28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Být polským velvyslancem...

Televize Prima v úterý ve svých večerních zprávách odvysílala zuřivou reportáž o údajném vzestupu extremistických stran v Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 18.3.2016 20:10

AfD v podstatě žádnou alternativu nenabízí

spíš ji voliči volili proto, že něchěli volit Merkelovou. A to je pramálo.

J. Kanioková 18.3.2016 21:19

To víte naprosto jistě... uff.. a předem..

B. Rybák 18.3.2016 23:20

Re: AfD v podstatě žádnou alternativu nenabízí

Přečtěte si článek pana profesora V. Klause pozorněji!

V. Vaclavik 18.3.2016 18:49

To si neumim srovnat

Tak pry "Volici v Nemecku více než pul století nemeli šanci volit nekoho nového, protože systém je tak zabetonován, že je to témer jako naše Národní fronta za komunismu."

Kdo nam daval 'standardni' zapadni demokracie za priklad minimalne cela devadesata leta jako priklad hodny nasledovani, ke kteremu se mame alespon pokud mozno priblizit?? A najednou se dovidam, ze cely ten cas, cele to ctvrt stoleti od listopadu 89 to bylo v tom Nemecku "témer jako naše Národní fronta za komunismu".

To me opravdu, ale opravdu hlava nebere. Nejsou to falesna slovicka?

J. Kanioková 18.3.2016 21:23

No, když je vůdčí politik tak "šikovný",

že umí své konkurenty "likvidovat", pak je to tak. Dokud se nevyvrbí jiný, charismatičtější.. bohužel..

B. Rybák 18.3.2016 23:38

Re: To si neumim srovnat

On pan profesor V. Klaus nám dával někdy za příklad Německo po éře K. Adenauera? Nebo dokonce po jeho sjednocení?

V. Vaclavik 19.3.2016 9:43

Re: To si neumim srovnat

Prece jeho cilem bylo, zavest u nas standardni demokracii, jako na Zapade, a Nemecko v tom jako priklad samozrejme figurovalo jako vykladni skrin, jinak to prece ani byt nemohlo.

Myslim ze tento rozhovor a konkretne tato vec, je veci pragmatismu, ke kteremu se Klaus hlasi. Pragmatismus da cloveku licenci rikat si, co se mu prave hodi do kramu, kdyz to slouzi veci (jakoze se s nim v tom jeho snazeni jinak shoduji, o tom zadna rec).

J. Žitný 18.3.2016 15:20

Byt Vencou Klausem

z proseckeho panelaku, tak jsem taky na.rany, ze me nikde neberou vazne a pisu plky na Bolsevickeho psa,

J. Brunner 18.3.2016 15:24

Re: Byt Vencou Klausem

Kam se hrabe na Vás.

B. Rybák 18.3.2016 23:49

Re: Byt Vencou Klausem

Velmi nerad Vás zklamu, ale NP opravdu není BP. Takže se svou na.raností navštivte svého doktora, nebo se z toho po.erete!

S. Netzer 18.3.2016 10:57

O tom,

jak zkreslené má VK představy o německých politických stranách, svědčí jeho výrok o Zelených, a to zrovna v Baden Wuerrtembergu - "Proč někdo nenazývá zelené extrémistickou populistickou stranu? Já bych to okamžitě udělal."

Ten výrok je přímo směšný, když se vezme v úvahu, že tamní Zelení jsou stranou, která má nejen podporu většiny voličů, ale i představitelů předních firem, na rozdíl od Klausem preferované AfD.

Klausovy představy o Zelených zakrněly někdy v dobách kolem začátku osmdesátých let, kdy byli skutečně protestní stranou. Od té doby se strana vyvinula a vyprofilovala, a stala se široce akceptovatelnou.

M. Moravcová 18.3.2016 11:15

Re: O tom,

Ten výrok vůbec není zkreslený - zelení jsou populistickou, extrémstickou, výpalnickou a vyděračskou stranou. To že mají voliče na věci nic nemění. Navíc jsou převlečenými komunisty.

S. Netzer 18.3.2016 11:30

Re: O tom,

:-))))

K. Janyška 18.3.2016 16:03

Re: O tom,

Smějete se jako pitomec všemu, jako Vandas... Dzp.

K. Janyška 18.3.2016 11:17

Re: O tom,

Vy, Němci a jejich manželé, si pustíte Andreu Berg, chytíte se kolem ramen a šlágrujete a šlágrujete, jako jedna velká socialistická německá rodina a ohrožujete a ohrožujete ostatní... Dzp.

V. Kusý 18.3.2016 17:51

Re: O tom,

Mnozí představitelé předních firem, Frau Netzer, podporovali i NSDAP a jejího Vůdce, Adolfa Hitlera.Zvolila jste velmi pěkný příklad, leč avšak jaksi nepasuje do vaší figury, což?Že by kouzlo nechtěného :-))

S. Netzer 18.3.2016 18:06

Re: O tom,

Především ti dnešní jsou zakuklení nacisti, a proto podporují Zelené, blbečku.

P. Švejnoch 18.3.2016 18:24

Re: O tom,

Vaše argumenty jsou vskutku neotřesitelné, drahá paní Netzer...!!! :-D

V. Kusý 18.3.2016 18:27

Re: O tom,

Vážená? "dámo", z každého Vašeho slova čouhá pronikavý intelekt a obtížně skrývaná láska k lidem.Na silný argument jako "blbeček", bych Vám na prahu sedmdesátky mohl odpovědět stejným stylem, ale neudělám to.Chovám se k ženám slušně, bez ohledu na jejich společenský status, tedy i kdyby byly prostitutky. Ale dost poklon, Vy mi za další komentář nestojíte, to Ad Primo, Ad Secondo jste vůbec nepochopila co a proč jsem napsal, takže diskutovat s Vámi je naprosto zbytečné.Vám by pomohl jen lékař duší, který by Vás zbavil nenávisti a zloby, která Vás užírá.

K. Janyška 18.3.2016 10:42

Ano, hnus, který člověk denně slyší se lít z ČT 24,

takto "českého" informačního kanálu EU, řízeného jeho informačními směrnicemi je nejen směšný, odporný a zlý zároveň, ale také velmi nebezpečný. Návyk na lež dělá z lidí zločince. Ergo kladívko, ČT 24 je pro mne výukou prohnaných zločinců, podobných těm, který ony lži, polopravdy a upravené pravdy z obrazovek šíří... Dzp.

K. Frauknecht 18.3.2016 10:56

Re: Ano, je to tak.

Na zprávy koukám výhradně na slovenské TA3. Pokud máte možnost doporučuji. Například si "troufli" konstatovat, že evropský mediální hlavní proud lže, protože Trump nikdy neřekl, že hodlá vystěhovat mexikány nebo muslimy.

K. Janyška 18.3.2016 11:14

Re: Ano, je to tak.

Také tam semtam na ně kouknu... Dzp.

M. Smidova 18.3.2016 10:01

Být V.Klausem alias Timurem

není lehké už také proto, že se musí neustále připomínat světu i když ten už ho dávno odepsal a o jeho "know how" nikdo nestojí.

K. Janyška 18.3.2016 10:43

Re: Být V.Klausem alias Timurem

Ale měl by. Není kvalitnějšího... Dzp.

M. Moravcová 18.3.2016 11:18

Re: Být V.Klausem alias Timurem

který svět ho odepsal, ten Váš? Máte pocit, že na světě jste jen vy a "váš brácha"? Buďte tak laskava a nemluvte za svět, ale pouze a jen za sebe. Evidentně jej někam zvou, tak tam jezdí a vy se třeba přeskočte s tím vaším omezeným světem.

S. Netzer 18.3.2016 11:56

Re: Být V.Klausem alias Timurem

Ano, bývá hostem obskurních nebo nevýznamných spolků.

Stejně tak jako prezident republiky nikdy neobržel pozvání ke státní návštěvě od nějakého významějšího spojence z NATO nebo EU.

M. Moravcová 18.3.2016 14:17

Re: Být V.Klausem alias Timurem

kecy

S. Netzer 18.3.2016 15:18

Re: Být V.Klausem alias Timurem

Máte silné protiargumenty.

J. Brunner 18.3.2016 15:31

Re: Být V.Klausem alias Timurem

Vaše kecy.

S. Netzer 18.3.2016 15:44

Re: Být V.Klausem alias Timurem

Utvrzujete mně v mém přesvědčení, že devótní obdivovatelé pana prezidenta jsou řečnická a argumentační esa.