9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

SVĚT: Chaos na Blízkém východě za migraci nemůže, tvrdí Klaus

Podle Václava Klause nemůže za migrační vlnu do Evropy chaos na Blízkém východě, ale selhání „elit a pseudoelit EU“. To je v zásadě pravda a stojí to za krátkou rekapitulaci migrační vlny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 11.1.2017 14:05

Soudruh

je krásné a libozvučné staročeské slovo, které komunisti dehonestovali, ovšem jeho rehabilitace je již snad plně na místě.

J. Spousta 11.1.2017 9:06

Řecko

Jde jenom o intuici, ale podle toho v jakém stavu byly kvůli té dluhové krizi vztahy mezi "tvrdým" Německem a zadluženým Řeckem v 2015 a jak se postupně vyhrocovaly, tak se mi jeví, že migrační krize nevznikla jenom z řecké neschopnosti se k situaci postavit, ale že v tom také zaznívalo jejich "my vám teda ukážeme, když jste na nás takovýhle". Německá reakce byla na tohle - pokud si tuto notu uvědomovali a asi jo - hodně překvapivá. Místo nějaké více či méně smysluplné akce, která by měla za cíl vzniklou situaci řešit, jakoby Němci řekli: "klidně zvýšíme sázky, na tuhle hru máme". Možná jsou pořád ještě natolik citliví na připomínání své minulosti (a že se Řekové v téhle disciplíně vyznají), že v takových chvílích jim to v hlavách "přecvakne" aniž by si to vůbec uvědomili.

M. Valenta 11.1.2017 8:32

Nashledanou v pevnosti Evropa.

Za migraci může primárně přelidnění v Africe a Asii, k tomu kritický úbytek srážek v rozsáhlých oblastech severní Afriky, blízkého a středního východu a s tím spojený masivní přesun obyvatelstva z venkova do měst (jen v Sýrii ca 400000), to vše zneužité islamisty a také Ruskem a nezvládnuté světovou politikou, EU nevyjímaje.

Takže to nejhorší nás teprve čeká.

M. Prokop 11.1.2017 11:28

Re: Nashledanou v pevnosti Evropa.

Ano, primární příčina je přemnožení. Bohužel k němu Západ značně napomáhal.

A. Alda 11.1.2017 12:27

Tentokrát nemáte pravdu.

Žádné přemnožení se nekoná. Zejména ne v zemích, odkud ti lidé do Evropy odcházejí. Tam je hustota obyvatel na km2 o řád nižší než v Evropě.

S. Donát 11.1.2017 12:36

Re: Tentokrát nemáte pravdu.

Hustota obyvatel myslím není důležitá. Spíš schopnost té konkrétní země uživit své obyvatele. Respektive schopnost obyvatel z té země obživu získat.

A. Alda 11.1.2017 14:07

Re: Tentokrát nemáte pravdu.

Nikoli schopnost země uživit své obyvatele, ale schopnost obyvatel uživit se ve své zemi, jejich schopnost potenciál své země využít. Zejména Židé v Israeli nám ukázali, že i poušť může rozkvést.

S. Donát 11.1.2017 16:09

Re: Tentokrát nemáte pravdu.

No to píšu v té druhé větě, všiml jste si? :)

M. Valenta 11.1.2017 13:23

Re: Víra Tvá.....

Pan Alda opět vaří z vody. Např. Sýrie (1950 - 3,5 mil, 2015 - 18 mil!) : hustota obyvatelstva dnes 120/km2 - tedy vyšší než ve většině států Evropy a k tomu kolem 50% poušť a ten zbytek také příliš úrodný není. Takže žádné přemnožení? A takto můžeme pokračovat u většiny států v této oblasti.

A. Alda 11.1.2017 14:17

Můj zdroj jest zde

http://www.zemepis.com/hu.php

a zde

https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_st%C3%A1t%C5%AF_sv%C4%9Bta_podle_hustoty_zalidn%C4%9Bn%C3%AD

M. Valenta 11.1.2017 15:16

Re: Můj zdroj jest zde

Zkuste World population prospects, tam naleznete nejnovější data z r. 2015.

Otázka ovšem je co kdo rozumí pod pojem přelidnění. Jsou lidi kteří si myslí, že tahle planeta snese 10, 20, 30 mld.

M. Krátký 11.1.2017 18:33

Re: Víra Tvá.....

i bez přesných statistických údajů je nám všem jasné, že obrovská část států dosud svojí nízkou životní úrovní není schopná uživit své obyvatele protože se jí dostalo nezasloužené vysoké úrovně zdravotnictví exportovaného k nim aniž by s tím uměly zacházet - jsou přemnoženi a nic neprodukují.

M. Prokop 11.1.2017 16:50

Re: Tentokrát nemáte pravdu.

Je-li tam více lidí, než se přirozenou cestou uživí, nehraje hustota na km2 vůbec žádnou roli.

J. Jurax 11.1.2017 21:30

Re: Tentokrát nemáte pravdu.

Důležitá není hustota na plochu, ale úživnost dané plochy

J. Fridrich 11.1.2017 7:04

Lidem vadí to neuvěřitelně neprozíravé a

Lidem vadí to neuvěřitelně neprozíravé a nebezpečné směrování Evropy a jejich zemí, kde nyní v čele stojí zcela nekompetentní lidé typu, Merkel, Junckera, Schulze, kteří vedou Evropu k rozvratu a zničení naší civilizace a našeho způsobu života... Oni neví, co se v mnoha částech Evropy, jejich městech děje ??

Tak jen ukázka z Francie - 25.11.16 Centrum Paříže – imigranti :

PARIS AT WAR - MEDIA SILENCE - YouTube

http://www.cum.sk/v/56Nh/utajene-video-tohle-nas-ceka-imigranti-delaji-z-evropy-bojiste

Tyto zrůdy - prý obohacovači naší Evropy - prý prchají před válkou... Jak to vypadá asi v jiných částech Francie tušíme, když takto v centru metropole-Paříži. Ještě že jsem ji - nádhernou viděl třikrát v 90tých létech....

L. Straková 11.1.2017 5:49

doufám,že skončí v Haagu

a budou jak Merkelová,tak bruselské elity bráni k zodpovědnosti?neměli k něčemu takovému mandát,takto si představují demokracii?

S. Donát 11.1.2017 9:39

Re: doufám,že skončí v Haagu

Věřím, že tu bandu bude jednou soudit mezinárodní soud.

S. Netzer 11.1.2017 9:47

Re: doufám,že skončí v Haagu

Věřit můžete. Lidé už uvěřili i větším pitomostem.

P. Vaňura 11.1.2017 11:17

Možná to nevíte, ale Britové už roku 1938

zvažovali alternativu deportace sudetských Němců z Československa, pokud by situace dospěla k válce. Dokonce tak, že by to po vítězné válce bylo Československu nařízeno!

Mohu doložit dobovým tiskem!

Pokud by někdo r. 1938 Němcům řekl, jak bude vypadat to jejich Heims in Reich v letech 1945-1946, asi by ho považovali za blázna.

Něco takového bylo možné jen proto, že díky zbabělosti velmocí dospěly věci příliš daleko a pak se řešily brutálně!

M. Prokop 11.1.2017 11:30

Re: Možná to nevíte, ale Britové už roku 1938

Ale prdlajz, nařízeno. Byla to Benešova letitá touha a dokázal si u velmocí vydupat POVOLENÍ.

P. Vaňura 11.1.2017 11:51

Je to v tuším posledním čísle časopisu Výběr z roku 1938.

Tento časopis, vlastně výběr ze zahraničního tisku, přetiskl co napsaly jedny britské a jedny americké noviny. Doslova tam stálo "Pokud by spojenci pro Československo válku vyhráli, musely by následně trvat na tom, aby vyvrhlo své menšiny a tak zabránilo další válce z téže příčiny." Můžete si o tom myslet co chcete, ale takhle to tam stálo s příslušnými odkazy!

A. Alda 11.1.2017 12:36

Možná neznáte Benešův pokus

po První světové válce vyměnit německou menšinu za území - navrhoval předat Německu výběžky našeho území do Německa (v tehdejších hranicích, samozřejmě) za podmínky, že převezmou všechny Němce z Československa. Ta myšlenka odsunu Němců z našeho území je stará (už kníže Spytihněv, že...) a Beneš ji holt po dlouhém úsilí vítězům vnukl - samozřejmě tomu napomohlo ohlášení Stalina, že si ponechá Východní Prusko i svůj díl ze záboru Polska v roce 1939. A Francouzi se "svých" Němců také chtěli zbavit. A ze strany Polska hrozilo tehdy nekompromisní vybití všech Němců na jejich území (a důvod k tomu samozřejmě měli mnohem větší než Češi). A navíc před frontou Němci sami utíkali z Pruska i ze Slezska ve velkých kolonách ... a tak se to vystěhování ostatních přímo nabízelo. Zvlášť když Hitler svůj postup proti Československu i proti Polsku odůvodňoval právě "potřebou" všech Němců být ve společném státě.

M. Prokop 11.1.2017 16:52

Re: Je to v tuším posledním čísle časopisu Výběr z roku 1938.

Jo, noviny ... :-P

A představte si, že za pár let si někdo přečte třeba Parlamentní listy a bude z toho něco dovozovat.

M. Prokop 11.1.2017 11:31

Lidé už uvěřili i větším pitomostem.

Názorně to zde dokumentujete i s agentem Rudolfem, občas i s Václavíkovou.

J. Jurax 11.1.2017 21:33

Re: doufám,že skončí v Haagu

No jo, Göring, Keitel, Himmler taky nevěřili ...

P. Götze 11.1.2017 1:00

RE

Strizlive a jasne napsane. Snad bych jen podotknul, ze selhani elit je take v tom, ze nelegalni pohyb na schenghenu byl standardem uz pred vlnou 2015. Rezim na vnejsich hranicich vubec nepredpoklada, ze by mohla nastat situace, ze by se snad melo neco opravdu hlidat. Kdo proste prisel, byl prijat jako uprchlik. Jen na to nebylo videt. pokud to nefungovalo pred to obrovskou vlnou, pak behem masove vlny uz to samozrejme nemohl nikdo zvladnout. Jinak receno, jako obcan nemusim vedet, jak se hlida hranice v recku, pokud verim establishmentu, z eoni vi jak a ze to delaji. je to zcela zasadni krize duvery, od Madarska pres Nemecko, po Svedsko. Lide jsou sice v zapadn iEvrope zdrzenlivi ve vyjadrovani, ale mysli si o tom svoje.

Z. Susnar 11.1.2017 3:51

Re: RE

Klausovo vyjadreni je dobre i kdyz velkou cast jeho nazoru jsme cetli v kazdych novinach,tak ze si myslim ze nazor pana Klause neni nic noveho, Pan Klaus totiz se nezminil o Ruskem bombardovani civilnich objektu ktere dohnalo desitky tisic nevinnich lidi k uteku z rodne krajiny U pana Klause je ale znamo prorusky postoj.

F. Houžňák 11.1.2017 6:50

No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

že to bylo "ruské bombardování". To nesouhlasí ani časově, ani "objemově", a nakonec 90% "Syřanů" jsou Afghánci, Pákistánci a podobní. Tak nežvaňte.

S. Netzer 11.1.2017 7:29

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Žvaníte vy.

Dělal jste snad průzkum, že se odvažujete tvrdit, že "90% "Syřanů" jsou Afghánci, Pákistánci a podobní"?

M. Těhanová 11.1.2017 7:39

Re: No jo, jenže to je další lež pokrokových proevropanů,

Nesnáším Rusy, ale ještě horší jsou užiteční idioti, ti páchají daleko větší škody, jenže si nepřipustí, že jimi jsou. Mají neobyčejně vysoké sebevědomí, takže mají vždy pravdu!