2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

NĚMECKO: Opravdoví demokraté

O tomto víkendu se koná sjezd AfD, před čtyřmi lety založené a dosud poměrně úspěšné nové politické strany, která nyní prochází typickou krizí identity po prvotních úspěších v dosud konaných zemských volbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Němec 23.4.2017 17:35

Pane Bagáre,

tu Vaši maminku, babičku atd. znáte? Jsou to roduvěrné Slovanky?

Moje ano.

M. Prokop 23.4.2017 17:52

Re: Pane Bagáre,

Moje mutti pyla dóbra šeská sokolovna ... :-P

J. Herejk 23.4.2017 17:06

Autor zapomněl

dodat, že AFD je proputinovská. Může nám na ní leccos vyhovovat ale je tím pro ČR nebezpečná a nemůžeme jí přát úspěch.

J. Kombercová 23.4.2017 17:16

Re: Autor zapomněl

Říkal kdo?

J. Jelínek 23.4.2017 17:35

Re: Autor zapomněl

No, nebylo by to poprvé co si Prus s Rusem padli do náručí - Leninův výlet vlakem do Ruska, výcvik tankistů wehrmachtu v CCCP, dodávky obilí,surovin a nafty do Německa, v té době už ve ve válce s Anglií, společné napadení Polska, atd, atd. To, že si Dolfa s Josefem šli následně po krku, to bylo jen nedorozumění dvou gangsterů a jejich špatný odhad situace.

M. Prokop 23.4.2017 17:53

Re: Autor zapomněl

Pište radši za jen sebe, když už šíříte různé bruselní hoaxy.

J. Vlček 23.4.2017 11:44

Chci poděkovat...

...všem dnešním diskutujícím, kterým není humor cizí, hlavně pak panu Bagárovi, který vnesl do zdejší diskuse nový vítr. Taková figura na šachovnici diskuze NP chyběla. Tak jako dneska jsem se už dlouho nepobavil. Říká se, že smích je kořením života a já miluji takové koření. Dnes jsem si ho opravdu dopřál, až mi tekly slzy.

J. Kulheim 23.4.2017 10:07

Nacionální a národní, pane Kristlíku.

Autor: T. Krystlík Datum: 22.4.2017 17:47, bylo vždy jedno a totéž a je tomu tak dodnes! To, že Češi vynalezli pro celý svět národní socialismus = nacionální socialismus, ve zkratce nacismus je věc, kterou cz-historici pečlivě tají.

Je to venku. Spadl mi kámen ze srdce. Už jsem si začal myslet, že jsou to Češi, co vymysleli 2. světovou válku, průmyslovou likvidaci méněcenných jedinců, ras, národů.

Oni si někteří naši spoluobčané mysleli, že vybudují socialismus na národní úrovni. Ale je vidět, že snílci, darebáci, lháři jsou všude, nejenom v Německu a Rusku. Jsem rád, že většina Čechů pochopila, že tudy cesta nevede. To jinde va světě to bylo horší.

J. Kanioková 23.4.2017 15:25

Ď, pane Kulheime :)))

V. Němec 23.4.2017 7:46

Fakt je,

že my Němci máme rádi české holky a plodíme s nimi pěkné dětičky a národnost neřešíme.

Je otázka s kým plodí děti Bagárové a i když mají to údajně ryze slovanské jméno, kdo jsou vlastně ti jejich potomkové?

J. Fridrich 23.4.2017 6:45

No, myslím, že za souseda by ty bubáky co nám

No, myslím, že za souseda by ty bubáky co nám ukazují nechtěli ani " vítači " naši, ani ti Evropští. A to zatím řežou hlavy, upalují, kamenují jen doma, v Evropě jen znásilňují ženy a děvčata a zapalují auta, vybíjí výkladní skříně, převrací popelnice a podobně " dovádějí " - prostě po muslimsku Evropu obohacují.." Zákaz islámu je nesmysl " píše Aston v jednom svém příspěvku.. No nevím.. Odsouzení a zákaz fašizmu, nacismu, komunismu ( u komunismu se to jaksi nedaří ) je dle něho nesmysl ? Tolerance je skvělá věc - ale ne ke všemu - toleranci k jasnému ZLU jistě nechceme.

Že je islám zlo, to všichni normální lidé se zdravým rozumem víme - neví to bohužel ta současná squadra v Berlíně, Bruselu, Paříži, Římě a vede Evropu k rozvratu..Ted' vážně - oni se z Afriky a Asie chystají do Evropy - ale zapomíná se na odedávnou pravdu, že na to musí být vždy dva - ten kdo někam chce jít - a ten, kdo ho chce přijmout.. A my je přijmout prostě nechceme, jejich integrace není možná - to víme za těch 70 poválečných let velmi dobře co v Evropě dělají a jak se integrovat nechtějí, oni přichází Evropu rozvrátit a zničit. Když pomoc, tak u nich doma a i to opatrně, aby se nepřemnožili...

V. Kotas 23.4.2017 8:25

Re: No, myslím, že za souseda by ty bubáky co nám

Proti křesťanství/euroatlantické společnosti, je islám vlastně ve středověku, což se na něm projevuje. Bohužel má k dispozici nejmodernější technologie světa. Proto musí být hlídán a udržen na svém původní území.

M. Prokop 22.4.2017 15:30

Jo, normální průběh.

Demokracii jo, ale jen pro ty správné! :-P

J. Jurax 22.4.2017 22:43

Re: Jo, normální průběh.

No to víte, echt demokracie je, když MY naprosto demokraticky prosazujíce svůj samozřejmě správný názor nedáme prostor té žumpě, jíž nepochybně jsou naši političtí protivníci i se svými zcela nepřípustnými názory.

V. Němec 22.4.2017 14:14

Jak se kdo jmenuje,

tak podle pana Bagára národnostně také je.

Kulheim, Němec, Schneider,Einsenreich, atd.....

jsou prostě přivandrovalí Němci, sice na žádost Přemyslovců, ale přivandrovalci. Byl by žádoucí odsun.

A pana Bagára bychom poslali kde?

P. Zinga 22.4.2017 14:10

Bojové úderky

v Německu již jsou: namísto SA je dnes Antifa, která si ve způsobu s SA v ničem nezadá. Akorát, že namísto v hnědém operují bojůvky v černém.

F. Navrátil 22.4.2017 12:56

Druhá verze,stejná jako první

Politicky je na tom Německo jako ve dvacátých letech. Pokud by se k pouličním kraválům a chaosu přidala nějaká ekonomická krize, což není vyloučeno, nastoupí na místo AfD nějaký nový Schickelgruber a začne budovat Čtvrtou říši. Pak už bude pochodovat celé Německo. Né že né! A zase to bude jako kdysi, když káru v koncetráku táhli Žid, komunista, sociální demokrat a katolík. Nově přibude Ahmed.

O. Zuckerová 22.4.2017 13:12

Re: Druhá verze,stejná jako první

Ále prdlajs! Viděl někdy někdo nějakýho Ahmeda něco táhnout? Ten je bude nanejvejš hlídat jako ten Turek na Karlově mostě!

T. Krystlík 22.4.2017 13:42

Německo není na tom stejně jako ve 20. letech

a AfD slouží jen pro protestní volbu proti zavedeným stranám - neuchytí se. Po dnešním rozhodnutí o směřování strany proti návrhu Petry strana po čase zhyne na úbytě.

Protesty proti sjezdu AfD připomínají běsnění před několika desítkami let proti dozbrojení NATO Pershingy II. I to pomine.

M. Prokop 22.4.2017 15:33

Re: Německo není na tom stejně jako ve 20. letech

Zhyne-li, objeví se jiná podobná strana.

Ty problémy, na které AfD upozorňuje, jejím zhynutím nezmizí.

P. Aron 22.4.2017 14:26

Re: Druhá verze,stejná jako první

Proboha vy jste vážně slepý. Kdo ohrožuje demokracii ? AfD ?

Podívejte se na toto video, kde mluví Frauke Petry a pak mi řekněte, zda AfD inklinuje k nacismu. Já spíše vidím tendence k levicové diktatuře, kterou prosazují neomarxisté.

https://www.youtube.com/watch?v=3gtyNLd_hfU

F. Navrátil 22.4.2017 15:36

Re: Druhá verze,stejná jako první

V tom je ten problém! AfD neohrožuje demokracii. Ten, kdo demokracii ohrozí, ten příjde až pseudodemokracie slavně zničí AfD.

J. Nový 22.4.2017 12:34

Jo

Jo, je velmi smutné sledovat, jak si ti, kteří se nejvíc ohánějí slovem "demokracie", začínají stále víc používat totalitní praktiky a to prý v zýjmu jakéhosi "dobra" a "správnosti".

J. Chaloupka 22.4.2017 12:30

Zajímavé je, že socialismus NIKDE nefunguje - viz

dnešní Venezuela, ale lidi pořád a pořád ty socialisty (ať už demokratické nebo nacionální) volí.

V. Plocek 22.4.2017 12:36

Re: Zajímavé je, že socialismus NIKDE nefunguje - viz

Ono je to jako některé masožravé rostliny. Velmi lákavé i když důsledkem je katastrofa.

P. Vaňura 22.4.2017 11:29

Hitlerova NSDAP (a možná už DAP) se též stala objektem

nevybíravých fyzických útoků komunistické Rotfront. Četné demokratické strany byly Rotfront tak zastrašeny, že se v některých městech vůbec neodvažovaly pořádat volební shromáždění. Protože, jak řekl "Vůdce," "my usilujeme o stejného voliče jako komunisté a naši voliči nemají rádi policii," byla založena SA jako obrana před Rotfront.

"Politický život" Výmarské republiky pak probíhal mino jiné jako pouliční násilnosti mezi Rotfront a SA, kde nechyběli nejen ranění, ale někdy ani mrtví. Několik příslušníků SA a Rortfront bylo dokonce souzenou pro vraždu.

Neví, zda by AfD nedokázala postavit vlastní paramilitantní odddíly.

S. Netzer 22.4.2017 9:26

Autor,

autentický demokrat , "bytostný realista" a znalec německých reálií ("mainstreamová strana SPF") , je očividně povznesen nad něco tak přízemního, jako je německá demokracie, která je pro něj jen takzvaná a kterou pohrdá ("od správných demokratů dostanete přinejmenším přes držku, jsou to opravdoví demokraté, němečtí k tomu a to má svoji váhu, jsouce demokraty, nezastaví se jen tak před ničím, bytostní demokraté spustí kanonádu nátlakových akcí, vydírání „demokratických sil“, tzv. demokratické třeštění lidí a jejich spolků")

Článek je hloupý a povrchní, ale pro místní nácíčky jako šitý na míru.

R. Gramblička 22.4.2017 9:33

Re: Autor,

tak co, madam, už leštíte srp a kladivo na demonstraci v Kolíně?

Z. Čábelka 22.4.2017 9:45

Re: Autor,

Ne, to ne, jen rozlétá tlusté copy tvarohové árijské germánky a motá moderní zelené dredy s násadou čmelíků.

Z. Čábelka 22.4.2017 11:59

Re: Autor,

.... rozplétá ....