4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brodský 6.2.2011 23:48

Profesor Pánek a pan Křivan

K článku profesora Pánka, jehož extrémistický text použila redakce Vesmíru k vyprovokování diskuze o islámu, jste se pane Křivan přihlásil naprosto oprávněně. Profesor Pánek není pouze nepřítelem islámu. Jeho hlavní polemické úsilí je zaměřeno především proti Němcům., zvláště těm Českým a samozřejmě i proti Evropské Unii. Zcela určitě byste se shodli i v jiných věcech.

V této souvislosti je vzájmu spravedlnosti nutno přiznat jednu věc. President Klaus je sice také nepřítelem českých Němců, ale Pánkovu nenávist vůči muslimům nezdílí. Řekl doslova, že obavy některých lidí v souvislosti s islámem nepokládá za oddůvodněné..

P. Brodský 6.2.2011 18:04

Nedorozumění

Milá slečno Kopretino,

můj nesouhlas se zdejšími zastánci náboženské diskriminace muslimů (tedy např. s panem Křivanem) nesouvisí s mými názory na islám, tedy nesouvisí s tím, jestli je islám lepší než např. křesťanství, či naopak , ale s tím, že jsem odpůrcem náboženské diskriminace jako takové. Obdobně je tomu s diskriminací národnostní či jazykovou. Nemá (podle mého názoru)  smysl zkoumat, který národ je lepší a který horší. Podstatné je, který je v dané oblasti a v dané době zdrojem diskriminace.

V bývalé Jugoslavii probíhaly téměř celá devadesátá léta ani ne tak náboženské, jako spíše národnostní čistky. Konec tomuto řádění nacionalistů učinilo teprve tzv. humanitární bombardování nejsilněšího nacionalistického státu, Miloševičova Srbska. Dodnes naši nacionalisté a suverenisté v čele s hradním Němcožroutem hovoří o tomto humanitárním bombardování s upřímnou nenávistí. Já se naopak domnívám, že tato akce zachránila život i domovy statisícům lidí. Jenom bylo ještě třeba trochu pohrozit obdobnou akcí proti následně zpychlým nacionalistům albánským v Kosovu.

Ale abych se vrátil k islámu. Naprosto souhlasím s válkou koalice NATO proti talibánským muslimským totalitářům v Afgánistánu. Naší pátou kolonou ovšem nejsou evropští muslimové, ale naopak rádoby sekularističtí totalitáři Sarkozyovského a Huntingtonovského typu.

H. Lukešová 6.2.2011 19:28

Re: Nedorozumění

Pane Brodský,

co se mě týče, jsem proti jakékoliv diskriminaci kohokoliv i muslimů. Pouze se mi nelíbí, když považujete islám za jediný nástroj v boji proti radikálnímu feminismu, proti němu se staví i křesťané a Židé. Jinak souhlas.

J. Skotnica 6.2.2011 14:58

A znova Cameron

tentokrát česky:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/224410-premier-cameron-chysta-tvrdy-uder-islamskym-radikalum-v-britanii.html

H. Lukešová 6.2.2011 14:16

Vraždy koptských křesťanů v Egyptě,

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=14057

Na islám je třeba se dívat realisticky pane Brodský. Islám jsou také vraždy a diskriminace nemuslimů, vraždy ze cti, nucení žen k zahalování do burek či nikábů a dalších hadrů přes tělo, pořádný výprask jednou za týden... A proti radikálnímu feminismu se staví i Židé a křesťané, protoře radikální feminismus je v rozporu se všemi nábožesntvími.Jistě, islám nejsou jen vyjmenovaní zlé věci, jsou tam i věci pozitivní, ale idealizovat si islám jako ráj na Zemi je nesmysl.

F. Svoboda 6.2.2011 11:31

Přání.

Já se již vzhledem k svému věku nadvlády musulmanů nedočkám. Ale paní Netzer přeji, aby jej vychutnala plnými doušky při uplatnění práva šaria, které je již v některých oblastech Evropy uplatňované.

Na její vztřícný postoj k islámu doporučuji promýšlet brilantní úvahy zejména pana Frýborta, který zde často nám pomáhá otevírat oči nad podstatou tohoto učení a způsobu života.

S. Netzer 6.2.2011 11:34

Re: Přání.

Jste hlupák, pane.

F. Svoboda 6.2.2011 11:49

Re: Přání.

Děkuji, od Vás mně to označení nevadí.

S. Netzer 6.2.2011 12:56

Re: Přání.

Pokud čerpáte Vaše vědomosti z podobných zdrojů, tak se není čemu divit.

K. Křivan 6.2.2011 12:44

Pane Svobodo,

máte pravdu. Bohužel jsou na světě hlupáci kteží pochopi až když se spálili. Kdyby se spálila paní Netzer, pak by to bohužel znamenalo, že se spálí i naše děti.

S. Netzer 6.2.2011 12:59

Re: Pane Svobodo,

Lidé jako Vy nejsou schopni diferenciace a potřebují něaký Feindbild stůj co stůj.

H. Lukešová 6.2.2011 14:09

Re: Pane Svobodo,

Paní Netzer, nejsou všichni muslimové stejní, ale část z nich skutečně utlačuje ženy, zakazuje jim chodit do školy, polévají je kyselinou, nutí je do burek. Na islám je třeba se dívat realisticky, ne ho obdivovat (jako pan Brodský)nebo ho jen zatracovat.

S. Netzer 6.2.2011 16:14

Re: Pane Svobodo,

O tom mě snad, Kopretino, nemusíte přesvědčovat.

Nehodlám se ovšem nechat poučovat takovými neználky, jako zde p. Fiala, který kromě svého přesvědčení nemá ani jeden argument.

A na stejné úrovni jsou zřejmě i znalosti autora tohoto článku. O protestech následujících iránské prezidentské volby 2009 píše, že "lidé revoltují, ale neví co by“. Slovo ignorance je to nejslušnější, které mě v této souvislosti napadá.

H. Lukešová 6.2.2011 14:19

Re: Islám je teřba se dívat realisticky

Vraždy koptských křesťanů

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=14057

Paní Netzer, na islám je třeba se dívat realisticky. Islám jsou také vraždy ze cti, polévání kyselinou,nucení pod hrozbou smrti se k zahalování žen, pořádný výprask jednou za týden... Jistě islám má svá pozitiva, není to jen krutá a násilnická víra, leč je smuté, že přepadávají na ulici každého muže, který si oblékne kipu (což mě, jako zastánkyni Židů) vadí.

P. Brodský 6.2.2011 2:07

Pane Křivan, ne každý křesťan je homosexuální katolický kněz, ale každý homosexuální katolický kněz je křesťan?

Rád bych věděl, co ve Vaší logice z toho jako má plynout. Mám pocit, že jste tu logiku studoval někde velmi daleko od MFFUK či jiné podobné školy.

K. Křivan 6.2.2011 11:04

Že i příroda není perfektní

a při "výrobě" člověka  je určité procento nepovedených.  Ve fabrikách se tomu říká zmetek a buď se opraví nebo hodí do šrotu.  Při "výrobě" člověka některé "zmetky" nejsou životaschopné, některé jen omezeně,  a jiné jsou plně životaschopné jenom nesplňují hlavní účel, který měla příroda na mysli: množení.  Což v dnešním patnáctkrát přelidněném světe nemusí být zase taková škoda. 

Podíl homosexuálů se udává kolem 4%, a protože se nedá předpokládat, že by homosexuálové obzvlášť tíhli k povolání katolického kněze, bude zřejmě jejich podíl mezi knězi taky kolem 4%.  Kolik % z těchto 4% má navíc ještě pedofilní úchylku, to už nevím. Tahle "teplá" tématika mě opravdu nezajímá. Vás ano ? Vy jste expert nebo postižený ?

P. Brodský 6.2.2011 11:41

Pane Křivane, můj text nebyl příspěvkem do diskuze o sexuální orientaci,

Nepodařilo se mi pochopit, co vlastně chcete dokázat tvrzením, že ne každý muslim je Talibán, ale každý Talibán je muslim. Chtěl jsem poukázat na to, že o křesťanech můžeme spáchat podobná tvrzení, aniž by se z toho dalo mnoho odvodit o křesťanech či křesťanství. Mohli bychom třeba říci, že ne každý křesťan je severoirský protestantský nebo katolický terorista, ale každý takový terorista je křesťan v podobném smyslu, jako je talibánec muslimem. Tedy ke křesťanství se hlásí, tak jako se talibánec hlásí k islámu. Obávám se ale, že s použitím Vaší úhybné logiky mi snadno odpovíte tím, že Vás problematika Irska nezajímá.

K. Křivan 6.2.2011 11:46

Pane Brodský,

nejste vy jeden z těch blbečků, kteří  uvědoměle pseudohumanisticky žvaní, aniž by si přečetli jedinnou stránku z koránu ?

P. Brodský 6.2.2011 12:16

Pane Křivan

Zase úhybný manévr za pomoci argumentace ad hominem. Opravdu nevíte, co jste chtěl dokázat z toho, že každý Talibán je muslim, a každý severoirský terorista je křesťan?

P. Brodský 6.2.2011 12:31

Re: Pane Křivan

Posvátnou knihou muslimů je Svatý Korán a posvátnou knihou křesťanů je (celá) Bible, tedy i Starý zákon. Dokonce by se dalo říci, že Nový zákon obsahuje křesťanské dogma vhodné v situaci, kdy křesťané nemají neomezenou politickou moc, Starý zákon realisticky ukazuje, čeho jsou křesťané schopni tam, kde ji mají. Víte něco o tom, jak bylo křesťanství šířeno a udržováno v době, kdy se křesťané zmocnili politické moci, tedy mezi čtvrzým a osmnáctým stoletím?

Tím vůbec nechci tvrdit, že křesťanství nemá mnoho dobrých vlastností, ale tam, kde se mu podaří nastolit křesťanský stát, stává se z něj podobná obluda jako z islámu ve státě muslimském. To ovšem neplatí pro všechna náboženství.

 

P. Brodský 6.2.2011 0:45

Poděkování pí Netzer

Myslím, že je třeba poděkovat pí Netzer za trpělivost, s níž uvádí na pravou míru dezinformace, šířené isolacionistickými přívrženci hradního Němcožrouta.

J. Skotnica 5.2.2011 18:56

Že by se v Evropě blýsklo na lepší časy?

http://english.aljazeera.net/news/europe/2011/02/2011255620810460.html

Všimněte si zdroj. Cameron na sobotní bezpečnostní konferenci v Mnichově prohlásil: "Státní multikulturalismus selhal." Kromě jiného - je čas nahradit britskou pasivní toleranci svalnatým liberalismem ("muscular liberalism") a vyslat zprávu, že se život v Británii otáčí okolo pojmů, jako je svoboda projevu, stejná práva a vláda zákona.

Že by měla Evropa naději? Nejprve Angela Merkel, teď David Cameron.

P. Brodský 6.2.2011 0:58

V Evropě se nepochybně blýská na lepší časy

nebot konec úřadovaní otce modré eurofobie, který to Evropě dlouhá léta "oslazoval", se valem blíží. 

P. Brodský 6.2.2011 1:47

Cameron

Anglické politické elity, které v posledních osmdesáti letech úspěšně organizovaly sebevraždu Britského Imperia, možná zavrcholí svou činnost tím, že "osvobodí" Anglii od Skotska a Walesu, ale na rozbití EU jsou očividně krátké. Pokud jde o vyhnání muslimů ze světa, z EU či alespoň z Anglie, pak, i kdyby o to usilovaly(jakože neusilují), jejich šance by byly asi takové, jako šance ODS a paní Bobošíkové, že se jim podaří vyhnat z Evropy Němce.

O osud islámu se není nutno obávat. Navíc islám je v současném světě potřebný v tom směru, že je jedinou ideologií, která je schopna postavit hráz extrémnímu feminismu, Engelsismu a Bachofenismu a jejich snaze rozbourat lidskou rodinu.

J. Skotnica 6.2.2011 9:53

Re: Cameron

Pane Brodský, už to raději neberte.

P. Brodský 6.2.2011 11:50

Re: Cameron

Věcná argumentace dúsledně vycházekjící z logiky Vašeho Guru Kajana.

K. Křivan 6.2.2011 11:09

O osud islámu se nikdo neobává.

Spíše se obáváme o osud Evropy a o náš osud pokud se nepodaří vrátit islám tam, odkud k nám vtrhl. Skvělé vědecké pojednání o problému:

http://www.vesmir.cz/clanek/mezi-minulosti-a-budoucnosti-naseho-domova

S. Netzer 6.2.2011 11:30

Re: Cameron

Nerada bych Vám brala Vaše iluze ohledně islámu, pane Brodský, ale schopnost a vůle stoupenců této víry integrovat se do většinové společnosti, je skutečně omezená.

Lee Kwan Yew, dlouholetý ministerský předseda Singapuru, osoba nanejvýš povolaná k posuzování otázek integrace různých skupin v multikulturelní společnosti, tvrdí ve své nedávno vyšlé knize "Hard Truths", že je možné integrovat příslušníky všech ras a náboženství s výjimkou islámu (“I would say today, we can integrate all religions and races except Islam.” http://www.quadrant.org.au/blogs/qed/2011/01/on-muslim-integration)

H. Lukešová 6.2.2011 14:12

Re: Cameron

Pane Brodský, příliš si islám idealizujete. Islám jsou také varždy ze cti, polévání žen kyselinou, zákaz chození do školy ženám, nucení je zahalovat, pořádný výprask, či přepadávání jinověrců.