze! Nejsou hloupí, EU je! - https://twitter.com/WCMD2020/status/1019274190652764160

D. Stirský 18.7.2018 14:30

Re: A co to je za argument ?

A vidíte: Já zde chci i Vás, byť Vaše ikonka s EU mně připadá směšná. A mluvím v jednotném čísle. Nikoli pokud možno za jiné. Pokud mně někdo ublížil, byl to vždy konkrétní člověk. Nikoli komunista, muslim, či katolík.

M. Prokop 18.7.2018 14:34

Re: A co to je za argument ?

Tak mně už několikrát ublížil člověk a zdůvodnil to komunistickou doktrinou a byl komunista. Mám se tvářit, že nebyl?

J. Kanioková 18.7.2018 17:04

A je mi zcela fuk, co chcete či nechcete,

já se tu narodila, tak jako moji předkové a této zemi jsme odevzdali dost solidního pro náš národ.

A každopádně ne pro dobro muslimů.

O. Uživatel 18.7.2018 14:06

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 18.7.2018 14:02

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Takže musíme dbát o svou špatnou pověst, aby nám to takhle vydrželo. Až zde bude tolik 3i jako ve Švédsku, Francii, Německu, Belgii či GB, bude už na cokoliv pozdě.

J. Kanioková 18.7.2018 14:05

Přesně !

J. Kulheim 18.7.2018 14:16

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Pane Stirský vy jste smílek nebo darebák. Vaše snění jde tak daleko, že jste si vysnil nějakého celoplanetárního člověka, který bude mít vlastnosti jako Matka Tereza. Vycházíte z toho, že jogurty jsou stejné v Praze jako v Káhiře. Tak je jedno kde žije. Ale tak to v životě nechodí.

je potřeba vycházet z toho, že člověk je součástí přírody a jeho genetická výbava je stejná jako měli jeho předkové před 50 000 lety. Pokud chtěl přežít, tak si musel zajistit potravu a bojovat se zvířaty, která jsou napojena na stejný potravní řetězec.

Zvířata žijící ve volné přírodě nemouhou chodit lovit kde se jim zachce. Pokud si lev chce pochutnat na nějaké laňce, která žije v jiném teritoriu, tak riskuje život. I ten nejhloupější lev ví, že pokud si nedokáže obhájit své životní teritorium, tak uhyne hlady. I přírodě je nutné dodržovat nepsaná pravidla.

Pomáhat je lidské a i mezi zvířaty existuje altruismus a sociální cítění. Ovšem koná se v rámci rodiny nebo druhu. Když bychom se povzesli nad zvířata, tak pomožme, ale nemůžeme pomáhat pořád a všem se pomoct nedá. Napsal jsem, Jaklův Frankenstein.: Autor: J. Kulheim Datum: 18.7.2018 10:33. To platí

Možnost migrace, emigrace by mělo být právem každého člověka. Ale nelze si představovat migraci tak jak probíhala v době, kdy Abraham honil kozy po Úrodném půlměsíci. Emigrovat by měl mít každý právo, ale musí respektovat to, že všude ho nemusí chtít. Jak chcete vybírat ty kterým pomáhat a kterým nepomáhat? Nezůstávají ti nejpořebnější doma a silní dobře živení chlapi odcházejí a nebrání je? Zaslouží si takoví lidé nějakou pomoc, kteří nebojují za svou vlast?

D. Stirský 18.7.2018 14:36

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Za darebáka Vás nepovažuji. Spíš za nešťastného a zamindrákovaného člověka. Který je proti všemu a proti všem. Přečtěte si, co se o migrantech píše na stránkách ČL v T a argumentujte. Polemizujte! V čem je tam chyba, co je tam špatně, co je vylhaná zpráva, která čísla jsou nesprávná. Já tam nic takového nenacházím, ale nejsem odborník ani od fochu. Ale vůbec nic tam není o tom, že bychom každého migranta měli přijmout. Ale věříte-li národovci Jaklovi a jeho Dänikenovsko-Okamurovským spikleneckým, pomateným teoriím hodným neinkludovaného žáka zvláštní školy, je to váš problém.

J. Jurax 18.7.2018 15:25

Hájíte výtečně, ale špatné pozice.

Hájíte zamuslimení Evropy, arciť pod rouškou ušlechtilosti.

J. Kulheim 18.7.2018 15:33

Re: Toto jsou pro mne relevantní informace,

Za toho darebáka se omlouvám.

1. Nemám nic proti tomu, aby se tomu kdo se dostane do existenčních problémů pomohlo. 2. Neznám způsob jak vybrat toho, komu pomoc poskytnout a komu ne. 3. Vycházím z toho, že všem chudákům se stávajícím způsobem pomáhat nedá. 4. I kdyby se ročně do Evropy přestěhovalo milion chudáků, tak stejně o několik desítek milonů v nejchudších zemích jejich počet zvýší. Imigrace z těchto zemí nic neřeší. 5. Přicházejí lidé z jiného kulturního postředí, mají jiný žebříček hodnot, jiné chování, jiné zvyky, tradice , atd. 6. Většina z nich se nechce přizpůsobit a nese si svoje tradice, zvyky a náboženství sebou. 7. Koexistence dvou různych kultur, které nestojí na stejných základech nemůže trvale existovat. Jedna musí ustoupit druhé nebo musí vzniknout dirigistický systém.

Čím skutečně pomůžeme my jim? Ničím. První generace bude ráda, že se má lépe než ve své domovině. Druhá, která se narodí v nové vlasti a nebude ochotná se přizpůsobit, tak se stane občanem druháho řádu. Může žít v Německu třeba třicet let, být úspěšným podnikatelem a pro domorodce bude nebude nikdy Němec, zrovna tak jako Čech, který se přestěhuje do Francie.

Ve vznik nového člověka celosvětového člověka nevěřím. Člověk je součástí přírody a pokud dojde k problémům, kdy mu jde o život nebo jeho zájmy, tak se začne chovat jako zvíře v přírodě, kterému jde o život. To potvrzuje chování lidí při přírodních katastrofách.

J. Kanioková 18.7.2018 17:06

Pan Kulheim zamindrákovaný ???

Nejste sprostý ? To budete nejspíš vy !