27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SVĚT: Černé díry v červených číslech 2a

Právě před dvěma lety a dvěma měsíci jsem na tomto blogu poprvé psal o kauze nového berlínského letiště, které nabralo masivní časový skluz a jediné, co se zatím vzneslo do nebes, jsou celkové náklady na jeho stavbu. Mohli bychom se tedy podívat na to, jak se věc mezitím vyvinula.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 4.6.2019 14:03

Re: Atesty a předpisy

Pokud jsou hmoždinky problémem jenom kvůli papíru, je to ta lepší varianta, protože papír se dá získat. Ovšem z nějakého důvodu ten atest nemají - a jestli se zjistí, že ho nemají oprávněně, tak si nikdo nelajsne dát na zfušovanou stavbu kulatý razítko. Protože kdo dá, ten se bude do smrti smrťoucí děsit, že tam dojde k požáru - a on si půjde sednout. A na dlouho a za značné nenávisti všech zúčastněnýc i nezúčastněných.

Mimochodem - ten váš problém s karmou nevznikl jen tak a ani z důvodu buzerace - je za ním spousta mrtvol, obvykle zarůžovělých od kysličníku uhelnatého, protože špatně udržovaná (natož špatně zapojená) karma se může změnit v "dušegubku", akorát ne na kolech.

Když jsem pracoval v dopravě, upozorňovali nás na školeních, že předpisy jsou psané krví a nevyplácí se je ignorovat. Ze za každpu zdánlivou buzerací je nejméně jedna nepěkná mrtvola...

P. Zelený 4.6.2019 23:11

Re: Atesty a předpisy

Je to trochu od věci: mám pár poválečných ročníků časopisu Elektrotechnik, vydával jej Elektrotechnický svaz československý (a ten zase publikoval třeba normy pro elektrotechniku - na čs. výrobcích, třeba šňůrách, se dá najít jeho logo, byť svaz byl zrušen roku 1951).

V onom časopisu se pravidelně zveřejňovaly popisy smrtelných úrazů a jejich příčin - většinou to byly naprosté banality. A plyn je horší.