6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 4.4.2008 15:10

Re: Už se těším

tak se těš, ale neotravuj s tím. jestli jsi na tom životně závislý, tak já ti něco přes víkend sesmolím.

badaxe 4.4.2008 15:51

Re: Už se těším

Víš on rozdíl mezi hitlerovým nacionálním socialismem a stalinovým internacionálním socialismem je jen těch pět písmen na začátku slova. Pro ty co si myslí že byl třeba v barvě vlajky , tak ne, obojí ji měli rudou a v košilích to taky nebude, rusové je nenosili, gymnasťorka na holém těle a nagant u boku byly dostatečně módní.

honzak 4.4.2008 16:23

Re: Re: Už se těším

nebyl to NAGAN? Jinak souhlas, jeden za 18, druhý bez 2 za 20.

pbla4024 4.4.2008 16:32

Re: Re: Re: Už se těším

Nagant, podle belgického průmyslníka. Používal unikátní náboj s těsněním mezery mezi hlavní a bubínkem.

http://www.world.guns.ru/handguns/HG102-E.HTM

tom 5.4.2008 20:15

Re: Re: Re: Re: Už se těším

naboj nebyl unikatny, unikatni byla konstrukce, ktera umoznovala pohyb bubinku ke hlavni, pricemz doslo k utesneni, ktere branilo uniku plynu mezi bubinkem a hlavni

Břeněk 4.4.2008 13:21

Jak to prožili krajané v Chile

Mán už létaletoucí dobrého známého (krajana) v Chile. V roce 1981jsem jej v Chile navštívil a při té příležitosti potkal skupinu krajanů. Ti, co zažili únor 1948, říkali, že situace v Chile poslední rok Allendovy vlády tam byla navlas podobná situaci v ČSR před únorem 48. Mnoho z nich už balilo kufry, neměli chuť si únor po chilsku zopakovat. Bordel v Chile byl v té době neuvěřitelný a byly jenom DVĚ možnosti. Buď puč komunistů a jejich  spojenců "užitečných idiotů" různého levicového zaměření , a nebo puč vojenský. Některým "liberálně" založeným krajanům v Chile nebyl Pinochet moc po chuti, ale stále ještě 100x lepší alternativa než puč komunistický, a dle nich Pinochet zasáhnul ne za pět minut dvanáct, ale za deset sekund dvanáct. Na rozdíl od kuministů, Pinochet nenechal obehnat Chile železnou oponou, a lidi, co s ním nesouhlasili, ale nebyli přímo kompromitovaní, s těmi nejagresivnějšími komunistosocialisty, dostali "salvo conducto" a mohli opustit zemi, do Evropy tehdy létaly měsíce plná letadla chilanů. Někteří dokonce i do jistých lido-demo, aby se omtadtud po rychlém vystřízlivění ze svých ideálů přemístili do jimi dříve nenáviděného "kapitalizmu" v Záp. Evropě a nebo dokonce vrátili zpěr do Chile. Můj osobní známý krajan v Chile Pinocheta moc v lásce neměl, hodně jej kritizoval za ty mrtvé a taky za různé fígle čilských vojáků koncem let sedmdesátých a začátkem osmdesátých, aby se udrželi co nejdéle u moci, ale s ohledem na ty dvě možnosti, které v roce 1973 přicházely v úvahu,  přes všechny výhrady k Pinochetovi, mu stále dával přednost.Jinak na dokreslení sutiace v Chile. V letech 1972 a 1973 se ztrácely dost dopisy známému v Chile, někdy i doporučené. Asi měsíc po převratu naráz ztráty přestaly a vydrželo to až do doby, kdy Pinochet odstoupil od moci, pak  zase začaly ztráty dopisů. Známý to komentoval takto :"Pinochet nejenom ťal komoušům tipec, ale taky rychle zlikvidoval ten bordel, co tu  předním panoval."

zíralek 4.4.2008 13:28

Re: Jak to prožili krajané v Chile

Jistě, bordel lze diktaturou snadno zarazit. No jako a co?;-D

Ladislav N. 4.4.2008 13:37

Re: zíralek IP: 85.71.9.xxx

Blbečku, běž zamořovat svými nesmysly tvou "doménu" pod úvodníkem, nemusíš zasvinit všechna fóra...

honzak 4.4.2008 15:12

Re: Re: zíralek IP: 85.71.9.xxx

nereaguj na něj. je to trotl.

Jura Jurax 4.4.2008 15:36

Re: Re: Jak to prožili krajané v Chile

Jistě, bordel lze diktaturou snadno zarazit. Tou Pinochetovou třeba. Nebo vytvořit. Komunistickou diktaturou.

janoryna 4.4.2008 12:57

generál pinochet se nakonec

projevil jako neschopný diktátor. místo, aby si své pozice užíval až do smrti, tak se ten tr..ba sám vzdá funkce. však ho za to také zaslouženě ve statečné evropě málem  zavřeli...

Ladislav N. 4.4.2008 13:07

Re: janoryna IP: 80.95.112.xxx

Vy, komunisti, z toho máte radost, že?

My se zase budeme chechtat, až Fidél na Kubě natáhne bačkory a Kubánci komunisty zaženou do moře... (nebo do USA ;-D).

zíralek 4.4.2008 13:30

Re: Re: janoryna IP: 80.95.112.xxx

Ládínku, s tebou ten neobols slovník dnes cloumá. Víc jak jedna nešlohnutá věta.;-D;-D;-D

Marat 4.4.2008 12:33

Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

A jsme zase na svém,že ano soudruzi.Nezajímájí vás mrtví,které sprovodili ze světa rudé bojůvky za Alendeho.Vadí vám Pinochet,že zabráníl bolševikum v získáni všemoci.Vždyť vám nevadí milinony mrtvých za Stalina,vůbec vás nezajímají mrtví ve všech zemích zavražděných všemi rudými.Vám především vadí to,že ti vámi obdivovaní se nedostali k moci a už nemohli vraždit a že jím ve vraždění bylo zabráněno.Jste mrvy soudruzi.Do Chile se za Alendeho sjížděli rudí teroristé s celého světa na pokyn se svého centra z Moskvy.Ve Španělsku koncem třicátých let se také sjižděli rudí supové s celého světa,dokonce i s Čech.Jen kdyby v ČSR se našel po válce nějaký Pinochet,tak by dnes na tom bylo ČSR tisíckráte lépe.Místo odpůrcu komunistu zavražděných jími,by bylo mrtvích  pár desítek komoušu.To by samozřejmě pro levičáku byl důvod k několika desetletí trvajícímu nenávistnému vřískotu.

doktor 4.4.2008 12:58

Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

Ten český Pinochet se jmenoval Emanuel Moravec. Ironií dějin spáchal sebevraždu dřív, než mohlo být jeho genocidních schopností našimi antikomunisty využito. Co takhle vyhrabat a genově oživit?

Ladislav N. 4.4.2008 13:08

Re: RSDr... IP: 90.176.210.xxx

Proč? Nám stačila zkušenost s komunisty, s tou vaší rudou partou...

hulwat 4.4.2008 13:10

Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

Kdybych o tobě doktůrku nevěděl, že jsi sockom, tak bych tě zařadil mezi blby. I když nelze vyloučit obé.

Jura Jurax 4.4.2008 15:39

Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

Jojo - ač se titulujete doktorem, projevujete pozoruhodnou neznalost historie. Mohl byste, prosím pěkně, poněkud ozřejmit myšlenkový pochod, jenž Vás dovedl k tomu, že Emanuela Morave a Auguste Pinicheta máte za osobnosti podobné názory nebo činy, jakož i důsledky těch činů?

doktor 4.4.2008 16:50

Re: Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

Moravec, podobně jako Pinochet za Allenda, byl za presidentství Dr.Edvarda Beneše vysokým důstojníkem (plukovníkem generálního štábu čs.armády), svého presidenta jako voják stejně jako Pinochet Allenda zradil (= velezrada) a spojil se s německými fašisty stejně jako Pinochet s Chile nepřátelskými cizími mocnostmi, čímž přispěl k tisícům Němci (Pinochet osobní účastí v čele junty) zavražděných občanů svého státu. Nakonec si dovolím zopakovat, že Kuba nikdy neposkytla Allendovi vojenskou pomoc, jak tady různí pomatenci tvrdí. Že se ještě v 21. století u nás najdou lidé s fašistickým smýšlením, je pozoruhodné.

pbla4024 4.4.2008 17:35

Re: Re: Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

Velezrady se Moravec z definice dopustit nemohl (velezrady se může dopustit pouze prezident).

V Německu vládli nacisté, nikoli fašisté. Nacismus má jako ideologie blíže ke komunismu.

Nevybavuji si, že by se Pinochet spojil s cizími nepřátelskými mocnosti. Která mocnost v té době Chile okupovala?

Pokud tvrdíte, že Kuba do Chile nedodala žádné zbraně, nemáte pravdu.

J.G. Pašek 4.4.2008 15:52

Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

Přirovnávat Emanuela Moravce k Pinochetovi? Hmmm, dobrý . . .

Věčná škoda, že jsme neměli českého Pinocheta v 1946-48 . . . 

Marat 4.4.2008 17:25

Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

"Doktore",jak by mohl nějaký doktor čehokoliv prohlásit takovou blbost.Emanuel Moravec nebyl přece žádný diktátor a praktický žádnou moc v Protektorátu ve skutečnosti neměl.Byl je npátou psí nohou.Byl pouhým minsterm školství.

J.G. Pašek 4.4.2008 18:27

Re: Re: Re: Pinochet by správný člověk ve správnou dobu na svém místě.

a osvěty . .  .

a když měl projev na nacvaknutém Václaváku, nikdo se neodvážil tam nebýt . . .

hulwat 4.4.2008 12:31

Jak si to Pinochet mohl dovolit...

Použije li na bolševiky někdo jejich vlastní metody, to je pak z jejich strany kvikotu o nehumánosti a nespravednosti.

jaram 4.4.2008 13:04

Re: Jak si to Pinochet mohl dovolit...

Přesné!

Charlie 4.4.2008 13:05

Re: Jak si to Pinochet mohl dovolit...

Zabíjejte bolševiky na potkání !  Je to fašistická pakáž !

Jura Jurax 4.4.2008 15:42

Re: Jak si to Pinochet mohl dovolit...

R^R^R^

Ale to je přece samozřejmé - oni totiž bolševici vraždí své ideové odpůrce ve jménu proletariátu a pracujících, což je před dějinami ospravedlňuje ... (Y)

zíralek 4.4.2008 12:30

Komu jsou diktátoři vzorem,

ten si je zaslouží.;-D;-D;-D

Xury 4.4.2008 14:01

Re: Komu jsou diktátoři vzorem,

Správně, a proto je  třeba proti komunistům použít diktaturu, když se jim tak líbí.

Marat 4.4.2008 17:28

Re: Komu jsou diktátoři vzorem,

Výborně ty "zírálku" proto si češi toho Gottwalda a další zasloužili a zaslouží si i dnes nějaké bolšvické hrdlořezy.