26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

SVĚT: Karikatury a ropa

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
WWW 13.2.2006 11:40

prohrana valka

Pise kousek nize chatar Rys.
Ovsem to je hruby omyl !
Na jare 1945 srovnaly spojenci se zemi Drazdany. Vojensky naprosto nevyznamne mesto. Za jedinou noc zahynulo 40 000lidi ! Civilnich obyvatel ! Jeste dnes se kritikum tohoto naletu dava jednoznacna odpoved. Byla valka  !
Dnes, nad kazdym nakopnutym Arabem do prdelky se rozvine v zapadnim tisku sebemrskacska kampan ! Tomu rikate valka ??!!
kapitán 13.2.2006 11:56

Re: válka TŘETÍHO tisíciletí

Jenže právě "soukromý" terorismus (né masové nálety)je nové pojetí války - tak jak bylo předvídáno.
Nakonec Usámu už nehoní US Army - ale spostu soukromníků s vidinou vypsané odměny.
tžní komsomolec 13.2.2006 12:05

Re: Re: válka TŘETÍHO tisíciletí

Ano, válku je třeba zprivatizovat. Stát neumí válčit nebo válčí neefektivně.
kapitán 13.2.2006 12:23

Re: Re: Re: válka TŘETÍHO tisíciletí

Privatizace už začala, do konfliktů jsou nasazováni ŽOLDÁCI.
Tady na Psu bylo plno "hrdinských" výkřiků proti islámu, ale NARUKOVAT nikdo nechce.
V našem malém obytném areálu v Praze si také PLATÍME své černé šerify.
* 13.2.2006 12:43

Ano, za podil na valecne koristi je treba najemnym troglodytum predat pravo

STRATEGICKY rozhodovat. A na CCN sledovat, jak jsme VSADILI ...
Jura Jurax 14.2.2006 9:42

Re: prohrana valka

Ad Drážďany - nebyla to noc, ale noc (RAF) a den (USAAF). A odhady množství obětí se liší radost pohledět - strop je tuším 120 000. A samozřejmě - byla válka ...
Dušan Polanský 13.2.2006 11:37

Jo, jo mají nás ale i sebe s ropou v hrsti,

a kvalitnější zdroj nikdy nebyl a nebude. Bez ropy by nebylo ani moderní civilizace.  A vědci mohou zkoumat a bádat i nadále. Bohužel bez fosilních paliv to nejde. Nedočkáme se ani antigravitační síly a pod. sci-fi nesmyslů. Takže nakonec nám zbývá jenom ten intelektuální multikulturalismus. Ale koneckonců kde je také napsáno, že civilizace trvají věčně? Vyčerpáme zdroje a je konec. Proč by naše civilizace měla být výjimkou? 
Tomas 13.2.2006 11:06

Nejprve je třeba znát a správně pochopit historii: dokončení

Dánské vládě jsou tato historická fakta dobře známa. Ovšem stejně dobře jsou informovány i náboženské kruhy v islámských zemích. Je zřejmé, že širší povědomí o Mohamsenově životě a díle by otřáslo základy islámu. Současně by byl výrazně posílen vliv Dánska na Blízkém východě. Proto jsou nyní reakce na zcela neškodné karikatury Mohameda (tedy Mohamsena) v dánském tisku na první pohled tak neadekvátní - islám (a především někteří jeho představitelé) bojuje o přežití...
Já však věřím, že brzy přijde čas, kdy dánský premiér Rasmusen triumfálně vstoupí do Mekky aby se přihlásil k odkazu svého velkého předka.
kapitán 13.2.2006 11:19

Re: mohame DÁN

Však si proto ve své dánské zemičce pěstují 250 000 mohameDÁNů a úspěšně si je rozmnožují a sociálními dávky opečovávají.
Nebude to dlouho trvat a v Evropě bude první mohameDÁNSKÉ království - a pohádce bude K O N E C.
Tomas 13.2.2006 11:00

Nejprve je třeba znát a správně pochopit historii:

Teprve nedávno byl při vykopávkách pod veřejnými záchodky ve východní části Jeruzaléma objeven starý text pojednávající o pozoruhodné cestě dánského obchodníka Mohamsena. Tento známý vzdělanec, cestovatel ovšem též požitkář, milovník žen a všeho pozemského žil v 5. stol. po Kristu. Těžce nesl nástup křesťanství v Evropě - zvláště pak měl problém s pochopením božské podstaty syna člověka a trojjedinosti boha. Proto se se skupinou svých věrných rozhodl vydat se do Jeruzaléma, aby objevil Ježíšův hrob a zjistil, co je na tom všem pravdy.
Bohužel, k objevení hrobu nedošlo, nicméně na své cestě dorazil Mohamsen až do oblasti dnešního Perského zálivu. Obdivoval místní starobylou kulturu, pochopil však, že ta má svá nejlepší léta už za sebou. Země byla rozdělena na desítky králofství, kalifátů a sultanátů a Mohamsen přemýšlel, jak by se v tomto prostoru, jak se dnes říká "společensky uplatnil".  Poučen úspěchem křesťanství dospěl k závěru, že nejlépe bude vytvořit nové náboženství a pasovat se na jeho vůdce. Jelikož byl v podstatě ateista, vytvořil náboženství k svému obrazu: jako kompilát jemu známých náboženství, okořeněný jeho požitkářstvím... Mohamsen začal kázat o svém novém bohu a jeho náboženství se začalo rychle šířit. Bohužel však na tehdejší dobu liberální Mohamsenovo vidění světa působilo na místní obyvatele přímo rozkladně. Lidé se oddávali po vzoru Mohamsena rozkoším a požitkům, což mělo negativní vliv na HDP a morálku obyvatelstva. Proto musel Mohamsen "utáhnout šrouby" a vydat řadu zákazů, příkazů a omezení, aby udržel lid na uzdě.
Slovo Mohamsen bylo v místních východních jazycích obtížně vyslovitelné a proto věřící brzy začali používat jim bližší jméno Mohamed - tedy zkráceně "Mohamsen El Dan" v překladu "Mohamsen dánský". Mohamsenovi žáci - tedy zpočátku především členové jeho dánské družiny - pak byli označováni jako "mohamedáni".
Dánské vládě jsou tato historická fakta dobře známa.
kapitán 13.2.2006 11:12

Re: mohame DÁN

Však si proto ve své dánské zemičce pěstují 250 000 mohameDÁNů a úspěšně si je rozmnožují a sociálními dávky opečovávají.
Nebude to dlouho trvat a v Evropě bude první mohameDÁNSKÉ království - a pohádce bude KONEC.
Jura Jurax 13.2.2006 10:58

No - kvůlivá muslimům nesmíme karikovat jejich proroka.

Ale to není všechno.
 
Kvůlivá muslimům bychom preventivně neměli jíst vepřové - mohli by tím být frustrováni a kvůli takové pyramidální urážce Proroka vypálit některé z dosud nevypálených velvyslanectví. Totéž kvůli alkoholu - i pivu a tuzemskému rumu! Je jen otázkou času, kdy si muslimské masy povšimnou tak drzého porušování příkazů Prorokových a oprávněně zakročí. Taky naše ženy nechodí zahaleny do lajntuchu a dokonce si nezřídka dovolují neposlouchat na slovo své muže - tohle se musí zničit v zárodku, protože to jednak odporuje učení Prorokovu a hluboce uráží, ba přímo děsí každého muslima, druhak kdyby se to uchytilo, tak je to konec islámu!
Hinduisty se musí strašlivě dotknout, že zabíjíme, ale dokonce i pojídáme krávy. Zatím sice ještě žádné vyslanectví nevypálili aniž žádnému novináři neuřezali hlavu před kamerou ku větší slávě Kálí či koho - ale ono je jich taky k miliardě a jak se to o těch kravách doví, kdoví ...
Není probůh taky nějaké náboženství, co má za posvátné skopce a drůbež? Aby mne nějaký multikulti pošetilec ve jménu tolerance k cizím kulturám nepřikazoval krmit se salátem a naklíčeným zrním!
 
A byl-li by ještě nějaký kult vzývající zeleninu, tak snad ze samých ohledů k cizím kulturám vymřem hlady - nebo se budem živit nějakými tabletkami z nafty, jejich náboženskou nezávadnost schválí veliký ajjatoláh teheránský, muftí jeruzalemský, momentální šéf Hammásu, ti nejsvatější z hinduistických svatých mužů, mayský velekněz, patrircha moskevský, hlavní šaman burundský. Asi 1500 zástupcům hlavních US cirkví a sekt, arcibiskupu z Cantenbury a papeži římskému jako představitelům utlačovatelské kultury bude dovoleno souhlasit. 
Nebo je to vskutku tak, že ti moslemíni sedí zadkem na naftě? Kdežto hinduisté ne?
kapitán 13.2.2006 11:02

Re: No - kvůlivá muslimům nesmíme karikovat jejich proroka.

Jednoduše muslimové víc KŘIČÍ
Evropan (original) 13.2.2006 11:18

Re: No - kvůlivá muslimům nesmíme karikovat jejich proroka.

Teda co se tyce veproveho, hoveziho a vubec masa savcu, taktez alkoholu mi pripada hindu i islam celkem pokrokove. Neni to nic co by cloveku nejak prospivalo.
Neverici Tomas 13.2.2006 14:22

Re: Re: No - kvůlivá muslimům nesmíme karikovat jejich proroka.

No ale nevypadaji extra zdravejsi, ze?
Jirka 13.2.2006 10:18

Mala poznamka ......

Moderátor: Dám vám prostou otázku. Jestliže chcete žít podle zákona šaria, a vím, že to chcete, proč se neodstěhujete do takového Íránu?
Anjem Choudary,mluvčí organizace Al-Ghurabaa: No, kdo vám řekl, že vlastníte ritánii? Celý svět patří Alláhovi. Já si budu žít, kdekoliv na světě chci, a budu šířit boží zákon. Půjdu-li do džungle, nebudu tam přece žít jako tamější zvířata. udu tam šířit to, o čem jsem přesvědčen, že je to nadřazenější způsob života.
kapitán 13.2.2006 10:47

Re: Mala poznamka ......

Západ vyváží místo šarii DEMOKRACII, ale už k tomu nevyváží LIDI. Proto nemůže být úspěšný.
Šíření šarii zvítězí neb je podpořena souběžným šířením lidí. 
Evropan (original) 13.2.2006 10:58

Re: Re: Mala poznamka ......

velmi presne kapitane :-)
Evropan (original) 13.2.2006 9:23

K male uvaze doporucuji precist tento clanek :

http://www.zvedavec.org/clanky_1483.htm
kapitán 13.2.2006 9:52

Re: ROPA = zlato

Že ropa (energie) je skutečnou měnou dnešního světa již bylo dokazováno. Vedle toho se tisknou dolary, eura, jeny ....
občan z kraje města 13.2.2006 9:59

v tom se shodnem

Oni však tu ropu mají a koupí si nás za ni všechny.
kapitán 13.2.2006 10:09

Re: v tom se shodnem

Proto vzývají ALLÁHA, že jim ropu nadělil.
Co ale budou dělat za 40let až ropa NEBUDE ???
Evropan (original) 13.2.2006 10:11

Re: Re: v tom se shodnem

Co by, zkusi to do te doby sami :-))) Nicmene kdyz chvilku pockaji, rozesereme se jim sami :-)
Sch.glosátor 13.2.2006 13:10

Co ale budou dělat za 40let až ropa NEBUDE ???

Co by. Budou topit těmi dolary, jeny....
občan z kraje města 13.2.2006 10:39

z 1/3

Velice dobrá úvaha, ale pokrývá jen jednu třetinu problému. Platit se nemusí v dolarech je to jen přepočet. Dolarových rezerv se nelze výhodně zbavit. Takže přesněji jde pouze o profit z dolarových inflačních dopadů na neamerické ekonomiky.
Rys 13.2.2006 8:56

Najednou jsme slabi?

Pan Pehe pise:...zatímco ve skutečnosti byly karikatury Mohameda z větší části prostě zneužity politickými radikály v islámském světě k jedné z dalších politických mobilizací, v níž je náboženství používáno naprosto instrumentálně... To je jenom cast pravdy. Karikatura byla od zacatku v Dansku pouzita jako nastroj vnitropolitickeho boje o imigracni politiku. Neslo teda vubec o svobodu tisku kdyz si uvedomime ze tytez noviny predtim odmitly karikovat Jezise. Pan Pehe pise:...Jsme závislí na svém blahobytu, a ten závisí na ropě. Jsme tudíž slabí,....Poznatek ktery president Bush podle jehoz mysleni se pan Pehe orientuje jeste na jare nemel. Ten volne receno rekl ze setrit energii je neamericke. A spotrebovavat ji neomezene je soucasti AMERICAN WAY OF LIFE. Obrat pana presidenta prisel kdyz zjistil ze USA nemuze zastit svoji spotrebu vojenskou silou. Je to neprime priznani toho ze valka v Iraku je prohrana. A asi proto pan Pehe najednou pise ze jsme slabi.
kapitán 13.2.2006 9:07

Re: Najednou jsme slabi?

ANO slabí jsme !
Terorismus neporazíme armádou,
demokracii nevyvezeme k muslimům.
Mozek 13.2.2006 10:17

Re: Re: Najednou jsme slabi?

Terorizmus porazíme armádou a tajnými službami a demokracie není komodita, která se dávyvážet. Je to právo všech lidí.
kapitán 13.2.2006 10:51

Re: Re: Re: právo VŠECH lidí

Kde je napsáno CO je právem všech lidí.
Vlasta(on) 13.2.2006 12:11

Re: Re: Re: Najednou jsme slabi?

Z moduritu?