3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

SVĚT: Lest dějin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
chetgar 14.2.2007 15:51

Re: Re: paralela s Afrikou

taky tu neřešíme, jestli tam jít nebo nejít, ale jestli vypadnout nebo nevypadnout

VLK 14.2.2007 12:11

Re: Re: Re: Re: Re: No,

IRA i ETA zastavily sve teroristicke akce mimo jine z toho duvodu, ze v dusledku spatneho image, ktere terorismu udelali mohamedani, by se na jejich teroristicke akce pohlizelo negativne i u jejich stoupencu. ETA uz opet zacala, IRA zacne co nevidet. To je v dusledku toho, ze ruzni evropsti multikulti uz zvysili prestiz muslimskych teroristu natolik, ze vnitroevropsky terorismus opet prestava byt tabu. Pozor, v Nemecku propustili jednu z hlavnich postav RAF (a ted tim nemyslim anglicke letectvo), uz se to nasim hranicim blizi.

Rys 14.2.2007 8:41

Re: Re: Zda se, ze socialisticky soudce Ulz opet prevleka kabat

Pan Ulc nekompromisne schvaloval agresi proti Iraku i v dobe kdy se ve svete diskutovaly jine moznosti a inspektori OSN nic nenasli - protoze nebylo co.

Dnes pan ULC umyslne nerozeznava souvislosti pokud se islamu a Iranu tyce. 

Pasáček koz z Vermontu 13.2.2007 23:37

Re: Zda se, ze socialisticky soudce Ulz opet prevleka kabat

Snad je Váš názor příliš nekompromisní. Pan Ulč schvaloval agresi proti Iráku, protože nebyl schopen rozpoznat souvislosti. Ted´ když se stalo nevyhnutelné, svůj názor změnil. On prostě pochopil realitu. A to není špatné.

doxa 13.2.2007 23:18

Tak nám to utěšeně roste

Podle pasáčka koz z Vermontu bylo obětí 3,120 přesně.

Podle oběti socialistického soudnictví (asi tím myslel školství) jich bylo už půl miliónu.

michall 13.2.2007 23:10

Re: Re: Re: Re: Re: to nebyla lest dějin, spíš lest Íránu

zajimavy pohled - nekde jsem cetl ze USA Sadama puvodne podporovala (jako treba diktatora Pinocheta - tam je to asi jasna...) kvuli tomu ze sel proti Iranu . Tzn. ze vubec vpad US jednotak do Iraku asi nebyl jen kvuli "atomovemu nebezpeci"..

pepe 13.2.2007 21:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,

Asi máte lepší informace.Nejste člen IRA?Jě jen mohu konstatovat,že za uplynulé dva roky k žádnému incidentu nedošlo.Samozřejmě,že nebudu tvrdit,že k tomu nemůže dojít.Ale Vy jste přesvědčen,že to bude pokračovat.Mám rád takové,kteří mají ve všem jisto.

Mirek F. 13.2.2007 21:38

Re: Re: Re: Re: Re: No,

Ale jo, souhlas, že nyní je aktuální hrozbou islámský fundamentalismus, jenže vzhledem k faktu, že maximálně před desítkami let se v našem prostoru odehrávaly mnohdy šílené hrůzy vyprodukované naší civilizací, bych doporučoval přece jen větší sebekritiku.

Magid 13.2.2007 21:25

Re: Re: Re: Re: Re: No,

Tak tomu může věřit  jen najivka jako vy!

pepe 13.2.2007 21:18

Re: Re: Re: Re: No,

Máte pravdu,ale to je již minulostí..IMC,kterou v lednu 2004 společně sestavily britská a irská vláda,konstatovala v polovině minulého roku,že radikální uskupení rozpustilo veškeré ozbrojené složky,zastavilo verbování a výcvik nových členů.Kdyby totéž učinily radikální muslimové,tak  to bude situace jiná.Ale ono to tak není.Nelze tedy srovnávat minulé nebezpečí se současným.

Rys 13.2.2007 21:07

Re: Re: Re: Dobrá úvaha

Dekuji za link www.otaulc.com

Jeden priklad za vsecky:

OŠEMETNOSTI  S  VÝVOZEM  MODELŮ (Leden 2003)

Rada bezpečnosti ve své rezoluci 1441 přikázala Iráku odzbrojit, nevlastnit zbraně hromadného ničení (jak již bez donucení učinily Jižní Afrika, Ukrajina a Kazachstán), a umožnit práci mezinárodních inspektorů. Těm ale po jedenácti týdnech není dovolen přístup do vojenských objektů, a vědci, podílející se na zakázaných programech vývoje zbraní A,B,C, odmítají interview s inspektory. Zpráva o mamutím rozsahu 12.200 stran, kterou Irák dodal OSN, je částečně lživá a podstatně neúplná (např.chybí informace, kam že se podělo 2.160 kilogramů anthraxu, co se stalo s produkcí jedovatého plynu VX, na dálky řízenými letadly MIG-21, použitelnými k postřiku biologickou zbraní, proč ta snaha získat uran z Nigeru, proč výroba pohonných hmot pro rakety, jejichž existenci Irák popírá, atd.

Rys 13.2.2007 20:31

Re: Re: Re: Re: Re: Za vysokou zeď nahnat všechny fanatiky, za rok zkontrolovat přeživší.

Pozor neplest pojmy. Ne vsichni Zide jsou sioniste. A hodne levicovych Zidu nesouhlasi s chovanim statu Israel a politikou USA.

strejda 13.2.2007 20:27

Re: paralela s Afrikou

Když někam vlezete a zcela zničíte tamní mocenské struktury, tak se zodpvědnosti nikdy nezbavíte. Řči o tom, my jsme vám to nadrobili a vy si to snězte jsou zcestné.

strejda 13.2.2007 20:24

Re: Re: Re: No,

Vzpomínám na bombové útoky IRA v Londýně s mrtvými a raněnými. Byl jsem se tehdy podívat na obří mrakodrap v Docklands, byl pěkně zdevastovaný.

Obet socialistickeho soudnictv 13.2.2007 19:56

Zda se, ze socialisticky soudce Ulz opet prevleka kabat

Kde jsou ty doby, co socialisticky soudce Ulz nadsene mlatil do bubinku a vyzyval k utoku na Bagdad. O par let a pul milionu mrtvych pozdeji (jejichz krev lpi i na rukou valecnych propagandistu), se Ulz jako uz potolikrate v zivote pokousi prevleci kabat a z tabora valecnych propagandistu se nenapadne vmisit do sedeho davu kritiku. Bude to ale jeste nekdo tomuto celozivotnimu chameleonivi verit?

pepe 13.2.2007 19:26

Re: Re: Re: Re: No,

Vy hovoříte,co BYLO.Jak v Severním Irsku,tak komunizmus a fašizmus.To máme díky Bohu za sebou.V Irsku už dávno nic nebylo.MNe spíše zajímá současnost a hlavně stupeň nebezpečnosti.To bychom se také mohli vrátit ke křížovým výpravám,inkvizici a pod.

Mirek F. 13.2.2007 19:12

Re: Re: Re: No,

Pan Jura zmiňoval vztahy uvnitř islámského světa, tam paralela se S. Irskem IMHO sedí. Západní civilizace kromě toho docela nedávno produkovala i vyvážela i třídní anebo rasovou nenávist-stejně nebezpečné jako muslimští radikálové. Pokud jde o Jugoslávii, tak etnická nevraživost byla stejně šílená jako ta náboženská, nehledě k tomu, že i tam se strany dělily také na katolíky a pravoslavné, stačilo se špatně pomodlit.....

Mirek F. 13.2.2007 19:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločinec Bush nenechal humanistu Saddama

I zpravodajské informace předávané za války Írán-Irák jsou blábol anebo něco nepodstatného, co neuznáváš?

pepe 13.2.2007 18:54

Re: Re: No,

Rád argumentujete se Severním Irskem.Máte sice pravdu,,ale počet obyvatel je zde cca 1,600.000 a pokud se mlátí mezi sebou,je to sice smutné,ale svoji agresi nevyvážejí.,jak to dělají muslimové.Zdají se vám Irové stejně nebezpeční?Pokud jde o bývalou Jugoslávii,zde jde o etnickou nevraživost.

,

os 13.2.2007 18:52

Re: Re: Re: Zločinec Bush nenechal humanistu Saddama

...jste mi pripomnel, jak jsem je casto vidaval v brnensky saline.....vsichni, vcetne lampasaku pekne na sebe jednoduchou anglictinou.....

Pasáček koz z Vermontu 13.2.2007 18:46

Osvobozování iráckého lidu jde ztuha.

Plány na osvobození iráckého lidu nejsou nové. Již před útokem teroristů 11. září bylo konáno počítačově simulované cvičení invaze. Masivní propaganda proti Iráku zdůrazňovala smrtelné a bezprostřední nebezpečí iráckých zbraní hromadného ničení (ZHN) pro USA a ostatní svět. Americký ministr zahraničí Colin Powell  předkládá o tom v OSN nevyvratitelné důkazy. Těmto důkazům málokdo věřil a později se ukázalo, že byly vylhané. Na hranici Iráku byla 100 tisícová armáda připravena k útoku. Když Irák konečně dovolil meznárodním inspektorům přístup, ti po 3 měsících žádné ZHN nenašli. Proto prezident Bush inspektory z Iráku vykázal a agrese začala. Mír nebyl přijatelný. Většina Američanů, dobře zpracovaná propagandou, s agresí souhlasila.

Prezident Bush věděl tedy velice dobře, že v Iráku žádné ZHN nejsou. Důvod k agresi je tedy zjevný : ropa. Byl to velmi racionální důvod. Blíží se světová energetická krize a ovládnutí energetických zdrojů je nezbytné. Není to nic nového, tak se to dělalo po tisíciletí, již od počátků lidstva. Cílem agrese bylo ustavit v Iráku režim, pokud možno demokratický, který by dovolil americké vojenské základny. To se zatím příliš nedaří.

 

Dosavadní bilance války je tato: USA - přes 3,120 zabitých, přes 20,000 zmrzačených, náklady, které musí zaplatit na daních, 350 miliard dolarů. IRAK – zhroucení národního hospodářství a zdravotnictví, nezaměstnanost 60 procent, musea s tisíciletými exponáty rozkradena, občanská válka, statisíce zabitých a zraněných, miliony občanů uprchly ze země. V předchozích 100 letech lidstvo zažilo málo katastrof takového rozsahu.

Ted´ bylo povoláno do zbraně dalších 21,500 bojovníků za demokracii. Americký lid a jeho zástupci v Kongresu proti tomu protestují, ale to je všechno, co mohou dělat. Prezident Bush nedovolí válku ukončit. Je to výborný byznyz pro vojensko-průmyslový komplex. Na tuto lekci z americké demokracie arabové a celý svět hned tak nezapomenou. Zejména ne teroristé.

Zuzana W 13.2.2007 18:24

Re: Re: Dobrá úvaha

Články prof. Ulče je možno najít všechny na http://www.otaulc.com/.

mirek 13.2.2007 18:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločinec Bush nenechal humanistu Saddama

Tak dobrá tedy, napiš, kdy přesně, v kterém roce podporovaly USA Saddáma. Ale přesně. To jsem zvědav, jak se teď ukážeš. O tuhle věc mi jde, ono je to totiž blábol.

mirek 13.2.2007 18:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločinec Bush nenechal humanistu Saddama

Jako by SSSR nevybíjel systematicky vlastní lidi, nemluvě třeba o Polácích v Katyni, nemluvě o potlačení povstání v Maďarsku a o 68 u nás. Svatá prostoto. Copak naši komunisté před 2. světovou souhlasili s existencí ČSR ?

     Zbytečná diskuze, pánové.

Mirek F. 13.2.2007 18:05

Re: No,

Co Jugoška anebo Severní Irsko?

Mirek F. 13.2.2007 18:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločinec Bush nenechal humanistu Saddama

Na rozdíl od minulých oponentů vy jste alespoň slušný, tak se vás též slušně zeptám, proč ta dnešní mánie dokazovat a vyvracet něco, co jsem nenapsal. Musím se přiznat, že mě překvapilo, co se z prostého konstatování skutečnosti, že Saddáma dříve podporovali také Američané, nakonec vyvinulo málem za flame war. Jestli to je ještě zvyk z minulých časů, kdy sebemenší kritika na účet Sovětského svazu byla naprosto nepřípustná a reagovalo se na ni stylem "a vy zase bijete černochy" a holt někteří (nemyslím nyní Vás) si jen prohodili znaménka a reagují stejně na každou neobdivnou zmínku o USA.....  Necítím žádnou potřebu polemizovat ani s vaším tvrzením o CCCP a Kurdech, neboť s ním souhlasím a nikdy jsem to nepopíral.  

Co se týče druhé části vašeho příspěvku, ano, každá země má právo hájit si svoje zájmy a také to všechny rozumné dělají. Což ovšem občas zahrnuje i spojenectví s krajně odpudivými diktátory. Jestliže naopak přece jen nějakého svrhnou, nebývá bohužel primárním důvodem nějaká humanita, to je jen bonus, důležitější je, že dotyčný despota se s mocností dostal do střetu zájmů. Proto je až trapné, když se invaze do Iráku oddůvodňuje starostmi o irácký lid. dokud Saddám sloužil americkým zájmům-což nemyslím pejorativně, ajatoláhové tehdy budili dost velké obavy, Irák i proto podporovalo mnoho dalších zemí-snadno se přehlédly diktátorovy zločiny.

Jura Jurax 13.2.2007 18:02

No,

ono ten islámský svět je holt mentálně středověk - i když díky ropě s moderními, protože nakoupenými zbraněmi (a/nebo technologiemi). Vyvražďovat se kvůli drobným rozdílům ve víře - nebo přesněji zblbnout fanaticky věřící nevzdělané masy tak, aby kvůli drobným rozdílům ve víře v nějakého dávného proroka podřezávali ty druhé, kde jen je krhavýma očima uvidí, sloužíce tak zcela přízemním a neduchovním záměrům svých vůdců, to tu bylo tak naposled za třicetileté války.

J.G. Pašek 13.2.2007 17:32

Re: Re: Re: Re: Ty tvoje hraběcí rady bys měl dávat do krabiček, balit, natisknout MADE IN CR a prodávat . . . .

Pane Karasi, to byli Češi, kteří si ty Rusáky do ČSSSR pozvali V 1968 . . . . a co jsem viděl já na vlastní oči, mnoho obyčejných Čechů jásalo, když slyšelo tu zprávu, když Rusáci přijeli . . . . . . . . . 30 divizí tu noc přijelo na 6000 tancích a 200 divizí čekalo v záloze kdyby 30 bylo málo a hlavně byli připraveni bránit svojí hodnou ovečku ČSSR s prstem na spoušti rachejtlí, kdyby NATO zakročilo udělalo krok . . . . . taková to byla situace a doba  . . . .a vy chcete házet vinu na USA, že nás v tom 1968 nepřijeli osvobodit? Jak typycky české, vinit jiné za svojí zbabělost a blbost . . . . jak rozmazlené děti.

PetrH 13.2.2007 17:16

Re: Re: Re: Re: Za vysokou zeď nahnat všechny fanatiky, za rok zkontrolovat přeživší.

No hlavně ti sionisti, to je hned vidět, odkud vítr vane! Jak říkal vojín Sálus v Černých baronech: Za vším stojí velký žid a jen tahá za drátky. Ale nedávno mě tu jeden islamofob přesvědčoval, že Bush podporuje muslimské teroristy. Tak nevím, dá se to stihnout najednou?

Pavel Karas 13.2.2007 17:14

Re: Re: Re: Ty tvoje hraběcí rady bys měl dávat do krabiček, balit, natisknout MADE IN CR a prodávat . . . .

a že půka Evropy odmítne demokracii a poleze Rusákům do prd**e . .   .  Pane Pašek, teď doufám, že žertujete. Kdo rozdělil Evropu na sféru vlivu ruskou a americkou na Jaltské konferenci??????!!!!!  Američanům stačila  záruka svobodných voleb což ukazuje, že vůbec netušili, co mohou od bolševika čekat!!!. To je ale neomlouvá, že nás prodali.   . . . a dají přednost žít v diktatůře proletariátu . .  Tohle je ovšem vrchol - 60 - ti% lidí, co ve volbách 46. nedali hlas komunistům, se nikdo neptal, čemu dají přednost.........  A konec konců američané a západní Evropa se v 68. jenom dívali, jak nás rusi válcují.......