8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

SVĚT: Evropo, probuď se!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 11.8.2006 8:22

Re: Re: Re: Re: Máte pravdu, nějak se s těmi teroristy dohodnem

ano i v Kosovu ti "partyzáni" byli muslimové

borg 11.8.2006 1:20

Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Opět přecenujete česky psaná internetová media. Chápu, přál byste si, když sem můžete přizpívat, že určují světovou politiku a tím zdůraznit vlastní důležitost . Vaše přirovnání je proto výsledkem velmi mdlého a i vlastní osobu, stejně jako česká media přecenujícího posouzení. 

Vilém 11.8.2006 1:34

Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Děkuji, myslím, že když se někdo kvůli dvaceti teroristům zaklíná civiliazcí, a přitakává mu další nemalá část našich občanů, pak nelze odhadnout, co má a co nemá význam, podle mne vojensky a strategicky nestáli za řeč ani 11/9, ani všichni teroristé dohromady, dokud se ovšem USA kvůli nim nedaly do imbecilních válek.

Naší civlizaci přirozeně nehrozí zánik, ani kdyby je všechny prohrály, a atmosféra je nedýchatelná pomalu už dnes vinou Neumannů a spol. Takže NA NICH ZÁLEŽÍ.

huhu 11.8.2006 1:39

Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

vy opravdu jste úplně mimo.....

borg 11.8.2006 1:55

Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Hmm. Osobitý názor.Tak  NP sleduje nemalá část ( tedy uvažujete v milionech) našich občanů? Vidím že žijete ve virtuálním světě a neživíte se namáhavou činností. Vaše tvrzení jsou ehm,přinejmenším pikantní. Zkusím hned ráno prohodit pár slov s prostými občany o nedychatelnosti atmosféry.

Jiri 11.8.2006 1:43

Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Uprimne receno, ja jsem si nevsimnul ve vasich uvahach jedineho argumentu, ktery by stal za zminku. Pravda, ohradil jsem se proti velice pochybne uvaze "Ročně stonásobek lidí padne za oběť nefunkčnosti sociálního systému", kterou vlastne rikate, ze netreba delat z teroristu strasaky, klidne je nechte at si delaji sve, protoze daleko vice lidi, nez jsou schopni pobit oni, padne za obet socialnimu systemu. Chtel jsem vam naznacit, zrejme velice neuspesne, ze tento druh argumentu je typicky neplodny zpusob uvazovani zejmena tech, kteri kazou ze svych vezi ze slonoviny, protoze na ne rakety nepadaji (prozatim)  a oni nejsou obeti utoku na civilni letadla (taky prozatim).  A co se tyce fanatizmu pana Neumanna - vite, prectete si pozorne jeste jednou jeho prispevek a posleze prispevky vase. Uprimne receno, zatimco jeho mi pripada dost umirneny a promysleny (tedy opak fanaticnosti), vase prispevky mi pripadaji prinejmensim zalozene pouze na citech (tedy velmi blizko k fanaticnosti)

Vilém 11.8.2006 1:51

Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Já jsem neřekl, že máme nechat teroristy řádit, jen to, že rozhodně nejsou klíčovým nebezpečím pro naše společnosti.

Kdybych to ovšem vyjádřil takto, tak to nepochopí řada jiných lidí zvyklá na porovnávání místo popisu.

Přečtěte si pozorně závěr jeho příspěvku, rozněcování nenávisti strachu z milionů evropských muslimů je zcela evidentní.

Pokud vám volání "Evropo probuď se" připadá neemotivní a moje příspěvky (já se cítím zcela poklidný, což mi také vytýkáte) emotivní, pak používáte podivná kritéria.

Jiri 11.8.2006 17:45

Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

"Evropo probud" je opravdu zvolani cloveka, ktery si mysli (a rekl bych, ze opravnene), ze Evropa reaguje velice podivne (mimochodem, nejenom Evropa). Ten strach z milionu muslimu, tedy lidi, kteri povazuji svoji viru za tu jedinou pravou a zenou to jeste dal - konecny cil je zniceny tech "nepravych", je myslim velice opravneny. Nicmene, Vileme, jak jsem uz podotknul, ty vase radoby objektivni uvahy, jsou typicke uvahy salonich levicaku, kterym proste na hlavy rakety nepadaji a prozatim nejsou jeste tim primym tercem. Zduraznuji, ze prozatim. Nekde jste uz vyjadril, ze vy tu ropu nepotrebujete, atd., atd. - inu, za prve tim potvrzujete presne co rikam, ale krome toho mi to pripada zvlastni, ze to rikate. SOude podle toho, ze sedite pred pocitacem, asi nezijete na pustem ostrove, takze energii, a ne jen tu svoji, potrebujete. Inu co  k tomu dodat - kdyby ty vase reci nebyly chvilemi prave az "fanaticke" (cimz mam na mysli, ze jsou zalozene na necem cemu verite nikoliv na analyze problemu), tak by byly az roztomile - takhle je mi z nich spis mdlo.

citizen 11.8.2006 10:42

Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

...nez zatceni teroriste. S temi se lze vyporadat snadno...

Snazne Vas prosim, pokud znate reseni, kontaktujte okamzite prislusna mista v Americe a Anglii! Svet Vas za to bude velebit.

KD 11.8.2006 1:01

Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Mě teda trochu děsí, ale že Nemannovi horlivostí hrabe je taky fakt. Zase typická ukázka cisté novinářské práce, congratulation.

huhu 11.8.2006 1:14

Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Viléme, vám bych doporučil tak roční stáž někde mezi těmi fanatiky....především jako nevěřící pes byste měl stejnou hodnotu jako prašivý pes a zabít vás, by pro ty vaše oblíbence byl stejný morální problém jaký měl Mengele v Osvětimi.....

Vilém 11.8.2006 1:17

Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Já nevím, co bych mezi nimi dělal?

Pomáhat jim verbovat teroristy vojenskou intervencí nechci, na šíření demokracie bombami nevěřím, po ropě netoužím...

Spíš bych doporučil stáž celé té skupině kavárenských válečníků, aby viděli, jaká jatka si tady pochvalují.

huhu 11.8.2006 1:20

Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

ostatně právě problém je, že nemusíte za nimi, oni jsou už tady....

Vilém 11.8.2006 1:38

Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Tady jsou lidi, kteří sem přišly vydělávat peníze, tedy pozápadnit se. Jestli se to nepovede, tak hlavně vinou destrukce sociálních systémů a ztrátě asimilačních schopností západu kvůli pravicovým PROBUZENÍM.

Trotl 11.8.2006 2:15

Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Pane. Pozorně jsem četl váš příspěvek. Vaše logika je opravdu zajímavá. Vy tvrdíte, že lidi sem přicházejí vydělávat peníze, pokud se to nepovede, tak za to může sociální systém. To jest, že přicházejí vydělávat pomocí sociálního systému. Bez jeho pomoci nevydělají ni jedno euro. Jsou už totiž na něm od počátku závislí a kvůli němu sem chodí. (podle vás vydělávají) Nějak vám uniká, že tito lidé mohou za destrukci systému.

wintersf 11.8.2006 4:58

Re: Re: Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

mily vileme, vy jste skutecne trouba. po nafte netouzite, asi jezdite na kole. oni se urcite neprisli pozapadnit, kolik z nich se asimilovalo - prijalo jazyk, kulturu, a zvyklosti sve hostitelske zeme? spise jsou pata kolona islamu, a maji na to cas protoze do prace je nikdo nedostane.

s-f-r 11.8.2006 16:58

kdo je trouba...

podle toho, co píšete, se mi zdáte jako šovinistickej trouba spíš vy. vy jste totiž asi v životě jediného západoevrospkého muslima neviděl. jenom pro vaši informaci, například v londýně provozujou většinu malých obchodů turci, většinu obchodů s elektronikou pákinstánci a indové, když se budete chtít pořádně najíst, půjdete do bangladéšský restaurace atd. a že je nezaměstnanost mezi asijcema a černochama v británii mnohem vyšší než u bílých géniů jako jste vy, to určitě nemá nic společného s britským školským a sociálním systémem, nic společného s britskou třídní společností, kde každej má nebo nemá "svoje místo" pomalu dřív než se narodí. víte houby.

JM 11.8.2006 12:44

hlavně vinou destrukce sociálních systémů

ano. naše "sociální systémy" dokážou zdestruovat i tu nejsilnější osobnost.

pavel 11.8.2006 12:19

Re: Re: Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

po ropě netoužím... Vy bydlíte v jeskyni a žijete z darů přírody, že netoužíte po ropě?

J A Ronovsky 11.8.2006 5:59

Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Tenhle Vilém je tak blbej, že bych hádal, že je to buďto Váchův zčazený synek, nebo snad i Juchelkův bastard.

zloch 11.8.2006 8:18

Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Vy jste Viléme asi nějaký ten primitivní Mustafa, co právě slezl z modlitebního koberečku.

Jakub S. 11.8.2006 9:42

Re: Pravicoví fanatikové zbytečně ztrácí nervy

Vilíku, ty jsi co - starej vyznamenanej komanč, nebo ti nějaký - jak ty bys řekl - židák osobně šlápl kdysi na nohu, nebo co - ? To snad není pravda, takoví nebezpeční fanatici. Ano - nedošlo-li ti to: fanatik jsi totiž ty, ty sám... Netolerantní, zlý nekompromisní, zavilý - no a asi taky už dost starý, řekl bych... to by ale bylo určité vysvětlení. Ber to.

doxa 11.8.2006 0:53

Obávám se, že voláte na hluché, pane Neumanne

Evropa se prostě probudit nechce, vždyť její sny jsou tak sladké.

(viz řada komentářů zde)

Finrod Felagund 11.8.2006 0:38

btw. mám návrh na zvýšení bezpečnosti v letadlech

u gejtu bude stát kuchař s vepřovou šunkou pro každého pasažéra a malým panákem, a kdo bude chtít nastoupit, bude muset sníst a vypít ;-)

Finrod Felagund 11.8.2006 0:39

Re: btw. mám návrh na zvýšení bezpečnosti v letadlech

jo a abych nezapomněl - na palubě každého letadla pes a prase, aby když se bude chtít nějaký muslimský cvok vyhodit do vzduchu, aby nešel za pannami, protože jeho ostatky budou rozsekané spolu s vepřovým a psím masem a to automaticky ruší jejich "mučednictví" ;-)

huhu 11.8.2006 0:42

Re: Re: btw. mám návrh na zvýšení bezpečnosti v letadlech

jo, a jako občerstvení v letadle servírovat ovar s plzeňským případně vepřové výpečky....

Stanislav 11.8.2006 0:44

Re: Re: btw. mám návrh na zvýšení bezpečnosti v letadlech

To bude mít pan premiér ale dost práce, a to i kdyby si přizval pana ministra práce a sociálních věcí ... ;-)

Banjo 11.8.2006 6:39

Re: btw. mám návrh na zvýšení bezpečnosti v letadlech

To by ale omezilo i židovské cestující - ti vepřové také nemají za košer, jestli se nepletu. Paňák ale košer být může, pokud je správně připraven.

Ale nápad je to jinak hezký, asi bych začal víc létat :-)

Jakub S. 11.8.2006 9:37

Re: btw. mám návrh na zvýšení bezpečnosti v letadlech

Príma!!! Příteli Finrode, s radostí beru vaše inteligentní názory a podněty. Tohle by bylo něco! Pořád si to teď představuju - jak by reagovali - jak by to (jak?) obcházeli - jak by poslali stížnost na porušování lidských práv - juj.

KD 11.8.2006 0:32

Kurnik

o čem ten článek je a oč se tady dohadujete? Věc je ve vyšetřování, informací zatím minimum, zatím zatkli pár Pákistánců s podezřením na plot, k žádným událostem kromě hysterie na airportech zatím nedošlo. Nepodceňovat, ale vyčkat!