30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Bibi v OSN

Den po Mahmúdu Abbásovi vystoupil před Valným shromážděním OSN premiér Izraele. První část jeho projevu byla věnována íránské hrozbě. Benjamin Netanjahu (Bibi) přinesl zdrcující fakta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Landa 5.10.2015 22:42

Re: Je to šílená situace,

Podpora Iránu mi vadí asi tak nejméně. Když jsem se v době počátku konfliktu vrátil ze Sýrie, psal jsem tu, že to skončí příšerně. Nebyl jsem brán vážně...

Podporovat kohokoliv z Tebou jmenovaných je čirá idiocie. Sýrie skončila. Pomoci bychom měli obyčejným lidem, kteří před válkou utíkají, možná přiměřenými dodávkami zbraní podpořit tzv. demokratickou opozici, ale i v tom je opatrnost na místě.

H. Lukešová 5.10.2015 22:11

Re: Je to šílená situace,

A jaký je Tvůj názor? Má společnost podpořit Asada, umírněného politika, byť podporovaného Íránem nebo džihádisty z Al Nusry a IS. Tys žil v Sýrii, alespoň to říkáš, tak kde si myslíš, že je pravda? Na straně Asadovců či rebelů...Je to jistě těžká otázka, i Pilát Pontský se ptá, kde je pravda?

S. Landa 5.10.2015 21:43

Re: Je to šílená situace,

:-)

P. Mach 5.10.2015 21:35

Tos čuměl do zrcadla, když jsi to psal?

"..udržel v míru.." 25 000 zmasakrovaných lidí v roce 1982 ve městě Haná, podíl na krveprolitích a totálním rozvratu Libanonu, spolupráce s Hizballáhem a nacistický druhoválečný zločinec najatý na židy, to tedy může nazývat udržováním míru jen vylízaný dement.

A tu hovadinu o tom, jak Američani "šíří" arabské jaro sis vycucal z kterýho prstu? Jediné co se asadovi juniorovi s putinovou podporou (který se hystericky snaží udržet poslední zbytky vlivu rusácka v regionu) podařilo je rozpoutat totální válku, zabít několik set tisíc lidí a miliony vyhnat, přičemž ty milony se díky asadovi a rusákům teď tlačí do Evropy.

L. Křivan 5.10.2015 21:30

Re: A co asi budou po Assadovi chtít ?

Aby nastolil stejný  sekulární režim, jaký byl za vlády jeho otce.

J. Farda 5.10.2015 20:49

Re: Až jsem se rotzplakal,

Parteigenosse přispěvatel Lesniak je vůbec agilní židožrout. Převčírem okomentoval autora sobotního Mobby Dicka slovy "a co byste čekal od žida?" Je však natolik útlocitný, sám jsa dle jména, ale hlavně dle svých názorů, zasmrádlý hlinkovský Hejslovák, že pana Kovanice nenazval židákem případně smradlavým židákem. Jako člověk je velmi odpudivý tvor. Na stráž!

J. Kanioková 5.10.2015 19:28

Byť je to na blbé adrese, ten článek je zajímavý..

Je reálné, aby v Sýrii v dohledné době zavládl mír? - http://jdem.cz/bty8p6

J. Kanioková 5.10.2015 19:16

Je to šílená situace,

a obrovsky soucítím s Izraelem.. Jak jsem obrovský patriot ke své zemi, tak mezi své "vzdálenější" bližní považuji i židovskou populaci. Se smutkem čtu, jak se opět stěhují, tu ze Švédska, tu z Francie.. Nechápu, nechápu, nechápu - co to je za diplomacie, když tento problém neslábne..

Jen nějak nevím, proč výčitky k dodávkám pro Sýrii. Rozumím tomu, že vztah Izrael / Sýrie nebyl zrovna nejlepší. Ale ono to bylo v posledních létech snad lepší, ne? O chlup, ale přece jen. To by se snad mohlo po ukončení války s IS, mezi těmito dvěma zeměmi solidně dokončit, ne?

Ale v této chvíli je nejdůležitější zničení IS. Nejen jako názvu, ale snad i s těmi ISsáky (byť to nezní libě). Je to nekonečný příběh, přesto si myslím, že základ je zničit je v Sýrii. Sankce na ty, kdo IS vyzbrojují a podporují.

Zní to nereálně, přesto si myslím, že je třeba to tak nějak pojmout. Pak IS dorazit v Iráku.

A pak kulatý stůl ve stylu konkláve - a jednat, jednat, jednat !

J. Kanioková 5.10.2015 18:57

Ano, je to děs..

J. Slanina 5.10.2015 17:30

Re: Máme demokracii, tak si neztěžujte!

No, ty už máš , rudý šmejde, evidentně na kahánku. Zkus si ještě jednou otevřít tu svou rudou tlamu, a nejspíš to bude tvoje labutí píseň.

J. Mrázek 5.10.2015 16:49

Máme demokracii, tak si neztěžujte!

Jak je ta demokracie dokonalá... V demokracii má totiž každý člověk stejnou cenu, i Slanina. Tudíž dva S. jsou cennější, než jeden produktivní a inteligentní člověk. To nemůže skončit dobře !!! demokracii prosadíme, kdyby měli všichni skapat...

H. Lukešová 5.10.2015 14:29

Muslimové jsou vítání, křesťané nikoliv zní z Francie

a Velké Británie.

http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles/30244-muslimove-jsou-vitani-krestane-nikoli-zni-z-francie-a-britanie.aspx

E. Erat 5.10.2015 13:53

Re: Bibi lhal v OSN již před třemi lety

Ano, i antisemitismus směrem k Arabům, rodným i když nevlastním bratrům Židů. Ale, co je v  mém příspěvku chybně ??

J. Slanina 5.10.2015 12:53

Re: Zásadní problém spočívá v tom,

Jestli se Obamovi nelíbí obličej Netanjahua, tož to nevím, ale prachy těm budižničemům posílají amíci a slavná EU:

http://jdem.cz/bty4y6

S. Netzer 5.10.2015 11:59

Re: Jste pozoruhodně zblbý propagandou.

Když o tom nic nevíte a jenom se vám "zdá", tak byste udělal líp, kdybyste se zdržel mudrování.

R. Langer 5.10.2015 11:55

Re: Jste pozoruhodně zblbý propagandou.

Za docela rozumnou, zdá se. Ale na to v Sýrii přichází až teprve teď.

R. Langer 5.10.2015 11:52

Re: Západ se musí dohodnout s Východem.

Tak to mi hlava opravdu nebere.

S. Netzer 5.10.2015 11:42

Re: Jste pozoruhodně zblbý propagandou.

Za jakou cenu se mu to "mírové soužití" podařilo držet, vám zřejmě už Hlas Ruska neprozradil.

R. Langer 5.10.2015 11:34

Re: Ano, byl to.....

Asi tak... :-(

A. Alda 5.10.2015 11:30

Jste pozoruhodně zblbý propagandou.

Systém Bašarova otce Hafize Asada udržel v míru soužití 25 muslimských, křesťanských a židovských náboženských komunit od roku 1966. A to i za situace, kdy stejně jako v Egyptě bylo po řadě atentátů zakázáno sunitské Muslimské bratrstvo coby nenávostná extremistická sekta. Po americké podpoře muslimských bratrů v Egyptě zasáhl Asadův režim tvrdě proti pokusům rozšířit "arabské jaro" do Syrie. Povedlo se mu to, ale Američany a Turky podporovaní sunité rozpoutali v zemi občanskou válku. USA chtěli na jejich podporu zasáhnout a do Syrie vyslat výsadek jako před tím do Iráku, ale papež Benedikt XVI. tomu zabránil, když vyzval svět na ochranu Syrie. Jeho apel vyslyšel zejména Putin (čemuž přecházely modlitby i v českých kostelích, kdy jsme se na výzvu papeže za ochranu Syrie před vojenským útokem "západu" modlili).

J. Sova 5.10.2015 11:26

Re: Západ se musí dohodnout s Východem.

Obama získal 77 procent hlasů amerických židů.

http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/513047

S. Netzer 5.10.2015 11:20

Re: Zásadní problém spočívá v tom,

Osobní animosity nemají s postojem k Israeli nic společného.

B. Rybák 5.10.2015 11:05

Zásadní problém spočívá v tom,

že současný vládnoucí neolevicový (politicko-korektní, multikulturní...) k muslimům vstřícný "západ", nejenomže Izrael proti muslimům bránit nebude, on ho považuje za ideologického (politicko-nekorektního, nemultikulturního...)nepřítele), který v současné formě nesmí "přežít"! Viditelným projevem této skutečnosti je neskrývaná nenávist prezidenta Obamy (a vlastně už i Clintona) k Netanjahuovi!

J. Matuška 5.10.2015 10:49

Re: Tím, že Irán pomáhá Asadovi, koná velmi dobře.

Vidím to stejně. Západ musí pochopit, že i ostatní státy mají své zájmy. Írán není žádná malá "kotlinka". Zájem ČR je pokračovat v budování společného evropského domu!

Václav Havel na posledním zasedání Politického poradního výboru Varšavské smlouvy 1. července 1991: Jaká je tedy ona nová perspektiva? Lze ji zajisté vyjádřit a je vyjadřovaná různými způsoby, které jsou vždy tak či onak inspirativní. Pokud se to podaří - a já věřím, že dříve či později se to skutečně podaří - přesněji definovat obsah takových koncepcí jako je IDEA SPOLEČNÉHO DOMU prezidenta Gorbačova, myšlenka nového světového řádu prezidenta Bushe anebo podnět prezidenta Mitteranda k vytvoření evropské konfederace, bud to vždy znamenat další krok kupředu.

Proč asi dostal prezident Obama Nobelovy cenu za mír? Za mírové řešení současných výbušných problémů si to ocenění může dodatečně skutečně zasloužit! Válka je vůl!!!

J. Lepka 5.10.2015 10:29

Re: "Bude"?

A vy snad nevidíte tu nepřetržitou řadu prů.erů, kterou to vyvolalo ?

S. Netzer 5.10.2015 10:27

Re: Tím, že Irán pomáhá Asadovi, koná velmi dobře.

Kremelskou propagandou zblblým putinofilům se to určitě tak jeví.

Opak je pravdou.

P. Vaňura 5.10.2015 10:23

Židovská lobby v USA se chová jako spolek idiotů,

jinak by nemohli podporovat Obamu!

P. Vaňura 5.10.2015 10:21

A co dělají židovští intelektuálové a židovští

mediální magnáti, aby rudozelenou propagandu potlačili? Řekl bych, že nic, ještě ji často podporují.

Pokud by muslimové povraždili jen rudozelené Židy, velice bych to uvítal. BOHUŽEL, ohroženi jsou VŠICHNI.

M. Vondráček 5.10.2015 10:11

Re: Tím, že Irán pomáhá Asadovi, koná velmi dobře.

A co asi , kdyby se jim povedla situaci v Sýrii stabilizovat budou po Assadovi chtít. Aby se kamarádil s Izraelem ??

J. Matuška 5.10.2015 10:11

Západ se musí dohodnout s Východem.

Proxy války jsou v módě. Východ podporuje spíše šiity, Západ zase sunnity. V tomto "klání" není možné, aby jeden nebo druhý se dlouhodobě mohl těšit z případného i částečného vítězství. Lze se poučit z historie - ani vítězné války pro Izael neznamenaly trvalý mír a vyřešení zatím neřešitelných problémů.

Co předcházelo tomu, že nakonec Západ i Východ uznal, že jeden druhého nemůže porazit, jaderná válka znamená pouze ztráty, žádný zisk. Kremlu dlouho trvalo, než pochopil, že na ovládnutí světa nemá. Američané po pádu Říše zla neodolali a pokoušejí o totéž, na čem si Kreml vylámal zuby. Poznávají, že vítězství ve studené válce může mít i "pachuť" neúspěchů. Díky lobby neokonů zahraniční politika USA dělá kopance, které už je zbytečné vyjmenovávat.

Izrael má jaderné zbraně. Navíc židovská lobby je zárukou, že USA nenechá tento stát padnout za žádnou cenu! Izrael se tedy nemusí obávat o svou existenci.