1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

NIGÉRIE: Masakr dětí

K otřesné události došlo o víkendu v Nigérii – neznámí ozbrojenci přepadli střední školu na severovýchodě země a zavraždili nejméně 22, ale možná až 42 dětí a jejich učitele angličtiny. Přinesli si kanystry s benzínem a výbušniny a školu v městě Mamudo podpálili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 11.7.2013 19:30

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Souhlasím s Vámi. Nová, většinu lidstva za nadbytečné škůdce (prý PŘÍRODY) považující enviromentální "levice", vytváří pomocí politicko-korektního, inkvizici připomínajícího vymývání mozků "zelenou" teokracii, která blahobyt většiny občanů považuje za zločin (proti PŘÍRODĚ!!!) a proto je neslučitelná s demokracií. Toto od státu neoddělené "pseudonáboženství" je největším nebezpečím pro naši civilizaci. Protože jí ovládaný stát nemůže být dlouhodobě konkurence schopný, spočívá její jediná šance v rychle vytvořené světovládě, která by zřejmě znamenala skutečný "konec dějin" (a genocidu či otroctví většiny lidstva).

J. Sládeček 10.7.2013 21:06

Může za to náboženství, májí v hlavě

vymazáno a "milují bližního svého".

M. Urban 10.7.2013 20:35

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Hrůza je to, že své názory prezentujete k článku který se týká úplně něčeho jiného.

T. Czernin 10.7.2013 20:35

V Nigérii je 250 etnických skupin

My tady máme jednu nepřizpůsobivou etnickou skupinu a nestačíme se divit. Dokud se do Nigérie a do Afriky všeobecně nevrátí bílí, kteří konečně překonají svůj sebemrskačský pocit viny., tak se nic nezmění. Je potřeba tvrdé ruky a sebeobětování, přimět černé k práci. V Evropě se přitom povalují na podpoře statisíce mladých chlapů, kteří by mohli udělat z Afriky ráj na zemi. Jen chtít...

P. Sulc 10.7.2013 20:32

Re: Mírumilovný islám,

Asi ano, plus Chomejni v Iranu.

A. Aichou 10.7.2013 19:57

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

No hrůza, jak si vůbec dovoluji dávat prioritu něčemu, co se mě týká mnohem bezprostředněji, než denní zabíjení na jiném kontinentu, ať už dětí, nebo dospělých. Těch, co zabíjí, aniž by k tomu měli jakýkoliv rozumný důvod, mi je líto, ale to je tak jediné, co s tím mohu udělat. Takže si mě pojmenovávejte jak chcete, já budu vám budu říkat "pokrytec". (předpokládám, že se nijak v afrických islamistických válkách neangažujete)

J. Křivánek 10.7.2013 19:35

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Jak chcete řešit tyto vraždy ve jménu proroka? Nepoliticky? Vojenskou likvidací? Bez politické diskuze? Bez semknutí se proti nepříteli? Zásahem nějakého silného Ovara? A jako jelito pak koukat? Hm. No nevím. Já už jsem starej, 38let, moc mě toho už moc nečeká. Už to zřejmě doklepu aniž bych musel poslouchat kvílení muezínů a rozkazy imámů. O mě tedy už nejde. Ale mám takové chěvní v konečníku, že moje dětičky-holčicky by mohli mít problém. Bohužel levičáci jsou pátá kolona nepřítele na našem území. Natruc vláda soudruha Ovara je krásný příklad "nepolitické" elitářské politiky (jelita musí být potichu když mluví elita - asi se to dá nazvat nedemokratická politika - ale fuj demokratický toje dost zprofanové slovo). Tento druh politiky obdivoval náš zeleně levicový elitářský "demokrat" Havel, ale Ovar to dotáhl k dokonalosti.

P. Sulc 10.7.2013 19:18

Re: Mírumilovný islám,

Takze se asi shodneme na tom, ze nejstarsi povolani neni prostituce, ale sluzba nejakemu nadprirozenu. Co se tyce islamu, neznam koran jako vy, ba ani bible me nikdy nezajimla, ale historie nabozenstvi nam ukazuje, ze ani krestanstvi a ani islam se ve svoji mocichtivosti a sireni nijak neodlisovaly. Zajimave ale je, jak islam vznikl: Zide jsou narod vyvoleny, buh miluje jen je. Polejes cloveka vodou, kohokoliv , a je take vyvoleny, mame krestana. Jenze uz tu neni jeden, jediny buh, uz mame tri bohy, on je jeden, ale trojitej. Tuhle pitomost sice krestanstvi nemelo od sameho zacatku ale skoro. Otec chce odpustit hrich, udela tedy ze sebe syna, coz je vlastne on sam a posle ho na hroznou smrt..To je jako ze Klaus udela amnestii, ale na to potrebuje serezat sveho syna???? Absurdita je evidentni, ale presto teto pitomosti krestane veri, i tomu, za panna porodila dite. A tak prisel Mohamed a udelal zase jen jednoho boha a z Krista , pokud vubec existoval, je jenom prorok, proste jen jakys kazatel. Islam ma jednossi dogma, vsak se za 150 let rozsiril od indie az do Spanel. Za tisic let krestanstvi, taktez sirenenho ohnem a mecem, jeste 1370 Litva byla pohanska. Nenamlouvejte si, ze krestanstvi je dobre a islam spatny, obe stoji za how no, oboji je v podstate kseft.. Jen pro krestany nabozenstvi ztratilo byvalou dulezitost, ale kdo vi, ani ten islam jeste pred par desetiletimi nebyl tak krvelacny a fanaticky. Co je nejhorsi, to neni islam, byt byl sebevrazednejsi, nejhorsi jsme my sami, kteri jmenem posetileho humanismu a vselijakych, do nedavna neexistujicich prav se odmitame problemu postavit zprima, pojmenovat jej pravym jmenem a branit se tak, jak to jen jde., Naopak, nejen ze se nebranime, ale napomahame islamu se rozlejzat po cele Evrope. Nechte islam islamem, chyba je v nasi ted uz znacne dekadentni kulture.

J. Křivánek 10.7.2013 18:52

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Tak honem sem s těmi neslušnými. Nesnáším politicky korektní mluvu. Není nad pořádnou větu od plic.

M. Urban 10.7.2013 17:35

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Vraždí děti a vy tady onanujete s politikou. Neznám žádné slušné slovo jak vás pojmenovat!

J. Kanioková 10.7.2013 16:32

:))))))

J. Kanioková 10.7.2013 16:27

Jo..

J. Kanioková 10.7.2013 16:26

Přesné !

P. Lenc 10.7.2013 15:12

Re: Klidně mě nazvěte rasistou

Pane Křivánku, naprostý souhlas.

P. Vaněk 10.7.2013 14:51

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Velmi dobře. Souhlas.

R. Langer 10.7.2013 14:09

Re: paní Lukešová

Vidíte, měli se od koho učit. A přesto se, stejně jako vy, nijak nepoučili... :-(

M. Šejna 10.7.2013 14:07

pane Blecho

když napíšu, že se měli od koho učit, neznamená to, že to schvaluji. Ale na to tady máme pro změnu Vás, abyste reagoval na něco, co druhý vůbec nenapsal a ani neměl na mysli.

A dejte mi vědět, až začnou po ulicích pobíhat cikáni s kalašnikovama. Zatím to vypadá, že máte dost bujné sny.

R. Langer 10.7.2013 14:06

Re: podepisuji se pod názor obsažený v odstavci -

Přesně! Prej "zástupce Boha na Zemi". Pche... :-P

A. Aichou 10.7.2013 13:36

Re: Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Kdyby byli populisti, tak by to pořád nebylo tak hrozné, jako ti aktuální korytožravci, jejichž jediný záměr je obohatit sebe a své známé...

S. Rehulka 10.7.2013 11:56

Proč "neznámí".....

....ozbrojenci ? Jistě to byli Mormoni, nebo Svědkové Jehovovi , kdo jiný ? !!!

J. Křivánek 10.7.2013 11:19

Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější?

Položme si otázku.

Kdo může za to, že islám je ve své brutalitě sofistiokvanější a schopnější?

Euroameričtí levicoví kavárenší intelektuálové, jimi ovládané univerzity a bohužel často i postatná část státního aparátu. Většina vůdců bojovníků za vítězství islámu studovala na evropských nebo amerických universitách, kde od druhé polovině 20. století dominuje levičáctví, komunistické názory, zelené pomatené enviromentalistické názory, sociální inženýrství - tzn. svtěonázory, které jsou docela dost podobné ve své podstatě islámu - potlačit svobodu občanů, zavézt vládu elit, sektářství, třídní členění.

Zvláště schopní jsou v tom Francouzi. Za polovinou průserů na světě najdeš rodilého bílého Frantíka s titulem.

U nás je zatím dobře. Naši blboučcí sociální demoktraktové s robertem Bohouškem Sobotkou i ti komouši v parlamentu jsou vlastně hodní trochu pomýlení kluci, co nejsou ani tak moc nebezpeční levičáci, ale spíš hlopučcí populisti. S pastelkovným. Problém jsou levičáci Havlovského ražení - povýšení elitáři, kteří systematicky nahlodávají podstatu svobody občanů a ještě lžou, že jedině oni jsou ochránci svobody a občanské společnosti

J. Vintr 10.7.2013 11:19

Re: Mírumilovný islám,

Myslím že to celé spustila globalizace a pronikání výdobytků naší civilizace i do muslimského světa, který si po staletí spokojeně žil ve svém středověku. Když se lidem ukáží lákadla moderního života, přestane jim ten středověk vyhovovat. Proto ti, kteří mají z udržování stamilionů lidí v islámském středověku osobní prospěch, museli něco udělat, aby se jim ten systém nerozpadl pod rukama. A nejlepší metoda je samozřejmě vyhlášení války té cizácké kultuře nevěřících psů ...

T. Blecha 10.7.2013 11:11

Vy jste ale hlava pane Šejna

Takže je to vlastně v pořádku, křesťani vraždili tak muslimové můžou taky. Až začne vraždit někdo další tak to bude taky v pořádku? Když začnou po ulicích pobíhat cikáni s kalašnikovama a střílet do lidí protože jim češi "ubližují" a Hitler je chtěl vyhladit, bude to taky v pořádku? Až jebne nějakému dalšímu náboženství a začnou ve jménu víry zabíjet bude to taky v pořádku protože to dřív dělaly i jiné náboženství? Čili vlastně minulými hříchy nějaké skupiny se dají omlouvat jakékoliv hříchy jiné skupiny dnes? Dobré vědět. Ještě že vás máme.

J. Křivánek 10.7.2013 11:07

Re: Mírumilovný islám,

A kdo může za to že islám je ve své brutalitě stále sofistiokvanější a schopnější? Euroameričtí levicoví kavárenší intelektuálové. Zvláště schopní jsou v tom Francouzi. Za polovinou průserů na světě najdeš Frantíka. Většina vůdců bojovníků za vítězství islámu studovala na evropských nebo amerických universitách, kde od druhé polovině 20. století dominuje levičáctví, komunistické názory, zelené pomatené enviromentalistické názory, sociální inženýrství - tzn. svtěonázory, které jsou docela dost podobné ve své podstatě islámu - potlačit svobodu občanů a zavézt vládu elit. Zlatí naši blboučcí sociální demoktraktové s robertem Bohouškem Sobotkou. Aji ti komouši v parlamentu jsou vlastně hodní kluci. Problém jsou levičáci Havlovského ražení - povýšení elitáři, kteří systematicky nahlodávají podstatu svobody občanů a ještě mluví (lžou), že jedině oni jsou ochránci svobody a občanské společnosti.

S. Landa 10.7.2013 10:54

Re: Mírumilovný islám,

Myslím, že to celé spustila ruská invaze do Afghánistánu.

R. Brzák 10.7.2013 10:16

podepisuji se pod názor obsažený v odstavci -

"nevezmeš jména Božího nadarmo", což jednoznačně říká, že žádný člověk nesmí podsouvat lidem svou vůli jménem Boha. Ovšem chytráci to samozřejmě otočili a udělali z toho u Židů zákaz vyslovit boží jméno a u křesťanů z toho dokonce udělali směšný zákaz klení. A různí lidé, kteří se stali církevními hodnostáři brali pak Boží jméno nadarmo kde jen to šlo a udělali z náboženství, které vzniklo na základě Kristova učení, že lidé se mají navzájem milovat a odpouštět si, nástroj pro zotročení lidí a vedení dobyvačných válek."

Jenom doplním, že se tak nestalo z jejich cíleného záměru, ale pouhým přirozeným upřednostněním sobeckého zájmu v rámci hierarchické mocenské struktury, jakou se stala církev. Samozřejmě v procesu byl i onen starý známý "dobrý záměr", zde ale obrácen vniveč vírou, že svou příslušností k církvi mám univerzální patent na rozum, navíc posvěcený Bohem.

J. Vintr 10.7.2013 9:55

Re: Mírumilovný islám,

Už nejspíš v pravěku mocichtiví jedinci pochopili, že přirozené víry lidí v nadpřirozeno lze snadno využít k jejich ovládání. Stačí se prohlásit za kámoše Boha (nebo bohů) a tvrdit, že tlumočím, co si ON přeje. V Desateru, které je zcela výjimečným shrnutím pravidel, podle nichž by mohli lidé žít navzájem v míru a pokoji, je varování před tímto zlem obsaženo ve druhém přikázání - "nevezmeš jména Božího nadarmo", což jednoznačně říká, že žádný člověk nesmí podsouvat lidem svou vůli jménem Boha. Ovšem chytráci to samozřejmě otočili a udělali z toho u Židů zákaz vyslovit boží jméno a u křesťanů z toho dokonce udělali směšný zákaz klení. A různí lidé, kteří se stali církevními hodnostáři brali pak Boží jméno nadarmo kde jen to šlo a udělali z náboženství, které vzniklo na základě Kristova učení, že lidé se mají navzájem milovat a odpouštět si, nástroj pro zotročení lidí a vedení dobyvačných válek. A i když už mocní tohoto světa většinou přestali používat křesťanské náboženství k mocenským účelům a křesťanství se může vrátit ke své původní náplni, pořád v něm zůstává spousta reliktů z těch dob, které lidé nedokáží odlišit od původní podstaty.

Islám je ovšem něco úplně jiného. Tam nikdy láska a odpuštění nebylo. Byl od samého začátku koncipován jako nástroj moci a dobyvačných válek. Princip je jednoduchý - zakážete lidem všechno, co je v životě příjemné pod záminkou, že si to tak přeje nějaký Alláh a oni pak budou rádi umírat aby z toho utekli a dostali se do ráje, kde to údajně bude lepší. Zakážete jim jakékoliv myšlení, aby náhodou nepřišli na to, jak se s nimi orá, přikážete jim dělat spoustu věcí, podle kterých může jejich okolí snadno kontrolovat, jak jsou dobří "věřící" a pod trestem smrti jim zakážete jakékoliv odpadlictví od té "jediné pravé a správné víry". Tenhle recept se velice osvědčil. Funguje už mnoho století a otravuje život stamilionům lidí a jak to tak vypadá, bohužel bude asi otravovat život i našim dětem.

L. Křivan 10.7.2013 8:57

Re: Klidně mě nazvěte rasistou

Mohem líp. A oni to vědí. Jenže evropští levičáci to ne a ne pochopit.

M. Šejna 10.7.2013 8:53

paní Lukešová

však se měli muslimové od koho učit. Koncentráky vymysleli křesťanští Britové v jižní Africe, kam koncentrovali ženy a děti bílých Búrů, kteří proti Britům bojovali za nezávislost. Radši nechtějte vědět, kolik těchto matek a dětí v britských koncentrácích zemřelo. Vypalování Búrských usedlostí včetně živého osazenstva patřilo k oblíbeným kratochvílím britského vojska.

Pak následoval soudruh Hitler, tento bílý evropsky a křesťansky civilizovaný nadčlověk, co neměl rád Slovany a Židy. 

A to jsem zapomněl na "spravedlivý" odstřel indiánů našimi bílými křesťanskými předky, kteří razili heslo "mrtvej indián, dobrej indián".

P. Sulc 10.7.2013 8:11

Re: Mírumilovný islám,

To je pravda, tuhle periodu "ohne a mece" ma krestanstvi uz nejakej cas za sebou.Velice uspesny v ''''obraceni pohanu" byl Premysl Otakar II.Tahl az nekam k Litve, dnesni Kaliningrad je jeho dilo. A ani ten Islam nebyl tak vrazedny jako je dnes,pokoj byl celkem cela staleti az do doby pred nejakymi 30 lety, snad to zacalo v Iranu, nevim. Horsi je, ze se to nijak nechce uznat, je to boj s terorismem, to je blbost. Je to boj s islamem, terorismus je jen zpusob jejich boje.A to se jeste hlida, aby, nedej pane boze, nepadnul nejaky civilista, ktery ma stejne pod nocni kosili kalasnikov..Jsme proste blba generace, volime blbe politiky a nejdulezitejsi je travit cas v klidu a nechat vsemu volny prubeh. No, na me se uz chystaji certi, tak mi to moc neboli, ale stejne me to se rre.