30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Chaos na Blízkém východě za migraci nemůže, tvrdí Klaus

Podle Václava Klause nemůže za migrační vlnu do Evropy chaos na Blízkém východě, ale selhání „elit a pseudoelit EU“. To je v zásadě pravda a stojí to za krátkou rekapitulaci migrační vlny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 11.1.2017 13:23

Re: Víra Tvá.....

Pan Alda opět vaří z vody. Např. Sýrie (1950 - 3,5 mil, 2015 - 18 mil!) : hustota obyvatelstva dnes 120/km2 - tedy vyšší než ve většině států Evropy a k tomu kolem 50% poušť a ten zbytek také příliš úrodný není. Takže žádné přemnožení? A takto můžeme pokračovat u většiny států v této oblasti.

Z. Susnar 11.1.2017 12:43

Re: Dobré shrnutí, jen jste zapomněl na Maďarsko

To na tom obrazku vasi ikonky jste vy osobne ?soudruh Donat lukostrelec:):):)

Z. Susnar 11.1.2017 12:41

Re: Že by utíkali před budoucím bombardováním?

Jasne ,tak ze to ruske letectvo shazuje bomby jen tam, kde nikdo neni ?

P. Zinga 11.1.2017 12:39

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Tak ty čteš Compact? Ale já to mám originál. A navíc to je na Facebooku, kam to autor J. Fritz umístil poté, co hovada jako ty vyhrožovali R. Tichému vraždou a on to stáhnul.

Z. Susnar 11.1.2017 12:39

Re: RE

Ach vy asi budete opravdu nejakej uzitecnej idiot kdyz me titulujete pani Baldova,jak vas mam oslovovat ja? i kdyz o vas nemam zajem mate komunisticke smysleni kazdy je u vas hlupak jenom vy budete asi to nejmoudrejsi trdlo

S. Donát 11.1.2017 12:36

Re: Tentokrát nemáte pravdu.

Hustota obyvatel myslím není důležitá. Spíš schopnost té konkrétní země uživit své obyvatele. Respektive schopnost obyvatel z té země obživu získat.

A. Alda 11.1.2017 12:36

Možná neznáte Benešův pokus

po První světové válce vyměnit německou menšinu za území - navrhoval předat Německu výběžky našeho území do Německa (v tehdejších hranicích, samozřejmě) za podmínky, že převezmou všechny Němce z Československa. Ta myšlenka odsunu Němců z našeho území je stará (už kníže Spytihněv, že...) a Beneš ji holt po dlouhém úsilí vítězům vnukl - samozřejmě tomu napomohlo ohlášení Stalina, že si ponechá Východní Prusko i svůj díl ze záboru Polska v roce 1939. A Francouzi se "svých" Němců také chtěli zbavit. A ze strany Polska hrozilo tehdy nekompromisní vybití všech Němců na jejich území (a důvod k tomu samozřejmě měli mnohem větší než Češi). A navíc před frontou Němci sami utíkali z Pruska i ze Slezska ve velkých kolonách ... a tak se to vystěhování ostatních přímo nabízelo. Zvlášť když Hitler svůj postup proti Československu i proti Polsku odůvodňoval právě "potřebou" všech Němců být ve společném státě.

A. Alda 11.1.2017 12:27

Tentokrát nemáte pravdu.

Žádné přemnožení se nekoná. Zejména ne v zemích, odkud ti lidé do Evropy odcházejí. Tam je hustota obyvatel na km2 o řád nižší než v Evropě.

A. Alda 11.1.2017 12:25

Jednání Maďarů je zcela pochopitelné,

seznámí-li se člověk s tím, jak oni sami vykládají své dějiny. O což se v Berlíně kupodivu nikdo nepokusil. Holt ta maďarština...

A. Alda 11.1.2017 12:23

Tak jest.

Milane, pravdu díte. I o EU, i o Rudolfovi.

J. Vintr 11.1.2017 12:05

Je docela možné

že válku v Sýrii někdo vyvolal právě proto, aby se spustila ta migrační vlna, která má zaplavit Evropu muslimy. Je docela možné i to, že ze stejného důvodu vznikl i takzvaný Islámský stát.

P. Vaňura 11.1.2017 11:51

Je to v tuším posledním čísle časopisu Výběr z roku 1938.

Tento časopis, vlastně výběr ze zahraničního tisku, přetiskl co napsaly jedny britské a jedny americké noviny. Doslova tam stálo "Pokud by spojenci pro Československo válku vyhráli, musely by následně trvat na tom, aby vyvrhlo své menšiny a tak zabránilo další válce z téže příčiny." Můžete si o tom myslet co chcete, ale takhle to tam stálo s příslušnými odkazy!

A. Nový 11.1.2017 11:50

Že by utíkali před budoucím bombardováním?

Autor: Z. Susnar Datum: 11.1.2017 3:51

Pan Klaus totiz se nezminil o Ruskem bombardovani civilnich objektu ktere dohnalo desitky tisic nevinnich lidi k uteku z rodne krajiny.

***

Wiki: Ruská vojenská intervence v Sýrii začala 30. září 2015 a je vedená v rámci syrské občanské války na podporu režimu Bašára al-Asada. Do bojů je zapojeno především letectvo.

M. Prokop 11.1.2017 11:32

Re: RE

Bombardování rozjel už Asad, Rusáci se přidali.

M. Prokop 11.1.2017 11:31

Lidé už uvěřili i větším pitomostem.

Názorně to zde dokumentujete i s agentem Rudolfem, občas i s Václavíkovou.

M. Prokop 11.1.2017 11:30

Re: Možná to nevíte, ale Britové už roku 1938

Ale prdlajz, nařízeno. Byla to Benešova letitá touha a dokázal si u velmocí vydupat POVOLENÍ.

M. Prokop 11.1.2017 11:28

Re: Nashledanou v pevnosti Evropa.

Ano, primární příčina je přemnožení. Bohužel k němu Západ značně napomáhal.

M. Prokop 11.1.2017 11:27

Re: Kecy, bludy, nesmysly

To je jeden z mála Klausových omylů. EU, podobně jako vy, je nenapravitelná, špína je příliš zažraná.

P. Vaňura 11.1.2017 11:17

Možná to nevíte, ale Britové už roku 1938

zvažovali alternativu deportace sudetských Němců z Československa, pokud by situace dospěla k válce. Dokonce tak, že by to po vítězné válce bylo Československu nařízeno!

Mohu doložit dobovým tiskem!

Pokud by někdo r. 1938 Němcům řekl, jak bude vypadat to jejich Heims in Reich v letech 1945-1946, asi by ho považovali za blázna.

Něco takového bylo možné jen proto, že díky zbabělosti velmocí dospěly věci příliš daleko a pak se řešily brutálně!

R. Morava 11.1.2017 11:16

Pomoc Řecku za ochranu hranic?!

"Nikoho z elit eurozóny ani nenapadlo spojit otázku další pomoci Řecku i s tím, že právě tento stát bude dodržovat pravidla schengenského prostoru"

Jenomže tady nešlo o podmínění půjčky ochranou hranic (taky jsem tehdy myslil, že Řekové vyřeší zadluženost placenou ochranou hranic). Zadání EU bylo přesně opačné. Postarat se o imigranty ať už je to jakýkoliv darebák. Pokud čtete co prohlašovali a mírněji ale stále prohlašují politici i tisk v EU vidíte, že to tak je. Pokud čtete prohlášení Řeků, říkají že není pravda, že za peníze z EU nic nedělají. Vždyť oni zachránili tolik a tolik....Ani slovo o tom, že někoho poslali zpět. Pokud jste viděli reportáž jak luxusními loděmi migranty převáží z ostrovů na pevninu (zdarma = i za peníze třeba Slováků a nás), mají pravdu.

P. Vaňura 11.1.2017 11:09

Autor patří k těm, kteří se KONEČNĚ odvažují říci, že

KRÁL JE NAHÝ!

S. Donát 11.1.2017 11:02

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Kde mozek dříme... to vy asi musíte vědět nejlíp, máte duto, prázdno :-)

P. Rudolf 11.1.2017 10:54

Kecy, bludy, nesmysly

Jestli však šéf Centra českého žvástu IVK a pražský rezident Moskvy Klaus dává EU ještě šanci, tak to by měl Merlel a dalším představitelům členských států EU spadnout ze srdce obrovský balvan.

S. Donát 11.1.2017 10:43

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Ano.

P. Rudolf 11.1.2017 10:41

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Já vás, užitečné idioty Kremlu, chápu. Kde mozek dříme, je přehled nemožný. Teda pokud nejste přímo tím vědomým.

F. Houžňák 11.1.2017 10:37

Ale jo, Německo tenkrát silně pípalo a nadávalo

Makedoncům a Srbům a ostatním na balkánské trase, jaké jsou to nelidské swyně. Tedy oficiální Německo a oficiální tisk, řídící se pokyny Reichspropagandaministeria.

J. Kombercová 11.1.2017 10:31

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Přísně tak, to byl velmi konkrétní názor.

S. Netzer 11.1.2017 9:47

Re: doufám,že skončí v Haagu

Věřit můžete. Lidé už uvěřili i větším pitomostem.

S. Donát 11.1.2017 9:44

Re: RE

:-))

Z. Lapil 11.1.2017 9:41

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Smysl to má, byť nejistý a ne vždy viditelný. Proto je potřeba hlídat si, aby se člověk zbytečně nerozčiloval (oni to myslí upřímně, nedělají to, aby mě naštvali).

Většinou děti totiž dospějí, jen to některým trvá déle, než by člověk považoval za možné. A vzdát boj s blbostí je nepředloženost, neboť "zachvátí-li tě, zahyneš". Nebo se přinejmenším staneš její součástí.

Faktem zůstává, že i když člověk svou jistotu brání zuby nehty, tak v něm sem tam střípeček jiného názoru uvízne, a - není-li hlupák a je-li dost střípečků - kdo ví? Koneckonců: nejprudší reakce se dočkáte, zpochybníte-li názor, jímž si dotyčný není v hloubi duše jist.