28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Charlie 30.3.2007 10:46

Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

2. Vzít Arabům jejich moc.

Vzít jim ropu, obsadit ropná pole a ohraničit je stokilometrovým liduprázdným územím. Ropu pak bude těžit nadstátní firma těch států, které se vojensky podíleli na obsazení.

Zestátnit islámská konta, (i ta švýcarská),  podíly na europských a amerických firmách, zabavit veškerý arabský majetek v našem dosahu. 

3. Odříznout islámský svět od informací, od internetu, od našich škol a universit, od civilizace.

Žádný obchod, žádná turistika, absolutní karanténa. Zlikvidovat (vybombardovat) veškerý průmysl v jejich zemích, který spočívá na našich vynálezech.  Ať se smaží ve vlastní šťávě, v islámu. Dodávat akorát Aspirin, pokud ho vyváží zlatem.

k.k. 30.3.2007 11:01

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Pravděpodopbně žijete v nějakém paralelním vesmíru a omylem jste se připojil do naší galaxie.

Roman 30.3.2007 11:06

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

To jste opsal od Mengeleho?

Charlie 30.3.2007 11:11

Re: Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Kritizovat umí každý blbec. Máte jiný lepší, a hlavně fungující návrh ?

Roman 30.3.2007 11:18

Re: Re: Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Jak víte, že Váš návrh je fungující? Pokus podobného popsaného způsobu a takového rozsahu zkoušel naposledy Hitler. A tomu to opravdu fungovalo......

Charlie 30.3.2007 11:54

Re: Re: Re: Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Odříznout islámský svět od informací, od internetu, od našich škol a universit, od civilizace. Co je na tom špatného ?  Nemáme povinnost se s našimi nepřáteli dělit o plody našich mozků.

Roman 30.3.2007 12:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Provést tzv. karanténu technicky asi není problém. Potíž je, ale v tom že my (západní svět) s nimi chceme obchodovat a k tomu tam potřebujeme partnery, které si většinou na univerzitách vychováváme. ( nebo se o to aspoň pokoušíme)

 A co je hlavní obchody s nimi nesou.... Vámi výše uváděný "fungující" návrh běžte přednést do správní rady nějaké nadnárodní společnosti.  Byli by určitě štěstím bez sebe....

Charlie 30.3.2007 12:46

Žádný problém

Žádný problém. Vzít jim ropu, zestátnit islámská konta, (i ta ve švýcarsku),  podíly na europských a amerických firmách, zabavit veškerý arabský majetek v našem dosahu. Pak nebudou mít s čím obchodovat a čím platit.

Roman 30.3.2007 12:53

Re: Žádný problém

A jak jim tu ropu vezmeme?

Charlie 30.3.2007 13:16

Re: Re: Žádný problém

Už jsem to psal. Obsadit ropná pole a ohraničit je stokilometrovým liduprázdným územím. Ropu pak bude těžit nadstátní firma těch států, které se vojensky podíleli na obsazení. Mohlo by to provést NATO.

Roman 30.3.2007 13:24

Re: Re: Re: Žádný problém

O kontrolu ropných polí se Američani pokouší v Iráku už 4. rok. Zatím výsledek neslavný.  Některá ropná pole jsou velikosti jak pětina území ČR. Náklady na vojenskou přítomnost na Vámi navrhované řešení by konečnou cenu ropy asi pěkně prodražiiy.

vita 30.3.2007 11:16

Re: Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Teprv to dole opsal od Mengeleho.

Mig 30.3.2007 12:42

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Vážený pane Charlie, nic ve zlým, ale víte o tom, že trpíte kreténizmem?

MF 30.3.2007 13:03

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Vypadá to jako fantasmagorie ale zřejmě k tomu jednou dojde, nebo t.zv bílá kultura zanikne. Co je lepší?

Charlie 30.3.2007 10:59

Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Přidám ještě čtvrtý bod: úsilovně vyvíjet genetické biologické zbraně. Zbraně, které rozpoznají genetický kod, a zlikvidují pouze ty „správné“ cíle. Při patnáctinásoném přelidnění zeměkoule to není tak nehumánní, jak to na první pohled vypadá.

Stanley 30.3.2007 11:30

Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Mám zato, že už je 5minut po dvanácté. Nevím, co tím západní Evopa sledovala a co od přistěhovalectví Arabů sledovala.Když jsem po r.1989 po prvé přijel do Paříže a viděl jsem arabská sídliště, začal jsem tušit velký malér. Následný vývoj mi dal za pravdu. Politici Evropy asi ztratili zpětnou vazbu na svá rozhodnutí. Někde se jim propálil kondenzátor. Porucha je ale pravděpodobně politicko kolektivní.

Charlie 30.3.2007 12:01

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

5minut po dvanácté bude az mi dojdou náboje. 

Francie je příkladem toho, jak může civilizace zdegenerovat.

richard 30.3.2007 12:25

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Západoevropské multikultůry sledovaly a sledují přistěhovalectvím Arabů islamisaci evropského kontinentu, nic víc nic méně.

patejl 30.3.2007 12:10

Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

jdi se lecit clovece, na to nelze nic jineho napsat. rozumis islamu jako koza petrzeli a jeste se nestydis svou neznalost masivne prezentovat ;-D

Charlie 30.3.2007 13:11

Re: Re: Jak zbavit svět islámského nebezpečí ?

Ve které mešitě jsi Patejle študoval islám ?

Roman 30.3.2007 10:39

Bush - idealista?

Nevěřím tomu, že Bush je idealista. Napadení Iráku bylo chladně vykalkulované a o ideje nejde a nešlo ani náhodou. (možná tak o ropné ideje). Před průserem, který se v Iráku odehrává a hrozby "vietnamizace" konfliktu varovaly evropské rozvědky, které dostupné informace vyhodnotily naprosto jinak než američani. Jako užiteční idioti a hlásné trouby  tzv. nové Evropy, američanům následně  posloužil i náš "humanitární bombarďák".

Milan M. 30.3.2007 10:18

Plot mezi Araby a evropskou civilizací

Souhlasím s vybudováním plotu mezi muslimy a evropskou civilizací. Pokud to nebude učiněno, přijdou sem, povraždí ty, kteří nepřestoupí na "pravou víru" a nastolí zde vládu dle Koránu a právo šaría. MM

Stanley 30.3.2007 10:45

Re: Plot mezi Araby a evropskou civilizací

A ještě před tím, než nás povraždí, budeme se 5x denně modlit k allahovi a třískat hlavou o beton. Muži a ženy separováni. A co když někomu budou páchnout nohy. Naše krásné ženy se budou muset ohadrovat od hlavy.... Brr, hrozná představa. Braňme se dokud je čas. V EU už si totiž nikdo s ničím neví rady.!!!! Miluji normální lidský život.Nechť se oni modlí k mekce 100x denně, sem to však v žádném případě netahejme.

Rebeka 30.3.2007 10:16

Já bych také

vybudovala mezi západní a islámskou civilizací plot, aby tam západní kolonialisté konečně přestali pod různými záminkami lézt. Bush vůbec není idealista, ale náboženský fanatik, přívrženec hereze zvané evangelikalismus, která kromě jiných bludů hlásá tzv. křesťanský sionismus. Bush se považuje za nástroj Boží, ale ve skutečnosti je nástrojem Izraele a odtud pochází všechno současné zlo na Blízkém východě.

SP 30.3.2007 10:52

Klasika

USA a Izrael muzou za vsechno zlo na svete, jak proste. Nebo ze by Rebeka byla jen prosta PlCA?

jakovy 30.3.2007 10:58

je.Re: Klasika

 Ale mnohem větší. ;-O

F. Čech 30.3.2007 11:47

Re: Já bych také

Myslím že kecáte. Západní kolonialisté do islámských zemí nelezou, protože pohyb se koná přesně opačným směrem. Nebo snad víte o tom, že jsou islámské země zaplavovány kolonisty z Evropy a Ameriky?  Nebo tam snad směřujete sama - vy jedna kolonialistko? A co vás tam tak táhne, co tam budete hledat? S plotem souhlasím a ani o vás si nemyslím, že jste tak stupidní, abyste nevěděla, že tento plot bude muset být hlídán výhradně proti vetřelcům z východní strany. President Bush je neokonservativec a taky křesťan. určitě ale není evangelikál.  A navíc ani evangelikálové, jak oba víme nevyvraždují jinak smýšlející. To je totiž koníček jedině vašich oblíbenců na středním východě. Váš militantní antisemitismus (který je v komickém rozporu s vaším starozákonním jménem) vás zcela zaslepuje.

matra 30.3.2007 11:48

Re: Já bych také

Tak tohle já považuji zase za Rebečí bludy.

kopretina 30.3.2007 23:17

Re: Já bych také

Kecáte. Jediným nebezpečí je islamismus a šílenec Ahmadinežád. Křesťanský sionismus a evangelikanismus není herezí, ale jediným správným biblickým učením. Jakékoliv jiné výklady jsou proti Bibli. Evnagelikálové kladou důraz na autentický výklad Písma, který je jediný správný.Takže si své islamistické kecy kidente na muslimských listech.

http://www.icej.cz/slovo_z_jeruzalema/komentare/091003Wilkerson.html

kopretina 30.3.2007 23:40

Re: Já bych také

Ještě o křesťanském sionismu. 1) Křesťanský sionismus je teologický názor, který uznává Izraeli budoucnost v zemi jeho praotců. Křesťanský sionista věří v doslovný výklad Bible o odmítá nebiblickou substituční teologii (teologii náhrady), která hrála nepochybně velkou úlohu při pronásledování Židů od 4. století až po nacistické vyhlazování (holocaust, šoa). Křesťanský sionismus není herezí: naopak,křesťané všech tradic vyznávají tyto hodnoty po tisíce let. Křesťanským sionistou je stručně ten, kdo věří, že Bůh svou suverénní volbou dal zemi Kanánskou do věčného  vlastnictví židovskému lidu pro účely Jeho království. (Genesis 17:7-8). 2) Křesťanští sionisté věří, že Bůh miluje všechny lidi stejně. Vyvolil si židovský národ, aby přinesl lidstvu spasení. Náš Mesiáš, Král, Ježíš Kristus se narodil z židovských rodičů, do židovské společnosti, čímž učinil z židovského národa královskou rodinu, která si zaslouží úctu, protože právě jim se narodil Král.Křesťanští sionisté odmítají antisemitismus a nenávist vůči jakékoliv národnostní skupině. 3) Křesťanští sionisté nezakládají své teologické názory na proroctví o poslední době, nýbrž na věrnosti smluvního zaslíbení, která Bůh učinil Abrahamovi před více jak 4000 lety.Nežízní po Armagedonu, ani netvrdí, že znají sérií událostí, která k němu povede. 4) Křesťanští sionisté uznávají Izraeli právo na život v míru a bezpečí. Národní existenci Izraele navíc určují biblické zásady. Křesťanští sionisté vydali miliony dolarů na pomoc všem obyvatel Izraele (včetně izraelských Arabů, drůzů... Závěrem my křesťanští sionisté vyzýváme všechny křesťany a církve, aby nemčeli a promluvili ve prospěch smíření a spravedlnosti ve Svaté zemi. Aby se modlili za pokoj pro Jeruzalém,potvrzovali Izraeli právo na život v míru a bezpečí a chápali skutečnou hrozbu islámských džihádistů, kteří chtějí kolonizovat židovský stát zavedením islámského impéria.