3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 18.9.2007 17:23

Re: Re: Kopretině:

Češi, kteří odešli ze Sudet pokud vím o majetek nepřišli. Nemohli ho sice užívat, ale patřil stále jim.

Skepti/cus Max/imus 18.9.2007 22:01

To má být vtip, co tam máte dál?

8-o

kopretina 18.9.2007 18:48

Re: Kopretině:

Ok, souhlasím s Vámi. Němci mají právo na stát, ale na území BRD, které je dost velké. Na české území nárok nemají.

tomfuk 18.9.2007 13:55

Snad nejsem....

Snad nejsem jediný člověk v této republice,kterého slova o křivdách na sudeťácích rozesmála.Ovšem pokud situace v Evropě dochází již tak daleko,aby se zapomínalo jak šla historie od roku 1933 až do1946 ,veškerý smích mně mrzne  na ústech.Německy mluvící papež,by měl vysvětlit těmto sudeťákům biblické :"vidíš třísku v oku bližního svého,ale trám ve svém oku nevidíš".Proč budovat Evropu a její ústavu na jedné straně a na druhé ti stejní oficiální činitelé,vytvářejí a oživují demagogickými projevy revizi výsledků porážky jedné               z největších zrůdných totalit.Vítězné národy řekly ,všichni co se s fašismem a nacismem se ztotožnili ,musí za své zločiny pykat.Nevidím situaci v této otázce za vyřešenou.Arijská povýšenost,zasetá nacistickou naukou a propagandou,je ještě v německých zdech,zrovna jako komunistická ideologie ve zdech naších.Evropo máš ještě co řešit.

Fleischer 18.9.2007 14:26

Re: Snad nejsem....

Árijská povýšenost Němců, nebo šovinistická zabedněnost Čechů??

Jura Jurax 18.9.2007 15:17

Re: Re: Snad nejsem....

No, ne nebo, ale spíš a.

Ovšem je-li šovinistickou zabedněností skutečnost, že jsme tu nechtěli arijské povýšence, co nás chtěli dílem povraždit, dílem poněmčit (tato země je německá a Čech tu koneckonců nemá co pohledávat - tak zní krédo ýbrmenšů vyslovené SS obergruppenführerem Heydrichem), pak jsem šovinisticky zabedněn a hrdě se k tomu znám.

Karel 18.9.2007 17:26

Re: Re: Re: Snad nejsem....

Heydrich byl gauner, že ani ostatní Němci s ním příliš nesouhlasili. Ale, že by nás opravdu chtěli poněmčit, to bude asi pravda. Podobně probíhalo počešťování i v Sudetech.

vp 18.9.2007 11:56

kdyby ...

Jak by to bylo, kdyby nebyli osunuti? Zapojili by se do pracovniho procesu,za komousu   by museli  drzet  huby a krok stejne jako Cesi. Vetsinou to byli vojaci Wehrmachtu , Kannonenfutter, stejne jako ti  ze severni Moravy. A protoze byli Nemci,dostali by jen podradnou praci a deti by nesmely studovat, takze kdyby jim to rudi mocipani dovolili, stejne by se odstehovali do Nemecka. Samozrejme do zapadniho. Jak by vypadaly komunisticke  soudy s temi, kteri se opravdu provinili?  Vydirali by je, vyuzili jako spiony, ti kteri toho moc na zaslouzile cleny KSC vedeli, by povesili, jinak, protoze se jednalo o lidi s pokrivenym charakterem, by do te strany taky vlezli a byli by zase "jako doma" mezi byvalymi ceskymi kolaborany a konfidenty gstapa.S nima by kejvali na vsechno a byli by skalne presvedceni, protoze by byli strachy podelani az za usima jako oni.

Jura Jurax 18.9.2007 12:58

Re: kdyby ...

A po sametu by šli hajm ins rajch , pardon BRD tuplem - i s územím. A dopadli bychom jako Srbové s Kosovem - možná i humanitárního bombardování bychom se dočkali, kdybychom silou bránili celistvost svého státu.

Odsun byl nezbytný. Mohli dopadnout hůř - sami poskytli mnoho vzorů, jak jest se chovati poraženým, a tudíž nižším rasám.

Bořek 18.9.2007 13:31

Re: Re: kdyby ...

Souhlas.Též se mi "líbí",když  Němci argumentují,že se při odsunu mnohdy uplatňovala kolektivní vina.Ale tu sami použili ,když vyvraždili exemplárně obyvatele Lidic a Ležáků.Také tam většina neměla nic společného s atentátem na Heidricha.Né že bych souhlasil s divokým odsunem,ale v každém národu se najdou jedinci,kteří překračují rámec slušnosti.Navíc u Němců jich takových  bylo neskonale více.

Pišta 18.9.2007 15:10

Re: kdyby ...

Vojáci Wehrmachtu byli v zajateckých táborech. Vyháněny byly staré báby, dědci a ženské s malými nebo většími dětmi.

Jura Jurax 18.9.2007 15:26

Re: Re: kdyby ...

Jenže z těch zajateckých táborů by se jednou vrátili - a až by jim nebo jejich potomkům otrnulo, měli bychom tu zase problém s ýbrmenši. Nejpozději po sametu.

Heim ins Reich po válce realizovaný odsunem od nás i z Polska prospěl evropskému míru. Až teď ýbrmenšové zase zvedají hlavu - pamětníci vymírají a je to už dávno, takže je na čase mediálně zpracovávat nevzdělané davy.

Pišta 18.9.2007 16:21

Re: Re: Re: kdyby ...

Z Ruska, kde jich bylo nejvíce se jich vrátilo asi deset procent. A to ještě po deseti a více letech.

Standa 18.9.2007 10:44

Machálkovi s Mandlerem

cíleně uniká, že Němci ve 2.sv.válce vyhnali miliony lidí a ukradli uzemí mnoha národům. Kdyby vyhráli, taky bychom byli někde jinde. Možná Machálek s Mandlerem by měli dobré místečko v Hitlerově mašinerii a mohli by rozhodovat kde co se ještě zabere a kdo bude vyhnán. Dobře, že 2.sv.válka dopadla jak dopadla. Jen Machálek s Mandlerem ukřivděně vzdychají nad tím jak by to bylo fajn a že to není. A vůbec už nevzdychají nad současností - kolik miliónů lidí je vyhnáno a kolik územi je ukradeno jinými. Jsou to pokrytci.

Frank 18.9.2007 12:45

Re: Machálkovi s Mandlerem

Já bych řekl, že Machálkovi i Mandlerovi toho už uniká podstatně více, než je normální. Hospodští povaleči jen žvaní a žvaní.

Fleischer 18.9.2007 14:29

Re: Machálkovi s Mandlerem

Stando máš naprostou pravdu, naštěstí tu válku nevyhráli. Ale ani my jsme se nezachovali dobře. Myslím, že to chápou všichni, jen to někteří neumějí přiznat.

Jura Jurax 18.9.2007 15:29

Re: Re: Machálkovi s Mandlerem

Dobře - no, zachovali jsme se účelně a moudře, odsunuvše Hitlerovu pátou kolonu Heim ins Reich.

Ono účelně a moudře ovšem neplatí pro excesy při divokém odsunu etc.; nicméně po válce, v níž Němci přinesli nepředstavitelné utrpení takměř celé Evropě, to není nepochopitelné.

Tonda 18.9.2007 10:39

rolandsewczyk+fleichner

Tak předně je nutné pamatovat, že II.Sv.V. pomáhali Němcům rozpoutat Rusové i Poláci, kteří s HITLEREM MĚLI otevřené smlouvy o neútočení a spolupráci a vedle toho tajné dodatky na obsazení sousedních států (Polsko-Ostravsko a Rusko východní Evropu).

PANU fLEICHNEROVI  BYCH CHTĚL VZKÁZAT, ŽE ZDE HISTORICKY ŽÁDNÉ DVA NÁRODY NEŽILI. Český národ byl dvojjazyčný, podobně jako jiné národy (Skotsko atd.). Německý národ vznikl teprve na začátku 19.stol., do té doby v jakékoliv podobě neexistoval. Český národ vznikl v raném středověku jako jeden z prvních a v 19.stol. se pouze redefinoval jako reakce na velkoněmecký nacionalismus.

R-U byla zrazena především Rakušany - předání velení vlastní armády cizímu státu tj. Německu v průběhu I.Sv.V. je jev naprosto nevídaný. Češi byli jedním z mála loajálních náodů R-U a z tohoto spolku vycouvali resp. jej zrušili až když se to ukázalo jako neprosto nutné.

rolandszewczyk 18.9.2007 9:34

ZA ROZBITÍ

skutečné československa,s definitivním předurčením dneška,lze považovat odsun cca 3,5mil sud.němců, a zapomenutých cca2,5 mil zakarpatských ukrajinců do bolševického pekla, o těch druhých se raději nemluví,páč to asi byli méněcenní obyvatelé,pak ti slavní češi odsunuli ze stejných důvodů slováky,ted jenom čekám,koho budeme odsunuvat dále,že by ty co nedosahují 1,5m výšky?takto vypadá ,že ti mirumilovné holubičí povahy mají odsuny již za národní sport

rolandszewczyk 18.9.2007 9:45

Re: ZA ROZBITÍ

no a ještě malá poznámečka,WW nerozpoutali němci,anobrž nacisti,fašisti,a podobně,to podobně je pseudokomunisické rusko

všechny omyly,používané i diskutujícími na psu,mimo jine,vyplyvají z toho,že historici a hlavně publicisté,zjednodušeně řečeno,jaksi zapomínají na období 1935-1945,které mělo na evropské dějiny větší vliv než valka,která ostatně byla jen zakončením těchto událostí,jak hovoří ta poučka o pokračování politiky , 

Kruchen 18.9.2007 10:17

Re: Re: ZA ROZBITÍ

A ti nacisté byli většinou eskymáci, zulukafrové a křováci, že? ;-D

rolandszewczyk 18.9.2007 10:34

Re: Re: Re: ZA ROZBITÍ

to je přávě ta věc,že to byli současným jazykem řečeno evropané---k užasu jich samých

Karel 18.9.2007 14:35

Re: Re: Re: ZA ROZBITÍ

Jestli se fašista = Němec, pak se Čech (Polák, Rus ....) = komunista. Je to tak?

Kruchen 18.9.2007 15:34

Re: Re: Re: Re: ZA ROZBITÍ

To jistě ne, ale asi se shodneme, že procento sudetských Němců "zasažených" nacistickou ideologií bylo podstatně vyšší než např. procento Čechů, kteří se stali členy KSČ. Jen pro ilustraci: v dubnu 1938 (tedy ještě za existence ČSR) měla sudetoněmecká SdP přes milión členů! Netřeba dodávat, že se nejednalo o nějaký spolek filatelistů... 

Jura Jurax 18.9.2007 12:41

Re: Re: ZA ROZBITÍ

fašisti - od fasces, což byl svazek prutů se sekyrkou nošený před liktorem - v Německu nebyli, fašismus byl věcí italskou - asi čerpáte ze sovětské literatury - v Němcí byli nacisté; a jinak WW nerozpoutali němci, anobrž nacisti ... hm, a ti nacisti nebyli Němci ...

historici a hlavně publicisté,zjednodušeně řečeno,jaksi zapomínají na období 1935-1945,které mělo na evropské dějiny větší vliv než valka,která ostatně byla jen zakončením těchto událostí,jak hovoří ta poučka o pokračování politiky  ... hm, buď je to překlep nebo to máte trošku popletené ... :-/ a proč zrovna od roku 1935?

Mejla 18.9.2007 9:33

.."Němci se nechtějí smířit se ztrátou území"...Ale budou muset. Ztratili již po 1.sv.v., další ztráty byly po 2.sv.v.

Pokud rozpoutají 3. sv. válku, možná jim nezůstane už nic.........

kopretina 18.9.2007 9:17

Nejprve byla WW2, pak odsun

Je třeba si uvědomit, že sudetští Němci násilně odsunuli roku 1938 Čechy. Konec konců sudetští Němci hlásali Heim ins Reich (Domů do Říše), tak se jim jejich sen splnil.

Hledajíci 18.9.2007 9:32

Omyl

hlavní přičinou všeho je lidská zloba a závist.

Proč se Vy, osoba houževnatě hájící právo Židů na vlast, stavíte proti právu Němců na vlast?

Bořek 18.9.2007 9:52

Re: Omyl

Právo na vlast ztratili,protože vlast zradili.Zjistětě si,kolik Němců v Sudetech volilo Henlaina.Ten chtel začlenení Sudet do Říše.Srovnávat to s právem Židů,je zcestné.Od cca 12.stol.př.Kr.na území Palestiny(v obecném zeměpisném smyslu)sídlily především izraelské kmeny,které vatvořily Izraelské a Judské království.Po krátkém období samostaného židovského státu pod vládou Hasmonejců dostala se země pod vládu Říma.Název oblasti Palestina dali Římané.Po rozladu Římské říše ,až v roce 636 vstoulili do Jeruzalema muslimové a pelestinské území se dostalo pod vliv islámu.

Bořek 18.9.2007 9:53

Re: Re: Omyl

Omlouvám se za překlepy.