6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sherlock Holmes 9.7.2009 1:36

Jeffim vynechal zbytek dohody Cina Rusko

Jak to representuje Jeffim je nema logicky smysl. nevim jestli si mysli , ze ctenari jsou tak neinteligentni , jsem si jisty , ze v smlouve bude neco jako  vyhodne  dlouhodobe pujcky Rusku , ktere  by pomohli Rusku udelat penize. Proc..Obama  ma  predstavu asi $4,- gallon benzinu to predstavuje asi  $150,- barell  pri cenne asi $2,- za rafinerii barellu, pri transportni cenne $0.04 za transport  a $0.05  za gallon  zisk u pumpy.  Tedy Rusove by meli ztrace  temer $100,- za barell. To je uplny nesmysl jak casto od Jeffima , ktery  neposkytuje informace ale disinformace.  Economicky dulezity pro  rozvoj zeme je mit stablni !!!! ceny nafty , aby se mohlo planovat a ekonomie rostla linearne a stabilne coz je zakladni podminka!!!! Podle mne Rusko A Cina planuji   tvrou spolupraci  na ovladnuti sveho  osudu, mozna svetoveho osudu. A tak si pomahaji,  jak viditelne  tak  tajne. Amerika to se prepocitala, myslila , ze bude kontrolovat Cinu pres potravinya tesna  spoluprace  Cina Ruska ma za nasledek  unificovani  Evropy, a specialne  dat moc hodne do Nemeckych rukou., protoze Nemci jsou schopnejsi Ekonomicky  nezli Britove a budou schopni v Evrope vybudovat konkurenci CIne!!! Coz ma nebezpecny efect pro ISRAEL, neb nemci a arabove jsou schopni dobre spolupracovat, tim arabske zeme  pujdou nahoru ekonomicky a Israel bude  v tvrde posici ekonomicky. Co budou delat??

Muki 11.7.2009 3:48

Re: Jeffim vynechal zbytek dohody Cina Rusko

Za vsim hledej zidy.

Šutr Kurilský 7.7.2009 17:57

Pád Ruské říše

Občas třeba relaxovat ! Posaďte se pane Jefime , zavřete oči, uvolněte se a představte si : Rok 1959 Washington, USA , Chruščov na návštěvě u Eisehowera. Oba sledují televizi, v tom zakřivení časoprostoru a televize náhle ukazuje záběry in line kamer z Moskvy a Washingtonu, na křižovatkách jasně viditelné datum a čas - rok 2009. Reakce Chruščova na Moskvu - zuje botu, vyhodí ji do vzduch a spokojeně odříhne , dokázali to molodci, těch aut, komunismus dobudovali, i můj účes přejali ! Reakci Eisenhowera na záběry Washingtonu nemohu nastínit, spousta slovních obratů je na NP zakázaná (vulgarismy, rasizmus) pouze zakončení - kdy ti zk......., komunističtí Rusáci obsadili Ameriku ?

Myslím, že na tom Rusko z tohoto pohledu až tak zle není, pane Jefime.

janoryna 7.7.2009 16:12

pan fištějn má pravdu

rusko nás straší dodávkami plynu (hrozba reálná). a pak strašíme sebe paroubkem, který údajně je exponent ruska na rozdíl od pravicových politiků, kteří jenom od ruska sbírají metály a zdraví se s ním vladimíre vladimiroviči.

Jiří Heincl 7.7.2009 17:11

Re: pan fištějn má pravdu

Jak nás straší Rusko dodávkami plynu? Že nám bude dodávat plyn i proti naší vůli, nebo nám dokonce dodávky svévolně zvýší? Pokud snad máte na mysli hrozbu přerušení dodávek plynu, tak jste na špatné adrese. Správná adresa je poněkud západněji, a to v Kyjevě. Ukrajinci totiž kradli plyn prodaný  do západní Evropy a proto Rusové začátkem roku přerušili dodávky. Poté byli Ukrajinci dotlačeni ze strany EU k dodržování mezinárodních smluv a dodávky plynu byly obnoveny.

Rudolph 7.7.2009 19:29

Re: pan fištějn má pravdu

Vy děláte pro ruskou ambasádu? No je fakt, že instituce je to neobvykle rozsáhlá, na to, že máme republiku, která z ruského pohledu spíš obnáší jedno město.

Jiří Heincl 7.7.2009 20:09

Re: pan fištějn má pravdu

Argumenty máte vskutku ohromující. Nevím, jak znáte Ukrajince a Rusy vy, já zejména Ukrajince dost dobře. Nemyslete si, že na Ukrajině jsou menší zloději než v  Rusku. Plynovou krizi jsem sledoval velmi podrobně a to ze všech dostupných zdrojů (česky, slovensky, anglicky, ukrajinsky, rusky, německy). Vina byla jednoznačně na straně Kyjeva, který dodával na přes svou západní hranici méně plynu, než kolik dostával z Ruska na své východní hranici a rozdíl nemínil zaplatit. Pokud máte své názory postavené na novinových titulcích, tak vás určitě nepřesvědčím. Pokud vám něco říkají jména jako např. Oleh Dubyna a Alexej Miller, tak tu určitá šance ještě je.

Šutr Kurilský 7.7.2009 15:03

Ach, pane Jefime, nedají mě !

Když nedají mě, Japonsku, po šedesáti letech od získání, tak asi dají milionkrát větší Poamuří Číně, třista let po získání. No nedají mě a nedají, potvory !  Vy jako Rus a neznáte Rusa ? ;-(

vita 7.7.2009 16:25

Re: Ach, pane Jefime, nedají mě !

Z těch ostrovů v Amuru a Ussuri, o něž Fištějn opírá svou tezi o úpadku Ruska, stojí za zmínku jenom Boľšoj Ussurijskij, kde se podělili 1/3 Číně, 2/3 Rusku. Tarbarov je celkem bezvýznamný a Damanskij, o který se vedly koncem 60.let dokonce boje, je neobyvatelný, protože se na jaře mění v mělčinu...

V podstatě šlo o přizpůsobení hraniční čáry obvyklým mezinárodně právním principům - hraniční čára má vést středem vodního toku, ne po břehu. Carské Rusko to nerespektovalo, a Čína, zrovna se bránící jednomu z pokusů Velké Británie vnutit jí jako platidlo opium, neměla šanci. Tudíž měla Čína problémy s plavbou po Amuru (Heilongjangu).

Pan Fištějn má do Rusa daleko v obou významech - russkij i rossijanin.

Standa 7.7.2009 14:53

Starý pán,

staré myšlení, které předpokládá, že Rus je hlupák. Priority si Rusové stanoví bez ohledu na Fištejna a bez ohledu na Fištejna budou provádět svoji politiku. Co Jelcin nechal za pochvaly USA zničit, to musí nyní Medveděv a Putin napravit. To se nemusí mnohým líbit.

ignorant 7.7.2009 16:35

Re: Starý pán,

Mladý pán, mladé myšlení. Kdyby všechno bylo, ty náš mladý komoušku, tak jednoduché. To putinovské napravování míří k samoděržaví. Což ale vpodstatě komoušům lahodí, báťuška Stalin přec Rusko posunul do pozice supervelmoci. Za jakou cenu a s jakými následky pro Rusko už je zjevně nad tvé chápaní. Navíc, když se kácí les, lítají třísky a nas mnógo. Stejně by mě už někdo měl vysvětlit, proč komunisti tak obdivují i současné neúprosně kapitalistické a autoritativní Rusko a Čínu. Asi, že kdyby se dostali k moci, že se budou chovat ještě hůř.

Vladimir 7.7.2009 17:56

Re: Starý pán,

Jo, ignorant si postavil na stůl zrcadlo a psal a psal a psal ...

ignorant 7.7.2009 18:14

Re: Starý pán,

Uchází mi ta pointa se zrcadlem, ty vždy patříš na Iljiče?

Ludva 7.7.2009 14:12

2,5x větší ekonomika

Číny než Ruska. No jo, ale při skoro desetinásobku počtu obyvatel. Ono na tom ti Rusové nebudou tak zle.

Jakub Vandrovec 7.7.2009 13:25

No to je ale hovadina

8-o

Katr 7.7.2009 12:49

Podivný mužík s cizím přízvukem

vychovaný lhaním Made in CIA je najednou expert přes Rusko;-D.Proč nepíše svoje slátaniny z Moskvy, vždyť tam za bolševika zadarmo vystudoval?

Josef K. 7.7.2009 11:24

Pan Fištějn píše něco, o čem zjevně něco ví.

Chybí tu mnoho dost katastrofických momentů současného stavu RF: stav armády a plicie, který se naplno v celé hrůze projevil po gruzínské válce, sociální válka, která postupně všemi známými projevy pohlcuje ruská města a vesnice. Tedy, ruská soudržnost postavená v posledních letech na šovinismu a bohatství úřednických kast a od něho odvozeném realitvním bohatství někerých se rozpadá. Bylo by hloupé se z toho radovat protože stabilita mezinárodních vztahů je něco, co  dává , doufejme, prostor pro řešení důsledků globalizace a nejen to. Komentáře rusofilů zde jsou jen takovými sportovními výkřiky po třech pivech či vodkách . Ruský východ je cca 6-8 milionů lidí, za hranicemi má Čína cca 80 milionů. Ale ČLR si vzhledem k obrovskému vnitřnímu pnutí nemůže dovolit nějaké vojenské expanze, navíc se zdá, že na geografické expanze nevěří, zná je jinak účinější a po staletí.  Ruská moc je více než křehká a tradičně agresivní, naštěstí je omezena na nějakých 20 milionů majetných bez moderní armády (která je v rozkladu i sociálně, slíbený důstojnický plat Putinem 60 tis. rublů je dnes kolem 12 tisíc, za což rodinu uživit nelze, vše se platí: lékařská pomoc, léky, školy). 

Při základní znalosti ruských oměrů lze s pane Fištějnem souhlasit, pokud o tom víte víc než ze sovětských brožůrek.

Ludva 7.7.2009 12:05

Re: Pan Fištějn píše něco, o čem zjevně něco ví.

Ale pořád je Rusko dost dobré na strašení ruským vlivem - zejména zde na NP.

vasekpav 7.7.2009 12:21

Re: Pan Fištějn píše něco, o čem zjevně něco ví.

Rusové dojíždí na své hloupé pýše v imperium ,Taková velká a bohatá země a zatím tam drtivá většina lidí žije v bídě a bez perspektivy v slušnou budoucnost !Pan Fištejn má bohužel pravdu , !8-o

Minutus 7.7.2009 12:23

Jen jak je to s vašimi znalostmi

Rubl je 59 hal. tj, 60000 Rub bude tak 36000, ne 12000, jak uvádíte.

MF 7.7.2009 13:12

Re: Jen jak je to s vašimi znalostmi

Jenomže on myslel 12000 rublů.

Minutus 7.7.2009 13:29

Re: Jen jak je to s vašimi znalostmi

Jo, tak to dává smysl.

ok 7.7.2009 11:22

Praslovanská kultura

Praslovanská kultura neuznává soukromé vlastnictví, a vo tom to je.

pteryx 7.7.2009 11:15

kdy se konečně svět probudí?

pan Fištejn kritizuje Rusko, ale v podobné situaci jsme vůči Číně úplně všichni. Měli bychom si dát pozor, abychom nedopadli jako Tibeťané - opovrhovaná menšina ve vlastní zemi ...

Ludva 7.7.2009 12:06

Re: kdy se konečně svět probudí?

My tak dopadneme, ale z jiných důvodů.

vita 7.7.2009 10:50

No, jako obvykle fištějnovina.

Chodorkovskij vůbec neplánoval ropovod k Pacifiku - jen do Skovorodina a odtud do Číny, čímž by se Rusko stalo závislým na jednom odběrateli.

Putin nařídil protáhnout ropovod až do Nachodky (tam se teď staví ropný terminál) a přijal námitky ekologů (v Rusku pořád ještě nezdegenerovali na ekologisty), že táhnout ropovod několik desítek metrů od břehu Bajkalu, je hovadnost. Tudíž místo pohodlné cesty podél BAMu, s veškerou vybudovanou infrastrukturou, vyřešenou dopravou a ubytováním se cesta prodáhla o stovky kilometrů - a to tajgou, kde museli začít proražením "zimniku", materiál tahat jen v zimě a vybudovat vše, od cesty po elektrárny a vedení VVN. To jen k té ceně.

Na druhou stranu to znamenalo, že na ropovod se napojí dvě nová ložiska, která by jinak nebyla přístupná. Moje poslední zpráva k ropovodu VSTO je z března, a říká, že zbývalo svařit několik stovek kilometrů roury (rychlostí cca 5,5-6 km/den) a koncem roku by měla proudit ropa do Skovorodina. Číňani už začali stavět svou část. A dosud vybudovaná část ropovodu funguje v reverzním režimu a dodává ropu ze zmíněných nalezišť do Tajšetu a Angarska, odkud ji vozí do Číny vlaky.

BTW - ta cena, o níž píše Fištějn, zohledňuje skutečnost, o níž se Fištějn pro jistotu nezmiňuje, a sice 25 G USD, které Číňani investují do Transněfti, aby si zabezpečili stabilní dodávky ropy.

guerrier 7.7.2009 10:34

A safra !

Co teď budou naši rusofilové dělat ? ;-D;-D;-D

Minutus 7.7.2009 9:36

Jakmile to píše Fištejn

zcela určitě bude něco jinak.

zk 7.7.2009 10:46

Re: Jakmile to píše Fištejn

Ano? A copak že to máte na mysli:-/

ignorant 7.7.2009 10:55

Re: Jakmile to píše Fištejn

Něco možná, ale zásadní fakta jsou nezpochybnitelná. BTW., vůbec se z toho neraduju.