Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
RUSKO: Jen je nechte, ať se bojí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Vodička-sapér 23.12.2009 13:20Re: Autorovi Vlasto promiňte, já, hlava děravá, spontánně chválic pana Fištejna, jsem úplně zapomněl na to nejdůležitější, co jsem chtěl říci především:" K Vašemu dnešnímu svátku, Vám přeji vše nejlepší , hlavně hodně zdraví.". c |
![]() |
F. Čech 23.12.2009 13:09Re: Pro Ravnagorace. Takovou snůšku bolbostí může napsat jen kovaný komunista! A co Saddám vy chytráku? Ten byl také demokraticky zvolen iráckým lidem? Svobodné volby přece umožnily Iráčanům poprvé v jejich historii až USA! A jaký cíl sledovaly asi USA, když Saddáma podle vás poslali na Kuvajt? A když byl Saddám takový sluha USA, tak se mně snažte vysvětlit proč poté co ho o to USA žádaly a daly mu ulimatum neopustil okupovaný Kuvajt a nevyhnul se tím předem prohrané válce s koalicí vedenou USA? Proč se jako dobrý sluha USA tedy vlastně Američanům nepodřídil, nechal se napadnout a i se svou slavnou armádou vyzbrojenou beze zbytku Rusáky, zcela historicky znemožnit? |
![]() |
Ravnagorac 23.12.2009 13:09Re: Ať žijou Havlovi kámoši! Fištejn není krajan Rusů, ale svých bližních. |
![]() |
Sumo 23.12.2009 13:09Re: Pražáku, Rusové si doma nevybudují nic, protože toho nejsou schopni. jirka. s se mi opět snaží dělat tiskového mluvčího. Ovšem bez honoráře křiváku. |
![]() |
Ravnagorac 23.12.2009 13:08Re: Pro Ravnagorace. Stačí když se podíváte na současnou srbskou vládu, plnou kolaborantů Bilderbergu a CFR. Ta vznikla na základě činnosti NGO a páté kolny uvnitř Srbska, vydala ústavně zvoleného prezidenta ke stíhání do zahraničí, kde ho otrávili, když nevěděli kudy kozy hnát. Trvám na tom, že i v tomto případě jedna přesně definovatelná vlivná skupina stála za oběma stranami konfliktu. Politika je slušné svinstvo. |
![]() |
vita 23.12.2009 13:04Re: Pro Ravnagorace. Usáma byl jedním z mudžáhidů podporovaných ze SA, VB a USA. Američani jsou na to hrdí a točí o tom i filmy, jak pomáhali ubohým Afgháncům proti sovětské sani. A asi jim nedochází, koho si vychovali... |
![]() |
vita 23.12.2009 13:02Re: Pro Ravnagorace. Jenže jsme se bavili o něčem jiném. Tedy připouštíte, že přinejmenším u (agresivních) muslimů vámi citované pravidlo neplatí. |
![]() |
Ravnagorac 23.12.2009 13:00Re: Vyslechli jsme slovo Žida Fištějna ! Nemám žádné sympatie k jakémukoli bolševickému kreténovi. Komentuji konkrétní příspěvek M.J.H.. Draža byl hrdina a oběť bolševického spiknutí, které se snažilo a snaží vyhladit Srby, stejně jako Rusy. Bolševici byli moc nakrátko s ustašovci na to, aby to byla náhoda. Díky Mihajlovičovi, Ljotičovi a dalším se jim to nepodařilo, jak si plánovali. |
![]() |
pbla4024 23.12.2009 13:00Re: Pro Ravnagorace. Jooooooooooooooooooo Teď tu o tom, jak Mossad vyhodil do vzduchu Dvojčata, to je ještě lepší pohádka než Červená Karkulka. |
![]() |
vita 23.12.2009 13:00Re: Jen do času. Nevím, zda soudruh Lenin básnil. Ocitujte něco... |
![]() |
vita 23.12.2009 12:59Re: Ať žijou Havlovi kámoši! No, u nás máme rčení o slámě vylézající z bot - s naprosto stejným významem. Mám asi štěstí, že žádné ruské zbohatlíky neznám - a ani po tom netoužím. V Rusku jsem byl loni (a mnohokrát kdysi dávno v SSSR) na měsíc a procestoval jsem vlakem celkem dost. Setkal jsem se s různými lidmi - většinou ovšem běžnými pracujícími a důchodci. S vrtařem, co za Bajkalem hledá plyn, s důstojníky, s dědou a babičkou, kteří poprvé opustili své město Jerofej Pavlovič (Chabarovský kraj) a teď odjížděli z Moskvy ještě plní prvních zážitků z velkoměsta... Ve 2. a 3. třídě na zbohatlíka nenarazíš. Na blbce jo - a ukázalo se, že v Rusku je všechno velké. I ti blbci... Celkově mi Rusové nepřišli nijak výrazně jiní než my. A mimochodem - tajné autozávody bohatců, loni nebo předloni zabili v Makedonii dvě ženy a vyplatili se z toho - nejsou výmyslem ruské "elity". Ale kritizovat kohokoli jiného - tak bude kritik osočen ze závisti... Hovada jsou hovada. Zbohatlická hovada jsou zbohatlická hovada - a chovají se dle zásad zbohatlicko-hovadné internacionály. |
![]() |
F. Čech 23.12.2009 12:59Re: Ať žijou Havlovi kámoši! Souhlasím z vaším přáním"Ať žijou Havlovi kamarádi". Byl to přece Havel , který komunistům všech odstínů nejvíc vadil a leží jim v žaludku dodnes. také souhlasím s tím že Jefim Fištejn je brilantní analytik a jako Rus zná své krajany jistě lépe než vy a já. Já osobní zkušenosti s ruskými barbary nemám, ale těžko zapomenu na to jak nám nedávno vyhrožovali preventivním jaderným útokem v případě umístění protiraketového radaru! |
![]() |
Ravnagorac 23.12.2009 12:54Re: Pro Ravnagorace. Saddám byl agent CIA, poslušně plnil úkoly. Když Irán vyfakoval Rézu Pahlavího, který s americkou pomocí sesadil demokraticky zvoleného Mossadeka, Saddám napadl Irán, protože dostal od Amíků příkaz. Kuvajt napadl taky na základě konzultací s Američany, kteří mu akorát neřekli, že je už mrtvý muž, obětovaný pěšák. Už byl okoukaný. |
![]() |
Mirek F. 23.12.2009 12:53Re: Pro Ravnagorace. co takhle slovo Usáma nahradit termínem "mudžáhid"? Pak by snad bylo možné připustit, že jejich podporav afgánské válce nebyla pro budoucnost zrovna nejšťastnější. |
![]() |
F. Čech 23.12.2009 12:52Re: Jen do času. Proč necitujete milá vito raději svého favorita soudruha Lenina? |
![]() |
Mirek F. 23.12.2009 12:51Re: Děkuji za článek domnění |
![]() |
Mirek F. 23.12.2009 12:50Děkuji za článek Doteď jsem žil v domění, že zbohatlíci a zlatá mládež se přečasto chovají nechutně bez ohledu na svoji národnost a na světa kout, ze kterého vzešli. Nyní již vím, že je to vlastnost pouze národnosti ruské, různí ti Džejárové, Barbíny a Kenové neruští jsou OK, od nich nehrozí ani korupce, ani divoké závody. |
![]() |
Mirek F. 23.12.2009 12:44Re: Tak se kdybyste za komančů tak poslušně nemával mávátkem, nemusel jste si to nyní vynahrazovat xenofobními záchvaty, když už riziko pominulo. |
![]() |
xxx 23.12.2009 12:42Re: Ať žijou Havlovi kámoši! Ředitel jedněch nejmenovaných lázní, do nichž zajíždí ruská klientela, jednoznačně ta nová sorta zbohatlíků, se velice kulantně a diplomaticky vyjádřil, že klienti z Ruska mívají při svých pobytech v těchto lázních často velmi velké, někdy skoro neuskutečnitelné nároky a požadavky. Lze se jen domýšlet, jaké - za své peníze, za něž se podle nich dá koupit všechno. Osobně naštěstí žádné takové lidi neznám. Na Balkáně mají o tomhle přísloví: kad se seljak pokonduri - když vesničan obuje boty. Kdo nechápe: v dávných dobách byli vesničané většinou negramotní, chudší a chodili bosky, maximálně v nějakých doma šitých krpcích. Stalo se, že někdy takový člověk ke štěstí přišel, nebo nějakým jiným způsobem zbohatl - ale i když už měl peníze na boty i na jiné věci, např. milionářská auta, jachty a kilogramy zlata, zůstal stejným negramotou a primitivem jako dřív. |
![]() |
dhimmi 23.12.2009 12:37Re: Pro Ravnagorace. Já o tom píšu imrvére,muslim je je VŽDY nepřítelem evropské civilizace,ať provádí džihád v Afghánistánu,Čečensku nebo Bosně.Tečka. |
![]() |
žibřid 23.12.2009 12:25Re: Ať žijou Havlovi kámoši! Znáte nějaké Rusy osobně? Já ano, a skutečně, konkrétně dodržování smluv a platby za provedené práce jim nic neříká. Krom toho znám jednu famílii (českou), která je napojená z jedné strany na granty EU a z druhé strany na prostor bývalého CCCP, takže hrozba tunelování evropské morálky tady skutečně je. Co Vaše zkušenosti? |
![]() |
jirka.s. 23.12.2009 12:24Re: Tož něco o té exhybici, gerontosaure !!! Autor: gerontusinza IP: 78.41.22.xxx Datum: 24.07.2008 16:04 nežiji v roce 45,48 68, 89, ale teď, právě téď, zažil jsem v rodině perzekuce, děda legionář, jeho dcera (má matka) rok ve vězení, její bratr (ročník21) zažil Drážďany, v rámci zákl.služby musel hlídat pol.vězně v Jáchymově (měl to z první ruky), jeho druhá žena (teta) seděla 8 let pro neoznámení útěku za hranice (spoluúčast), můj tchán 2 roky za útěk přes hranice (jako kluk) pak PTP, můj další strýc lítal jako palubní střelec nad kanálem, pak 10 (deset) let vězení, repete pak na 2 roky za slovní napadení učitele Vokovické sorbony před jeho žáky v hospodě! !a moje maličkost nesměla na střední školu přes vyznamenání.... atd Zdá se vám to málo? Jenže já žiji teď a nesnáším, když někdo svoji neschopnośt řešit svou situaci neustále srovnává s těmito roky..... svinstva, která jsou dnes, mě zajímají zejména dnes ... A proč? Protože aktéry těch věcí minulých buď semleli dějiny nebo již nežijí...... a dělat zástěrky rozeným svin@ím a zlodějům nemíním ani náhodou.... Už chápete? ..... pokud ne, je mě líto....... Jenom se divím, že gerontosaurus už dávno nebyl jednoho 28. října na Hradě!!! |
![]() |
vita 23.12.2009 12:19Re: Jefimovi na Rusku vadí všechno. Pablbe, zase geblsíš? |
![]() |
jirka.s. 23.12.2009 12:18Re: Autorovi Podívejme se, tak pan Fištejn se probírá i v šefelínově oficíně. To jsou věci ! |
![]() |
vita 23.12.2009 12:17Re: Pro Ravnagorace. No, asi ne. Já jsem za ni považovat tvrzení, že "nepřítel mého nepřítele je mým přítelem". To si Brežněv o Chomejmím myslel taky, že bude kámoš, když je tak protiamerický. Do té doby, než začal Chomejmí likvidovat íránské komunisty a tvrdě odsoudil i neznabožský SSSR. Kdopak poskytoval pomoc kdekomu, kdo v Afghánistánu byl ochoten bojovat proti Rusům? Kdopak prohlásil, že "Konec SSSR stojí za pár bláznivých fanatiků"? Pokud připouštíte, že USA a NATO selhaly na Balkáně, že tam hrubě podcenily nebezpečí ze strany kosovských a bosňáckých nacionalistických muslimů (Tito věděl, proč nácka Izetbegoviče zavřel) - tak v Afghánistánu to bylo desetinásobné selhání. A v Čečensku nejmíň trojnásobné. Proti Balkánu. Balkánští muslimové jsou (nebo byli) totiž muslimové na baterky, kteří si dopřávali pivo a řízky - ale kámoši vahhábité se tam už roztahují moc. Nebo rozlišujete na islamofašisty a teroristy - ti terorizují na Západě, a na bojovníky za svobodu v Čečně, Dagestánu, Ingušetii nebo Ujgurské AO? Pár těch bojovníků za svobodu si užilo Guantánama, takže byli chyceni v Usámových táborech v Afghánistánu. Ale to jsou hodní teroristé, ti terorisují jenom Chany... |
![]() |
pbla4024 23.12.2009 12:17Re: Jefimovi na Rusku vadí všechno. Pokud opovrhujete propagandou a lží, jak to s sebou vydržíte? Vzhledem k tomu, že jste prolhaný bolševik, který nedá dohromady dvě pravdivé věty, jde o poněkud schizofrenní situaci. |
![]() |
jirka.s. 23.12.2009 12:13Re: Židovská korupce a povýšenost Ještě že máš ty smajlíky, viď, vysokoškoláku z vokovické sorbony ? Jinak by ses snad ani nevyjádřil! Autor: Mistr Jan Hus IP: 85.160.87.xxx Datum: 19.12.2007 09:37 Mé vzdělání je vysokoškolské. A netrvdím, že výše jmenovaní jsou demokraté, proč by také byly, vždyť kdejaký darebák je demokrat. |
![]() |
dhimmi 23.12.2009 12:11Re: Pro Ravnagorace. Srbové tajně podporovaní Izraelem by na to měli zcela jiný názor. |
![]() |
Ravnagorac 23.12.2009 12:08Re: Pro Ravnagorace. Dhimmi, tak jednoduché to zase není. Ne každý nepřítel mého nepřítele je můj přítel. Aristotelská logika v politice nefunguje. Podstatou moderních válek není Clausewitzova teorie o tom, že vítězí ten, kdo má lepší taktiku, zálohy a logistiku. Ke skutečnému úspěchu vede jediné - financovat obě strany konfliktu. A´t dopadne konflikt jakkoli, bankéř vždy vyhrává. |
![]() |
Vodička-sapér 23.12.2009 12:06Re: Autorovi Paní Vlasto ,dovolte abych se připojil , to "jako vždy" , je vždy plně namístě. Když si jen připomeneme hodnotné články pana Fištejna z minula ,namátkou geniální rozbor nádherné perspektivy vítězné oranžové revoluce na Ukrajině, chválu Juščenka, ekonomický rozbor krachujícího, porcelánového čínského hospodářství, zasvěcený odborný článek o skvělých plánech amer. automobilového průmyslu, předvolební zamilované články o paní Palinové, o jisté neodvratné zkáze USA po zvolení Obamy, oslavy vojevůdce Sakašviliho, poté co zvítězil v rusko -gr. konfliktu. Vyzná se velice i v mezinárodním obchodu,ropa , plyn, trasy ropovodů. O negativních lidských vlastnostech pohádkových boháčů se zmiňuje jen u těch nadutých, ruských, ti drtí důchodce a těhotné ženy a ohrožují vyspělu evropskou demokracii s jejími zákony, vice než ETA, IRA I Bin Ladin dohromady.O jiných zločincích,co by rádi vládli světu neví, píše jen o ruských barbarech ty zná , ti jsou mu zjevně nejbližší, u ostatních mafiích si to,mazaně, nechce rozházet, tento půvabný, neomylný Šerlok-lulka. Nač dále ztrácet slov, Jefim Fištejn , častý komentátor ve vlivných českých mediích,Nev..psa nevyjímaje, je nejlepší český publicista, , škoda, že jen do voleb, není divu , že se stal, jedním ze tří vážených poradců premiera Fischera .A jak víme, dobrá rada od porady, má cenu zlsata. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=fWJSvM__4LlMjsH&p=tw9AWIhb%7c-s2aYQTxMd%7cFLWMaxLTzM%7ca98Y7sb5TWNdlAEaCs%7cFTtBfhOHz%7cswKLVBogN4&x=TAgs7x)