5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Jak se za 15 let proměnila EU

V Evropském parlamentu jsem působil mezi lety 2004 – 2014. V těchto letech prošla EU zásadní proměnou, protože byla schválena Lisabonská smlouva. Ta skokově oslabila hlas malých a středně velkých členských států EU, urychlila proces centralizace moci do rukou evropských elit v Bruselu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 12.4.2019 11:32

No, když chtěl PRESIDENT Zeman, aby ČRo jako doplnění

k jeho rozhovoru zahrál píseň Demokracie od Karla Kryla, byl ODMÍTNUT.

https://www.youtube.com/watch?v=_1qqFvEQ42o

J. Farda 12.4.2019 11:27

Re: Velmi dojemné,

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Coze-Stare-VIDEO-Vaclava-Klause-st-obiha-internetem-Jde-o-listopad-89-574952

D. Bystriansky 12.4.2019 11:24

Re: Každý stát před WW2 by před masovou migrací prostě

Inženýři, doktoři... jsou tak chytří, že vědí, že tak velké množství inženýrů, doktorů se nejrychleji a nejsnadněji přemístí na člunech a pěšky. To i eurohujeři pochopili, jen jim nedošlo, že tolik akademicky vzdělaných není potřeba a proto jsou chudáci bez práce. Ale není všem dnům konec, v příští vlně budou řemeslníci a operátoři do výroby.

P. Polak 12.4.2019 11:12

No, proste se Klaus zase podelal, to je cele. Nikdy to nebyl zadny genius, ani hrdina, proto ho maji male dusicky tak rady...

P. Polak 12.4.2019 11:08

Tohleto presne je "chucpe" - kdyz si zdejsi Putino-Klausovska uderka bere do huby Karla Kryla.

D. Bystriansky 12.4.2019 11:03

Re: S tou Lisabonskou smlouvou

S logikou na marxisty nesmíte, ta je opresivní a to je fuj.:-)

D. Bystriansky 12.4.2019 10:57

Re: Velmi dojemné,

Stačí. Předpokládal jsem, že nepochopíte.:-)

D. Bystriansky 12.4.2019 10:55

Re: Už aby to bylo

Koloniím se dávala nezávislost/svoboda/, to se dnes nenosí! Život nás naučil, že marxisté, staří či noví, se nemýlí a proto pykat budeš VB i další její následovníci. Ale, kdo se směje naposled, ten se směje nejvíc.

M. Valenta 12.4.2019 10:47

Re: Velmi dojemné,

Chudák, zase se podělal strachy, jako za bolševika. Ale možná si jen nedovedl představit svůj život bez funkce a tak Vás Dušane hodil přes palubu. So geht das.

D. Bystriansky 12.4.2019 10:29

Re: Velmi dojemné,

Prohlašovali jste o něm, že je šílený a chtěli jste ho nechat vyšetřit, tak to podepsal, aby vyhověl vaší argumentaci. Stačí vám to tak!!!

V. Kotas 12.4.2019 10:25

Re: Už aby to bylo

Nebo Nás stačí předtím vyhodit, jako rebely.

V. Petr 12.4.2019 10:24

Každý stát před WW2 by před masovou migrací prostě

ZAVŘEL HRANICE a bylo by vymalováno!

A kdyby to vláda neudělala, byla by svržena a možná i pověšena!

Černochy absolutně nepotřebujeme, představují v lepším případě přítěž, v horším nebezpečí. Těch pár vyjímek by se třeba přistěhovalo ale rozhodně ne pěšky nebo na gumových člunech. Dnešní vlády nemají koule na to hranice uzavřít a sluníčkáře pozavírat, jako by se to určitě stalo kdykoliv v minulosti!

D. Bystriansky 12.4.2019 10:24

Karel by to řekl nejlépe...

...dnes by bylo Karlu Krylovi 75 let a věřím, že by z dění v EU nebyl nadšen. Rád na něj vzpomínám a vážím si ho.

https://magazin.aktualne.cz/kultura/bratricek-karel-karel-kryl-krystyna-krauze/r~5870151e955411e687f70025900fea04/

M. Valenta 12.4.2019 10:00

Velmi dojemné,

ještě schází drobná informace ohledně původce podpisu pod LS za českou stranu, kterou příště jistě napravíte.

J. Hejna 12.4.2019 9:51

Už aby to bylo

"Myslím, že ČR přestane být členem EU pouze tehdy, až se tento eurospolek sám rozpadne."

D. Bystriansky 12.4.2019 9:47

Re: blbost s multikulti

Snahu však měl, hned na začátku prohlásil, že zákony se budou dělat rozumné a vydrží minimálně 50 let. Nejspíše nečetl, co podepisuje, když musel řešit ty celosvětové problémy.

Š. Hašek 12.4.2019 9:08

Re: S tou Lisabonskou smlouvou

Nevytrhávejte události z kontextu, viz Ústavní soud ČR, ječení štrasbruselistů, ..... .

President by býval abdikoval, smlouva podepsána i tak (dle ústavy). Oni zkrátka doufali, že vyšoupnou starýho Klause. A budou "pracovat" tak nějak veškrnovsky, že?

Jak je vidět, tak se jim to nepovedlo. Skřípe jim to. Dodnes.

P. Polak 12.4.2019 9:05

Re: Co to furt melete s tím cukrovarnictvím?

To byla reakce na příspěvek od Š. Hašek.

P. Polak 12.4.2019 9:03

S tou Lisabonskou smlouvou

si jděte stěžovat ke starému Klausovi, ten za Českou republiku podepsal její ratifikaci, tuším, že někdy koncem roku 2009.

P. Polak 12.4.2019 9:02

Co to furt melete s tím cukrovarnictvím?

Např. v roce 2017 se v ČR vyrobilo nejvíce cukru za posledních 30 let, to bylo Česko už 13 let v EU. Naopak největší propad ve výrobě cukru byl zaznamenám za jakéhosi premiéra Klause v 90.letech, dávno před vstupem.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/cukru-se-v-cesku-vyrobilo-nejvic-za-30-let-stat-se-chysta-na/r~fa8fce2499fa11e7a7fc0025900fea04/

M. Mikulec 12.4.2019 9:02

Re: blbost s multikulti

S multikulti programem přišel hned po Velkém Listopadu Sorosuv poskok Havel. On se choval přesně jako nyní Macron: bral si na bedra starosti vezdejsiho světa, ale domácí spoluobčané ho nezajímali a nudili.

J. Kulheim 12.4.2019 8:33

Re: blbost s multikulti

"Masova migrace ze Syrie..." Běženci, kteří se, mnohdy násilím, dostávali do Evropy, nebyli pouze ze Sírie, ale většinou z jiných zemí z Asie a Afriky. Nejohroženější většinou zůstali doma. Přicházeli dobře živení mladíci. Jejich morální povinností bylo bránit své rodiny. Nepřišli pěstovat jahody. Pokud je někdo pozval na umývání hajzlů, tak nech se ně postará.

Z. Stuchl 12.4.2019 8:32

Re:

Jenom opička? Těch je plno.

Š. Hašek 12.4.2019 8:28

Je to zkrátka průs....

"Postavení ČR" po letech "spolupráce" se štrasbruselí (Telička, Jourová, ..... Lidovci, .... Piráti) je možno demonstrovat na "Případu českých brambor". Z Vysočiny, "hustých", poctivých! Vývoz, soběstačnost ....... dneska dovoz. Mnohdy srágory řídké .......... .

A u regálu člověk zjistí, že brambory z Německa/Francie stojí jako naše, nebo méně. Data si snad každý sám, stran dovozu a závislosti. Dále viz řepa cukrová a náš cukr. Vše je řízeno dotacemi, nikoliv v náš prospěch.

Pan Strejček to tak "správně bruselsky vokecává", že se mi dělá zle.

Z. Stuchl 12.4.2019 7:54

Máte pro to nějaký argument?

R. Langer 12.4.2019 7:01

Re:

Ne.

Z. Stuchl 12.4.2019 6:38

Jo.

S. Rehulka 12.4.2019 6:01

Nežiji v České republice......

....už půl století, ale život a vývoj tam i v celé Evropě sleduji díky informacím od mé rodiny, i kamarádů a medií !

Už dlouho jsem ale nečetl lepší, i když velice slušné vyjádření o situaci, jako tento pohled pana Ivo Strejčka, děkuji !

P. Rychetsky 12.4.2019 4:34

blbost s multikulti

Pan Strejcek pise: "Evropská politika multikulturalismu otevřela dveře nejnebezpečnějšímu fenoménu dneška: masové migraci."

To je povetsinou blbost. Masova migrace ze Syrie je kvuli dohodam o valecnych uprchlicich a ne kvuli multikulturalismu. Do USA se zase imigruje, protoze se to hodi i byznysu i pestitelum jahod i radovym americanum, kterym mexicani doma za lacino mejou hajzly. Ja bych byl radsi, kdyby ta hranice byla nepropustna a vsechno se delalo uredne a kotrolovane a legalne, ale kvuli multikulturalismu je to jen trochu. Masu turku a jugosu do nemecka neprinesl MK ale potreba pracovni sily. Presun cernochu z Afriky neni kvuli MK ale kvuli bordelu v Libyii, predtim nebyl. Nebyt MK, tak je asi v Evrope driv zavrino a pokousi se o to min lidi, ale tech tlaku je mnohem vic nez MK. Treba ze Evropani jsou liny mit deti a zijou polorozbity mnohem dyl. Brexit byl hodne kvuli imigraci, ale ne kvuli MK, ale protoze polaci proste makaj za min a rumunsky cygani se s bezhranicni evropou svezli a z kolonii odjakziva chodilo mraky lidi do VB. Masovy pocet ukrajincu v cesku neni kvuli MK, ale kvuli praci co nechtej cesi delat nebo ty prace je proste moc.