30.5.2024 | Svátek má Ferdinand


Diskuse k článku

SVĚT: O možnostech vyžehlení islámu

Stalo se nedávno v Londýně, že mladý Angličan najel dodávkou do skupiny muslimů vycházejících po skončení modliteb z mešity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 31.7.2017 12:02

Dost k věci:

http://www.spiegel.de/politik/deutschland/meinungsfreiheit-hier-kein-bier-fuer-fremde-kolumne-jan-fleischhauer-a-1159946.html

M. Prokop 31.7.2017 11:57

K věci:

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3898185

To je vůl jak anděl, ten Šonka.

R. Neveselý 31.7.2017 10:30

Islám nelze vyžehli ani náhodou

"Útočník z Hamburku je spojen jak s islamistickými motivy, tak s psychickou labilitou."

S takovým materiálem v Evropě se to bude muchlat stále.

H. Lukešová 31.7.2017 10:55

Re: Islám nelze vyžehli ani náhodou

Ne, nelze. Kam nyní vstoupí muslimové, tam tráva ani plevel neroste. Všude jen zlo, terorismus, války, nemoci, násilí a utrpení.

J. Vintr 31.7.2017 11:21

Re: Islám nelze vyžehli ani náhodou

Islám JE duševní porucha.

J. Kopis 31.7.2017 12:01

Re: Islám nelze vyžehli ani náhodou

Psychická labilita má s vírou souvislost. Víra život zjednodušuje a je pohodlnější než myšlení. Proto jsou bezvěrci pro islám horší, než jinověrci, mají totiž většinou mnoho otázek, které se muslimům těžce vysvětlují a de facto pak reagují vždy uražením, které nahrazuje logickou argumentaci.

P. Skřivan 31.7.2017 10:00

Ta úvaha by platila za předpokladu,

že v Evropě vládne jiné náboženství. Leč nevládne.

Na druhou stranu: o ničem by se nedaly psát články. Nebo ano ? :-)

S. Netzer 31.7.2017 9:45

Je pravděpodobnější,

že Zemi zasáhne asteroid, než "že dřív nebo později islám na evropské půdě převládne".

Běžte už do háje s těmi kecy!

A. Alda 31.7.2017 9:47

Asteroid Zemi zasáhl již mnohokráte.

Není to nijak vyjímečná událost.

A že Západní Evropa bude poislámštěna, to je dnes již zcela jisté. Nejisté je, zda hranice islámu bude na naší západní nebo na naší východní hranici.

R. Langer 31.7.2017 9:50

Re: Je pravděpodobnější,

Ano? A jakpak jsi tu pravděpodobnost vyčíslila, pátá kolono? Vždyť ty ani nevíš, co to pravděpodobnost je. Ale že se ptám, přece ze své věštecké koule. :-D

J. Lambert 31.7.2017 10:06

Re: Je pravděpodobnější,

Nejspis to tvrdi Mutti Merkel - ta je pro Fraunecr neomylnejsi nez Pontifex Maximus.

S. Netzer 31.7.2017 10:07

Re: Je pravděpodobnější,

Běž se ukájet pod jiné příspěvky, dobytku.

B. Hančl 31.7.2017 10:28

Re: Je pravděpodobnější,

Zdar blbko.

R. Neveselý 31.7.2017 10:30

Re: Je pravděpodobnější,

Nadávat umíš dobře, pátá kolono.

S. Netzer 31.7.2017 10:39

Re: Je pravděpodobnější,

Mám snad všem těm sviním pod mými příspěvky děkovat za jejich sprostotu, hloupý Ilsnere?

Vy, poplašení čecháčci, se asi nemůžete dočkat, až se ty pomatené vidiny grafomana Frýborta stanou realitou.

B. Hančl 31.7.2017 10:47

Re: Je pravděpodobnější,

Velké národy jako Němci, nedělají malé chyby, blbko.

H. Lukešová 31.7.2017 10:53

Re: Je pravděpodobnější,

Němci Evropu ničí, nejprve Hitlerem a jeho nácky a nyní muslimy.

J. Lepka 31.7.2017 12:53

Re: Je pravděpodobnější,

Troufnu si Vás opravit: to jsou jen poslední příklady. Jen za poslední dvě století by jich bylo tolik, že se nevejdou do povolené velikosti příspěvku.

H. Lukešová 31.7.2017 13:27

Re: Je pravděpodobnější,

Ano, máte pravdu, těch příkladů je mnohem mnohem více. Němci také věděli, že jejich spojenci muslimští Osmané provádí genocidu křesťanských Arménů a souhlasili s ní. Také Hitler řekl, "a kdo si vzpomene na nějaké Armény". Aliance nacismu a islámu je zřejmé. Také se dá zmínit genocida afrických Hererů...toho bylo a bylo...

I. Břízová 31.7.2017 10:48

Re: Je pravděpodobnější,

Nějaká nervní, co? Krasavice jedna inteligentní :-))

J. Lepka 31.7.2017 12:54

Re: Je pravděpodobnější,

No jo, klasické schéma, jak jí dojdou argumenty, začne být sprostá a agresívní. A argumenty jí dojdou při první výtce.

J. Kopis 31.7.2017 13:12

Re: Je pravděpodobnější,

Klasická ukázka muslimské reakce, když je argumentem, nebo nepříjemným dotazem zahnán do kouta.

H. Lukešová 31.7.2017 13:29

Re: Je pravděpodobnější,

Ano, muslimové nesnáší jakýkoliv odpor, anonymní sibyla, co se vlamuje do českých diskusí, je toho příkladem.

H. Lukešová 31.7.2017 10:52

Re: Je pravděpodobnější,

Tak si srovnejte, kolik muslimů bylo v 50. a 60. letech a kolik je jich v Evropě nyní.

Islamizace Evropy je bohužel otázka času, lidé v západní Evropě nemají vůli se bránit jako stateční obránci u Vídně LP 1529 a 1683 a a stejně tak zázrakem u Lepanta LP 1571. To ještě Svatá aliance byla schopna Osmany porazit.

Ale kdeže v neomarxistické verbeži zformovat nějakou Svatou alianci proti muslimům a zachránit Evropu. Jana III. Sobieského don Juana de Austriu bychom v Evropě nenašli.

J. Kopis 31.7.2017 13:23

Re: Je pravděpodobnější,

Neobolševici nenápadně nalezli do nejrůznějších mezinárodních organizací, OSN, EK a vzali si na mušku Evropu a její neobolševické vlády. V USA jim udělal čáru přes rozpočet Trump. V Číně a v Rusku si nedovolí ani pípnout. Takže ano, jako neobolševická experimentální základna je EU nejzranitelnější!

H. Lukešová 31.7.2017 13:31

Re: Je pravděpodobnější,

Ano, západní Evropa svůj boj s islámem prohrála.

Je třeba zachránit země V4, střední Evropu, dopadne to tak, že bude primitivní islámská západní Evropa, proti vyspělé křesťanské střední Evropě.

J. Chaloupka 31.7.2017 9:09

Myslím, že se mýlíte, ale zase bude o čem

točit filmy. Bude to velký konflikt, který bílá rasa vyhraje, ovšem za cenu mnoha obětí. stejně jako v minulosti. Ta paní ví, že islamisté dráždí hada bosou nohou. Až se ten had probudí (a to se stane), budou se divit.

A. Alda 31.7.2017 9:51

Přání otcem myšlenky.

Co je pro Vás "bílá rasa"?

Podle mne a mnoha dalších, i mnohem větších odborníků, do "bílé rasy" patří i Arabové a ostatní Semité. O Iráncích ani netřeba hovořit (ti jsou nám dost blízce příbuzní).

M. Rubáš 31.7.2017 8:44

Islám nejde reformovat

Islám nejde reformovat. Bylo to a bude radikální a netolerantní náboženství. Zatím všechny pokusy o reformaci islámu selhaly. naposledy v Německu při otevírání liberální mešity.

http://www.epshark.cz/clanek/107/nemecky-pokus-o-liberalni-islam

P. Lenc 31.7.2017 8:56

Re: Islám nejde reformovat

Ano, komunismus, nacismus, islám.Kdo si myslí, že tyto ideologie a islám je především ideologie, lze reformovat, tak je nebezpečný hlupák.