24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

SVĚT: Mohamedán nesmí přestat být mohamedánem

Objevil jsem tvrzení Hillary Clintonové z roku 2015: „Třeba si ujasnit. Islám není naším nepřítelem.Muslimové jsou mírumilovní a tolerantní a nemají vůbec nic společného s terorismem.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Zeman 2.8.2018 11:15

Autor má pravdu

Islám zjevně úplně popírá právo svobody náboženského vyznání zakotvené v základních právních dokumentech západního zákonodárství.

- u nás např. v čl. 15 Listiny: "Každý má právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského vyznání."

-či v čl. 9 Evropské úmuvy na ochranu lidských práv (-převzatého z čl. 18 Všeobecné deklarace lidských práv): "Každý má právo na svobodu myšlení, svědomí a náboženského vyznání; toto právo zahrnuje svobodu změnit své náboženské vyznání nebo přesvědčení..." - Tam se k tomu navíc připojuje i čl. 17: "Nic v této Úmluvě nemůže být vykládáno tak, jako by dávalo státu, skupině nebo jednotlivci jakékoli právo vyvíjet činnost nebo dopouštět se činů zaměřených na zničení kteréhokoli ze zde přiznaných práv a svobod nebo na omezování těchto práv a svobod ve větším rozsahu, než to Úmluva stanoví."

Osobně mám za to, že tento platný článek evropského zákonodárství činí Islám prakticky i právně se západním zákonodárstvím apriori neslučitelný a prohlášení typu "Islám do Evropy patří, je budoucností Evropy" ("ministrině zahraničí" EU Mogherini), Nebo "Islám je součástí Německa" (Merkelová), je přímým popíráním platného evropského zákonodárství.

L. David 2.8.2018 10:58

Terorismus nemá s islámem nic společného!

A také ohavný puch nemá s hounem nic společného!

M. Krátký 2.8.2018 10:35

Dnes na Novinky.CZ - zase dobrá zpráva

V Kaliningradu rozprášili buňku Islámského státu

Rusové zajatce obvykle neberou - můj souhlas. Nět teroristov - nět problema !!!

A. Alda 2.8.2018 10:02

Kde muslim, tam nebezpečno.

Muslimstvo je obklopeno krvavým pruhem. Všude kolem míst, která ovládají muslimové, teče krev proudem. Ona teče tedy i v místech, která ovládají, ale o tom se většinou ani nedovíme.

Mít za sousedy muslimy je malér horší než bydlet na svahu činné sopky. A protože Německo o Rakousko se pomalu stávají muslimskými, jsme všichni v maléru!

P. Lenc 2.8.2018 9:25

Každé náboženství

se dřív nebo později stane aspoň částečně i politickým.Ale islám je především politika dosahovaná násilím pod rouškou náboženství.Jenom naprostí hlupáci mohou o islámu tvrdit, že to je náboženství míru.

D. Stirský 2.8.2018 9:25

Odborník ULČ trousí moudra:

Nedávno jsem četl článek odborníků skutečných, a to z Orientálního ústavu. Bylo by hezké jej publikovat celý, leč je dlouhý. Takže vyjímám: „U nás je taková představa, že muslim rovná se zbožný, bigotní či fanatický. Tedy, že muslim je buď horlivý, nebo žádný. To je naprostá hloupost. Máte tady mnoho muslimů, kterým je islám úplně ukradený,“ říká Bronislav Ostřanský z Orientálního ústavu Akademie věd. Podobně situaci vidí i Topinka. „Převážná část českých muslimů se nezapojuje do aktivit islámských organizací, ale žije více privatizovanými formami víry,“ říká. Mnoho českých muslimů podle něj ostatně žije v místech, kde nejsou žádné mešity či modlitebny.

S. Netzer 2.8.2018 9:44

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

To neplatí pouze pro české muslimy, ale pro muslimy obecně.

V představách čtenářů NP, jednodušších a patřičně indoktrinovaných, je ale každý muslim potenciální terorista a práce se štítící násilník. Argumenty studovaných orientalistů tito lidé pohrdají.

M. Vondráček 2.8.2018 11:00

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Ale většina teroristů jsou muslimové . Co na to říkají studovaní orientalisté :-)

S. Netzer 2.8.2018 12:05

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

A co chcete tímto neotřelým argumentem říct, Titáne?

M. Vondráček 2.8.2018 12:23

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Vy jste to nepochopila ?? Pěkně to jde s Vámi z kopce :-)

S. Netzer 2.8.2018 12:25

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Autor: M. Vondráček Datum: 31.7.2018 9:03

Ono nejde vždy o fakta , spíše jde o střet názorů. Já se domnívám, že problém je v osobnosti účastníků diskuze .

Pokud v ní máte jednoho nadčlověka , který je přesvědčen o své výjimečnosti a považuje ostatní za blbce tak se asi nedomluvíte. Vidět to lze i na diskuzi zde na NP.

Chybí tu obecně úcta k názoru jiných a laskavost k jejich případným chybám a omylům ...

M. Vondráček 2.8.2018 12:28

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

To stále platí. Zdá se , že jste ani toto nepochopila. Nebudeme se raději bavit o něčem jednodušším , co zvládnete. Co takhle recept na rajskou omáčku :-)

To dáte ...

M. Vondráček 2.8.2018 12:38

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

PS.: Považujete mnou uvedené tvrzení o vztahu terorizmu a muslimů za chybné ??

J. Jurax 2.8.2018 16:03

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Že všichni muslimové nejsou teroristé, avšak v posledních desetiletích všichni teroristé jsou muslimové.

J. Fridrich 2.8.2018 11:19

Netzer, Netzer, uz zase ? Zase si otirate vas jiste krasny cumacek o pana profesora Ulce ? On je tim jednim z nejlapsich tepresentatu nasi zemicky-ABSURDISTANU v spolecenstvi dnesnich zapadnich zemi, smerujicich k rozkladu nasi civilizace...

Tak asi tak, mila a vazena diskuterko..

H. Lukešová 2.8.2018 11:25

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Muslimský teror vypovídá o skutečné povaze islámu a nic na tom nezmění bláboly z jakéhosi Orientálního ústavu, který je placen, aby o islámu učil pozitivně. "islamolog" nemůže vidět islám kriticky, ale vždy pozitivně, a samozřejmě musí zastávat antisemitský postoj, protože muslimové Židy nenávidí a kdo islám obhajuje, tak přijímá veškeré učení islámu. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, je dávná česká moudrost.

S. Netzer 2.8.2018 12:06

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Děkuji expertko, že potvrzujete to, co jsem napsala.

Studovaný islamolog samozřejmě neobstojí ve srovnání s takovou znalkyní islámu jako je Lukešová a s autory těch prachpitomých blogů, které jsou základem jejích "znalostí."

Nejroztomilejší je ovšem její představa, že islamolog musí zpívat píseň těch, jejichž "chleba jí". Tak blbá myšlenka může vzniknout jen v choré mysli.

H. Lukešová 2.8.2018 12:41

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Ale klídek, jste nějaká nervní. Muslimský terorismus je obžalobou islámu.Ti "islamologové" jsou placeni za obhajobu islámu. Vy jste však zaslepená islamofilní neomarxistka, ignorující či schvalující antisemitismus. Každý, kdo omlouvá islám je antisemitou.

J. Kombercová 2.8.2018 12:53

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Vy jste studovaný islamolog? Pan Pelikán je také islamolog, arabista a navíc muslim, ale jeho názory, prezentované veřejnosti, jsou neagresívní, realistické a vstřícné nemuslimům, nearabistům a neislamologům. On ovšem jejich chleba nejí, je to český občan... takže jsem vlastně váš komentář potvrdila.

Jen je mi mnohem, mnohem příjemnější pan Pelikán než vy, čím to je? Způsobem předávání toho, co ví, i vlastního názoru... není holt islamolog jako islamolog.

S. Netzer 2.8.2018 13:02

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Pana Pelikána neznám, a že je vám tato osoba příjemnější než já, mě nezajímá. Sympatie se různí.

J. Kombercová 2.8.2018 13:07

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Vás nezajímá nic než jen ten váš správný názor, potom ještě ti, s kterými se shodnete do puntíku. Jakákoli odchylka, byť sebemenší, nezajímá.

Zvonku to vyzerá tak, že se sem chodíte poštěkat, daklíku (daklík podle vzoru Doník).

J. Vintr 2.8.2018 15:44

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Pan Pelikán je nejspíš idiot. Pokud Evropan shledá na islámu něco pozitivního, nemůže být duševně normální. Jediná další možnost je, že je jen šašek, který se chce udělat zajímavým a na muslima si jen hraje.

Mimochodem, viděl jsem nějaké video, kde říká, že většina našinců není dost inteligentních na to, aby pochopili hloubku a úžasnost toho pouštního "náboženství". Jestli to myslel vážně, tak potěš koště.

J. Kombercová 2.8.2018 16:50

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Poslouchala jsem ho několikrát, i četla, on má dokonce smysl pro humor, což je u někoho chybějící faktor, nejspíš idiot nebude, ale váš názor na něj vám neberu, i když s ním nesouhlasím.

J. Farda 2.8.2018 16:08

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

https://zpravy.idnes.cz/novy-antisemitismus-francie-zide-utoky-muslimove-nabozenstvi-analyza-1ne-/zahranicni.aspx?c=A180801_110209_zahranicni_ane :-(

M. Klas 2.8.2018 10:33

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Spíše bych řekl, že pan Ulč popisuje své zkušenosti, jak to je u něj zvykem. Z pohledu svého věku na to jistě má právo.

M. Vondráček 2.8.2018 10:58

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Mýlíte se . Je to pouze otázka koncentrace muslimstva. Pak zjistíte jak se budou chovat současní mírumilovní muslimové.

V Sýrii jistě byla také spousta mírumilovných muslimů. Přesto docházelo a nejspíš dochází k vyvražďování a vyhánění příslušníků jiných náboženství. Postavila se proti tomu nějaká muslimská organizace mírumilovných muslimů ??

H. Lukešová 2.8.2018 11:32

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Když je muslimů málo, jsou "mírumilovní", když je jich již hodně, tak jsou násilní, islámský teror po celém světě to jen dokazuje a bláboly z "Orientálního ústavu" málokdo soudný bere vážně.

Stačí se podívat jenom na antisemitské zločiny ve Francii, 2006 zavražděn Ilan Halimi afromuslimským gangem Barbaři, 2012 masakr 3 židovských dětí a rabína v Toulouse, 2015 vražda 4 Židů v košer obchodu, 2017 vražda ortodoxní Židovky, lékařky Sarah Halimi muslem Kobilil Traorem, malajsijským muslimem, vražda přeživší holocaustu Židovky MIreille Knoll...To je vám málo? Holt dobrý Žid, mrtvý Žid...A o dennodenním obtěžováním, bitím a ponižování Židů muslimy, o tom byl dlouhý článek na EUportálu...O tom by se dal napsat článek snad na 10 stránek.

J. Farda 2.8.2018 11:55

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Zveřejněte, vážený pane, názor skutečných odborníků na existenci oné fatvy nařizující vraždu odpadlíků. Apropos, kolik těch odborníků Orientálního ústavu hlásajících vlažnost ve víře těch zdejších muslimů jsou (viz pan Pelikán) jimi též? :-)

J. Pospíšil 2.8.2018 14:09

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Ano, existují na to opravdu seriozní výzkumy. Ty říkají, že muslimů zbožných, bigotních či fanatických přibývá. Je sice mnoho muslimů, kterým je islám úplně ukradený, ale ubývá jich, bojí se svoji vlažnost čím dál více dávat najevo, protože se i hodně z nich ve skutečnosti bojí svých fundamentálnějších a radikálnějších souvěrců. Bojí se, aby nebyli ozančeni za odpadlíky ve víře. U nás žijícím to může být jen nepříjemné, ale v mnoha zemích z takového označení pramení závažné nepříjemnosti, v některých i možnost, že budou zabiti. Ta proměna je viditelná a i patrná s časovým odstupem našich životů. Turecko je naprosto jiné, než bylo v 60., 70. letech minulého století. Je, ač článek skutečných odborníků si tohoto vývoje nevšímá, daleko islámštější a radikálně islámštější. Ještě dramatičtější je islámská proměna v Iránu, také v Egyptě je patrná.

Postavení třeba křesťanů v těchto zemích se nesmírně zhoršilo, někdy se přímo blíží genocidě.

Kdyby někdo v 60. letech předpověděl, kolik v podstatě náboženských válek bude rozpoutáno, předpověděl vražedný islámský stát, vyvražďování jezidů, znásilňování jejich holčiček v bordelech pro vojáky, nikdo by mu nevěřil. Byl jsem v Teheránu v době, kdy tam ženy chodily oblečené jako evropanky a prostovlasé. To by mi naopak dnes nikdo nevěřil. Navštívil jsem několik koptských kostelů v Káhiře a nikoho nenapadlo, že by je místní chtěli vypálit. A byly vypáleny. Byl jsem v Damašku, když ta dnes končící válka začínala a místní křesťané nám říkali, že stojí na straně Assáda. Když jsme se ptali proč, odpovídali, že když padne Assád, tak je prostě muslimové zabijí.

Jo, skuteční odborníci hájí svůj předmět, tak to má být. Ale ve skutečnosti si jistě té fundametálistní přeměny všímli i oni, nejsou-li zcela zahledění do svých střepů.

J. Vintr 2.8.2018 15:36

Re: Odborník ULČ trousí moudra:

Vsadím se, že naprostá většina Němců před druhou světovou válkou nebyli nacisti. Stačilo ale, aby fýrer zavelel a už mašírovali do války. K tomu stačilo, aby byli Němci. S muslimy je to podobné.