27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SVĚT: Ochrana lidských práv a islám

Práva a svobody deklarované Všeobecnou deklarací lidských práv neplatí podle článku 30 pro ty, kteří tato lidská práva a svobody vzhledem k jiným sami porušují nebo k tomu třeba jen směřují, islám nevyjímaje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Válek 11.6.2014 9:52

Re: Možná by bylo dobré zakázat

Přesně,fanatismus je zhoubný ve všech formách.

L. David 5.6.2014 19:14

Re: hmmmm

Jde o to, aby ten vřed u nás vůbec nevzniknul (tak jako třeba ve Francii, kde stáli o multikulturní obohacení a dnes jim v Paříži co chvíli hoří ulice v muslimských bouřích).

Pokud zrádce českých zájmů Schwarzenberg prohlásí, že nemá problém s tím, když si u nás muslimové postaví mešit kolik jen potřebují (šlechtic se pak zavře na svých zámcích) a také většina našich poslanců strká před nebezpečím islámu hlavu do písku, není to asi ten nejlepší přístup.

Jde tedy o to u nás nepovolovat další stavbu mešit (teroristických základen), nepřipustit Ústředí muslimských obcí přiznání statutu církve, neposkytovat imigrantským muslimům české občanství, dokud nesloží jednoznačný slib věrnosti České republice (doposud velmi vágní), atd.

Neboť islám je především zločinný politický program zaobalený do pomateného krutého náboženství.

Kdo tomu nechce rozumět, může akorát vyčkávat na to, až také u nás budou muslimové podřezávat hrdla nevěřícím psům.

J. Podešva 5.6.2014 18:23

hmmmm

Ohledně toho vředu máte nepochybně pravdu. V aplikaci na problém militantního islámu ... jak si tedy představujete to "vyříznutí vředu" ? Zakázat Islám ? Či snad dokonce pobít všechny musulmany ? Přeji hodně štěstí :-)

L. David 5.6.2014 13:19

Re: řeči na efekt

Nechci se Vás pane Podešvo dotknout. Ale to, co píšete, je následující řešení skrytého vředu: Pokud hluboký vřed vyraší až na povrch těla, odstraníme strup. A tím se to vyřeší.

Jenže ono je to jinak. Chcete-li to zdravotní nebezpečí odstranit, musíte CELÝ vřed vyříznout až do hloubky.

A s islámem tomu není jinak.

J. Podešva 5.6.2014 8:04

řeči na efekt

Chtěl jsem svým příspěvkem říci, že všeobecné žehrání na Islám, jak je hrozný a nehumánní, je sice efektní a kdekdo tomu bude tleskat, ale není to řešení. Budete-li nahlas mluvit o tom, jak je Islám hrozný, žádného skutečného úspěchu nedosáhnete (krom onoho potlesku). Dosáhnete jen vyostření vztahů mezi islámským a neislámským světem. Co je třeba dělat je bojovat proti nezákonnostem, inspirovaným islámem. Odhalovat, usvědčovat a soudit teroristy a násilníky všeho druhu. A diplomatickými prostředky se všemožně snažit eliminovat násilnické projevy islámu, jež jsou islámskými režimy tolerovány (viz příklad se sůdánkou). Jenže tato činnost je nesmírně náročná a ne už tak efektní na pohled. Takže je daleko jenodušší psát články o tom, jak je ten Islám hrozný. Potlesk následuje.

J. Jurax 5.6.2014 1:25

Re: Proti totalitnímu islámu nemá demokracie šanci,

Smutně přesné ...

J. Babička 4.6.2014 23:23

Re: Islám inspirace komunismu

Ze skolni citanky jsi dodnes pamatuji basen, ze ktere cituji jeden odstavec.

Znal jsem cloveka,  nerozlousk ani azbuky pismenko, az jednou slysel Lenina a vedel tedy vse.

B. Rybák 4.6.2014 21:15

Re: Možná by bylo dobré zakázat

Např. známý komunistický (tedy ateistický) aktivistický myslitel R. Garaudy byl aktivistický marxista, který se později stal aktivistickým enviromentalistou ("zezelenal") a po krátkém flirtu s křesťanstvím se stal aktivistickým muslimem (popíral proto i holocaust)!

To by nikoho nemělo udivovat, protože i "marxismus, "enviromentalismus", "multikulturalismus", "europeismus"... jsou náboženství, která ovšem nemohou člověka plně uspokojit.

Podstatným znakem náboženství, tedy víry, zcela rozumem neodůvodněné, je totiž jeho spasitelské poslání spočívající ve víře, že je zachráncem před hrozící "apokalypsou" a nezbytným prostředkem dovedení do "ráje", což je u jmenovaných pseudonáboženství nezpochybnitelné.

Tato víra je nezbytnou příčinou intenzivní soudržnosti (vzájemné loajality) členů společnosti. Lidstvo proto bude mít vždy nějaké náboženství. Naprosto zásadní otázkou je, jestli to náboženství je humánní, jestli tedy považuje "lásku k člověku" za nejvyšší hodnotu tak, jako např. idea křesťanská. V opačném případě bude naším Bohem "Velký Bratr" a když budeme mít štěstí, tak nebude "kanibalem"!

http://filosofie.kvalitne.cz/garaudy.htm

J. Sova 4.6.2014 18:59

Re: jeste

Katolický středověk byl v Evropě ještě nedávno:

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/irsky-klaster-smrti-v-septiku-konciy-dve-deti-tydne/r~db3645a4ebc911e3a9c50025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-15

P. Vaňura 4.6.2014 18:24

Re: Možná by bylo dobré zakázat

Pokud za víru považujete (mimochodem, oprávněně) i komunismus, máte pravdu.

Jinak, jedno z nejradikálnějších odmítnutí islámu pochází od zakladatele moderního Turecka Kemala Ataturka. Snad proto se se *píp* z Bruselu tolik starali o to, aby armáda, střežící jeho odkaz, byla připravena o moc.

P. Vaňura 4.6.2014 18:18

Kolik lidí a celých STÁTŮ se hlásilo k nacismu?

A kolik se jich hlásilo a hlásí ke komunismu? Jsou snad tyto ideologie tímto legitimizovány???

Máme tady konkrétní případ Súdánky, která fakticky ani nekonvertovala od islámu ke křesťanství, nýbrž v křesťanství vyrostla, ač dle islámu se muslim stává navěky muslimem už svým narozením.

KOLIK "slušných" "umírněných" muslimů a kolik vlád "hodných" islámských států se ozvalo na její obranu????

Ony by opravdu mnohé pasáže Koránu nevadily, pokud by je velká většin muslimů chápala tak, jako křesťané a židé chápají některé části Starého zákona, tedy něco, co platilo v barbarské minulosti (např., trest smrti za homosexualitu je i ve Starém zákonu) a dnes se tím, samozřejmě, už nikdo neřídí. Ve Starém zákonu dokonce najdete, že Mojžíš na základě udání (už tehdy) odsoudil k smrti Žida za to, že pracoval v sobotu!

P. Dvořák 4.6.2014 17:06

Re: Islám inspirace komunismu

Malečku, kolik knih od Lenina jste přečetl?

J. Babička 4.6.2014 17:03

jeste

Zajimave, ze kdyz se mluvi o chovani muslimu, zidu a krestanu dnes, tak obhajci muslimu jsou v nevyhode. I kdyz se krecovite snazi, ze nejak presvedcit, ze oni ti nemuslimove delaji to same, tak procentualne jim to proste nevychazi, lide si ovedomuji, ze to nasili , ktere delaji miliony muslimu, cin jednoho nemuslimskeho cvoka, neospravedlni. A tak ty zoufale pokusy, nejak obraz  muslimu vylepsit, vyvolavaji spise smich. No a tak, se musi uchylit do minulosti a obhajuji muslimy tim, co se stalo v davne minulosti.  Proste je to stejne, jako obhajit dnesniho lidozrouta tim, ze neandertalci v Evrope, take pestovali lidozroutstvi. No a tak tu argumenty o tom ze se lide ve stredoveku chovali stredovece jsou demagogie, protoze tim chteji obhajit pravo muslimu, chovat se stredovece dnes.Je to proste stejne, jako obhajovat zverstva nacistu ci komunistu, tim co se delo ve stredoveku ci staroveku. Takze my co zijeme v soucastnosti a zajima nas budoucnost  nasich deti, by sme se meli zamerit na pritomnost a budoucnost.. Nezapomente, ze se na svete jeste nenasel sebe nejhorsi rezim, nebo ideologie, aby ho nekdo nehajil. Myslim si, ze je lepe ty prispevky tech co se snazi nastvat, ignorovat. Jim prave jde o to, aby videli, ze se jim podarilo nekoho rozcilit a tak jim reakcemi na ne vlastne delame redost.

J. Boleslav 4.6.2014 16:29

Re: Vynikající článek,

Připojuji se.

J. Gutvirth 4.6.2014 15:03

No - dobrý

Snad se téhle agendy chytře ujme nějaké politická hnutí. Islám opravdu připomíná sektu - přežívající prvky předměstské (nikoli od slova označujícího okraj města) kmenové etiky především. Nemůže to vést k ničemu jinému, než násilnému vyústění. A že bychom byli jistými vítězi bych netipoval.

P. Podešva 4.6.2014 14:32

Re: Článek ostrý jako břitva

Ve Vašem úryvku nikde explicitní výzvu k násilí proti skupině osob nevidím.

J. Kanioková 4.6.2014 14:31

Vynikající článek,

škoda, že ho nejspíš žádná běžná média neuveřejní..

Díky..

J. Kanioková 4.6.2014 14:23

Přesně,

přesně to si říkám, když čtu slovo - feminismus. Že jediná oblast, kde bych feministky viděla rádaa dokonce jim nadržovala, jsou muslimské země či lokality.

J. Sova 4.6.2014 13:45

Re: Článek ostrý jako břitva

Stejné paragrafy můžete aplikovat na křesťanství. Ježíš vyhrožoval zničením celých měst.

Mk 6,11 "A kdož by koli vás nepřijali, ani vás neposlouchali, vyjdouce odtud, vyrazte prach z noh svých na svědectví jim. Amen pravím vám: Lehčeji bude Sodomským a Gomorským v den soudný než městu tomu."

Srovnejte s Českým ekumenickým překladem (CEP), tam je již zcenzurováno.

Mt 10,34 Nemyslete si, že jsem přišel na zem uvést pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč. Neboť jsem přišel postavit syna proti jeho otci, dceru proti matce, snachu proti tchyni; a nepřítelem člověka bude jeho vlastní rodina.

J. Sova 4.6.2014 13:30

Re: Možná by bylo dobré zakázat

Je to tady:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/338214-zpet-do-stredoveku-deklaraci-buh-nad-pacienty-podepsalo-uz-3-5-tisice-polskych-doktoru.html

Jediná účinná hráz islámu je přísná sekularizace společnosti. Největší nepřítel muslima není křesťan, ale ateista.

Neznám ateistu, která by nadchnul pro islám. V naprosté většině konvertují křesťané, "lidé víry".

J. Podešva 4.6.2014 13:02

připomíná to Sládka

Miroslav Sládek svého času navrhoval (nevzpomínám si už, které neoblíbené skupiny obyvatel se to týkalo) : "Nažeňte je všechny do Vltavy." Tedy velmi oblíbené "jednoduché řešení". Zakážeme islám. Věc je (jak už to tak bývá) složitější. Především Korán je (podobně jako Bible) psán velmi obecně. Proto existuje mnoho interpretací, z nichž některé skutečně vyzývají k násilné islamizaci. Otázka je, kolik procent muslimů tuto radikální interpretaci praktikuje ve skutečném životě. Také by bylo dobré si uvědomit, že ani "náš svět" toho nebyl a není ušetřen. Na základě jisté interpretace Starého zákona se malá skupina Židů skutečně považuje za bohem vyvolené, jimž musí všechny ostatní národy otrocky sloužit. Podobně na základě jistých výkladů Nového zákona byly upalovány čarodějnice a různé odnože křesťanů mezi sebou vedly bratrovražedné války. Koneckonců, Islám je cca o 600 let mladší než křesťanství. Podívejme se na křesťanský svět např. v 15 století. No a úplně na závěr, kolik lidí na světě se hlásí k Islámu ? Takže jeho zakázání by asi bylo neefektivní.

V. Kain 4.6.2014 12:42

Islám v Evropě

Pane Davide většina našich poslanců jsou nýmandi které zajímá jenom vlastní prospěch.Oni snad ani nejsou schopni dohlédnout kam to všechno vede.Nebyl by problém obracet ty čluny s imigranty ,ale to by se muselo chtít.Naprosto stejně se chovají ti v Bruselu.Takové čarodějnici jako je komisařka Cecile Malströmová by se muselo zakroutit krkem.Tato ježibaba prohlásí,že se těší na dobu až bude imigrantů víc než pravých Evropanů.A takových pošahanců je tam mnohem víc.Oni ti politici jsou tak zaslepení i když příznačnější by byl jiný výraz,že si ani neuvědomují ten dopad na Evropu až se ta muslimská pakáž rozroste.Umírněný muslim je jako umírněný komunista.Až nastane čas tak se tak rychle zradikalizují,že nebudeme stačit divit.

L. David 4.6.2014 11:26

Stoprocentní souhlas!

Obdobnou výzvou jsem před cca 2 týdny obeslal osobně adresovaným mailem všech 200 poslanců a poslankyň s požadavkem, aby mi sdělili, co vykonají proti stále agresívnější činnosti muslimů v ČR. Obdržel jsem pouze 7 odpovědí: Dvě záporné s frázemi o nutnosti tolerance a zachovávání „náboženské“ svobody (jako kdyby islám byl pouze náboženstvím), tři neutrální bez ochoty něco řešit, dvě odpovědi pozitivní. Ostatních 193 poslanců (kteří slibovali, že budou svůj mandát naplňovat v zájmu všeho lidu) tento problém (neskonale důležitější, než to, o kolik procent nám roste HDP) patrně nezajímá.

P. Podešva 4.6.2014 10:55

Článek ostrý jako břitva

Jsem rád, že to někdo takto pěkně napsal.

Jen bych doplnil, že kromě článku 23 listiny je IMHO také aplikovatelný § 260 a §261 t.z.

J. Svoboda 4.6.2014 10:17

Dobř, díky

K článku je možno dodat pouze, že autorovi patří velké díky a přání nás všech, aby to mezi politickými elitami zabralo a uznaly, že stojí za to, si kvůli tomu "pálit prdsty".

E. Sevrát 4.6.2014 9:53

Možná by bylo dobré zakázat

všechny formy náboženství.Když čtu o doktorech (katolických) v Polsku,kteří podepisují petici v duchu,že Bůh je víc než člověk a odmítají provádět některé lékařské zákroky v tomto rámci,tak by to stálo taky za zvážení.Náboženský fanatismus, jakýkoliv, je nebezpečný.

K. Janyška 4.6.2014 9:07

Tzv.lidská práva neexistují a je jen právo soukromé.

Lidská práva jsou nástrojem ke sjednocení lidského světa, tedy k jeho zániku... Dzp.

P. Maleček 4.6.2014 8:53

Islám inspirace komunismu

Jak tak čtu co že to je islám začíná se mi rozsvěcet kde berou inspiraci komouši. Stačí místo Alláh napsat Lenin a to další je jak přes kopírák. No a většinu toho, byť v lehce zněžnělé podobě, teď po světě šíří Putin.

Tak co to umravnění islámu nejdřív vyzkoušet na jeho následnících?

J. Vintr 4.6.2014 8:07

Re: Divné náboženství

Na rozšíření Islámu není nic divného a vůbec to nesouvisí s jeho "duchovnim" obsahem. V dobách, kdy Islám vedl dobyvačné války, bylo mnoho lidí přinuceno stát se muslimy nebo to udělalo z pragmatických důvodů. Tím se Islám rozšířil do mnoha zemí. K dalšímu nezadržitelnému rozšiřování Islámu už stačila jen nemožnost z něho vystoupit, nutnost sňatku muslimky s muslimem a vysoká porodnost. Což platí v plné míře dodnes.

J. Dvořák 4.6.2014 8:06

Ještě chybí :

Islám si rozvracet nedáme ! Kdo nejde s islámem jde proti nám ! Poručíme větru dešti a světu taky !Ovšem svým větrům poručí těžko, o tom se však taktně pomlčí, žejo !Náprava muslimů sice jde ale leda tak kulometem nebo humanitárním bombardováním při použití vodíkové bomby ! Máte snad jiný návrh ?