18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

NĚMECKO: Popularita antiimigrační strany stoupá

Vražda německého občana dvěma neúspěšnými žadateli o azyl v Chemnitzu (Saské Kamenici) a pokus o ututlání tohoto zločinu německou policií přispěly k nárůstu podpory pro antiimigrační stranu Alternativa pro Německo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 1.10.2018 5:55

Re: " NĚMECKO: Popularita antiimigrační strany stoupá " - a díky

Ano, vím to a netutlám to - ono to ví mnoho lidí v naší zemičce a v celé Evropě. Neví to astronauti, co se vrátili z dlouhé mezihvězdné výpravy na naši planetu zpět - tedy jste jeden z nich. Osprchovat se a pustit se do získávání info co se nyní v Evropě a Světě děje - snad to zvládnete.

Š. Apolen 30.9.2018 23:27

Re:

Takových mystiků jako Vy už tady bylo. Nakonec se zase zjistí, že pouze chtějí vytřískat prospěch pro sebe. Vědí totiž, že se vždy najde dost hlupáků, kteří jim naletí.

Š. Apolen 30.9.2018 23:17

Re: V Německu

Vy si myslíte, že AfD dokáže masovým vraždám zabránit ? Vy naivo.

Š. Apolen 30.9.2018 23:15

Re: Mam radost,

Mikulče, Vy jste strašně naivní.

I. Koreň 30.9.2018 23:14

Re: Co je na tom záludného?

Asi jsem to nenapsal dost jasně.. BfV nikoho nebude sledovat proto, že si to podle nějakého průzkumu lidé přejí, ale podle toho, jestli se snaží změnit ústavou dané uspořádání státu nebo základní lidská práva -- třeba svobodu vyznání.

Co se týká TOP09 nebo neziskovek - jestli ohrožují naše ústavní uspořádání nebo prosazují omezení ústavou daných lidských práv, ať je BIS sleduje. Ale řekl bych, že tady máme lepší kandidáty.

Š. Apolen 30.9.2018 23:13

Re: " NĚMECKO: Popularita antiimigrační strany stoupá " - a díky

Víte proč, Fridrichu, ale tutláte to. Proč ? Podělte se s námi.

I. Koreň 30.9.2018 23:01

Re: Co je na tom záludného?

Kdo o tom rozhodne? Počítám, že sám úřad pro ochranu ústavy, podle kritérií, která si určil. Podle jejich webu jsou to například aktivity k odstranění základních hodnot liberální demokracie, t.j. například ústavou daných základních lidských práv, dělby moci, nezávislosti soudů atd. Kdyby chtěla např. nějaká strana zakázat islám, splňovala by tuhle definici extremismu. Zastrašování demokraticky zvoleného politika by mohl být kriminální čin, ale ne extremismus.

Jinak bych řekl, že Vaše "tzv" demokratické strany zatím AfD hladce porážejí, a doufám, že se to nezmění.

F. Houžňák 30.9.2018 19:27

Cohn-Bendit se taky ve své knížce "Le Grand Basar"

a v řadě televizních diskusí chlubil svými erotickými zážitky s pětiletými holčičkami, a říkal "je to ohromně vzrušující, když vám ty holčičky rozepínají kalhoty". Nechal se kvůli tomu zaměstnat jako vychovatel v mateřské školce, píše.

D. Polanský 30.9.2018 17:34

Jenom aby byli protimigrační až

se dostanou k moci. Takových již bylo, co slibovali a ...

M. Prokop 30.9.2018 15:30

Jak přišla řeč na AfD,

notovali si P&L Moravec, zvaný též VeMeNo, s komoušem Filipem, zvaným též Falmer, co rodní bratři. :-P

J. Schwarz 30.9.2018 15:07

Re: Co je na tom záludného?

jistě nebute mít námitky, Herr Koreň, když na "žádost většiny Lidu" bude v ČR policejně monitorována třeba TOP09 nebo ta Rozumkova "neziskovka", že.

J. Schwarz 30.9.2018 15:04

Re: Jak o červené pančušce ...

also sprach Überfrau Netzer.

I. Koreň 30.9.2018 14:23

Re: Co je na tom záludného?

Mělo to být "normální", ne "morální", omlouvám se za překlep.

Je jasné že právní stát může někoho omezovat jen na základě práva, ne morálky nebo pragmatismu.

P. Grigar 30.9.2018 11:50

Re: Co je na tom záludného?

.. každá propagandistická či reklamní kampaň má stanovené cílové skupiny. Z toho lze zpětně odvodit, že si jejich tvůrcové uvědomují také existenci jedinců či skupin, stojících mimo ty cílové. Tito jsou považováni za subjekty mimo oblast zájmu - marginály.

Jediným oprávněným pro posouzení míry svobodné existence politického uskupení je volič. Morální obrana státu jako účelový konstrukt nemůže být nadřazená právu nebo pragmatickému vnímání života.

J. Jurax 30.9.2018 11:25

Kde děláte chybu ... inu, neumíte ty průzkumy správně interpretovat ... :-)

J. Jurax 30.9.2018 11:22

Ano.

Sledovala by taky byvšího šéfkomisaře EU Barossa, jenž byl též extrémistou, byv předsedou portugalské maoistické komunistické strany? Nebo Cohn-Bendita, byvšího levicového extrémistu, řvouna a studentského fýrera z osmašedesátého?

J. Jurax 30.9.2018 11:16

Sama si tedy také tykáte, není-liž pravda?

I. Koreň 30.9.2018 11:02

Re: Co je na tom záludného?

Souhlasím s jedinou výhradou - neznám jediného člověka, který by si o sobě myslel, že se nechá snadno ovlivnit. Myslíte si ale, že by někdo utrácel za propagandu nebo reklamu, kdyby na lidi nefungovaly?

Ještě k Vaší poznámce o referendu: o tom, koho bude BfV nebo zemské úřady sledovat, rozhodují jejich vnitřní kritéria a předpisy, ne veřejné mínění ani přání stranických sekretariátů. Případné sledování AfD by tedy nebyla žádná záludná obrana hlavních politických stran, jak to staví pan Kern, ale norální obrana státu proti protiústavním aktivitám, navíc v tomto případě veřejně oznámená a diskutovaná. Pan Kern manipuluje, proto jsem se ozval.

J. Fridrich 30.9.2018 9:21

" NĚMECKO: Popularita antiimigrační strany stoupá " - a díky

" NĚMECKO: Popularita antiimigrační strany stoupá " - a díky bohu bude stoupat... Víme proč.

M. Mikulec 30.9.2018 8:19

Mam radost,

Ze i v Britanii vzniklo nove politicke hnuti, nazvane For Britain. Absolutne odsuzuje politickou korektnost, ktera dela z muslimu nekritizovatelne privilegovane mensiny. Predstavitelkou hnuti je Anne Marie Waters. Evropa se zacina branit zezdola, kdyz shora panuje ignorantstvi.

P. Lenc 30.9.2018 7:42

V Německu

dojde k lámání chleba až v okamžiku, kdy se povede pod nějakou záminkou AfD zakázat a poté dojde k nějaké další masové vraždě "psychicky narušeným islámským jedincem".Chcípající "liberálně demokratická" kobyla kope kolem sebe.

P. Grigar 30.9.2018 7:42

Re: Co je na tom záludného?

.. pro mě jsou relevantní informace od lidí, které znám a přesvědčili mě o své důvěryhodnosti, schopnosti myslet a objektivně vnímat svět. Někteří z nich žijí v Rakousku, USA, Francii, Německu.. i jinde, dokonce na Tahiti. Do předvolebních odhadů se zásadně nepouštím, tudíž na mě nemají vliv komentáře našich odborníků nebo Gatestone. Jestli si někdo zvolí třeba Zelené je pouze jeho věc. Můžu si o čemkoli myslet cokoli, nemůžu chtít po nikom, aby se mnou souhlasil.

I. Koreň 30.9.2018 1:23

Re: Co je na tom záludného?

Který německý převolební průzkum byl hrubě mimo?

Jestli nepřikládáte žádnou váhu průzkumům a jejich výsledkům, nevím, jak chcete poznat, co si opravdu myslí většina Němců. Nemusíme se dohadovat o přesnost na 1%, ale o hrubé proporce. Myslíte, že se to dozvíte přesněji z českých komentářů nebo od pana Kerna z Gatestonu?

Samozřejmě že jasná čísla ukáží až volby. Pak se ale nedivte, když se znovu ukáže, že strany na pravém i levém okraji ostrouhají, i když podle komentářů v českých novinách je velká koalice na odpis. Zatím to vypadá, že například v konzervativním Bavorsku, přes které mimochodem přišla většina uprchlíků v roce 2015, dostanou výrazně víc Zelení než AfD http://www.wahlrecht.de/umfragen/landtage/bayern.htm . Řekl byste to potom co jste si přečetl článek pana Kerna? Ale uvidíme, volby v Bavorsku a s nimi přesná čísla budou už za dva týdny.

P. Grigar 29.9.2018 21:26

Re: Co je na tom záludného?

.. jistě, vím že šlo o průzkum veřejného mínění. Tyto průzkumy pro mě mají hodnotu nižší než cena papíru, na kterém jsou vytištěny. Obzvláště v oblasti politiky, vzpomínám si na takové průzkumy před volbami a nějak se mi nedaří je dát do souladu se skutečnými výsledky. Kde dělám chybu?

M. Prokop 29.9.2018 21:00

Re: Jak o červené pančušce ...

Mně to připadá pořád stejně pitomé. Fakt je, že to nijak neanalyzuji.

I. Koreň 29.9.2018 20:55

Re: Co je na tom záludného?

O referendu nikdo nemluvil, byl to průzkum veřejného mínění. Pokud Vás zajímají podrobnosti, podívejte se na odkaz.

J. Kanioková 29.9.2018 20:51

Popularita antiimigrační strany stoupá

To je dobře. Konečně snad začíná zvrat. I ve Švédsku to tak vypadá.

Šéf OSN vyzývá k dalšímu přistěhovalectví do Evropy:"zdroj úspěchu" - http://www.friatider.se/fn-chef-kr-ver-fortsatt-invandring-till-europa-en-k-lla-till-framg-ng

Největším průšvihem Evropy jsou její "elity" a jejich společným jmenovatelem je levicově liberální progresivismus, k němuž se v Německu připojuje tzv. politika překonávání minulosti z WWII, což v posledních letech vyústilo ve fatální krizi národní identity.

P. Grigar 29.9.2018 20:04

Re: Co je na tom záludného?

.. ono bylo nějaké referendum o zavedení dohledu tajné policie nad parlamentní stranou AfD? A většina souhlasí? Zase jsem cosi promeškal..

L. Popovský 29.9.2018 15:52

Pokud myslíte tuto větu: "Navíc se později ukázalo, že hajlující protestující v Chemnitzu je levicový extremista, který pronikl do protestního pochodu, aby ho zdiskreditoval.", tak odkaz je ve slově ukázalo.

J. Kombercová 29.9.2018 12:58

Re: Jak o červené pančušce ...

Nedej se, Silvie!