29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Čínská šaškárna

Návštěva čínského prezidenta v Praze zase jednou rozvířila zatuchlý domácí vzduch. Někteří politici neváhali s mohutnou píárkovou akcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Vaclavik 4.4.2016 9:33

Ano, s Cinou obchodovat

ale zaroven jim omazat o cumaky jejich prohresky proti lidskosti, jak jen mozno. V zadnem pripade je nezvat, nerozbalovat pred nimi koberecky, ruce potrasat, mozna i libat na obe tvare, u jednoho stolu stolu s nimi sedet!

Mimochodem, s Cinou neobchodujeme abychom tamnimu lidu nejak pomahali, tim obchodem jen a pouze sledujeme svuj zajem. A kdyz Cina neohrozuje nase zajmy, muze nam realita cinskych zivotu tamniho lidu byt ukradena - ovsem rezim kritizovat muzeme a meli bychom, kdykoli je k tomu prilezitost a ne se uchylovat k tak nemoralnimu, relativistickemu postoji, ze oni maji sva pravidla hry, my take sva... coz zamlcuje, ze jejich pravidla jsou nesrovnatelne vice nelidska, nez ty nase. Existuje totiz neco jako objektivni skutecnost a tyhle veci o kterych je tu rec, nejsou relativni, stejne dobre, jako nejaka hra, protoze to zadna 'hra' neni!!!!!!!!!!!!

A. Trick 4.4.2016 10:23

Re: Ano, s Cinou obchodovat

Z Vás by byl vynikající diplomat. Máte talent!

V. Javora 4.4.2016 11:06

Re: Ano, s Cinou obchodovat

Buď máte, pane Václavíku, nastavený režim myšlení na kolovrátek, nebo jste jen prostě ten článek nečetl.

L. Křivan 4.4.2016 9:07

Co bych vlastně dnes chtěl od Číny ?

Aby nechala na pokoji Taiwan. Nikdo tam netouží po spojení s Čínou, mají tam demokracii a životní úroveň vysoko nad Čínou.

Ruce pryč od Taiwanu !

V. Novák 4.4.2016 9:12

Re: Co bych vlastně dnes chtěl od Číny ?

Sice nevím, po čem kdo na Taiwanu touží - ale politika jedné Číny je oficiální politikou jak Taiwanu, tak zbytku světa včetně Velého Vývozce Demokracie. Já bych se proti tomu nestavěl, mohli bychom se nadát nějakého humanitárního bombení, které má VVD tak rád...

J. Laták 4.4.2016 8:30

Přestože náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

donutit Mandarína k pokloně u hrobu TGM se mu nepodařilo. Pochybuji, že o tom vůbec uvažoval, ale skepse není na místě. Čínští průmyslníci už sedí v letadlech a průmysl Nápravného zařízení spolu s uranovým průmyslem mají v Čechách naději. Na množství nehleďme, nepřátel se nelekejme, Sibyla kecala, škvára bude, soudruzi!

A. Trick 4.4.2016 9:09

náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

Byl tam Obama?

J. Laták 4.4.2016 9:27

Re: náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

Ne, Obamu do Lán Klaus nezval, pouze Grebeníčka, ale nejvyššího Mandarína do Lán Zeman pozval a zahradničili spolu.

A. Trick 4.4.2016 10:27

Re: náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

Kdo navštíví Lány musí "k Masarykovi"? Kdo tam byl a kdo nebyl? Jistě máte přehled.

J. Laták 4.4.2016 11:28

Re: náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

Asi nemusí, ale historické a přelomové státní návštěvě by určitě slušela poklona u hrobu našeho prezidenta - zakladatele. Zeman v Číně snad netajtrdlíkoval u sochy velikého Maa? Já vím, že v životě lidském občas nastanou chvíle, kdy i dobytek pláče, ale chování našeho prezidenta je v tomto směru přehnaně inspirativní a je zjevné, že se muselo po listopadu 89 hodně změnit, aby nakonec zůstalo všecko jako za Rudých psů.

A. Trick 4.4.2016 12:28

Re: náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

Tak kdo u Masarykova hrobu byl a koho byste tam ještě nahnal?

J. Laták 4.4.2016 16:56

Re: náš panovník všude trousí masarykovský humanismus,

Snad by se slušelo vám pogratulovat a vzdát se další řeči, protože vidím, že velký mozek, ani zdravý rozum už potřebovat nebudete. Technologie vašeho myšlení je nadčasová.

D. Polanský 4.4.2016 7:45

Nekazte aktivistům radost ze stávkování,

vždyť nakonec byli i v TV. I takový Kalousek se omotal tibetskou vlajkou. A jak se tvářil rozhořčeně. Jako kdyby mu šlo opravdu o Tibet.

A. Trick 4.4.2016 7:10

Velmi racionální příspěvek,

který se ovšem umanutým ideologům líbit nebude.

V. Vaclavik 4.4.2016 9:21

Re: Velmi racionální příspěvek,

Nesouhlasim, clanek neni racionalni, ale iracionalne relativisticky co se ideji, moralky a vubec vseho tyka.

Neni to tak, ze oni maji 'sva pravidla hry' a my take ta sva. To zakryva rozdil mezi objektivne vetsi mirou svobody v nasi casti sveta, oproti te cinske.

Ovsem ani se nedivim takove zmatenosti, v tomto duchu jsme my take neodsoudili totalitni komunisticky rezim, za ktery jestli nekdo pika, tak jen za nejaky cin kriminalniho razu, ideologie jako takova je pro nas dodnes svata! Neni divu, ze u nas komunisticka strana prosperuje. Je to logicke - oni maji sva pravidla, my take sva, tak co...

M. Prokop 4.4.2016 10:17

Re: Velmi racionální příspěvek,

A cio se vám na něm nelíbí?

A. Trick 4.4.2016 10:30

Re: Velmi racionální příspěvek,

Rozumíte psanému textu? Ani se nedivím, že parta s takovými rozumovými schopnostmi jako Vy (sekta SS0)nedostane ve volbách ani jedno procento.

M. Prokop 4.4.2016 14:44

Re: Velmi racionální příspěvek,

"který se ovšem umanutým ideologům líbit nebude."

Žádný jiný umanutý ideolog než vy zde není.

P. Maleček 4.4.2016 6:45

Šichtařové totalitní touhy

Ach Šichtařová věnujte se číslům a plození dětí, v tom jste bezesporu přeborník, tedy genders pardon přebornice. Ale jak strčíte nos do veřejného dění, je z toho pro totalitní maglajs. Jak je obvyklé u ekonomů, jejichž jediným měřítkem úspěšné společnosti je zisk.

A když vám ta současná Čína tak vyhovuje, necpěte ji nám jako Zeman sem a račte se tam odstěhovat. Politika jednoho dítěte je už zrušena a takovou chlalopěvkyni na čínskou realitu i rudou historii tam zajisté zaměstnají, možná i do komoušské partaje přijmou.

Když se evidentně stydíte podat komoušskou přihlášku v Česku.

R. Gramblička 4.4.2016 7:02

Re: Šichtařové totalitní touhy

Na základě vašich komentářů mám takový dojem, pane Malečku, že vy nejste přeborníkem v ničem. Zkuste si ještě jednou přečíst text, pokuste se ho pochopit a pak možná přestanete autorce podsouvat vaše utkvělé představy. Anebo raději komentujte něco lehčího, třeba předpověď počasí :-P

V. Novák 4.4.2016 9:07

Re: Šichtařové totalitní touhy

Nesouhlasím.

V blbosti Maleček přeborníkem je. Sice tak na úrovni okresního přeboru - ale nemusí pršet, že...

M. Vondráček 4.4.2016 8:01

Re: Šichtařové totalitní touhy

A co místo hysterie stvořit nějaký text vyvracející argumenty autora pane Malečku . Máte na to ??

D. Procházka 4.4.2016 8:05

Re: Šichtařové totalitní touhy

Čtení s porozuměním není vaše silná disciplína.

V. Karda 4.4.2016 9:58

Re: Šichtařové totalitní touhy

Pan Maleček je blbeček s IQ záchodového prkénka.

S. Netzer 4.4.2016 10:12

INTELIGENTE

Autor: V. Karda Datum: 2.4.2016 9:38

Vážení co kdyby jste se místo urážení autora skusili jeho názory argumentačně vyvrátit ?

V. Novák 4.4.2016 11:34

Re: INTELIGENTE

Tam je něco k argumentačnímu vyvracení?

S. Vaněček Šauerová 4.4.2016 10:03

Pozoruhodný výplod ekonomů, co ? :-)

A přitom : Andrej Babiš, ČT, 28.3.2016 : Čína v Česku na rozdíl od dalších zemí

zatím de facto neinvestuje, je přesvědčen ministr. Podle něj je v Česku

aktivní jen jedna čínská investiční skupina, jejíž investice ale nemají

pro český rozpočet a zaměstnanost žádný vliv.

Totéž - ač evidentně nerad - musel odkývat jako skutečnost i ministr průmyslu Jan Mládek (OVM, 27.3.2016). Nic zajímavého (pro ekonomy typu paní Šichtařové).

A. Trick 4.4.2016 10:33

Re: Pozoruhodný výplod ekonomů, co ? :-)

Kdyby investovala nebylo by potřebné zvát čínského prezidenta. Dá rozum.

J. Chaloupka 4.4.2016 4:13

Těším se, že se dožiju toho, že se dočtu o nějaké organizaci

co definuje a bude bojovat za lidské povinnosti. Ona totiž práva jsou s povinnostmi pevně spojena. Měli bychom více dbát na práva a povinnosti občanské. Už Aristoteles tvrdil, že bez občanství není morálka. Buď jste občan, nebo barbar. Dnes, jak se zdá, kdokoliv je člověk a má jen práva. A kde jsou povinnosti? To se chystáme na takové "zrůdnosti" jako volební právo cizinců.

P. Skřivan 4.4.2016 3:07

S článkem nelze než souhlasit, nicméně,

trochu fabulace je o vývozu demokracie. Problém válek na území, kam byla "vyvezena" demokracie, není v tom, že by dotyční ji neuměli ustát, ale v tom, že si ji nechají vzít. Když je někdo, kdo tam vyvezl demokracii, tak je obvykle i někdo, kdo tam podporuje nesvobodu. Když po sobě stříleli Noriega a Contras samopaly z NDR, tak to jistě nebylo proto, že by USA je dodávaly oběma stranám. Té druhé je dodávali soudruzi z NDR ... . Otázkou je, co by se stalo, pokud by tam nikdo žádné samopaly nedodával, tedy zejména je nesponzoroval. Afghánistán před Talibanem je analogií ... .