6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Dvě verze islámu

Dnes má prakticky celý svět problémy s islámským světem, byť se celá řada západních politiků snaží tvářit, že tomu tak není. Problémy jsou nejrůznějšího druhu. V řadě nábožensky smíšených zemí dochází k masakrování jinověrců muslimy – nejkrvavější události se odehrávají patrně v Nigérii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 27.5.2013 22:36

? ... !!!..

Barbaři, chátra, šílená necivilizovaná fanatická chátra. Těm pomáhali Amíci, Briti a Frantíci bezletovou zónou? No, lituji, dnes už i doma mají, co si i v Lybii pěstovali! Alláhu akbar, Inšalláh!

H. Lukešová 27.5.2013 23:08

Re: ? ... !!!..

No jestli máte čas pane Fardo, zkuste shlédnout video, dala jsem na ně dole odkaz. Dokud je ještě na netu, politkorektníci se brzy postarají, že video z netu zmizí.

J. Kulišek 27.5.2013 23:12

Re: ? ... !!!..

Hano mluvite s fanatikem. Pro nej je pravda neprijatelna

J. Farda 27.5.2013 23:21

Re: ? ... !!!..

Kulíšku Kulíšku! Jednak nejsem fanatik, i když moslemíny nechci a nikdy chtít nebudu, ale jsem-li já blbem, pak jste Vy užitečným (dle V.I.Lenina) idiotem hájícím naší civilizaci totálně nekompatibilní (odpusťte) kulturu. Vám, milá ms. Lukešová (Kopretino), děkuji za avizo, již jsem shlédl a komentář páně Kulíškův komentář je reakcí na mé hodnocení Alláhu jistě milou činnost oné islamistické chátry, dle reakce soudě Kulíškovo kámošů. Přeji hezký večer. Tečka.

O. Kadlec 27.5.2013 20:10

Jádro článku:

ne "dvojí islám" - každý jen trochu vzdělaný člověk ví, že "islámů" jsou stovky, tisíce. Nikdo to nespočítá. Je jich mnohem víc než křesťanství.

Segregace! to je jádro článku. jak je autorovým zvykem ta podstatná věta bývá jedna, a to na konci.

Jenže - takovej fýrer aby dokázal "oddělit" (zajímavé slovo, něco jako "konečné řešení") Evropu od islámu se ještě nenarodil. A pokud jednou přece přijde, bude asi výhodné emigrovat třeba do té Indonézie.

A o to v článku jde: protože Danův návrh je neuskutečnitelný, má autor vždy pravdu. Do konce života bude moci tvrdit "Vidíte...". Protože problémů neubude, příležitostí k jájsemtouždávnoříkal bude dost.

F. Matousek 27.5.2013 13:20

pekný clánek

politici se nás snazí chlácholit a mylne se domnívají, ze kdyz budeme k muslimum tolerantní a vztrícní, ze i oni se nám v dobrém odmení a nastane symbióza spoluzití. To je ovsem zásadní OMYL.

Problém není v tom, ze nemáme muslimy rádi.

Problém je v tom, ze  ONI NEMAJI RADI NAS !

K. Kužel 27.5.2013 11:17

Velmi pěkný článek

a jeho závěr pokládám za špičkový:

"...někteří přední islamisté jsou zřejmě k dialogu o náboženských a kulturních otázkách připravenější než mnozí západní intelektuálové. Ovšem až si popovídáme, měli by se raději zase vrátit domů. A my také."

F. Svoboda 27.5.2013 10:16

Pane Drápale s Vaším hodnocením lze souhlasit.

Z mizérie by však mohlo napomoci semknutí křesťanských církví a ne "okopávání kotníků" Katolíků i vaší osobou !

J. Němec 27.5.2013 11:05

Re: Pane Drápale s Vaším hodnocením lze souhlasit.

Myslíte těch katolíků, kteří se prohlašují za jediné křesťany? Jejichž předseda prohlásil, v rozporu s Biblí, že ateisté budou spaseni?

Církev, coby tělo Kristovo, je semknutá docela dost. Nemotejte do toho ale katolíky. To jen nejstarší politická strana na světě. Tady se nabízí i paralela s nejstarším řemeslem. Kdo že je pak nakonec ta nevěstka babylonská?

J. Kanioková 27.5.2013 20:07

Každé náboženství je svým způsobem politická strana

J. Kulišek 27.5.2013 23:15

Re: Pane Drápale s Vaším hodnocením lze souhlasit.

Tak co napred vyhladit katoliky a pak teprve tahout na musliny? Pri vyhlazovani krestanu a zidu, by vam muslimove mohli pomahat nez si to vyridite s nimi

J. Schwarz 27.5.2013 9:47

Pane Dane,

co myslíte tím "ať Západ udělá cokoli, bude to špatně"? Kdo to bude hodnotit a podle jakých kriterií? Pokud to budou levičáci a zastánci "politické korektnosti" pak mate jistě pravdu a Západ je v haji. Nadobro! Pokud ale  zbytek obyvatel Západu úplně nezpohodlněl a nezblbnul, pak vykope dnešní "elity" a s nimi i nepřizpůsobivé imigranty a na nepřátelském území přitvrdí tak, aby se nepřítel opravdu bál! Pokud se bát nebude, budeme se bát my a naše děti. I zbabělost halená do roucha "tolerance" totiž něco stojí!

L. Křivan 27.5.2013 9:42

Není dvojí islám.

Islám je jen jeden, je jen jeden korán. Je jen jeden cíl islámu. Dobýt celý svět.  K tomu je dovoleno muslimům vůči nevěřícím lhát.

Není dvojí islám, dvojí je jen tvář islámu, přetváření, kamufláž.

T. Marek 27.5.2013 23:37

Re: Není dvojí islám.

Není se čemu divit, ještě před několika sty lety to byl cíl křesťanů (hlavně katolických). Jménem Krista se vyvražďovaly národy (a taky trochu kradlo). Když se idea stane mocenskou ideologií, tak jdou city stranou. Stejné je to s islámem. Je někdo, kdo to řídí. Pan Kuras použil výraz "politický islám". Na názvu nesejde, ale jde o to, že původní duchovní náplň je pak už jen zástěrka pro vlastní lidi a k tomu se přidá "strašný vnější nepřítel". Je až s podivem, že Bůh všemohoucí (nebo Alláh) si pěstuje nepřátele, zřejmě proto, aby pravověrní měli koho likvidovat. Jenže KDO rozhodně, kteří jsou ti "pravověrní" a kteří "nevěřící psi"? Zase nějaký ideolog. Přece platí: Kdo nejde s námi, jde proti nám!!! Nepřipadá v úvahu, aby si někdo šel svobodně jinudy. To je nepřítel .... (lidu, strany, Boha, Alláha.....atp.) a musí být pacifikován (zavřen, zabit, společensky izolován ....). Tak to totiž chodí už staletí. A dělají to lidé jiným lidem. Bůh s tím nemá nic společného.

R. Langer 28.5.2013 10:56

Re: Není dvojí islám.

Inu, jako u každého náboženství, co je na tom divného... :-P

P. Lenc 27.5.2013 9:42

Vážený autore,

pokud budeme brát islám pouze jako náboženství, lze s vaším článkem souhlasit.Ale problém je, že jde o náboženství  plně politickoideologické s neuvěřitelně propracovaným systémem vymydlení mozků již od malička.A zrovna tak, jak se komunisté a nacisté netajili tím, že chtějí v rámci své ideologie ovládnout svět, tak to naprosto otevřeně hlásají nábožnští a političtí islámští vůdci.A jenom hlupáci to nevidí.

R. Langer 27.5.2013 11:26

Re: Vážený autore,

Jasně, kdežto křesťanství představuje úplný protipól, co? :-D

R. Brzák 27.5.2013 19:08

Re: Vážený autore,

Ano, pane.

Základní deklarací křesťanství je "miluj bližního svého jako sebe samého". Přestože mnozí takykřesťané v historii i někteří v současnosti mají se svým základním prvkem víry problém(ač to o sobě nevědí, na jejich skutcích je to vidět), křesťanství jako civilizace minimálně nastavuje druhou tvář, což je přehnaným důsledkem "milování bližního svého". Muslim však svého boha uctí i lží, vraždou a válkou. Nevidíte-li protiklad, nechcete vidět.

J. Kulišek 27.5.2013 23:18

Re: Vážený autore,

Stasny clovek, muze zit ve zemi s krestanskou kulturou a nebo s islamskou a nezpozoruje zadny rozdil.

R. Langer 28.5.2013 10:55

Re: Vážený autore,

Hm, já jsem rád, že mohu žít v míru a klidu navzdory křesťanské civilizaci, které trvalo stovky let, než byla tak oslabena, že už nemohla svoje "dobro" vymáhat násilím... :-P

T. Marek 27.5.2013 23:44

Re: Vážený autore,

Nějak jste přehlédl fakt, že křesťanství je zde už 2000 let, z toho aspoň 500 let bylo jeho vinou pěkně krvavých. Ještě v 18. století se děly věci. Oni ti muslimové jsou zřejmě jen o pár staletí pozadu. takže asi tak za 200 let by se mohli také uklidnit. Nemyslíte?

V. Běhal 27.5.2013 8:59

Obama je muslim

Obama je muslim, není divu, že se zamlčuje, když teroristický čin provedou muslimové.

K tomu, že muslimové považují islám nadřazený ostatním náboženstvím přispívají západní intoši a historici. Jejich morální krédo je, že vraždit křesťany, zvláště katolíky, je záslužná věc, špatné je, když se brání.

S. Netzer 27.5.2013 9:04

Re: Obama je muslim

Protestanty a ortodoxní ne?

M. Vondráček 27.5.2013 11:33

Re: Obama je muslim

I to jsou katolíci :-)

J. Václavíková 27.5.2013 22:44

Re: Obama je muslim

Vy jste teda myslivna!

H. Lukešová 27.5.2013 17:21

Re: Obama je muslim

V Íránu běžně věší pastory, letniční křesťany, ale jádro Vašeho příspěvku je pravdivé.

T. Marek 27.5.2013 23:49

Re: Obama je muslim

Všechna náboženství považují to své za jedině správné. Včetně Jehovitů. Až jednotlivá náboženství usoudí, že jsou jen mutacemi téhož, a že Bůh a Alláh je jedno a to samé, tak se může mocenská stránka jejich existence oslabit. Ale to církevní vrchnosti nemohou potřebovat.

E. Sevrát 27.5.2013 8:35

Hodnocení islámu bigótním katolíkem

má asi stejnou hodnotu jako když fanatický Slávista hodnotí Spartu

D. Drápal 27.5.2013 8:59

Re: Hodnocení islámu bigótním katolíkem

Vážený pane Sevráte, asi to Váš pohled na mě nijak nezmění, nicméně jen pro úplnost: Nejsem katolík. Zda jsem či nejsem bigotní, je subjektivní hodnocení; kdybych tvrdil, že  nejsem, tak Vás stejně nepřesvědčím. Členství v nějaké denominaci ovšem ověřitelné je a v mém případě se dá pomocí Googlu velmi snadno zjistit. Přeji vše dobré!

E. Sevrát 27.5.2013 10:22

Re: Hodnocení islámu bigótním katolíkem

Vážený pane Drápale,děkuji za upřesnění.Zřejmě omylem jsem nabyl z vašich článků přesvědčení,že jste katolík.Ovšem i tak jste tedy aspoň hodně přesvědčený křesťan (abych se vyhnul pojmu bigotní) A tak je tedy otázka, zda takto přesvědčený člověk může objektivně hodnotit jinou víru ,protože každá víra si v podstatě konkuruje.Takže to mé prvotní srovnání Slávista versus Sparťan se pro mne stále nabízí.Přeji hezký i když trochu deštivý den.