27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

NĚMECKO: Vzestup salafistů

Počet salafistů v Německu se za posledních pět let zdvojnásobil a poprvé přesáhl 10 000, uvádí německá civilní vnitřní zpravodajská služba BfV. Ta odhaduje, že v Německu žije více než 25 000 islamistů, z nichž téměř 2 000 představuje bezprostřední hrozbu útoku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Potoček 15.8.2018 10:54

no problémos

se divím, co tady furt hrotíte, Merkelová přece říkala "wir schaffen das", tak buďte v klídku.

V. Němec 15.8.2018 10:44

Já bych

ty rádoby odborné pojmy vynechal, a nahradil slovy: blázni, chamtivci, hlupáci, lháři, kazisvěti - je jich dostatek a jsou výstižná.

I. Mertl 15.8.2018 9:22

No, a co?

Hlídají a bohdá uhlídají, od toho tam jsou.

K. Janyška 15.8.2018 8:26

Dobře Němcům tak. To mají za II.světovou.

Kdo s čím zachází, tím také schází... Dzp.

M. Krátký 15.8.2018 15:55

Re: Dobře Němcům tak. To mají za II.světovou.

i za tu první - a vůbec celé to začalo sjednocením německých států a tam je ten zakopanej pes - chtěli být největší - tak jsou - a my ostatní menší to odskáčeme. Taky se mi líbí, jak se ti pokrokoví marxističtí šmejdi snaží nás nazývat v lepším případě Východoevropani - v horším Západoasijaté. Je to k smíchu - dost podstatná část České republiky leží západněji než Berlín a o Vídni ani nemluvě - šmejdi zasjaný.

V. Student 15.8.2018 8:04

Víme to dávno.

O jejich vztahu k naší kultuře, o jejich přizpůsobivosti, altruismu a velkorysosti. Víme, jak si razili cestu do Ceuty, jsou čím dál agresivnější.

Ale v ČT nám včera zase pustili doják z neziskovkářské lodi Aquarius, jak chudáci strávili už pátý den na moři. Ovšemže s komentářem neziskovkáře z té lodi...

M. Prokop 15.8.2018 8:43

Re: Víme to dávno.

Podobně si zase ČT i ČRo k vysvětlování přírodních a dopravních záležitostí zve "melouny".

J. Nový 15.8.2018 7:18

Nebezpečí

Největším nebezpečím pro společnost v Evropě nejsou migranti, ale blázniví neomarxisté a obohacovači z řad našich spoluobčanů. Zde je třeba jasnou ukázkou Netzer.

Věřím, že hklavně ze začátku byli nelegální migranti sami překvapeni, že je možné se bez dokladů pohybovat napříč Evropou, dostávají jídlo, oblečení, ubytování a sociální dávky a nikdo za to po nich nic nechce. Nemusí dělat vůbec nic a pečení holubi létají do huby. A dokonce je Netzer a podobní nadšeně v Evropě vítají a okamžitě odsuzují své evropské spoluobčany, kteří si dovolí vyslovit nesouhlas s nelegální migrací.

S. Netzer 15.8.2018 7:48

Re: Nebezpečí

Ano, co si primitiv neumí vysvětlit, to zdůvodní zázračným slůvkem "neomarxismus".

R. Gramblička 15.8.2018 7:54

Re: Nebezpečí

zda-li to nebude tím, že filozofii neoliberální levice napříč Evropou lze jen stěží logicky vysvětlit a obhájit

R. Langer 15.8.2018 9:23

Re: Nebezpečí

Tak ono je to takové vhodné synonymum pro zloděje, lháře a podvodníky jako jsi ty a tobě podobní, Pátá kolono. Tomu rozumí i ten primitiv, který ještě pamatuje ty marxisty bez "neo". :-P

Z. Čábelka 15.8.2018 22:20

Re: Nebezpečí

Neomarxismus je již definován. Pokud jej někdo potřebuje navíc vidět, pochopit a odsoudit, tak mu stačí přečíst si pár vašich příspěvků. :o))) To jste celá vy sama. Zakejhala jste skutečně včas a na správném místě, jak bartolomějská posvícenská husa.

V. Novák 15.8.2018 9:48

Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Vztah neokolonialismu ke kolonialismu je jasný.

Vztah neofašismu a neonacismu k fašismu a nacismu taky.

Vztah ukrajinských neobanderovců k banderovcům... - no, těm, kdo chce vidět, je jasný taky.

Ale jaký je vztah údajného "neomarxismu" k eponymnímu marxismu? Nevidím žádný. Marx nebyl ani vítač, ani multikulti, zcela uznával kolonialismus, Engels používal (na základě Marxových poznámek) pro cizí kultury slova jako "barbarství", "divošství", "primitivní",... za která by byl multikulti označen za fašistu a xenofoba.

Tak proč "neomarxismus"?!?

R. Langer 15.8.2018 9:58

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Pravda, takže ten Marx si vlastně ty nové pomníky zaslouží, protože on to byl v podstatě vlastně konzervativec a ochránce tradičních hodnot. :-P

Škoda, že to s tím ale vůbec nesouvisí a navíc to ani není pravda, že?

V. Novák 15.8.2018 10:18

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Nepřijdete si drobátko mimo mísu?

Jak vaše povídání souvisí s tím, co jsem napsal, a co skutečně pravda je? Jak si můžete ověřit.

J. Kombercová 15.8.2018 10:38

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Na Klinice mají Marxem nacpanou knihovnu... asi nějaký vztah k tomu muži mít musí.

V. Novák 15.8.2018 11:16

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

A mě by právě zajímalo, jaký. Jestli třeba od něj vůbec kdy něco četli - nebo jestli je prostě ikona, dráždidlo ma "měšťáky".

Proti současným salonním levičákům byl Marx skutečně konzervativec. Ani ho nenapadlo uvažovat o rovnosti kultur, vrcholem byla západoevropská, na niž už nějaké Rusko nemělo, černoši v Americe byli tou Amerikou civilizováni, Indové byli primitivové vrhající se pod kola Džaganátova (Juggarnaut v jeho přepisu) vozu, a Británie jim přinesla světlo civilizace, vývoj je lineární od divošství k barbarství a civilizaci, kapitalismus je pokrok proti feudalismu, rodina je rodina křesťanského typu a je základem státu,...

On by ty "neomarxisty", multikulti a LGBT poslal dle svého zvyku slovy nehledanými... někam, kde by se jim nelíbilo...

J. Kombercová 15.8.2018 11:35

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

To podezření, že knihy vystavené na Klinice, jsou jen póza, mám.

R. Gramblička 15.8.2018 13:27

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

současný neomarxismus je dědictvím frankfurtské školy, která krom jiného čerpala i z díla Marxe. Po té, co viděli, kam se zvrtnul marxismus v SSSR, načrtli jiný postup. Čili, název zrovna moc nesedí, neoliberalismus snad sedí více. Chtělo by to něco, coby tenhle bláznivý kulturní totalitní socialismus vystihovalo lépe.

R. Gramblička 15.8.2018 13:50

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

na druhou stranu, co má krajní pravice společného s pravicí sensu stricto, taky nic, ale už se to vžilo a každý ví, co se tím myslí, třebaže je mi to dost proti srsti

S. Netzer 15.8.2018 10:32

Společnou předponu.

J. Nový 15.8.2018 11:25

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Já se nikdy nebráním kompromisům. Můžeme tedy používat jiný výraz. Podobně jako se nelgální imigranti svého času dočkaliběhem několika dnů přejmenování ve všech médiích na utečence, tak bychom se mohli dohodnout na záměně slova "neomarxista" za......."šmejd"? Vyhovuje?

V. Novák 15.8.2018 13:36

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Co "neotrockismus"?

Jak píšu dole, salonní levičáci se především projevují maximálně elitářsky, netolerantně a pohrdavě vůči lidem - i když se "lidem" zaklínají. Marx byl tvrdý polemik, ale až Trocký nebo Stalin své oponenty neutloukali argumenty, ale rovnou nagantem, jak by s chutí dělali tihle šmejdi.

T. Hraj 15.8.2018 12:09

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

Marxismus byl jednou z nejvýznamnějších forem utopistické ideologie skupinové identity. Dnes dominující levicový establishment se také argumentačně opírá o (nejrůznější)utopistické ideologie skupinové identity. Proto hovoříme v tomto širším smyslu o "neomarxistech". Princip je totiž stejný.

V. Novák 15.8.2018 13:22

Re: Co má "neomarxismus" společného s marxismem?

O utopistické ideologie skupinové identity se opíralo leccos od heretických sekt po Saint-Simona a spoustu Američanů, kteří chtěli "v nové zemi vytvořit novou společnost" -a všichni zkrachovali.

Současný salonně levičácký establishment se především projevuje maximálně elitářsky a pohrdavě vůči lidem.

B. Volarik 15.8.2018 7:06

... zdůrazňují mírovou povahu islámu

Mírovou povahu Islámu??? Bdím, či sním???

L. Harvánek 15.8.2018 9:41

Re: ... zdůrazňují mírovou povahu islámu

Jenže dvě tisícovky potencionálních teroristů i na tak velkou zemi jako je Německo znamená velikou hrozbu, která se dá jen těžko uhlídat (5 hlídačů na jednoho mi nepřipadá přehnané, spíš naopak). A to jde jen o ty, u nichž existuje přinejmenším podezření. Kolik je těch ostatních, o nichž nemá zpravodajská služby ani potuchy?

J. Kombercová 15.8.2018 10:17

Re: ... zdůrazňují mírovou povahu islámu

Ano, obvykle ti, co provedou něco většího než jen běžné přestupky, jsou v hledáčku policie, jak býváme informováni. To !být v hledáčku" je novináři používáno stejně často, jako že někomu "hrozí" takový a takový trest. Bububu.

S. Netzer 15.8.2018 6:57

Výroční zpráva Spolkového úřadu

pro ochranu ústavy se netýká pouze islamistů, nýbrž extremistů z celého polického a náboženského spektra.

Nejen počet islamistů, ale i počet pravicových a levicových extremistů v roce 2017 vzrostl, ale autorovi stojí za zmínku jen islamisti.

Poněkud jednostranný přístup.

L. Popovský 15.8.2018 7:10

Re: Výroční zpráva Spolkového úřadu

Jestli je tady někdo jednostranný, tak jste to vy. Zameťte si před vlastním prahem.