26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Udivuje mě pýcha EU

Podstatný není maďarský zákon sám, ale kontext. Maďarsko reagovalo možná hystericky a přehnaně, ale pochopitelně a jednoznačně odmítavě na hysterickou a přehnanou kampaň LGBT, která vládne Evropou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Beneš 8.7.2021 13:48

... stejně jako dneska. Některé výjimky jsou čestné.

L. Beneš 8.7.2021 13:46

Nicméně nenutil Maďary, aby posílali maďarské vojáky bojovat u Kábulu za Budapešť.

L. Beneš 8.7.2021 13:44

LS? Vzpomínám na výzvy "lékařských kapacit" k přezkoumání zdravotního/duševního stavu prez. Klause a k jeho odstoupení, když se zdráhal LS podepsat. Chybí mi stanovisko a komentáře právě oněch tehdejších vyzyvatelů, těch ptáků kdesi hnízdících, k současnému stavu, k němuž vedla právě vynucené schválení LS.

P. Pepax 8.7.2021 13:31

R^

J. Nevrkla 8.7.2021 12:49

Dělali jsme si to sami, ze svého přesvědčení. Nevzpominam si, že by náš ostatní socialistické státy poučovaly a něčím vyhrožovaly.

M. Sedláček 8.7.2021 12:40

A je to tak správně. Nechci, aby nějaká pochcaná neziskovka, jakkoliv ovlivňovala moje děti ve škole behem povinné docházky.

M. Sedláček 8.7.2021 12:39

No, anomálie skutečně není normální. Plyne to z významu obou slov.

M. Sedláček 8.7.2021 12:35

Ano, vztahuje.

G. Kříž 8.7.2021 12:00

S paní advokátkou se rozcházím v jediném. Ji ještě "udivuje pýcha Evropské unie a její nedostatek sebereflexe". Mne již dlouho nikoli. Čekat od EU neomarxistů cokoli než čím dál větší "tlačení na pilu" v čemkoli, co oni chtějí prosadit, je naivita. Oni nikdy neustoupí, nedá se s nimi efektivně vyjednávat, přimět je k rozumu. Zbytečné. Neomarxista zásadně neustupuje. Účinný je pouze tvrdý odpor po vzoru Maďarska. Tedy: proti síle ještě větší silou. Jinak to bohužel nejde. "Konstruktivní" naiva důvěřivě vyjednává, aby však po čase zjistil, že neomarxisté opět "salámově" postoupili....

J. Lukavsky 8.7.2021 11:39

"do zákonů jednotlivých zemí, navíc řešících výchovu ve školách, si nedovolil" takže v dobách SSSR a RVHP v Československé socialistické republice platil zákon o rovnosti občanů, vč. svobody vyznávat náboženství? Zrušit hodiny náboženství se asi rozhodl farář a doporučil nahradit je Pionýrem. Inu zákon platil, ale vlastně naplatil, nebylo to zakázané ale nebylo to dovolené.... J.L. end

J. Janotová 8.7.2021 10:22

Vztahujete to i na Člověka v tísni? Na jeho aktivity na školách?

V. Braun 8.7.2021 10:20

Ne, "perverzní" jsme tedy být nemuseli, pokud ovšem za perverzitu nepovažujete že jsme si například museli sami sypat popel na hlavu třeba "poučením z krizového vývoje".

L. Písařík 8.7.2021 10:19

Vůbec nejlepší: zrušit obé a vrátit se k EHS = vzájemné hospodářské pomoci.

L. Písařík 8.7.2021 10:18

Prvotní chybou bylo Jourovou zavřít, jinak by zůstala dál subalterní úřednicí v Třebíči a nemohla škodit republice a obyvatelům.

D. Laurencikova 8.7.2021 10:01

Ano. Ale pak to mela zrovna tak rict. Protoze zjednodusene receno "nova definice muze a zeny" je prave to, co vsechno postavilo na hlavu.

J. Ráž 8.7.2021 9:59

Pane Polanský, když je něco anomálií, tak to logicky nemůže být považováno za normální.

V. Kuhaj 8.7.2021 9:58

Velmi dobrý článek. I když je mi jasné, že odpovědi měla paní Kovářová čas si připravit, je vidět, že má priority srovnané a mluví za dost lidí, za mě tedy určitě. Klidně na Hrad, nebo jako předsedkyně vlády. Rozumných lidí je, zdá se, jako šafránu, už proto by neměla zapadnout.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:57

Ale jiste. O tom nepochybuji. ;-)

T. Hraj 8.7.2021 9:57

Je asi tak stejně "normální", jako pro slepce slepota nebo pro vozíčkáře paralýza nohou. Homosexualita normální není, je to forma postižení a nese sebou obtíže, zejména v nemožnosti přirozené reprodukce a ve společenské interakci.

J. Nevrkla 8.7.2021 9:56

Nebyla to jen alpinisticka jelita, ale osobně přesvědčení soudruzi. Dnes to mají pokrokáři podobně.

T. Hraj 8.7.2021 9:51

To je pravda. Ale ona paní Kovářová o rodině a rodinném právu (své specializaci) píše často a myslím, že je v této oblasti (ale i v jiných) hlasem zdravého rozumu.

T. Hraj 8.7.2021 9:48

Děkuji. To ́bohužel ́ píšu proto, že člověk by řekl, že některé pojmy nebo zákonitosti jsou evidentní a obhajovat je není třeba (1+1=2). Doba je ale podivně vymknutá z kloubů ačkoli není válka a žijeme v blahobytu (aspoň prozatím).

J. Nevrkla 8.7.2021 9:48

Ono to bylo trochu jinak, nesnimejme ze sebe vinu. Po srpnu 68, ktery zdaleka nebyl jen sovětským rozhodnutím, hodně údajně tlačili Němci, Poláci a Bulhaři, bylo zakázáno armádě Sovětského svazu zasahovat do vnitřních záležitostí státu, na jehož území jsou. Vůbec se nezapletli do vzpoury v Polsku a nakonec ani pádu berlínské zdi. Loni jsem se dočetl, že i při hlasování v sovětském politbyru byli pro naši okupaci především ukrajinští členové, jediný proti byl Rus.

M. Sedmík 8.7.2021 9:43

"My sami" znamená rektálně alpinistická jelita, ne celý národ. V roce 1981 měla naše armáda nejvyšší stupeň pohotovosti na polských hranicích, bez Jaruzelského by se opakoval scénář 1968.

T. Hraj 8.7.2021 9:35

No, jak víme, tak tu byli tzv. sovětští poradci, kteří nám kategoricky "radili", jak co dělat. Kontrola nad vývojem v jednotlivých zemích měla spoustu podob a nástrojů, ale bylo jasné, že vždy jsou v záloze tanky.

Ano, "dělali jsme to my sami" je do značné míry pravdivé. Ale to je bohužel pravda přesně stejně i dnes. Eurohujerů a přívrženců různých Pirátistánů je dost a dost.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:33

Pak to rekla velmi nesikovne. Protoze neco obhajit je neco zcela jineho, nez to nove definovat.

J. Pokoutný 8.7.2021 9:31

Takže podle vás je normální psychopatie, pedofilie nebo zoofilie? To jste v progresivismu dost pokročil.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:30

Mate naprostou pravdu a to "bohuzel" bych vynechala.

D. Laurencikova 8.7.2021 9:29

Ja si take myslim ze to, co se na nas vali z Bruselu, je svym zpusobem jeste horsi, nez byl Sovetsky svaz. Tenkrat jsme aspon nemuseli byt jeste i perverzni. A ty vojenske zasahy take budou, nebojte se. Nebo k cemu myslite, ze potrebujeme spolecnou evropskou armadu, kdo bude rozhodovat vetsina?

J. Pokoutný 8.7.2021 9:28

Podstatné je také v jakém věku a jakým způsobem. Říkat dětěm ve 4-6 letech, že mají právo vybrat si pohlaví, je podle mne přes čáru, o omlouvání se hnědočechům za rasistický útlak nemluvě.