2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

NĚMECKO: V zrcadle Maaßena

Výraz kulturní válka (v originále Kulturkampf) dalo světu bismarckovské Německo. Šlo o zápas s katolickou církví pod heslem Pryč od Říma. Ten výraz se používá v západním světě dodnes, v angličtině se ani nepřekládá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sedlář 24.9.2018 15:10

Re: Svoboda slova je základním

Ale joo šlyšel. I(ntezivní) S(luníčková) L(áska) A M(ír) není náboženství. Za to ho vydávají pouze ti co obhajují tuto nenávistnou životní doktrínu. Korán, Sunna, Hadísy a šaria je NĚDĚLITELNÁ.

Máme zatím pokud je mi známo sekulární stád. Takže muslim má na výběr být dobrým muslimem nebo občanem. Obé dohromady NEJDE.

P. Han 23.9.2018 22:21

Re: Hrstka zvrhlíků a bláznů

Myslím, že to patří spíš k Chocholouškovi.

P. Han 23.9.2018 17:47

Re: No A ?

To "něco jako pozitivní vývoj" sice musíte hledat s lupou, ale třeba se jednou poštěstí. Ovšem kde bude mezitím EU a kde budeme my, těžko říct.

P. Han 23.9.2018 17:42

Re: Pane Petráčku

Ano. Kdysi (v 90. letech) psával také dobře, pak nějakou dobu po vstupu do EU byl velký eurohujer (Aston nakonec taky). No a po další době, zdá se, konečně prohlédl. Na tom není nic divného, stalo se to mnohým z nás.

M. Prokop 23.9.2018 16:01

Re: Kampaň

Pouze blb.

M. Prokop 23.9.2018 16:00

Re: Pane Petráčku

Petráček píše rozumně dost často.

P. Aron 23.9.2018 15:32

Re: No A ?

Nemyslím si, že by nám s Ruskem bylo lépe, ale také odmítám v Rusku vidět úhlavního nepřítele. A navíc v Rusku přes všechny výhrady vidím něco jako pozitivní vývoj a na Západě přesný opak.

P. Aron 23.9.2018 15:28

Re: Hrstka zvrhlíků a bláznů

Takový Lukáš Lhoťan svého času také konvertoval k islámu. Později pochopil co je podstatou islámu a dnes proti němu sám bojuje. To se stává, že člověk prohlédne až později. A někdo nikdy.

P. Aron 23.9.2018 15:20

Pane Petráčku

Nevím, zda vás redakce Lidovek za tento článek pochválí. Vždyť vy pomalu, ale jistě přecházíte na stranu nás xenofobů :-) Omlouvám se za drobné rýpnutí, ale občas už mám pocit, že nám zbývá jen trpký humor.

K. Janyška 23.9.2018 14:58

Re: Hrstka zvrhlíků a bláznů

No, Co je vidět a co není vidět: Fréderik Bastiat... Dzp.

J. Sedlář 23.9.2018 14:51

Re: Kampaň

Nene, on je ten levitující pták, kterého měl na mysli Štrosmajer v nemocnici na kraji města, jen se přeřekl.

P. Grigar 23.9.2018 14:32

Re: Svoboda slova je základním

.. Sybilluško moudrá, z tohoto okruhu islám vyjmul sám sebe a to prosazováním sebe sama mocenskými prostředky a zasahováním do života nevěřících. Pro někono zkrátka středověk neskončil, tudíž nemůže požadovat ohledy ve smyslu současných zákonů.

S. Donát 23.9.2018 12:14

Re: Na Psu

Jednou na tebe dojde, pátá kolono...

I. Koreň 23.9.2018 11:54

Re: Pan Petráček se mýlí

Právě že úplně pravdu neměl - mluvil o tom, že video nemusí být autentické a později uznal, že nejspíš bylo, a mluvil o Mordu, přestože se podle německého právu o "Mord" pravděpodobně nejedná, což ale jako právník musel vědět. Také s informací přišel až skoro 2 týdny po činu, přestože jeho úřad má monitorování extremistů v popisu práce a o původu videa (Antifa Zeckenbiss) musel vědět hned druhý den. Mohl to říct hned.

A ano, tajná služba má být tajná a sloužit jen ústavě (proto je to Spolkový úřad pro ochranu ústavnosti) a ne politikům v jejich politickém boji. Takhle podpořil pan Maassen svého nadřízeného ministra vnitra v boji o politické přežití proti jeho nadřízené - kancléřce, čímž zpochybnil politickou nezávislost úřadu. Kdyby jeho informace nikoho z vlády nezajímaly, bylo by to něco jiného (i když by nejdřív měl z vedení BfV odstoupit, a pak teprve publikovat své názory). Ale ministr vnitra mu určitě rád naslouchal a jeho stanovisko veřejně podporoval, takže nebylo potřeba, aby na veřejnost chodil Maassen sám.

Vážně nevím, proč do toho taháte Goebbelse, tohle je o normálním fungování státního aparátu.

S. Netzer 23.9.2018 11:24

Re: Na Psu

Já se netvářím "jakoby podstatná nebyla", jen je mi k smíchu ten podezřelý počet komentářů, který je výmluvným svědectvím o politické orientaci NP.

Osobně zastávám i nadále názor, že největší chybou Merkel byla její opětná kandidatura. To je příčina "současné německé politické situace". Nějaký Maaßen je jen druhotný důsledek.

P. Han 23.9.2018 10:52

Re: No A ?

Ta poezie se vám povedla. Tedy spíš Karlu Havlíčku Borovskému, jehož dílo jste si přivlastnil. Co tím vlastně chcete říci? Že nás sklovla říšskoněmecká orlice, tak už máme držet hubu? Sice nesouhlasím s těmi, kdo mají pocit, že s Putinem by bylo lépe, ale možná se jim přestávám divit. Řekl jste to opravdu s bolševickou otevřeností.

T. Hraj 23.9.2018 10:44

Re: Na Psu

Ano, je to další velmi ilustrativní kauza současné německé politické situace. Je pochopitelné, že se jí tolik komentátorů věnuje. A je také vypovídající o Vás, že tváříte, jakoby podstatná nebyla.

S. Netzer 23.9.2018 10:26

Re: Na Psu

U lidského odpadu zn. Donát souhlas s Hanovým zvratkem rovněž nepřekvapí.

S. Donát 23.9.2018 10:13

Re: Na Psu

To jste trefil.

S. Netzer 23.9.2018 9:52

Re: Hrstka zvrhlíků a bláznů

Patří pod Autor: J. Urban 043 Datum: 22.9.2018 22:25

S. Netzer 23.9.2018 9:41

Re: Na Psu

Váš žlučovitý zvratek může imponovat tak nanejvýš diskutérce Kaniokové, zoufalče.

S. Netzer 23.9.2018 9:39

Re: Svoboda slova je základním

O náboženské svobodě jste ještě nikdy neslyšel?

S. Netzer 23.9.2018 9:37

Hrstka zvrhlíků a bláznů

jako muslimský konvertita, Rußlandeutscher a braniborský AfD politik Arthur Wagner. http://www.spiegel.de/video/afd-konvertit-islam-arthur-wagner-video-1829756.html :-P

Wagner trvá na členství v AfD i po své konverzi.

J. Novák 23.9.2018 8:30

Šíření zla v německu má už nějakou dobu pod palcem krvavá Anděla s partičkou jejích nohsledů. Tato zlá a mstivá ženština využila svých nejlepších zkušekostí získaných jako komunistická svazačka k likvidaci osobních politických rivalů a dnes má díky stádnímu charakteru německého národa témě absolutní moc. Němci totiž nemohou bez svého vůdce existovat.

J. Sedlář 23.9.2018 8:11

Re: Jinými slovy, Merklovka a spol. oznámili světu,

Pouze lhaní s vůdkyní je přípustné.

J. Sedlář 23.9.2018 8:09

Re: Svoboda slova je základním

Když není trestná propagace islámu tak neměla. Všem stejně.

J. Urban 22.9.2018 22:35

Re: No A ?

Hezký je, jak ten německý plátek namísto "president republiky" píše "státní president" - to byl totiž titul za Boehmen und Maehren dr. Háchy. Ti Němci jsou v podstatě jako rusáci - nic nezapomněli, nic nepochopili, nic nového se nenaučili.

J. Urban 22.9.2018 22:32

Re: No A ?

Ale no tak - něco se přece najde: https://www.sueddeutsche.de/news/politik/regierung---potsdam-tschechischer-staatspraesident-bei-ministerpraesident-woidke-dpa.urn-newsml-dpa-com-20090101-180920-99-47304

J. Urban 22.9.2018 22:27

Re: A že předtím Gaulandovi aplaudovali poslanci

Někteří lidé v D, které znám, skutečně Gaulanda považují za typického hnědého nácka, navíc hloupého. Nevím. Ale považuji za fakt, že AfD má sama své vnitřní problémy, které její směrování činí pro mnoho Němců nejednoznačným a rozporuplným. škoda.

J. Urban 22.9.2018 22:25

Židé v Německu (někteří) chtějí založit JAfD:

http://www.faz.net/aktuell/rhein-main/region-und-hessen/gruendung-der-jafd-juden-in-der-afd-15800593.html