21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nekutisko 15.4.2007 14:46

pane adlere, diky za clanek, souhlasim. inu to vite, cechy jsou halt cechy.

tich@dohoda 15.4.2007 13:24

vazeny pane Adlere

neminim zpochybnovat vasi fundovanost stran znalosti NHL a hokeje vubec. Ovsem myslim, ze jste bud z neznalosti /dost tezko/ nebo zamerne vynechal jeden fakt. Je sice pravda, ze o MS v Kanade a USA nebyva zajem, ovsem to plati pouze tehdy, kdyz tam nehraji, resp. nehraji nijak oslnive Americane, nebudu se vyjadrovat ke Kanade neb ji vubec neznam. Ovsem pokud se nahodou Americane v jakemkoliv sportu dostanou nekde k zaverecnym zapasum o medaile, tak i kdyby to melo byt MS v kulickach, tak tomu americka media zacnou venovat obrovskou/az nepatricnou/ pozornost a to plati i o mladeznickych tymech, staci vzpomenout o se v USA delo, kdyz jejich zeny vyhraly MS v kopane a to v USA o kopanou je zajem vcelku mizerny. Co se tyka frustrace ceskych hokej. fanousku, myslim, ze je to dano tim, jak novinari/media o ceskych hracich v NHL informuji. Ono to totiz budi dojem, ze snad v NHL ani jini nez cesti hraci nehraji a navic se sugeruje, ze zrovna Cesi jsou ta absolutni spicka, coz nejsou ani nahodou. Osobne si myslim, ze stavet na MS resp zejmena na OH prakticky cely tym z hracu z NHL je nestastne. Podle me by melo pulku tymu tvorit to nejlepsi z ceske extraligy a zbytek z NHL, mam dojem, ze v Naganu to tak bylo. Kdyz uvazim, ze se v NHL soustreduje to nejlepsi co v lednim hokeji je, tak to mnohdy zase az takovy rozdil pro divaka neni. Ovsem jde jen o muj laicky dojem. :-)

Dave A. 15.4.2007 10:11

Sláma v botách

Po přečtení diskuse se chechtám, až se za břicho popadám. Myslím, že Petr Adler taky.

Iperit 15.4.2007 8:19

Re: Re: Re: dekuji hornetovi ...

Jenže tady by mělo jít především o sport. A ten NHL v světovém měřítku brzdí a znemožňuje zvyšování úrovně MS. Protože když zvolí celý svět stejný přístup k hráčům jako NHL, který vy tady tak tvrdošíjně  obhajujete tak na MS a je jedno co to bude za sport. udou jezdit jedině amatéři, protože žádný klub nechce riskova své hráče. Proto je dobře, že alespoň v evropě musí klub když hráč je nominován a chce jet umožnit reprezentovat.

Iperit 15.4.2007 8:10

Re: Re: Re: Re: Autor moc neví očem píše

Vážený pane Yperit neboli hořčičný plyn se opravdu píše s y, ale moje jméno je Iperit jako vaše Bořek takže zdar.

Borek@exil 15.4.2007 7:41

Re: Re: Re: Autor moc neví očem píše

A on ten Iperit (pravděpodobně rovněž neví, že se ona chemická látka píše s Y) je asi s tím Jardou Jágrem jedna ruka, starej kámoš, že ho tak familiárně nazývá "Jardou".

Borek@exil 15.4.2007 7:38

Re: Re: Autor moc neví očem píše

Paedon: poplatek, autem.

Borek@exil 15.4.2007 7:37

Re: Autor moc neví očem píše

Mýliti se...je ve vybraných slovech po M....tedy: MYLNÉ. Milné by spíš naznačovalo polatek za míli..třeba ujetou pronajatým aytem...mileage.

Borek@exil 15.4.2007 7:36

Re: Re: Re: dekuji hornetovi ...

Jedna věc je jistá...jak pravil pan Adler: Mistrovství světa tady celkem nikoho nezajímá. V TV se sotva někdy něco objeví v podobě sestřihu. Olympijský hokej jaksi taksi k vidění byl, světový championship.....ani škrt. Mezinárodní hokej tady není populární. Běžné publikum vůbec nezajímá, jak hrají třeba Slováci se Švédy.....a krom toho, jak již řečeno, probíhá tzv. Cup Fever....playoffs. Kde a co hrají hráči z klubů v playoffs nezúčastněných je drtivé většině místního člověčenstva naprosto putýnka.

ale proboha ... 15.4.2007 7:19

vy mate pamet staryho slona!

co se vam nelibilo na skvostne smesnym prispevku, ktery se netykal cti gagarina, ale slendrianu v sovetske kosmonautice?

opet petr adler 15.4.2007 7:12

Re: Re: dekuji hornetovi ...

premily iperite, pardon. tak jeste jednou: vsiml jste si, KDY hral jagr na ms se zlomenym prstem? (rika vam neco slovo vyluka?) a za druhe: zamestnavatel NEMUSI zamestnanci dovolit vubec nic. v pripade nhl jsou prava (ale i povinnosti) zamestnancu pomerne podrobne ohlidana v kolektivni smlouve, ale pokud jde o vedlejsi zamestnani, to je vylucna oblast prav klubu. pokud jde o zajem nhl o mistrovstvi sveta: zajima je stejne, jako jaka kazda jina soutez. procpak asi ma prevazna vetsina klubu nhl skauty po cele evrope? neveril byste, kolik zapasu tihle pani prosmejdi, a nejen v nejvyssich soutezich ... nekteri z nich maji o mladych talentech v evropskych zemich lepsi prehled nez patricne narodni svazy ... opet, to uz tak je, ze jako profesionalni podniky si kluby nhl (a jeste jednou: ne nhl, ale jeji kluby) nemohou dovolit nevedet, kde se da najit nejaky dobry budouci zamestnanec. rika se tomu pece o budouci chod podniku.

opet petr adler 15.4.2007 7:02

Re: Re: dekuji hornetovi ...

a jen drobny dodatek: bud piste cesky (a spravne), nebo piste anglicky (a spravne). pri prvnim pohledu na vas prispevek zjistuji, ze neumite ani tak, ale ani tak. pri druhem pohledu zjistuji, ze jsem se nespletl.

opet petr adler 15.4.2007 6:59

Re: Re: dekuji hornetovi ...

mily clovece, pokud si vzpominam, vasemu prispevku se rika, ze kdyz uz ti dosly argumenty, muzes vzdycky zacit nadavat. blahopreji vam, potvrdil jste to. a jen par drobnosti: ve chvili, kdy halifax vypadl z juniorskych playoffs, umoznil klub bezmala okamzity odlet do finska svemu hraci jakubu vorackovi, aby pomohl ceske osmnactce. tomu se rika braneni ve hre, co? je mi lito, ze podlehate nestydate propagande o tech prasivych kapitalistech, ale ono uz to tak je, ze jestli je kdokoliv, v jakemkoliv oboru, zamestnancem podniku a, musi se zamestnavatele zeptat, zda muze vzit bokovku pro zamestnavatele b, a zamestnavatel a mu to muze odmitnout i bez vysvetleni. kluby nhl sva rozhodnuti vysvetluji. navic si pletete postaveni kanadskych klubu, americkych klubu a ulohu nhl ... opakuju se, ale jeste jednou: tem na mistrovstvi sveta moc nezalezi, nebot tou dobou se hraje o stanleyuv pohar ... dovoluji si vam doporucit, abyste si udelal domaci cviceni ... pokud jde o rozhodci, vrele vam doporucuji, abyste se poptal nekterych ceskych hracu, kteri zakusili nhl ... ti vam povi, ze se jim evropsti rozhodci nemohou rovnat ... a pokud jde o rozmery hriste ve vancouveru, slysel jste nekdy, ze k dohode je zapotrebi nejmene dvou? v tomto pripade to byli ctyri: mezinarodni olympijsky vybor, mezinarodni hokejova federace, nhl a jeji hracska asociace ... neslo o zadny diktat, ale o dohodu ... i zde by vam neskodilo, kdybyste si udelal domaci cviceni a teprve pote zacal spilat nekomu, kdo rika skutecnosti, ktere vam jsou neprijemne, pripadne, kterym nerozumite ... ale hlavne, ze vam chutna jist ...

Iperit 15.4.2007 6:51

Re: dekuji hornetovi ...

Vážený pane Adlere v pojistkách hráčů jste se pěkně zamotal nejdříve píšete, že to skoro nejde pak, že to jde, ale někomu to vadí.  K pouštění hráčů hrát za repre jste nenašel ani odvahu se vyjádřit v článku píšete, že majitel nemusí dolit vedlejšák. Jak jsem vám psal tak některý majitel musí. A je dobře, že musí protože to zvedá úroveň MS. A jak píšete,že NHL nezajímá MS tak to je opravdu uplná hloupost a ukázka vašeho obdivu k NHL. MS nezájímá tak možná diváky NHL, ale manažery a trenéry a skauty zajímá velice hodně, protože to je jejich rybník, který prakticky zadarmo můžou vylovit. >-

T 15.4.2007 4:34

Re: dekuji hornetovi ...

Von ten Adler je hnup, samozrejmne nevi, jak canadien clubs branili a brani evropskym nejlepsim hracum in participation na  MS at uz Junioru nebo senioru. Jak by po porazkach na OH, MS senioru a junioru mohli prohlasovat, ze nejlepsi hokej se hraje v Canade? Posledni OH ukazaly, kde se ten nejlepsi hokej hraje. Samozrejmne Canadane se zase a opet ukazali jako prasata.Viz na pr.hromadnou bitkou, kdy uz je zapas prohrany a oni po opakovani picovin odborniku, jako Adler tihu porazky, jako vzdy neunesli. Tak pro pristi OH, kdy OV jiz dovolil Canadians hrat na neregulernich hristich neolympijskych rozmeru. Tak zase ti nejvetsi hulvati of any sport s Canadiens referies budou vyrvavat jak jsou nejlepsi a blbeckove, jako Adler jim budou prizvukovat. Adlere ty troubo (Y)(Y)(Y)

petr adler 14.4.2007 21:36

dekuji hornetovi ...

... za to, ze se me zastal. nekdo se zminil, ze nhl si neprje, aby zvitezilo muzstvo odjinud nez ... a ted pozor: z kanady nebo usa? vylozim vam zajimavou pravdu: neverili byste, jak malo se nhl zajima o mistrovstvi sveta ... tou dobou se totiz hraje o stanleyuv pohar ... na namitku, zda neco vim o setkani panu hadamczika a kuseho s kevonem lowem, musim tazatele zklamat: schuzku jsem nejen zaridil, ale take jsem u ni byl ... ostatne, jsa akreditovan (jako KANADSKY novinar) mezi jinym i u nhl, sel jsem ve sve laskavosti tak daleko, ze jsem obema panum zaridili, aby sedeli vedle mne, kdyby potrebovali neco prelozit ... jaromir jagr jel na mistrovstvi s pojistkou, kterou si vyjednal navic sam, vedle pojistky ceskeho hokejoveho svazu, a glen sather, jeho generalni manazer, mu pozdeji vysvetlil, ze to takhle nema zkouset znovu ... cekalo se, totiz, ze prsticek se pres leto uzdravi, a ono ne ... pokud jde o prechody hracu z evropy do severni ameriky, od toho tu je smlouva mezi iihf a nhl, ktera tyhle prechody ridi, vrele vam doporucuji, abyste si ji precetl ... cesky preklad ma napr. sekretar ceskeho svazu pan urban ... a iperitovi sdelim pouze tolik, ze bych byl blazen, abych se z kanady jezdil divat do cech na nova tv, tak dobra zse neni ...

Ladislav 14.4.2007 13:12

Re: Re: Re: Autor moc neví očem píše

Doufejme ze o hokeji dokaze psat lepe nez o Gagarinovi.

Iperit 14.4.2007 12:03

Re: Re: Re: Autor moc neví očem píše

A včem má pravdu?

hornet 14.4.2007 11:48

Re: Re: Autor moc neví očem píše

Zkuste se podívat na stránky http://www.hokej.cz/ a zadejte výraz Adler. Možná budete překvapen, pan Adler píše o NHL pravidelně a zasvěceně, protože na utkání na rozdíl od našich novinářů chodí, nejen s českými hokejisty se osobně zná a povídá si s nimi. Proto je co se otázek hokeje týká odborníkem na slovo vzatým a problémům s reprezentací rozumí daleko lépe než čtenáři našeho tisku či česští hokejoví bafuňáři. Příště tedy bez znalosti neútočte na autora, ale zapřemýšlejte nad tím, zda nemůže mít pravdu. 

Iperit 14.4.2007 10:14

Re: Autor moc neví očem píše

6) Reprezentovat Českou republiku ve sportu a obzvlášť v hokeji by měli ti nejlepší a ty jsou bohužel v NHL.

7) Možná děláte noviny dost dlouho, ale o hokej se zajímáte tak při  zprávách na Nově.

Iperit 14.4.2007 10:14

Autor moc neví očem píše

1) Ne všichni zaměstnavatelé můžou zakázat zaměstnanci vedlejšák. NHL může, ale ostatní evropské kluby ne.

2) Hokej je velice tvrdá hra a málokerý hokejista je 100%  fit. Drobný zranění jsou pořád.

3) Sportovní pojisky nejsou uplně běžné málo která pojišťovna je poskytuje a platím tam pro každého jiná pravidla. A že jde pojistit i zraněný hráč ukazuje historie MS .

4) Uplně milné. příklad Jarda Jágr odjel na mistrovství. Zlomilimu si prst a stějně hrál zraněný.

5) Nemužu komentovat nebyl jsem u toho. A myslím, že autor článku taky ne.

Iperit 14.4.2007 7:30

Re: Re: Re: Tady se ale jedna

Ve vaší logice je chyba, protože všichni hráči jsou pod klubovou smlouvou. Takže každej klub riskuje, že se jeho opora zraní. 2) Kluby z evropy ještě riskují, že se hráč předvede v dobrém světle a odejde za směšný pakatel do NHL, smlouva nesmlouva a nikdo s ním nehne. Takže kdyby k tomu přistupovali všihni jako manažeři a vlastníci v NHL tak se mistovstí může hrát na rybníku, protože kvalita hráču by tomu odpovídala.>-

honzak 14.4.2007 6:17

Re: Re: Tady se ale jedna

takové smlouvy se podepisovaly i za socialismu. Minimálně dámská basketbalová reprezentace je měla. Vím to velmi dobře, dvě členky jsem v rámci lyžařského kursu protáhnul krkonošskými stezkami. "Tudy nepojedu, musela jsem podepsat že nebudu lyžovat".

Doufám, že se dostaneme do normálního stavu, kdy ten kdo platí a nese zodpovědnost také rozhoduje. Na víc v hokeji je doma jistě dost vlčáků, kteří se přetrhnou, aby na MS ukázali co umí. Je to pro ně vstupenka do té NHL.

Borek@exil 14.4.2007 3:15

Re: Tady se ale jedna

Kluby hráčům platí. Kluby hráčům hodně platí. Hráči jsou pro klub investicí, jejíž návratnost je třeba hlídat. Mnozí hráči různých profesionálnícj lig (košíková, baseball...atd) mají ve smlouvách výslovně zakázáno třeba lyžovat, jezdit na snow board nebo skate board.....šplhat na skály a pod. Zdraví, tedy schopnost investice produkovat návrat vloženého kapitálu má absolutní přednost. Je to tak těžké pochopit?

jiri 14.4.2007 1:49

Tady se ale jedna

o potencialni stret zajmu - jinymi slovy, vedeni jakekoliv ligy se musi chovat ke vsem hracum, a to at uz jakekoliv narodnosti,  stejne. V padesatych letech se urcite jihoamericke kluby snazily presvedcit zahranicni hrace nehrat proti zemim techto klubu, a FIFA musela udelat poradek. NHL ma dobre komercni duvody podporovat uspech severoamerickych tymu a rozdilny pristup vuci hracum rozlicnych narodnosti pri priprave na ZOH v Salt Lake City je duvodem k opatrnosti. Domnivam se tudiz, ze poskozovani hracke zakladny narodnich tymu by mohlo byt dobrym duvodem sportovnich sankci vuci materskym zemim tymu a lig, ktere se neceho podobneho dopousteji. Souhlasim ovsem s povinnosti pojistit hrace...