2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
RMR 6.3.2006 17:20

pokračování - komunisté, muslimové, černoši a běloši

Volby jsou dnes jedinou možností občanů k výběru programu politických stran. Jak si ale mají občané vybrat, jsou-li masírováni celoročně ve všech pádech skloňovanými programy parlamentních stran, které si to mohou díky finančnímu zabezpečení dovolit a každá vlna nevole nakonec opadne, jako každá emoce, není-li okamžitě vybita a defenestrace se jaksi nenosí? A ještě jednu připomínku mám - do pozlátka se dá zabalit každé svinstvo, které se naivním hlupákům dá předhodit ke strávení! Proto jsem na každé lákavě zabalené zboží opatrná.
Neexistuje žádný trvalý společenský řád, pokud není založen na spravedlnosti. A tím míním spravedlnost v soutěžení na poli schopností duševních i tělesných při zachování rovných podmínek bez jakékoli diskriminace. Ti první rytíři byli rytíři ducha a schopností. Následná dědičnost jejich titulů degradovala vyjímečnost osobností, honosících se tímto titulem, na parazitování neschopných. Mojí snahou je zamezení takového parazitování podporou programu přímé demokracie, možnosti odvolání politiků i mimo volební období, jejich osobní hmotná odpovědnost za hodpodářské výsledky jejich politických rozhodování. Pokud se toho dožiju a tento program se stane skutečností, pak bude jedno, kdo a jak se bude jmenovat ten, který bude představitelem této země, protože její lidé si o sobě budou rozhodovat hlavně sami.
RMR 6.3.2006 17:19

komunisté, muslimové, černoši a běloši

Komunistická myšlenka je deviantní a k tomu kupodivu jsou schopni dospět i komunisté a já jsem se tím docela bavila i za totality, kdy jsem "se sevřenou" jako vítěz skončila v debatách o tom, že komunizmus je proti přírodě a pak se nadšeně divila, že mám vlastně štěstí, že mě nezavřeli. Nezavřeli.
Nebyla jsem nikdy přítelem cenzury a i chápu, že ty debilní telenovely a "vyvolení" mají své diváky, kterým je nelze brát. Bohužel tyto diváky jsme si vyrobili ve školách díky nekompetentním učitelům, kteří opět vyrobili neosvícené rodiče dalších diváků atd., atd. A to posmívané vlastenčení má stále platné jádro. Je zajímavé, že proslulá multinárodní Amerika dodnes nestrávila soužití černochů a bělochů. Jejich kulturní odlišnosti je dělí spolehlivěji, než betonová zeď. Můžeme si naivně donekonečna vtloukat, že přistěhovalci se integrují do společnosti, ale historie nám ukáže, že budou vždy jen naši hosté a pokud se jako hosté nebudou chovat, vzájemně si to nandáme, až se budeme divit.
Váš pohled na vyznávání "prostředků, jež světí účel" je sice opodstatněný, ovšem do spravedlivosti ve vzájemných lidských vztazích má daleko. Máme-li se sami mezi sebou vůbec snést, musíme se naučit pojmenovat věci pravými jmény, musíme pojmenovat podlost, zlodějnu, příživnictví, korupci. Přestože jsou to lidské vlastnosti, většina je na ně citlivá, mají-li je jiní a je-li jimi ta většina ohrožená. Nechceme-li žít v neustálém strachu o své majetky, práci, život, zdraví, musíme nastavit pravidla, která budou pravidly většiny a která budou hlavně jednoduchá. Obludná kvanta zákonů a vyhlášek přesáhla chápání většiny občanů a udělala z nich nevolníky advokátů, úředníků a politiků. Přitom prastaré desatero, které předali dávní bohové-mimozemšťané lidské generaci je jednoduchou normou a rozumí jí každý. A čest? Nebudeme-li prosazovat čestné klání, k čemu tedy budou zákony? Proč se dopovaní sportovci diskvalifikují? Volby jsou dnes jedinou možností občanů k výběru
veny 6.3.2006 12:13

flustrace

Jenomže těch flustrovaných muslimů bude zákonitě přibývat a nikdo s tím nebude schopen nic udělat. Žádný sociální ani jiný program nemůže zlepšit  postavení prudce se zvyšující muslimské populace v západních zemích. A největší problémy teprve nastanou, až nebude z čeho vyplácet sociální dávky, kvůli kterým tam většina muslimů přišla a stále přichází. A i kdyby se nakrásně povedlo všechny muslimy kvalitně vzdělat a zaměstnat, tak zase budou brát práci rodilým  Francouzům. zase problém. Myslím si, že se západoevropské zeměm svoji pseudohumanistickou politikou dostaly do začarovaného kruhu ze kterého se těžko dostanou.  
zíralek 5.3.2006 20:53

Za co jsem se poklepal?

Za své básně přeci.
Leckdo se jich polekal,
bloudí teď temnými lesy.
I ten  Tesák před nima zrudnul,
jen doufám že z toho neschudnul.
Loučím se s Vámy víte,
kapesníčky tahat nemusíte.
 
 
WWW 6.3.2006 13:13

Re: Za co jsem se poklepal?

Vzacna ukazka tvorby basnika trpitele.
Po poziti sklenice feferonek, basnik ma "prdel" v jednom ohni (i ten Tesak pred nima zrudnul) nezapomina vsak na sve vznesene poslani, sirit poezii za kazdych okolnosti !
Diky mistre !
WWW 5.3.2006 13:15

SEBEVRAZEDNE KOMANDO

Panove pravil Janecek, jestli nepristoupime ke konkretnim cinum, tak budeme na vsech chatech pro srandu kralikum!
Svata pravda, pravil Juchelka, Allah akbar. Meli by jsme vyjit do ulic, palit hromadne danske vlajky ! 
Janecek zavrtel rozvazne hlavou. Palit hromadne danske vlajky ve trech, to mi nejak nesedi, jednak a jednak to uz tu bylo a v lepsim provedeni. Juchelka se zamyslel. Mas pravdu  Janecku!
Nase akce musi byt raznejsi, musi se o nas uz konecne vedet. Navrhuji prepadnout nejaky dansky konsulat a vyplenit ho.
Vodnik radostne nadskocil na umakartove zidli jejich klubovny  a zatleskal ruckama jak na topole podel skal.
Ano ano, bude se plenit, vyplenime je  a este tam neco slohnem !!
Juchelka se pridal, zacal vodnika objimet a dal mu stipanou pusu. Janecek pockal az se uklidni.
Panove, to je vsechno slabota. I to uz tady bylo. Vono pleneni neni zadna sranda, to musite mit podporu policie jako v Iranu, s tou nemuzeme pocitat. Tak co tedy, pravil vodnik plactive. My uz jsme se s Juchelkou tak na to plenenin tesili!
Reknu vam to na rovinu, rekl slavnostne Janecek. Sebevrazedne komando, ktere uderi zde, primo v srdci zlocinne zapadni rise !
Juchelka se zacal stourat zamyslene v nose, vodnik dostal prujem a odbehnul na hajzl.
Kdyz se vratil, Janecek pokracoval. Ovsem celou vec musime radne zvazit, a po technicke strance dukladne pripravit. Nesmime se take zasebevrazdit vsichni tri naraz, ale postupne, aby se o tom mohlo pravidelne referovat na chatu. Budeme panove losovat. Kdo si vytahne nejkratsi sirku, pujde prvni. Poradi bylo nasledujici 1. Juchelka 2. vodnik 3. Janecek. Porada musela byt prerusena, "sracka" popadla tentokrate Juchelku !! O dalsim prubehu teto porady budu v pristim prispevku  podrobne referovat !!!
Quetzal 4.3.2006 23:58

dobry pane Ulc

do diskuse se ale radeji nezapojim. Marna snaha.
Sarka 4.3.2006 3:41

Vodniku, Vy jste skutecne

jeden z nejpuvabnejsich demagogu co znam
Vodník 4.3.2006 12:10

Ne, Šárko

demagog jste Vy. Jestliže máte Ameriku ráda a ten způsob svobody tam Vám imponuje, éto Vaše ďélo. Ale pokud se dočítám takové věci, že tam mají zdravotní péči nebo pojištění lepší než tady, že tam mají menší zločinnost nebo že tam chodí lidé nazí a nikdo si jich nevšimne, tak se vždycky zasměju.
Navrch: vždycky vyčítáte kritikům Ameriky, jak je Amerika různá a nedá se generalisovat, ale sama tu máváte zcela extrémní (na americké poměry) situací v San Francisku jako by to byl americký standard. S.F., L.A., N.Y.C. ani Boston, ba ani Chicago není americký standard. Tím je - pokud jím vůbec něco je - daleko víc Phoenix, Houston, Nashville nebo Kansas City. Jinak by se Bush nestal presidentem ani poprvé!
Quetzal 5.3.2006 0:03

Vodníku,

Vodniku, kazda komunita o vice nez 3 osobach bude mit sve extremy. V USA zije 300 milionu. Popisuje se to Gaussovou krivkou. Dokud tohle nepochopite, budete zit dal svuj jednoduchy jednorozmerny zivot.
Vodník 5.3.2006 13:42

Quetzale,

není řeč o lidech, ale o uspořádání poměrů. To nemá s Gaussovou křivkou co dělat.
Sarka 5.3.2006 7:34

Vodniku, omyl:

Jenom PRIMITIV se domniva ze jednotlive situace jakkoli "popisuji" situaci v zemi o 300 milionech lidi. POkud tu jako doklad cehokoli uvadite svoji jednu zkusenost ze Santa Moniky, a tim "vite" jak to chodi v cele Americe, do te miry ze sebe delate hlupaka.  Budte od te lasky a prestante lhat a prekrucovat. Absolutne NIKDE jsem nerekla ze to co se deje v San Franciscu je Americky standard. To jste si do toho vlozil a zcela vymyslel Vy sam - ja vim, potreboval jste to tam nutne nejak vecpat, ac je to naprosto nepravdive. To co se deje v SF ci v Berkeley je ZAKONITE jine nez to, co se bude odehravat v nejake **** v South Carolina. Protoze toto je rozmanita zeme. Jenom blb dela zavery z jednotlivosti. Jste pokrytec, demagog a sprosty lhar.
Vodník 5.3.2006 13:40

Ne, Šárko

Demagog a lhář jste Vy! Nedělám vůbec závěry na základě jedné zkušenosti z Venice (mohl bych jmenovat přinejmenším ještě jeden podobný případ z Utahu), naopak: poměr k nahatosti v USA je obecně známý, nedávno demonstrovaný JJ na Superbowlu, a moje zkušenosti to prostě jen potvrzují.
To Vy máváte sanfranciskými poměry vždy, když někdo kritisuje americkou zaprděnost, buranství a puritánství, s tím, jak je Amerika rozličná. Ale ona není až zas tak rozličná! To jen S.F. (N.Y.C., Boston?) se liší, zbytek je při vší rozličnosti v řadě věcí dosti uniformní. To už i ten udavač DJ vždy říkával "u nás v rudém koutku", což vystihovalo situaci poněkud přesněji.
Jste to Vy, kdo je demagog a lhář, ostatně nejsem sám, komu je to tady jasné. Navrch podle zkušenosti pana Juchelky i udavačka...
Sarka 5.3.2006 16:46

Vodniku, konecne

jste se dobrovolne prihlasil do te spravne spolecnosti - do spolecnosti paranopidniho, tupeho cvoka plneho iracionelni nenavisti. Rekla bych, ze to sedi    
Vodník 5.3.2006 18:12

Re: Vodniku, konecne

Vy jste nevyzývala čtenáře Psa, aby volali na soukromý telefon p. Juchelky?
Alex Juchelka 5.3.2006 18:31

Re: Re: Vodniku, konecne

Konkrétně ne aby 'volali', ale poté, co jsme spolu měli diskusi, kde Šárka zastávala názor, že zábory palestinských území Israelem byly/jsou v pořádku, čemuž jsem já oponoval, se konečně neudržela a začala navádět "...to by se jeden divil, co se dá zjistit z (mého) telefonního čísla..." mrk, mrk, apd. Tedy nic, za co by se normální udavačská kurva musela stydět... ; ) Jinak do debat 'jak to je v USA', se pouštím jen velmi nerad, jsou zde skutečně značné rozdíly, a víš, že i když s Tebou v něčem souhlasím, v jiných věcech Ti budu asi odporovat... Nevidím ale důvod, proč by Tvoje zkušenost nemohla mít stejnou platnost, jako zkušenost Šárky a připadá mi, že v jistých chvílích *oba* mezi svou zkušenost a to, jak to 'zaručeně je' v USA, kladete rovnítko...
Vodník 5.3.2006 18:39

Myslím,

že povinnost mít plavky, a to i pro malé děti, je faktem neodvislým od nějaké osobní zkušenosti. Navrch faktem obecně známým, nikoli nějakým, který bych si odvodil na základě dvou svých osobních zážitků, které mi pouze zapadají do obrazu. Jiné rovnítko snad nikde nekladu a pokud uvádím Memphis nebo Kansas City jako "americký standard" oproti S.F., tak je to výslovně "se špetkou soli". Za ty dva roky jsem tam bydlel na 3 velmi různých místech a ze zbytku většinu projel, takže jakousi představu o rozdílech i shodách mám, byť jistě ne takovou jako někdo, kdo se tam pohybuje celý život (podtrženo, protože IMHO po 20 letech pouze v S.F. nebo pouze v N.Y.C. člověk neví, co je Amerika)
Alex Juchelka 5.3.2006 18:51

Promiň, já jsem nepostřehl, že byla řeč o plavkách...

To zde jistě platí většinově - jedná se o puritánskou zemi, bezpochybně. Jsou zde i nudistické pláže, ty jsou ale v menšině. Mně osobně ale nijak nevadí, že děti plavky nosí, stejně tak, jako mi nevadí, že v třeba v Thajsku se místní rovněž oblékají na plážích cudně... S Tvou poslední větou plně souhlasím...
Sarka 5.3.2006 18:36

Nikoli, Vodniku, skutecne ne.

Ale chcete-li verit fantasiim paranoidniho blazna, branit Vam v tom nebudu.
Alex Juchelka 5.3.2006 19:09

Re: Nikoli, Vodniku, skutecne ne.

Jistě 'milostivá', nikdo zde mou adresu a telefonní číslo se zlým úmyslem nezveřejňoval, ZHN se v Iráku našly, zahraniční politika neokonů této zemi jen prospěla, Bush je iteligentní a schopný president, křesťanství zde nikdo nikomu nevnucuje (http://blogs.citypages.com/canderson/2006/03/state_bill_prop.asp), atd., atd. Paranoia, jako vyšitá... : )
Vodník 5.3.2006 19:16

Řach!! To je teda síla!

Není to nějaký fór?
Sarka 5.3.2006 19:18

Mily Blaznivy Juchelko

Ja nevim jestli tu nekdy nekdo "se zlym umyslekm Vasi adresu a telefonni cislo zverejnoval" nebo ne, a uprimne receno je mi to uplne jedno. Vzhledem k tomu ze jste zde zcela dobrovolne zverejnil jak Vase jmeno tak misto pobytu, kazdy uzivatel internetu by musel byt idiot aby si nezjistil jakekoli udaje o Vas zmacknutim nekolika klapek. Vase paranoia spociva v tom, ze se vytrvale domnivate, ze byste me kdykoli stal za tu namahu.
Dale, lzete absolutne kouzelne. Ale mozna ze to nejsou lzi, u paranoiku Vaseho razeni lide bezne svym bludum naprosto skalopevne veri. Kdysi davno, mam dojem ze pred nekolika lety, jsem s Vami mela nejakou debatu ve ktere se jednalo o vyhru ci prohru flasky vina; dalsi detaily si uz nepamatuji protoze - verte neverte, vubec nejsou v mem zivote dulezite.. Co se tyce uzemi okupovanych Izraelem po r. 1967, nepamatuyji se ze bych se s Vami o nich kdy  byla bavila, a kdyby ano, pak bych Vam docela klidne pritakala pokud byste tvrdil ze tato mela byt - samozrejme za mezinarodnich garanci bezpecnosti pro obe populace - navracena davno. Jste chory, posedly cvok, ktery si umanul ze je pronasledovan mou osobou. Bezte si rict panimame, at Vam ty prasky pravidelne dava a at dohlidne na to, abyste nevynechal. Jinak ty nasledky opravdu nejsou pekne.
Alex Juchelka 5.3.2006 20:22

Šárko...

Já přece vůbec nemám pocit, že jsem Vámi jakkoliv pronásledován. Já prostě tvrdím, že jste udavačská kurva, jelikož jste sem kdysi napsala zmíněnou větu... Kdybyste se již dávno patřičně omluvila, tak bych z mé strany nadále neviděl problém. Jsem ochoten dokonce připustit, že jste to nebyla Vy, ale Váš židovský pantáta, který pod Vašim jménem a z Vaší IP adresy onu bonzáckou větu, modrý vzteky, napsal... Tomu by to přece za tu námahu stát mohlo, ne? : ) A proč se zde vůbec namáháte, to begin with???
Sarka 5.3.2006 20:23

Juchelko, VY jste nejen

paranoik. Vy jste neskonaly dobytek. A to nemam ve zvyku urazet skot.
Alex Juchelka 5.3.2006 20:38

Nerozčilujte se 'Šárko'...

ať Vám nepraskne cévka... ; )
Sarka 5.3.2006 19:43

Prilezitost, Vodniku - promarnena prilezitost:

Kde je Vase spravedlive rozhorceny a zlostny rev: Duuukazyyyyyy, chci videt duuukazyyyyyyyy!!!!!!! Zda se ze Vy zijete podle stareho dobreho Quod LIcet Jovi, Non Licet Bovi. Otazka je ovsem kdo je ten Pambu a kdo je ten vul    
Vodník 5.3.2006 19:49

Co je to za kvokání?

Pokus jste zde nepronesla větu o tom, co se dá dozvědět z telefonního čísla, pak  je to samozřejmě Vaše slovo proti Juchelkovu. Pokud jste ji pronesla, nemám co dodat.
Ale to s tím ani nesouvisí. Zde se jedná o osobní spor, ke kterému je třeba najít komentáře na Psu a to není možné, nebo jen velmi těžké. K mému domnělému antisemitismu ovšem existuje pohodlný vyhledávací systém jak na Sprše tak na Zvědavci a není nic jednoduššího než si tam nějaký můj "antisemitský" nebo "holokaust popírající" komentář najít. Podobně mohu já dodat důkazy Pakova udavčství, ale to je zbytečné, neboť jste sama na té holandské stránce byla, jak jste se tu kdysi zmínila.
Sarka 5.3.2006 19:59

O jake HOlandske strance to mluvite?

Vodník 5.3.2006 20:14

Re: O jake HOlandske strance to mluvite?

O té, na kterou poukazoval udavač Djing cheb pako ve svém bonzáckém komentáři na Sprše. Zde na to přišla řeč, Vy jste upustila něco o tom, že holandština je pěkná řeč nebo něco na ten způsob, tak jsem se domníval, že jste stránku navštívila. Ne-li, nic se neděje.
Sarka 5.3.2006 20:17

Vodniku, Vodniku,

dukazy, vite? Dukazy. Nez zacnete bezhlave kopat kolem sebe a obvinovat lidi z vrazdy Naslednika Ferdinanda (nebo z navstevy nejakych Holandskych stranek), premyslejte o tom, s jakou vervou se sam dozadujete dukazu kdyz se jedna o Vasi osobu. Fascinuje mne jakou temhle internetovym blabolum musite pricitat dulezitost, kdyz si pamatujete nejake (podle mne naprsoto bezvyznamne plky). Rada bych Vam poslouzila vykladem sveho komentare o holandstine, ale vubec se nepamatuji zew by mel jakykoli vyznam (krome toho - mozna - Vas trochu podrazdit)