30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Zákaz zkoumat migranty!

Jak si stojí dnešní Francie ekonomicky? Letos má prý opět porušit rozpočtové pravidlo EU, podle kterého nesmí schodek rozpočtu překročit 3 % HDP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Derat 9.5.2019 21:09

No, dnes byly ve Francii velké demonstrace

(podle ČT) státních zaměstnanců. Jsou proti plánům Macrona, i když ten poseroutka jim ustoupil a plánovaných zrušení 120 tis. míst stát. zaměstnaců odepsal.. Poseroutka Macron ustupuje kde komu, ale je mu to málo platné. Jeho obliba je minimální, preference 25 %. Je to paradox proti USA, kdy Doníkova obliba a preference stouply na 46 %, podle CNN. Je to tím, že neustupuje nikomu, a plní své předvolební sliby, nebo se o to aspoň výrazně snaží. Nezaměstnanost v USA za jeho vlády výrazně klesla atd. Macron je další v řadě neschopný president Francie, a je otázka zda obhájí svůj post podruhé. A jestli nestáhne ocas jako jeho předchůzce Hollande, a vůbec do voleb půjde.

J. Kanioková 9.5.2019 19:07

Když se krize Deutsche Bank stává naší krizí -

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-06/when-deutsche-banks-crisis-becomes-our-crisis -

"... Evropa se zdá být naprosto neschopna oslovit svůj neúspěšný finanční sektor. A to není dobré pro nikoho ... představuje doutnající hrozbu pro globální finanční stabilitu ."

Tendence politiků EU držet hlavu v písku, pokud jde o tyto otázky, představuje doutnající hrozbu pro globální finanční stabilitu.

Francie: Pět radikálních islámských teroristických útoků, které již byly v roce 2019 zmařeny - https://twitter.com/V_of_Europe/status/1125380498145075200

F. Navrátil 9.5.2019 17:34

Korektní a vědecké.

Zkoumat lze všechny, jen se musí používat korektních výrazů. Tak jako v České republice. Pro potřeby státní správy je to socioekonomicky znevýhodněná osoba.

J. Vintr 9.5.2019 17:46

Re: Korektní a vědecké.

Řekl bych, že jsou spíše "socioekonomicky" hodně zvýhodnění.

V. Novák 9.5.2019 16:32

U nás je taky zakázáno zkoumat Cikány - ovšem ne aktivistům

a šabatyším.

J. Fridrich 9.5.2019 15:28

" Zákaz zkoumat migranty!" - neměl by každý stát zkoumat

" Zákaz zkoumat migranty!" - neměl by každý stát zkoumat každého migranta ? Na co byly a jsou tedy hranice zemí ?? Není to vlastně jeho povinnost vůči vlastní obyvatelům-občanům ?

M. Mařák 9.5.2019 11:30

Macron je po třiceti letech první

politik, který se to tady pokouší pravicově reformovat a reakce všech zdejších neokomoušů se dala očekávat. Souhlas.

Snižování daně z příjmu bylo a je součástí jeho programu, s tím ti rudí revolucionáři žluťovestní nemají nic moc společného.

J. Uzel 9.5.2019 11:53

Re: Macron je po třiceti letech první

Daně snížil bohatým, benzín zdražil všem. To je v kostce důvod demonstrací.

M. Mařák 9.5.2019 13:05

Re: Macron je po třiceti letech první

To psali v nějaké skryté pravdě, nebo jste na to přišel úplně sám?

Asi žiji v nějaké jiné zemi, zdá se.

J. Jurax 9.5.2019 21:30

Re: Macron je po třiceti letech první

Letmé zagůglení vydalo, co Macron snížil

https://www.respekt.cz/denni-menu/macron-snizil-dane-pro-bohate-ekonom-piketty-ho-za-to-obvinil-z-moralniho-richu

http://casopisargument.cz/2017/10/26/macron-snizil-dan-z-bohatstvi/

a ovšem taky slib, co ještě sníží https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/macron-navrhuje-nizsi-dan-z-prijmu-a-duchodovou-reformu/1748856

V. Petr 9.5.2019 14:46

Mohl byste mít pravdu, pokud by bezprosředním impulzem

k protestům Žlutých vest nebyly ZELENÉ FANTASMAGORIE! Začít v současné ekonomické situaci Francie odklon od jádra a přechod na OZE může jen totální magor!

M. Mařák 9.5.2019 15:29

Re: Mohl byste mít pravdu, pokud by bezprosředním impulzem

A na to jste přišel kde?

J. Jurax 9.5.2019 21:35

Re: Mohl byste mít pravdu, pokud by bezprosředním impulzem

https://www.obnovitelne.cz/cz/clanek/669/kdyz-bude-francie-misto-do-jadra-investovat-do-obnovitelnych-zdroju-usetri-39-miliard-euro-tvrdi-studie/ ... odtud cituji "Tato zpráva navazuje na oznámení francouzského prezidenta Emmanuela Macrona, že státem ovládaná Electricite de France SA bude muset uzavřít 14 - 58 ze svých jaderných reaktorů, a to nejpozději do roku 2035. Scházející energii by měly nahradit právě obnovitelné zdroje. Macron také státní energetické společnosti pověsil nad hlavu Damoklův meč, když po ní chce, aby do roku 2021 prokázala, že vůbec dokáže postavit ekonomicky rentabilní jaderný reaktor. Pokud se to nepovede, je Macron připravený na odklon od jaderné energie."

Ovšem taky https://oenergetice.cz/jaderne-elektrarny/francie-pristoupi-k-razantnimu-snizeni-vyroby-elektriny-jadra-pravdepodobne-az-roce-2035

M. Krátký 9.5.2019 11:30

Francii - potažmo EU vede do záhuby

hlavně bezdětný úchyl Macron společně s ostatními "soudruhy" z ÚV EU - tečka cz

J. Fridrich 9.5.2019 10:57

Le Pen je šance na záchranu Francie, Macron ji povede dál k

Le Pen je šance na záchranu Francie, Macron ji povede dál k rozvratu a okupaci nepřátelskými muslimy.... Nespočet teroristických útoků napadání kostelů to jasně ukazuje - to je pro Evropské země jasná a nutná PRIORITA.. A co je vlastně na rozumném programu k záchraně Francie ULTRAPRAVICOVÉHO, jak píší neustále ti pomatení novináři a tvrdí hloupí politici ?

M. Mařák 9.5.2019 11:21

Re: Le Pen je šance na záchranu Francie, Macron ji povede dál k

Vichy režim tady byl již jednou (mám na mysli ideologii). Nejsem ani nácek, ani fašoun, nezájem.

V. Petr 9.5.2019 14:44

Raději fašoun, nežli dhimi!

Ostatně, vichistický režim je úplně mimo, protože zahrnoval jen část Francie, zbytek okupoval Hitler přímo!

M. Mařák 9.5.2019 15:27

"Práce.Rodina.Vlast."

Odsouzení liberalismu a intelektualismu...

Jakoby to z IVK vypadlo...

E. Derat 9.5.2019 18:46

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

No, zřejmě máte jiné priority. Já bych to seřadil trochu jinak a doplnil, ale se vším souhlasím. Rodina, Svoboda, Vlast a Práce. Akorát tu práci zneužívají všechny režimy, jak víme Němci měli ve vyhlazovacích táborech nápis " arbeit macht frei ", komouši zase říkali " kdo je víc než dělník ".

M. Mařák 9.5.2019 19:55

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

Nedivím se, že se Vám nelíbí v EU a že byste byl mnohem spokojenější v nějakém politickém režimu typu Vichy.

E. Derat 9.5.2019 20:57

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

A kde to říkám ? Já jsem spokojený v ČR, k tomu EU a ani nic podobného nepotřebuji. Ale, chápu vám pojmy rodina, vlast, svoboda nic neříkají. Vy má matičku EU, a to vám stačí ke stádní spokojenosti.

E. Derat 9.5.2019 21:11

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

máte, mimochodem učíte svoje děti česky, a umí vaše manželka aspoň trochu česky ? Minule jste mi neodpověděl.

M. Mařák 9.5.2019 22:03

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

Vy jste fízl?

M. Mařák 9.5.2019 22:05

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

Kde to říkáte? Líbí se Vám ideologie Vichy, jako oni jste mimo jiné proti liberalismu, intelektualismu a podobně. Sám jste to napsal.

E. Derat 9.5.2019 23:51

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

Rodina, svoboda, vlast jsou hodnoty, které existovaly staletí před tou vaší Vichy. a existují i po ní. A budou existovat i přes EU, a podobné obskurní spolky. I když lidé jako vy se snaží je potlačit a zadupat. To se ovšem nepodařilo ani nacistům, a ani komunistům. Natož, aby se to podařilo eurohurvínkům. Pravé hodnoty vždy vyplavou na povrch.

M. Mařák 10.5.2019 5:53

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

To je jen začátek příspěvku, se kterým jste souhlasil jako s celkem.

E. Derat 9.5.2019 23:57

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

No, pokud považujte otázku zda učíte své děti rodný jazyk, a tedy i k vlastenectví za fízlovskou otázku, tak je s vámi něco v nepořádku. Obzvlášť, když se hlásíte k ČR, a máte pouze její státní občanství. Tedy to vypadá, že to vaše "vlastenectví" se projevuje jenom kritikou těch Čechů, kteří se zcela legitimně vyhraňují proti EU, a její politice, případně členství.

M. Mařák 10.5.2019 5:51

Re: "Práce.Rodina.Vlast."

Jestli máte pocit, že se tady budu zpovídat ze svého osobního života kdejakému anonymnímu mýtomanovi z redakce NP, tak jste se asi zbláznil...

K. Janyška 9.5.2019 10:44

Zákaz kontrolování lidí na hranici je začátek konce

mírových dní. Jen dobré ploty dělají dobré přátele. To věděl už i Justinián... Dzp.

V. Petr 9.5.2019 14:49

To věděl KAŽDÝ PANOVNÍK, konzul, president i náčelník kmene

Pouze rudozelení magoři chtějí opak!