8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura 3.3.2009 13:08

K feminismu

Musím poznamenat, že jsem v životě nepoznal normální feministku. Buď to byly ženy, které se nedokázaly vyrovnat se zklamáním ze vztahu s muži, nebo takové, které z různých důvodů nedokázaly vytvořit plnohodnotný vztah. Dalšími jsou (jak říkám) kariérní feministky - tj. ženy, které vlastně s feminismem vnitřně nemají nic společného, ale pro jejich společenské uplatnění (v médiích, politice, "vědě" - genderových studiích, apod.) v něm našly snadné odraziště nebo společensky korektním způsobem těžko napadnutelné útočiště. Konečně poslední skupinou jsou postpubertální dívky, většinou vysokoškolačky, které cítí potřebu sociálního protestu - ty to časem přejde.

Normální žena se vyrovná s tím, že je žena, soulož v misionářské poloze nechápe jako demonstraci mužské převahy (viz S.de Beauvoirová, Druhé pohlaví) a spíše než protest před ministerstvem volí jinou polohu.

To vyrovnávání s rolemi je základní problém: konec devatenáctého a dvacáté století přišel s nesmyslnou potřebou zglajchšaltovat ženy a muže do jednoho "člověka". Zaměstnání, unisex, v politice rovné příležitosti. A tak si ženy ke své vlastní škodě vymohly místa na traktorech, jeřábech, v třídírnách dolů. A zbavily se toho, co respektoval i Hitler za války - nárokového volna, když mají "své dny". Jejich demagogie v porovnávání platů (tj. bez ohledu na pracovní zařazení, na absenci praxe během mateřské dovolené - ne rodičovské!, na ochotu věnovat práci víc, než je běžná pracovní doba - neříkám, že se to týká všech žen, na kvalifikaci, atd.) vede pak k tomu, že si sice vymohou stejný plat, ale následně se hroutí z přetížení a volají po úlevách. Militantní formu feminismu, reprezentovanou dnes u nás relativně úzkým, zato ale hlasitým okruhem zamindrákovaných ženských, je třeba odmítnout. Je to v tom unifikovaném pojetí člověka jakási nová podoba socialismu: všichni jsme si rovni, všichni natahujeme ruce, aby nás kdosi za cosi honoroval. Aby nám např. zvýšil důchod za to, že jsme byli na rodičovské dovolené.

Valentina 3.3.2009 13:37

Re: K feminismu

Třeba se s Váma žádná normální bavit nechtěla, podle příspěvku se ani nedivím.

Bohuš S. 3.3.2009 13:44

Re: K feminismu

Těreškovová?

Kecal. 3.3.2009 14:51

Re: K feminismu

Ne,prdlá.

Helena 3.3.2009 13:58

Re: K feminismu

taky bych se vsadila. Ja znam feministky uplne jine. V Cesku i ve svete. :-)

Eva D. 3.3.2009 14:10

Re: K feminismu

Já bych to riskla, Valentino. Mám doma 3 chlapy a utlačovat se nenechám, ale taky je neviním za vše, co kdy kde jaký chlap udělal špatného. Třeba nejsem normální, ale často mi 1 ženská zavařila víc, než 5 chlapů najednou.

portwyn 3.3.2009 15:58

Re: K feminismu

Nojo, jenže Vy jste dost schopná na to, abyste svůj úspěch nemusela tlačit přes feminismus...

Valentina 3.3.2009 22:59

Re: K feminismu

No když to vyhledáváte tak to riskněte, místí macho machos už Vás chválí. Mně jenom připadá, že normální člověk si s něčím takovým nechce kazit den.

Petr H 3.3.2009 13:04

No,jak to čtu...

člověk by měl být samozřejmě na ženskou hodnej,to dá rozum,což mimo jiné také předpokládá poslat každou feministku okamžitě do pr/dele,protože to je i v jejím zájmu.

redboy 3.3.2009 13:01

Autor je úplně mimo...

Feminismus i v ČR souvisí s právem člověka na své vlastní tělo. Podobně i Ota Ulč má právo myslet si, co chce, ale to co zde předvedl, má snad být dojemná koláž lidských osudů, jen je to bohužel zarámováno neadekvátní tezí o feminismu. Ani Bůh neví, kdy se podobné amatérské výpady proti feminismu v Československu přestanou objevovat.

honzak 3.3.2009 13:20

Re: Autor je úplně mimo...

zato ty jsi studnicí vědění a esencí profesionalismu!

Míra 3.3.2009 12:56

Skvělý článek.

Jeho podstata je už na začátku: určité skupině lidí ovlivňujících veřejné mínění, a tou novináři jsou, vadí "vyhánění živočicha" víc než týrání a vraždění desítek milionů žen a to už od dětského věku. Ve spojení s imigrací mohamedánů coby přípravě na váku proti bezvěrcům a odpadlíkům děsivá představa. Jestliže jsi mohamedán a chceš žít v západním světe, přestaň být mohamedánem nebo zůstaň doma. Nemůžeš být současně demokratem i otrokářem. Alespoň ne u nás.

miroslav.vojta@volny.cz

fg 3.3.2009 14:49

Re: Skvělý článek.

správně

Petr H 3.3.2009 12:53

Tohle se stalo kamarádovi z Liberce

dcera,hezká modrooká blondýnka,jela s partičkou do Turecka na dovolenou.Tam jí unesli a už jí nikdo nikdy neviděl.Je to nezměrná lidská tragédie,na druhou stranu mi to sloužilo jako výstraha pro dcery,když někam jely a zdálo se jim,že je moc yebu a visím moc na patách.To hned sklaply.

RomanL 3.3.2009 13:34

Re: Tohle se stalo kamarádovi z Liberce

Smutný příklad. :-(

portwyn 3.3.2009 12:28

Komentáře k článku

celkem potvrzují tezi pana autora: přítomné dámy reagují na článek psaný mužem o násilí na ženách ve 3. světě tamními muži a ženami tím, že útočí na západní muže. (Formálně tedy útočí na všechny muže, ale číst to bude kdo?) Typické laciné hrdinství, protože se bojuje s protivníkem, který se bude bránit leda tak slovně a navíc s nižší mírou verbální agresivity. Skutečný problém popsaný panem autorem přítomné feministky neřeší.

dulcibelka 3.3.2009 12:48

Re: Komentáře k článku

Mimochodem, příteli, autor píše o násilí...ve 3. světě...nicméně osočuje západní (jaké vlastně jiné, že)feministky, že s tím nic nedělají.

A proč by problém vůbec měly řešit feministky? Proč se chlapi nemůžou chovat jako lidi - sami od sebe?!

Historik 3.3.2009 13:22

Takže obecně

Podle Machiavelliho má zákonodárce předpokládat, že lidé jsou špatní a k tomu, aby byli dobří je musí nutit zákon.

Oni se tam třeba chlapi chovají většinou jako lidi, ale těch co se nechovají je moc a zákon s tím nic nedělá.

Notabene tam zpravidla platí, že v rodině je muž nadřízeným ženy (aniž by se nutně musel chovat násilnicky) a navíc tam mnohde platí, že ve "velké rodině" či klanu existuje muž, kterého poslouchají všichni ostatní. Tak to funguje třeba ve Spojených arabských emirátech. Na druhé straně to znamená, že se velká rodina postará o členy v nouzi v míře, jaká u nás neexistuje.

dulcibelka 3.3.2009 13:27

Re: Takže obecně

Jo, to je moc hezký...velká rodina...Jako že se velká rodina postará o tetinu, kterou její nadřízenej starej po odmítnutí polil kyselinou?

honzak 3.3.2009 13:25

Re: Komentáře k článku

"Proč se chlapi nemůžou chovat jako lidi - sami od sebe?! " - byla by nějaká definice takového chování, přijatelná všemi křádly feminismu? Těžko, že? Leckdy dámy z opačných křídel půjdou názorově proti sobě.

Moudrý pan Petrák, v roce 1975 již postarší pracující důchodce, mi před mojí svatbou řekl: "Dávej si pozor, Honzo! Žádná ženská neví přesně co chce, ale musí to dostat!" Zlatá slova, hodná tesáni do ušlechtilého kamene! Pro názornost stačí sledovat a poslouchat ženskou u pultu s pečivem, masem či lahůdkami, abych nezacházel do zbytečných intimností.

dulcibelka 3.3.2009 13:31

Re: Komentáře k článku

Definice? "Jako lidi" vám nestačí? A myslím tím, že normální lidi se mezi sebou nefackujou a nemrzačí, a případný neúspěch při namlouvání neřeší rovnou vraždou...Nakonec, kolik vidíte peroucích se tetin v hospodě nebo na fotbale?;-)

RomanL 3.3.2009 13:33

Re: Komentáře k článku

... to byste se divil, kolik jsem v hospodě viděl peroucích se "tetin"...

Valentina 3.3.2009 13:39

Re: Komentáře k článku

Tolik co chlapů jo? A bílé myšky takhle po ránu nevídáte? Třeba byste to příště mohl řešit studenou sprchou ...

honzak 3.3.2009 15:52

Re: Komentáře k článku

takže definice není, argumentace na úrovni preklimakteriské 45. Takovou jsem svého času měl doma. Libějí vodpoustit, milostivá, ale trhnou si nohou! Jsou úplně stejná megera jako 95% ženské populace nad 45 let.

dulcibelka 3.3.2009 16:27

Re: Komentáře k článku

Drahý, drahý honzaku. Vaše stařecky nedůtklivá reakce svědčí o nějakém problému;-) Najděte si konečně nějakou mladici, aby vám neodmlouvala...Já za to nemůžu, že nemáte ponětí, co je lidské (jinými slovy slušné) chování.

portwyn 3.3.2009 15:54

Re: Komentáře k článku

A kolik % chlapů se běžně pere v hospodě nebo na fotbale?

portwyn 3.3.2009 15:53

Re: Komentáře k článku

"Západní feministky": žádné jiné nejsou. piokud by feministky skutečně chtěly něco udělat pro práva utlačovaných žen, nechť řeší skutečný útlak - ne to, že se někdo na někoho nevhodně podíval nebo něco plácl. Chcete-li názornější příklad, tak je to jako kdyby se charita nestarala o děti umírající na AIDS někde v Africe, zato hlasitě řešila, jaktože Toníček odvedle má už podruhé za rok rýmu a kdo za to může.

Chcete říci, že se velká většina západních mužů nechová jako lidi - a sama od sebe?? To je tvrdá sexistická urážka, řečeno jazykem feministek.

Beldor 3.3.2009 12:18

hmm..

Nejvetsi problem ,ale je ze dnesni zapadni svet temto hruzam jen prihlizi a zduvodnuje to "jinou" kulturou..nekecejme jim do toho atd.Zapadni humanisti se nad temito praktikami v kavarnach pohorsuji ,ale kdyz ma dojit k nejake akci at uz jsou to treba jen ekonomicke sankce tak maj hned plnou hubu prava.Todle bohuzel nema reseni.... tyto zeme se mozna zmeni,ale bude to trvat desitky mozna stovky let.Jen se podivejte jak vsechny evropske staty s koloniemi v africe s velkou pompou daly svym koloniim svobodu.A zacalo neuveritelne vrazdeni po cele africe.Ovsem evropsti humanisti jsou spokojeni.Vzdyt oni uz v africe nejsou jich se ty miliony mrtvych netykajiRvRv:-/(ovsem kdyz USA omylem pri nejakem naletu zabije s teroristy i par civilistu tak cely svet vysiluje)....Rv

RomanL 3.3.2009 13:32

Re: hmm..

No vždyť si ti Afričané svou svobodu a právo se zabíjet zaslouženě vybojovali, o co vám jde? Vy byste snad chtěl, aby černoušky zase utlačoval BÍLÝ MUŽ, vy RASISTO!

5P 3.3.2009 11:58

jo jo

No k nám přeci jezdí Hillary Potterová, kvůlivá klecovým lůžkům. Tu něco takového nezajímá, ale zkuste s dětmi nacvičit scénku s Harry Potterem a vsaďte botky, že bude chtít podíl.:-/