20.9.2020 | Svátek má Oleg



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SVĚT: Náboženství míru



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 86, poslední: 3.8.2016 22:11, přehled diskusí

Nicméně mám za to, že:
Autor: K. Kovář Datum: 3.8.2016 17:57

Islám musí být zničen! Muslimové vyhlásili nevěřícím v Alláha válku! Vědí to všichni kdo mají uši k slyšení a oči k vidění! Ve válce ať již je jakákoliv se zabíjí, taky umírá to ví taky každý! Co udělá každý soudný člověk? To nemusím rozvádět, většinou chce zůstat mezi živými, proto usoudí že bude lepší mrtvý protivník! Všichni kdo podporují nepřítele jsou zároveň i když jsou ze stejné skupiny jako napadení nevěřící buď blázni a patři do blázince nebo zrádci a ve válce patří plným právem před popravćí četu! Někde je nazývaji Quisling, co zbývá člověku než se zavčas ozbrojit a ve vhodnou chvíli nekompromisně jednat! Když vláda neslyší a nevidí a ješte podporuje invazi nepřátel koleduje si jeden každý z nich o trest! To je zrádce a kolaborant se kterým nelze mít slitování! Islám slitování s nevěřícími nemá v žádném případě, já s islámem jsem na tom taky tak!

Re: Nicméně mám za to, že:
Autor: J. Svoboda Datum: 3.8.2016 20:56

Dobře hodnotíte muslimské chování. Myslím, že rozumní lidé s vaším hodnocením nemohou mít problém.

Velký problém však je, přesvědčit o tom soudruhy Halíka, Putnu, a další tzv. intelektuály, tzn. lidi s poměrně velkou mocí, ale bohužel bez známek odpovědnosti.

Re: Nicméně mám za to, že:
Autor: J. Fleiszner Datum: 3.8.2016 21:31

K Halíkovi, Putnovi a k tzv. intelektuálům můžete přidat i zde působící provokatérku Netzer. Zřejmě výsledek příbuzenské plemenitby v rodině šaška Novotného.

Re: Nicméně mám za to, že:
Autor: R. Morava Datum: 3.8.2016 22:11

Ano jsou to zrádci a jako se zrádci by se s nimi mělo jednat. Vlastizrada se má trestat odsouzením a vězením, (trest smrti je v civilizaci zrušen, ale vysvětlete to rodinám obětí).

Má.:
Autor: K. Janyška Datum: 3.8.2016 15:00

Absolutně zásadně... Dzp.

Smutné,:
Autor: K. Frauknecht Datum: 3.8.2016 14:42

že níže citované myšlenky zaznívají z Východu, přitom na Západě by měly rezonovat z každého koutu!

"Mluvíte o tom, co se odehrálo na Silvestra v Kolíně?

Pokud by muži udělali něco podobného v Rusku, už by byli mrtví. Je chybou, že Němci a Rusové spolu v posledních pětadvaceti letech seriózně nemluvili o vzájemných hodnotách, nebo že se v těchto otázkách odmítají chápat. V sovětských časech jsme také tvrdili, že existují jen univerzální hodnoty, přesně tak, jak to nyní tvrdí Západ. Běhá mi mráz po zádech, kdy Evropané požadují víc a víc demokracie. Zní mi to, jako když lidé tady dříve požadovali víc a víc socialismu."

http://www.literarky.cz/politika/svet/22525-putinv-poradce-jsme-moudeji-silnji-a-rozhodnji

Re: Smutné,:
Autor: M. Prokop Datum: 3.8.2016 14:48

Dost hrůza.

Chtěli by být supervelmocí a mít kolem sebe svou sféru vlivu a jejich sousedé, snad s vyjímkou Arménie, si to nepřejí. Dělají co se jen dá, aby si to ti sousedé opravdu nepřáli a budou trestat.

Čím dál, tím stejní.

Re: Smutné,:
Autor: S. Netzer Datum: 3.8.2016 15:03

Mrtví v Rusku jsou nejen násilníci, nýbrž i odpůrci režimu a opoziční žurnalisté.

To jsou ty "základní ruské hodnoty", frau Knecht.

Pokud si něco takového přejete u vás doma, je to vaše věc. V EU si to nepřeju.

Re: Smutné,:
Autor: V. Kobetič Datum: 3.8.2016 16:25

..."základní ruské hodnoty"... A co vy o nich víte, Frau Netzer? Byla jste někdy v Rusku? Vsadím se, že ne. Kdybyste o této části světa věděla více - alespoň z dostupných relevantních zdrojů, nezjednodušovala byste až na úroveň nesmyslů... Vaše informace tedy mohou pocházet především z polopravd evropského mainstreamu... Nenechal jsem si ujít možnost navštívit a "užít" – vaše no-go zóny... To je vaše představa Evropy? Tak to já zase u nás nechci – za žádnou cenu... Měla byste, jako cizinka asi vědět, že – sovětskou armádu jsme sice u nás „vykopli“ dveřmi - ale komunistický bordel se k nám v současnosti vrací oknem - víte odkud...?

Re: Smutné,:
Autor: S. Netzer Datum: 3.8.2016 17:09

Pohádky ovčí babičky, kremlobote.

Re: Smutné,:
Autor: P. Spáčil Datum: 3.8.2016 20:09

entita Neser to má jednoduché, kdo s ní nesouhlasí je kremlobot.

Re: Smutné,:
Autor: J. Fleiszner Datum: 3.8.2016 21:32

Ona (možná je to chlap) má provokování jako terapii.

Re: Smutné,:
Autor: J. Svoboda Datum: 3.8.2016 20:59

Myslím, že by vám velmi prospělo uspořádání myšlenek.

Dík panu Frýbortovi za moudrá slova:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 13:46

arciť samozřejmě politicky nekorektní.

Ano, je třeba urychleně začít vysoušet bažinu. A kombinovat s použitím DDT.

Poslední dva odstavce by se měl tesat do kamene; stély s tímto textem měly by býti vztyčeny v bruseli před tamním eurokomisařstvím. A naši - míněno nejen tuzemští, ale i evropští - politikové by si text měli opakovat jako mantru před spaním a taky hned po probuzení. Mohlo by to pomoct - tedy za předpokladu, že vybaveni dosud funkčním, nezblblým mozkem. Skepticky se ale obávám, že tento předpoklad je příliš silný, než aby mohl být pravdivý.

Re: Dík panu Frýbortovi za moudrá slova:
Autor: M. Prokop Datum: 3.8.2016 14:43

Ad Brusel a tamní soudruzi, Británie měla nadále platit svůj podíl na budoucích penzích a ostatních výslužkách, jejichž nároky k okamžiku brexitu vzniknou. To má něco do sebe, stejně tak se podělily všechny státy Společnosti národů ( tam z ní ale “odešly” všechny státy), jenže tam to nedělalo tolik peněz. V tomto okamžiku činí budoucí nároky na penze atd. 60 miliard €.

Hezká sumička, že?

Re: Dík panu Frýbortovi za moudrá slova:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 14:47

Jojo, o peníze jde vždy až v první řadě ...

Ti ubozí Sudeťáci hnaní do odsunu mohli na kolenou:
Autor: F. Houžňák Datum: 3.8.2016 13:42

děkovat, že nešli po německém způsobu do plynu, jejich německé plynové komory a jejich německá krematoria ještě stály. Eventuelně do bažin na Sibiř. Takové rázné, árijsko-německé řešení by se jim určitě líbilo, nebo ne? Ovšem zvítězil neárijský humanismus.

Re: Ti ubozí Sudeťáci hnaní do odsunu mohli na kolenou:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 13:49

No, aspoň ti, kdož neměli tu smůlu, že skončili v budoucí dederónii, by měli být vděčni, že byli ušetřeni budování rozvinuté socialistické společnosti a mohli jenom vybudovat blahobyt.

Re: Ti ubozí Sudeťáci hnaní do odsunu mohli na kolenou:
Autor: M. Prokop Datum: 3.8.2016 14:50

Ovšem ti, kteří v DDRonii skončili, ti si to tedy vyžrali.

Ano.:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 13:26

Islámský terorismus nemá nic, ale vůbec nic společného s islámem, kterýžto jest náboženstvím míru.

Koneckonců křížové výpravy nemají nic, ale vůbec nic společného s křesťanstvím, kteréžto jest též náboženstvím míru ještě mnohem mírovatějším než kdy bude islám, jak mne zde na Psu poučují znalejší než jsem já, neznaboh, ateista a bezvěrec.

Nakonec kdyžeto byla poslední křížová výprava?

Neznaboh, ateista a bezvěrec by ani tak nevadil,:
Autor: F. Houžňák Datum: 3.8.2016 13:44

jako to, že jste historicky zcela nevzdělaný hlupák, papouškující nenávistnou propagandu.

Re: Neznaboh, ateista a bezvěrec by ani tak nevadil,:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 13:53

Ale kuš, vzdělanče blbá, potrefená věřící husa se ozvala dřív, než pochopila význam textu ... :-)

Nicméně ve světle Vašeho příspěvku zde v 3.8.2016 13:42 o sudeťácích ta Vaše výtka o nenávisti je opravdu případná.

Jaká husa, já jenom konstatuji:
Autor: F. Houžňák Datum: 3.8.2016 14:03

zjevnou pravdu. O křížových výpravách, o jejich důvodech, provedení a důsledcích nevíte, jak každý může vidět, zhola nic.

Re: Jaká husa, já jenom konstatuji:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 14:11

Ten text NEBYL o křížových výpravách ... :-)

Přemýšlejte dřív, než se začnete rozčilovat a prvoplánově reagovat ... :-)

No, abych tak řekl,:
Autor: F. Houžňák Datum: 3.8.2016 14:21

"Koneckonců křížové výpravy nemají nic, ale vůbec nic společného s křesťanstvím, kteréžto jest též náboženstvím míru ještě mnohem mírovatějším než kdy bude islám, jak mne zde na Psu poučují znalejší než jsem já, neznaboh, ateista a bezvěrec. Nakonec kdyžeto byla poslední křížová výprava?" - máte pravdu, o křížových výpravách není ve vašem komentáři ani zmínka. A co doma, všichni zdrávi?

Re: No, abych tak řekl,:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 14:25

No, vždyť říkám, takový prostý, prvoplánový :-)))

To je pravda, Sudeťáci nás nenáviděli:
Autor: F. Houžňák Datum: 3.8.2016 14:05

a chtěli nás všechny vyvraždit. My jsme jim to oplatili tím, že jsme je nechali naživu a poslali je zadarmo Heim ins Reich, kam vždycky chtěli. Jejich majetky zkasírovala Říše.

Re: To je pravda, Sudeťáci nás nenáviděli:
Autor: J. Jurax Datum: 3.8.2016 14:24

No, víte, ač zastávám názor, že odsun byl plně oprávněný a ve svých důsledcích nakonec moudrý, přece jenom že by nás ausgerechnet sudeťáci chtěli všechny vyvraždit mi přijde diplomaticky řečeno poněkud zkratkovité. I když pochopitelně konečnému řešení české otázky po konečném vítězství - třeba v duchu Heydrichova projevu, viz http://klempera.tripod.com/heydrich.htm - by jistě nikterak neodporovali.

Skoro jsem v pokušení Vás citovat - "že jste historicky zcela nevzdělaný hlupák, papouškující nenávistnou propagandu." - ale to by byla ode mne potměšilost, není-liž pravda?

Re: Neznaboh, ateista a bezvěrec by ani tak nevadil,:
Autor: M. Prokop Datum: 3.8.2016 14:54

Nemusí mít každý smysl pro humor či ironii ....

Skvělé návrhy, pane Frýborte, až na to, že měly být:
Autor: L. David Datum: 3.8.2016 11:19

realizovány před třiceti a více léty.

Dnes už je v Německu, Francii, Británii, Belgii, Švédsku, atd. na všechno pozdě! Muslimskou svoloč ze zamořených zemí už nikdo nevyžene. Množí se to jak potkani a na rozdíl od domácího obyvatelstva je tato entita rozhodnuta bojovat a pokládat životy za satanského Alláha.

Ti, jenž se nebojí pravdy, si mohou jenom přiznat, že situace nemá pro západní Evropany žádné rozumné řešení.