29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Holubicím míru

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ps 9.8.2009 14:59

Re: jen frýbort !

tím capem máš určitě na mysli sebe. Musím říct, že tak zdrcující sebekrtiku jsem dlouho neslyšel.

Miroslav Slatinka 9.8.2009 10:10

Herr Frybort, jevíte se mi jako obyčejný nacionální socialista!

Věřícím ani Korán, ani Bible a snad ani žádné další svaté knihy nepřikazují vraždit. Nevěřícím Tomášům by v krutostech  mělo bránit dodržování morálních hodnot. Není tomu tak. Je škoda každého lidského života. Vy ovšem máte na smrt a násilí svůj vlastní pohled.  Vaše "tvorba" nadzvedává ze židlí hodně slušných lidí. Uznávám, že uspokojuje i různé druhy harpyjí,jak je možno číst v diskusi.

 Pokusil jsem se pochopit v čem tak asi tkví ta Vaše xenofobie? Německo uvádíte jako svou adoptivní vlast. Copak? Předkové snad pro nadšené vítání Hitlera absolvovali po roce 1945 odsun? Zmiňujete i "opozdilé jedince". Třetí říše měla na jejich vyhlazení své páky. Vaše chvála na Němce je nekonečná. Zřejmě nevíte, že třeba na obnově Afghánistánu se podílí i  český rekonstrukční tým. Tolik, kolik to omezený rozpočet umožňuje. Doslova brečíte nad dlouhou dobou, co Německo ovládlo téměř celý svět. Snad se jim to potřetí nepodaří. Když tak vzýváte násilí, přijeďte se podívat do Čech. Stavte se v Lidicích a sirotkům po obětech můžete vyprávět, jak někdy nastává čas porozumění a čas dávat po hubě. A představte se jako německý občan!

 Podobným způsobem jako kdysi Vaši soukmenovci by jste jistě rád řešil i dnešní soužití islámistů s ostaním světem. Dá-li Bůh s Alláhem snad se Vám to nikdy nepovede. Vám prostě chybí denacifikační kůra. Svědčí o tom i Váš pokus o humorně-sarkasticky laděný článek. Váš i jemu podobné výplody chorých myslí v NP jenom přispívají k extremismu všeho druhu. Nejen v ČR.

Jenda 9.8.2009 11:12

Re: Herr Frybort, jevíte se mi jako obyčejný nacionální socialista!

Jestli ono by to nechtelo do toho Koranu nakouknout, drahy pane.

strejda 9.8.2009 12:51

Re: Herr Frybort, jevíte se mi jako obyčejný nacionální socialista!

Já koukal do bible. Potoky krve a hromady mrtvých. A co autodafé? Také málo veselá záležitost. V muzeu máme dělo, které kněz posvětil na zabíjení jiných křesťanů.

Harpyje 9.8.2009 13:05

Re: Herr Frybort, jevíte se mi jako obyčejný nacionální socialista!

Udělal byste, strejdo, líp, kdybyste nechodil do muzea a místo četby v bibli si přečetl něco o křesťanských církvích v 21.století.

kopretina 9.8.2009 13:50

Re: Herr Frybort, jevíte se mi jako obyčejný nacionální socialista!

Harpyje, souhlasím s Vámi vždycky, ale teď se mýlíte. Bible je autentické zjevené slovo Boží, jak Starý tak Nový zákon, urážení Bible se dotýká mně osobně. Snažím se žít podle Bible, myslím si, že by křesťané měli mít v úctě Bibli.

Harpyje 9.8.2009 13:03

Pane soudruhu Stalinko, jevíte se mi jako obyčejný internacionální socialista!

Pan soudruh Stalinka zde odvedl krásný příklad soudružské kritiky. Podrobným a především věcným rozborem článku pravicového reakcionáře a sudeťáckého revanšisty Frýborta nezvratně dokázal, že tato osoba si nepřeje mírové "soužití islámistů s ostaním světem", ;-D ;-D ;-D což potvrzuje souhlas "různých druhů harpyjí" s jeho článkem.

Mně, německé občance a jedné z onoho druhu harpyjí, se vnucuje jedna otázka: jste, pane soudruhu Stalinko, členem Klubu českého pohraničí, anebo jste jednoduše blbý?

Volte jistoty a prosperitu reálného socialismu !  Volte ČSSD a KSČM ! ;-D ;-D ;-D

kopretina 9.8.2009 13:42

Re: Pane soudruhu Stalinko, jevíte se mi jako obyčejný internacionální socialista!

Přece pan Frýbort, Ulč, Neff, Mareš, Gerloff, přece běsní proti muslimům a snaží se vyvolávat napětí mezi muslimy a západní civilizaci, jsou to přece darebaci, to říká pan Vodník.

kopretina 9.8.2009 13:48

Re: Pane soudruhu Stalinko, jevíte se mi jako obyčejný internacionální socialista!

Já volím ODS, takže patřím k nepřátelům "pokrokovým bojovníkům za mír".

PS 9.8.2009 16:23

Dederonko Hapyje

Umíš něco jiného, než 24 hodin souložit s počítačem???

Harpyje 9.8.2009 18:20

Souložit 24hodin s počítačem?

To, pane soudruhu Stalinko, nezvládla snad žádná hrdinka socialistické práce, ani údernice typu soudružky Korabelníkové, natož já. Anebo jste chtěl říct něco jiného? ;-D ;-D ;-D

M. Zima 9.8.2009 9:38

Frýbort,

kde jste se takovou primitivní agitaci naučil? Od začátku do konce nefovské kydy a polopravdy. Např. : Ty vyhrůžky Němcům přišli potom, co Němci rozhodli o zvýšení kontingentu o dalších 1000 vojáků a změnili taktiku působení. Zamlčujete, že němečtí commandos byli v Afganistanu v první vlně, v Iraku němečtí agenti hlásili cíle ve druhém tažení a první tažení Němci zaplatili tak, že ještě zbylo, že měli Amis positivní platební bilanci války. Stejně tak Schroeder. Je ve veřejnoprávních médiích spojován s prostitucí, ale on není jenom u Gaspromu, on sedí v dozorčí radě Rothschildovy banky a pro Švýcary je to nenahraditelný odborník na tisk. Atd., atd., ... Jednoduše řečeno, právě zásluhou zabedněných diletantů jako Vy, kteří by pořád někoho honili dát někomu do huby a sami lžou jak český politik, to všude vypadá jako u Vopršálků pod kanapem.

guerrier 9.8.2009 10:07

Re: Frýbort,

I lhát by se mělo trochu umět Zímo ale u vás jako u notorického lháře a bolševnického primitivního agitátora je to vlastně jedno. Plkejte si dál. (Y)

M. Zima 9.8.2009 10:18

Česká anonymní inteligence se ozvala a opět pobavila.

PRASI DENT 9.8.2009 7:15

NO ANO

Hranice mezi mírem a dáváním do držky jsou prakticky velmi křehké......Stačí překročit sociální rozdíly na neúnosnou mez......Jinak, neumíme si poradit s cikánskou otázkou a už tu máme problémy s mohamedány......

Hadí oči 9.8.2009 3:57

Budou-li u nás postaveny všechny mešity, co jsou v plánu.

Kolik bude mešit na jednoho muslima?

YK 9.8.2009 2:17

Islamske staty maji vetsinou 2 vzajemne propojene problemy........

problem 1) - vetsina islamskych statu (s vyjimkou Tunisu a snad Iranu) se prave bolestne a celkem neprilis uspesne vymotava z kmenoveho zrizeni - proces ktery v evrope probehl vetsinou pred cca 800-1100 lety.  Kmenove zrizeni je bezpochyby ohromne popularni u naivnich ctenaru Mayovek - ale ma tu nevyhodu, ze neumoznuje hospodarsky rozvoj - vetsinu obyvatel islamskych statu drzi v bolestne bide (to stejne samozrejme plati i o nemuslimech - papuancich atp atp.....)

problem cislo 2) islam je nabozenstvi petrifikujici kmenove zrizeni v lepsim pripade  ranny feudalismus - bez rozvoje kapitalismu se zivotni uroven chudiny v islamskych statech nemuze mnoho zlepsit - a islam rozvoji kapitalismu ucinne brani - tim ze petrifikuje autokraticke, kleptokraticke a kmenove struktury. Islamsky svet je v historicke a ekonomicke pasti a proto kolem sebe zbesile KOPE.

Obdivovatele islamistickych poradku by si meli neco o zivote "hrdeho jemenskeho lidu" precist. Lze snadno dohledat v tisku. V Jemenu rodiny prodavaji 8 lete holky za parset dolaru jako nevesty - ocividne z bidy a hladu - a je to tradice dle proroka - ten si tez vzal 8-letou Aishu....... Krome pristavu Aden tam nekonomicky nefunguje uz vubec nic - s vyjimkou uiltraprimitivniho zemedelstvi a lupicstvi. Dokonaly obraz bidy a utrpeni  "islamskeho raje", ktery nahodou nema po ruce nekonecne zasoby ropy.............   

kott 9.8.2009 2:40

Rozumbradové jako je YK jsou lepší než Dikobraz a Trnky brnky

Už tato perla -- bez rozvoje kapitalismu se zivotni uroven chudiny v islamskych statech nemuze mnoho zlepsit - a islam rozvoji kapitalismu ucinne brani -tim ze petrifikuje autokraticke, kleptokraticke a kmenove struktury ----Tak by nám mohl rozumbrada povědět jaké sociální zřízení je například v Egyptě, Iráku, Indonésii, Malajsii....Malí modří krkavečci jsou přesvědčeni, že kapitalismus je Amerika a Evropa. O Islamu a světě ví prdlajs, ale o to více  candaj.

68 9.8.2009 4:05

Re: Rozumbradové jako je YK jsou lepší než Dikobraz a Trnky brnky

Ve všech těch jmenovaných státech už higienické zařízení, alespon tedy v lepších podnicích, mají! Sociální zařízení - to nevím jistě.

Tx 9.8.2009 8:54

Re: Rozumbradové jako je YK jsou lepší než Dikobraz a Trnky brnky

Viděl jste v Egyptě venkov a zemědělství? Je to Česko 16 - 17 století. 1 místnost, kde jsou lidé i dobytek, orba: žena táhne dřevěný hák, který drží muž... YK má zcela pravdu.

zet 9.8.2009 9:11

Re: Rozumbradové jako je YK jsou lepší než Dikobraz a Trnky brnky

V Egypte neexistuje sociálne a zdravotné poistenie, a tým ani zabrzpečenie. Jedinou sociálnou dávkou sú dary bohatších totálne chudobným vo forme potravín počas ramadánu. Zdravotníctvo o tom verejnom radšej nehovoriť - ak nemusia, nechcú tam ani najbiednejší. Stredná vrstva neexistuje. 26-miliónová Káhira, prevažne tvorená prisťahovalcami, ktorí dochnú na vidieku od hladu, pol miliónové mesto mŕtvych v tom istom miester, bieda, špina, život za tak primitívnych podmienok, že Orava sedemnásteho storočia je pomaly luxus... Bol som tam, videl som to na vlastné oči, viem čo hovorím.

A ešte niečo - ten opovrhovaný kapitalizmus posunul spoločnosť o poriadny kus ďalej, či sa vám to páči alebo nie (a to naozaj nie som "modrého" zmýšľania, ale fakty jednoducho nepustia) - ak sa výroba obmedzuje len na zabezpečenie obyčajného prežitia, ako chcete odstrániť tie , pre nás príšerné podmienky na existenciu?

Ešte v 13, a 14, storočí chodili Európania študovať medicínu, matematiku, astronómiu do arabských krajín, Aj myslenie mali vtedy Arabi iné - prečítajte si pár rubáií Omara Chajjáma! Po úspešnom pritvrdení islamu sa tamojšia veda a pokrok zastavili a stoja tak doteraz. Za petrodoláre vznikajú neskutočné stavby, ale realizátormi sú Američania, Japonci, Európania. Skupujú fungujúce podniky, ale čo aktívne robia sami Arabi? - len priživujú sa na svojom ropnom šťastí. YK má pravdu - je to skupina príživníkov, uzavretých v svojom ideologickom gette.

Yussuf K 10.8.2009 18:31

O islamu vim toto.......

...je to absolutni prekazka ekonomickeho rozvoje. Mam v praci islamnske kolegy - ti kteri vyznavaji islam, dodrzuji vsechny pusty, modlitby a svatky jsou v praci mnohem mene vykonni, nez ti, kteri na toto vsechno nenapadne s..rou.............   lide kteri dusledne dodrzuji ramadan  jsou behem ramadanu v praci vicemene jen na okrasu.......   nejlespi for pak je, kdyz si muslimove stezuji ze jsou platove diskriminovani  z nabozenskych duvodu.....

...je to i absolutni prekazka spolecenskeho rozvoje - prikladem jest i jemen - prodej 8-letych nevest za US$ 200 50-60-tiletym pedofilum jest dle shariatskych soudu OK - stary M se totiz tez ozenil s 8-letou Aishou........ zmenit shariu nelze (napriklad zavest minimalni vek pro snatek treba 13 let...) bylo by to proti koranu a ten je nemenny - co M cinil dobre cinil......

Egypt, KSA, Malajsie  atd atd netrpi prebytkem kapitalismu a nedostatkem islamu - prave naopak - liberalniho kapitalismu je v techto formalne prozapadnich zemich stale prilis malo a predfeudalnich poradku stale prilis mnoho........  malajsie ma nicmene to stesti, ze vetsinu hospodarstvi ridi  pres hrubou nelibost vladnoucich muslimu Cinane a Indove - diky nim se i muslimum dari o neco lepe, nez kdyby byli ponechani sami sobe......

V 8.8.2009 23:47

odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

<<Re: Pan Frýbort:

Autor: Harpyje IP: 84.158.146.xxx Datum: 08.08.2009 11:33

Mně se také nelíbí, že v Kolíně nad Rýnem bude stát gigantická mešita, se dvěma 35 m vysokými minarety, a nic proti tomu nenadělám. Když reklamuji svobodu vyznání pro sebe, tak ji nemohu upírat mohamedánovi. Taková jsou pravidla hry, která jsou důležitější, než to, co mi líbi, nebo ne.>>

[odpovidam tady, protoze na predposledni strance diskuze by to nejspis uz malokdo cetl]

ten vas nazor vyjadruje falesne rovnostarstvi. Spravne to ma byt - 'svobodu vyznani' ano, ale ne 'svobodu netolerantnosti', kterou muslimske vyznani jednoznacne predstavuje.

Muzete namitnout, ze krestanske nabozenstvi ma take ve svych kanonech obsazenou netolerantnost, ale rozdil zde je, ze nase kultura je dnes vyspela (tedy neprimitivni, i kdyz to jsou relativni pojmy) a vsichni vime, ze krome par uchylu zadni krestane by za svou viru zadnou svatou valku nevedli. Na to jsou uz moc civilizovani a uz davno vidi nase univerzalni zapadni hodnoty za sve, protoze uz maji rozum, narozdil od situace pred par stoletimi, kdy krestanstvi bylo (mozna) stejne nebezpecne, jako dnesni vychodni viry. To vsak vubec neplati pro viru muslimu, jejichz vychodni kultura je proti te nasi zapadni relativne primitivni a proto stejne nebezpecna, jako byla ta krestanska pred stoletimi. Proto je rozmune respektovat svobodu vyznani krestanu a jinych skupin, ale ne tech, ktere neuznavaji nase zapadni hodnoty, mezi nez patri vyznani muslimu. Svobodu vyznani je mozno zarucovat jen tem obcanskym skupinam, ktere pokladaji za sve nejvyssi hodnoty hodnoty nasi zapadni kultury, tecka. A mezi tyto obcanske komunity ta muslimska v zapadnich zemich nepatri. Svoboda vyznani (presvedceni) proste nezahrnuje pravo netolerance k jinovercum, pravo zabit manzelku za neveru, atd atd. Nechat muslimskou komunitu vystavet si mesitu neni rozdilne od povoleni dnesnim hajlujicim nacistum nejake jejich shromazdovaci haly, nebo neco takoveho, a uznavat vseobecne svobodu

V 8.8.2009 23:48

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

dokonceni ...a uznavat vseobecne svobodu jejich vyznani, ci spise vyberu. Ve skutecnosti nam od techto nacku hrozi daleko mene nebezpeci, nez od obcanu muslimskeho vyznani. A je jedno jestli maji skoly a tituly a chodi v drahych oblecich, asi jsou mezi nimi taci, kteri uz tu nasi kulturu vsakli, ale to jsou jen vyjimky a navic tito muslimove by sami vedeli, ze mesita by zde postavena but nemela, protoze si musi byt vedomi primitivnosti svych spoluvercu.

Harpyje 9.8.2009 12:56

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

Přesně tak, svoboda vyznání nezahrnuje Vámi vyjmenované skutkové podstaty trestných činů, takže nevím, o čem bych měla s Vámi diskutovat. Pokud jste schopen objektivně dokázat nesrovnalost Islámu s našim ústavním pořádkem, tak Vám blahopřeji, protože byste tím pádem našel právnický prostředek, jak zabránit výstavbě mešit. Váš příspěvek ale tlumočí pouze Váš osobní názor, který by, s největší pravděpodobností, neodolal právnickému rozboru.

V 9.8.2009 23:11

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

me nejde o nejake napravovani situace ale o predlozeni racionalniho nahledu na vec, to jestli nase zakony s mym nahledem souzni nebo ne je druha vec, pokud ne, tak tim hure pro nas

ja se jen snazil osvetlit jak by to mely byt, kdyby lide a zakony byly racionalni, pro me osobne je dulezite vedet jako by veci mely byt, i kdyz nakrasne za dnesniho stavu tak byt nemohou

ale pokud by lide chteli se nejak s tim problemem mesit vyporadat, tak zde maji navod, jak by se na to muselo jit, me jde proti srsti ta vase rezignovanost plynouci z nevideni vychodiska z te situace a pritom duvody proc ty mesity zakazat jsou nabiledni, lidi se totiz neumi za sve svobody, plynouci ze systemu ve kterem ziji, brat. Mylne nahlizeji na svobodu jako na neco bezbreheho, kdy si kdokoli muze postavit svatostanek cemukoli atd atd, ale to je velka mylka a to jsem se snazil objasnit, tot vse, diky za odpoved na muj prispevek

V 9.8.2009 23:26

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

dodal bych jeste, ze tohle mylne nahlizeni na hodnoty nasi zapadni kultury a demokratickych systemu plyne prave z nepochopeni, o cem ta svoboda vlastne je, a protoze to nevime, tak se porad objevuje to rezignovane - ze my mame tu nevyhodu, ze u nas pristehovalci muzou tezit z nasi svobody a kout tu pikle proti te svobode a my s tim nic nemuzeme nadelat, jestlize nechceme sami svou svobodu ztratit, za komunistu se rikalo ze zapad vyrobi a proda komunistum provaz, ne nemz pak komunismus ten zloreceny zapad povesi... ci tak nejak

ale jde o uplne mylne chapani demokracie a svobody a s tim se dneska uz asi neda nic delat, zapadni kultura je dle meho nazoru ne ceste k demisi uplne stejne, jako ta rimska byla pred stoletimi a jako tenkrat, tak i dnes by se to dalo zmenit, ale lide si svou pomylenost nenechaji sebrat a vse pujde nakonec do stoupy a nebude to poprve ani naposled v historii lidstva

Kodl 8.8.2009 23:53

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

Křesťanství je nebezpečné jako před staletími.Stačí vidět, z kolika  bolševiků a vrahů se najednou stali křesťané a zapálení "bojovníci" proti islámu.

Jura Jurax 9.8.2009 0:53

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

Opět blbě, Kodl. K odporu vůči moslemínským fanatikům a teroristům netřeba býti křesťanem.

Kodl 9.8.2009 1:11

Re: odpoved Harpyji o 'pravidlech hry' a rovnem poli

Zajeď si na Mírov.Tam uvidíš, kolik lidského odpadu přesedlalo na tu pravou a mírumilovnou křesťanskou víru.:-(