2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
TTSO 11.5.2009 12:56

Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

ano sověstký svaz musel pak na tu frakci poslat speciální komando, soudruha velitele frakce i s rozvětvenou rodinou nechat udusit polštáři a pak si odvézt 30 procent toho komanda zalátané v pytlích protože na ně lstiví soudruh afghánec ve svém paláci přichystal protiletadlové vícehlavnové systému kterému se ani Specnaz nepodaří uskočit

TTSO 11.5.2009 12:52

Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

jaké vzrušení máš na mysli?

Ty si myslíš, že by Afgánistán by ze všech stran měl být dobýván tankovými divizemi, bombardován ve dne i v noci kobercovými nálety a jeden každý metr by měla přejít fronta ?

Nebo snad ne ? Tak proč potom srovnáváš nesrovnatelné ?

Mimochodem režim v SSSR a nejenom v islámských částech byl zaveden masívními transfery obyvatelstva, rozsáhlou persekucí jenž  počtem obětí přesáhla sovětské ztráty v WWII  a o takové know how se ty opíráš ?

Svatá prostoto

MF 11.5.2009 12:46

Re: Článek

Je to trockistický úchylák.

Dag Badman 11.5.2009 12:38

Re: Piha na kráse

jistý von (pokud tedy myslíte Rudého Barona) byl velmi opatrný pilot a nepouštěl se do přílišného rizika. Takže pokud by byl velitelem nebo politikem, tak by se takovým collaterals asi vyhýbal seč by mu síly stačily.

Navíc v té době se na civilisty přece jenom příliš neútočilo a jen zbabělci stříleli po nepříteli, který souboj vzdal a prchal.

pteryx 11.5.2009 12:37

robovojáci

Současným pilotním zbrojním projektem USA je vývoj robotických bojových systémů, které by byly do značné autonomní, bezpilotní letadla řízená joystickem z USA a přímo vedená signálem ze základny jsou vlastně jen takové hračky, první generace ...

pteryx 11.5.2009 12:35

Re: Američané.

Jojo, sestrojit atomovku se zpožděním 60 let po Američanech a po Rusech, s pomocí odborníků koupených z těchto zemí a s tou spoustou dnes volně dostupných vědeckých informací, to je opravdu důkazem technické nadřazenosti arabského světa ...

honzak 11.5.2009 12:34

Re: Ivane, slunéčko jasné Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

závod firmy PRAGA v Kábulu se specializuje na tzv. lehký průmysl:-D. Ať ty součástky skládají jak chtějí, vždycky jim místo motoru do PV3S vyjde samopal vz. 58....

Mard 11.5.2009 12:28

Re: Američané.

Možná ti nechutní Američané tou činností zabránili tomu aby se atentát jako byl v Mardidu, opakoval jinde v Evropě. Pokud si uvědomíte že jde o likvidaci lidí, kteří se neštítí vyhazovat do vzduchu autobusy a vlaky s tím záměrem, aby při tom zahynulo co nejvíce nevinných obětí a přitom sami se skrývají ve školách, aby měli lidské štíty, tak se domnívám že tvrdý postup proti nim je zcela opodstatněný.

pbla4024 11.5.2009 12:25

Re: myšlenka zrušit

To by nešlo:

1) MQ-1 Predator se na loď nevleze,  má rozpětí 15 metrů a neumí přistát ani na letadlové lodi. Nemluvě o početné pozemní obsluze.

2) Ve výzbroji má střely Hellfire, ty se na potápění lodí nehodí.

Mard 11.5.2009 12:23

Re: Ano, a okupace v roce 1968 byla bratrská pomoc.

Máte asi problémy nejen s logikou.

Harpyje 11.5.2009 12:15

Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

Islámský fanatismus nevzešel ze sovětské okupace Afghanistánu. Kořeny muslimské radikalizace všeobecně sahájí daleko hlouběji do minulostil, do konce dvacátých let minulého století, založením Muslimského bratrstva v Egyptě. Fanatismus Talibánu je spojení extrémního výkladu koránu s tradičním paštunským nacionalisme. 

R.J. 11.5.2009 12:10

Re: Článek

Protestuji soudruhu Stando, třeba sovětští vojáci v 68 u nás  nevraždili, jenom poskytli internacionální pomoc. Taksi dávej pozor na pusu, třeba by si to mohl nějaký soudruh vyložit špatně a skončíš vyloučen ze strany. Musíš, pokud se jedná o vraždění vždy říkat Americký velkokapitál, Wólstrýt a ideové protisocialistické centrály.  Kuwa, neznáš poučení z krizového vývoje ? Nebudeš Ty stranický úchylkář ? Vnitrostranický "rebel" ? ;-D

pbla4024 11.5.2009 12:09

Re: Američané.

Takzvané "arabské" číslice pocházejí z Indie, voni experte. A Avicenna byl Peršan.

jakovy 11.5.2009 12:04

Ivane, slunéčko jasné Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

Dopis 99-ti Pragováků? V Afganistánu mají Pragu?

jk-jiny 11.5.2009 12:02

Ano, a okupace v roce 1968 byla bratrská pomoc.

Stejnou logikou.

honzak 11.5.2009 12:02

Re: myšlenka zrušit

jasně. Jsou to ubozí chudáčkové... Národně se osvobodili (tedy jejich otcové s pomocí sovětských zbraní a poradců) a neumějí si ani trochu vládnout. Pročež přešli na staré dobré loupežnictví. 

Naši skláři taky mají smůlu - budou přepadávat auta? Těžko, že?

Ivan 11.5.2009 12:00

Re: Američané.

Ta hloupě zaujatá  naivita. 

 Vlny civilizace se přelévají zeměkoulí jako oceánem. Po rozpadu antické Římské říše (taky to nikdo neočekával, že se říše na vrcholu moci rozpadne tak snadno) převzal pochodeň antické civilizace arabský islámský svět. V arabských překladech se zachovala díla antické kultury. I číslice, které používáme, se jmenují arabské. V době, kdy Evropa žila v křesťanském temnu negramotnosti a osamělí mniši v klášterech obklopených hlubokými lesy opisovali životopisy svatých, v té době vznikala v islámském světě díla neskonalé nádhery a vytvářely se dokonale organizované říše . Stačí se podívat na Alhambru ve Španělsku nebo si přečíst pohádky tisíce a jedné noci. Většina hvězd, na které se díváme na noční obloze na severní polokouli mají arabská jména. I u zrodu mediciny jako vědy stál jistý Ibn in Sina překládaný do latiny jako Avicena.

Myslíte si, že islámští vědci sestrojující nyní rakety a jadernou technologii jsou primitivové?

Představa, že "arabský rolník spěchá pro potravinovou pomoc made in USA" je představa ryze propagandistická. Především, USA poskytují zcela zanedbatelnou zahraniční pomoc (v přepočtu na obyvatele je to zulomek toho, co poskytuje chudé ČR) a arabský rolník na ní opravdu nezávisí.  Na zahraničíní pomoci (jiných zemí než USA) závisí vyhnanci nejrůznějších válek a nepokojů způsobených politikou USA, to ano.

honzak 11.5.2009 11:58

Re: Článek

Ušlechtilci všech zemí spojte se! a táhněte do brusele...

Standa 11.5.2009 11:51

Článek

je psán v nyní běžném fašistickém duchu. Zabít nepřítele v jeho vlastní zemi bez ohledu na oběti z řad civilistů. Vcelku hnusné.

Ivan 11.5.2009 11:45

Re: Vítej Ivane,

Copak, podle mu1 jsou Amíci hlavním stabilizátorem?   Afghanistán už stabilizují 8 let a výsledkem je teď reálná hrozba, že v Pakistánu získají fundamentalisté jaderné zbraně.

Irák taky stabilizují s výsledkem takovým, že v sousedním Turecku se začínají prosazovat islamisté, američany v Iráku nenávidí už i nemluvňata a iráčané vzpomínají na vládu Saddáma jako na ráj na zemi. Úspěch za úspěchem. A to američanům nikdo nehází klacky pod nohy, jako to dělaly USA v době studené války jiným.

Ostatně, v Kosovu došlo také ke "stabilizaci" a USA vytvořily stát islámské drogové mafie přímo v Evropě.

alan02 11.5.2009 11:44

Re: Spike

díky netušil jsem, Ale je to super když si uvědomíte jak jde ten vývoj dál :)) před 20lety co se používalo a dnes :))

Ivan 11.5.2009 11:37

Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

Jistě, Sovětský svaz poskytl podporu jedné politické frakci v Afghanistánu, která o podporu požádala  (zatím co USA nebyly požádány o  podporu žádnou politickou složkou v Afghanistánu).  Musím ovšem konstatovat, že jen hlupáci mohou ztotožnit SSSR s Ruskem, Rusko mělo se SSSR  tolik společného kolik ho mělo i ČSSR, totiž to, že bylo od SSSR okupováno).

Copak by asi F.Čech řekl na to, kdyby teď Rusko začalo podporovat afghánské partyzány bojující statečně proti okupaci USA a NATO?  Jak dlouho by se tam ti hrdinští žoldnéři udrželi? (Mimochodem, jestli jsou pravdivé zprávy, že Pakistánské tajné služby dodaly Talibánu protivzdušné rakety z Číny a obsluhy se pilně cvičí, tak to může být docela zajímavé. Rakety jsou pokročilejší technologie než Stingery svého času a nedají se snadno oklamat klamnými cíli.  Operují do výšky asi 2,5km, váží asi 15kg a jsou "jednomužné".

pbla4024 11.5.2009 11:29

Re: Spike

Označení Spike používá jak izraelská, tak americká střela. A zde zmíněná americká snad opravdu váží  pět liber a stojí pět tisíc dolarů.

Ivan 11.5.2009 11:28

Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

Proč tolik vzrušení z faktu, že na vítězství nad ohromnou německou armádou bylo třeba 6-ti let a po 8 letech války v Afghanistánu je nějaké vítězství v nedohlednu?

Pokud TTSO dělá závěr z dobře známých historických faktů (možná, že američanům to známo nebylo), že Afghánci porazili britskou okupační armádu a před tím i jiné pokusy o průchod Afghánským územím) závěr, že ani žádná další armáda tam nezvítězí, tak to měl poradit především USA (aby tam nelezli).

Sověti měli reálnou šanci nastolit v Afghanistánu režim obdobný režimu v jiných islámských republikách v sovětském imperiu (měli s tím velké zkušenosti). Věděli, že nejdříve musí zlomit moc náboženství a teprve potom mohou pokračovat.  USA proto vyvolaly islámský fundamentalismus jako zbraň proti sovětům, vyzbrojili mudžahedíny, dodali jim zbraně a vytvořily Talibán podporou sítě mešit vychovávajících radikální bojovníky proti sovětské okupaci Afghanistánu. Teď se jim to vrací. Kdyby nechali sověty dokončit svou činnost v Afghanistánu, došlo by k rozpadu SSSR pravděpodobně o pár let dříve (SSSR už držel pohromadě hlavně ze strachu z Reaganova zbrojení, bez toho by se rozpadl dříve) a v Afghanistánu by byl režim podobný tomu jako v Uzbekistánu nebo Turkmenistánu.  Žádný Taliban a AlˇKaida by neexistovaly.

Dr. Chocholoušek 11.5.2009 11:13

Re: Vítej Ivane,

;-DR^R^R^

F: Čech 11.5.2009 11:11

Re: Predator = nejlepší Usamova zbraň.

Správně jste Ivane uvedl, že islámský fanatismus vznikl jako reakce na sovětskou okupaci Afganistánu. A tam jste měl už udělat tečku ! Islámský fanatismus tedy vznikl jak správně uvádíte jako reakce na "krátkodobé sobecké zájmy"!  A byly to imperialistické zájmy Rusáků, kteří přepadli a okupovali v té době nikoho neohrožující Afganistán. To, že USA podporovaly afgánské partyzány bojující proti ruské anexi svého území bylo zcela logické a také dost účinné. Nijak to ale nesouvisí s tím kdo vypustil islámský fanatismus z láhve. A to byli Rusáci, kteří brutálně napadli a okupovali stát, který proti nim nic nepodnikl!!!!  Tak je to vážený soudruhu! Všechno jste to tam napsal sám, ale špatně jste to spojil dohromady. Nebýt ruské okupace Afganistánu, nebyl by islámský fanatismus, který vznikl jako reakce právě proti této okupaci!

alan02 11.5.2009 11:06

Spike

Vážený autore Spike je izraeská protitanková raketa která má jak denní tak i noční kameru a signali jsou předávány po optickém kabelu, ale může útočit i uplně autonomně po zachycení cíle. :-D ale určitě neváží 2,5kg :)) a nestojí 5000usd :)) ale jinak dobrý článek a super video

mu1 11.5.2009 10:50

Re: Vítej Ivane,

opět ve formě, hlkavně to těm Amíkům nandej, agresorum. Opravdu, oni destabilizují celou zeměkouli. Oproti tobě, ty jí debilizuješ. " každá raketa".......... nejblbější výrok dne.

honzak 11.5.2009 10:45

Re: myšlenka zrušit

netvrdím nic jiného - loď poveze AMERICKÉ bezpilotní letadlo, ovládané na žádsot kapitána v nouzi AMERICKÝM operátorem. Posádka bude bez zbraní a bude pouze verbálně zdržovat.

Libor.w 11.5.2009 10:30

Re: Američané.

Neobejdou se bez nich,bez Američanů by si mazali vlasy velbloudí močí a mlátili své dvě tři manželky,stejně tak se bez nich neobejde Američany nenávidící Arabský rolník spěchající na místo výdeje potravinové pomoci pro pytel pšenice "MADE IN USA".