3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

NĚMECKO: Neomylná Merkelová

Během svého věčného kancléřství Angela Merkelová došla k přesvědčení, že je neomylná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 23.9.2017 11:41

Re: Kdyby to Německo neučinilo,

...potupnou dohodu s Tureckem sjednala Merkelová až poté, kdy už byla balkánská cesta neprůchodná.

O. Uživatel 23.9.2017 11:43

Uživatel požádal o vymazání
T. Krystlík 23.9.2017 12:31

To byste musel, pane Chodovský, umět německy

a v době přivření hraničního přechodu Rözske pro uprchlíky bez víz sledovat ZDF a její interview se srbským ministrem práce a sociálních věcí, který se k přechodu dostavil ze srbské strany. Ten se do kamery doslova rozplakal z představy, že uprchlíci uvíznou v SRB, řka, že to znamená ekonomické zhroucení a konec srbského státu. Aby to SRB odvrátilo poslalo by uprchlíky do MD a GR. Ty by nechtěly je přijmout zpět a co by asi pak následovalo bez použití křišťálové koule? Ve své omezenosti Vás nenapadne se ani jednou zeptat, proč Orbán neposlal uprchlíky z budapešťských nádraží do GR, nýbrž do Rakouska!

O. Uživatel 23.9.2017 12:54

Uživatel požádal o vymazání
J. Kanioková 23.9.2017 15:46

Přesně..

J. Kanioková 23.9.2017 15:48

Ale prdlajs !!!

T. Krystlík 23.9.2017 16:13

Re: Ale prdlajs !!!

Německo v roce 2011, tedy čtyři roky před velkou vlnou 2015, samo o sobě vysadilo platnost svého zákona podle Ženevské konvence o uprchlících z 1951 o vracení uprchlíků do Řecka coby první země, kde jim již nehrozilo pronásledování, k projednání žádostí o azyl, protože by to gr-hospodářství a úřady nezvládly. Přesuny do GR Německo zahájilo teprve letos v březnu. Takže, co by GR dělalo, kdyby se do něj cpali všichni uprchlíci z balkánské trasy od roku 2011 zpět? Asi by se bránilo jejich přílivu z MD. A první ozbrojený střet mezi balkánskými státy by byl na světě. Když na problematiku intelektově nestačíte, paní Kanioková, tak nediskutujte!

M. Mikulec 23.9.2017 21:21

Re: Kdyby to Německo neučinilo,

Co by bylo, kdyby bylo, pane Krystlíku. Německo jako evropský policajt? Ale neříkejte!!

T. Krystlík 23.9.2017 11:16

Re: Robejšek bezostyšně píše nepravdu

Podle nařízení EU č. 604/2013, tzv. Dublin III, podle článku 17: Abweichend von Artikel 3 Absatz 1 kann jeder Mitgliedstaat beschließen, einen bei ihm von einem Drittstaatsangehörigen oder Staatenlosen gestellten Antrag auf internationalen Schutz zu prüfen, auch wenn er nach den in dieser Verordnung festgelegten Kriterien nicht für die Prüfung zuständig ist.

A. Nový 23.9.2017 12:19

Já to neřeším. :-))

Proč tu blábolíte o Dublinu III, když já píši o posudku právníků Spolkového sněmu, který uvádí, že není jasné, na jakém právním základě umožnila vstup do Německa uprchlíkům uvázlým na takzvané balkánské stezce.

Obraťte se právníky Spolkového sněmu, třeba je přesvědčíte, že se vyznáte v onom problému lépe než oni.

T. Krystlík 23.9.2017 12:43

Pane Nový, račte si všimnout malého rozdílu

mezi "nařízeními EU" a "vnitrostátním právem". Podle nařízeních EU se Merkelová neprovinila, podle národního práva musí prokázat nezbytnost onoho kroku učiněného bez předchozího souhlasu parlamentu, což lehce prokáže. Co by se jinak tehdy 05. 09. 2015 stalo? Rakousko by zabránilo násilím uprchlíkům vyslaným záměrně Orbánem do Rakous vstupu do země. Nastala by ostudná situace obdobná konferenci v Évianu v roce 1938, kdy nikdo s výjimkou jihoamerických států nechtěl přijímat židy a politické odpůrce režimu z Německa. O tom v ČR nikdo skoro neví, ale světová veřejnost ano. Následkem by byl rozpad schengenského prostoru, EU, občanské nepokoje přerůstající v občanské války ve státech na balkánské trase. V okamžiku, kdy by se začali uprchlíci podle Ženevské konvence o uprchlících z roku 1951 vracet zpět po trase H - SRB - MD - GR, tak by vypukly války mezi státy.

P. Rudolf 23.9.2017 11:11

Re: Robejšek bezostyšně píše nepravdu

Když ale zdejším intelektuálním lenochům a Babovřeskám se ty lži tak líbí...

T. Krystlík 23.9.2017 12:49

Jenže tento typ lidí, pane Rudofe,

tvoří i redakci NevPsa. Intelektuální guru pro pana Jiřího Wagnera je Václav Vlk starší.

P. Rudolf 23.9.2017 13:11

Re: Jenže tento typ lidí, pane Rudofe,

Kdyby pane Krystlíku redakce psa fandila seriózním informacím, západní demokracii a tudíž i nezastupitelné roli EU, tak by tady 90% článků netvořili primitivní lži nevzdělaných hlupáků, nenáviděajících naše partnery v EU, čímž přesně splňujících představy Kremlu. A byla by zde mezi čtenáři taky zcela jná klientela. To by tu ale bylo daleko míň kliků a tudíž menší přísun peněz z reklamy.

Velmi smutný konec původně svobdného, prodemokratického, prozápadního, moderně myslícího Psa.

T. Krystlík 23.9.2017 13:44

Máte pravdu, pane Rudolfe,

ale dalo by se to zařídit tak, že by se články nevybíraly. To by zajistilo další množství kliknutí, tedy i vyšší příjmy za reklamu.

Další výhodou by bylo, že by se nemusel přetěžovat intelekt redakce, která viditelně nestačí na výběr článků ke zveřejnění. Další možným vysvětlením je, že NevPes převzal protizápadní, národovecké směřování. Řekl bych, že obě hypotézy jsou pravdivé. Nicméně, NevPes byl od začátku česky nacionalistický, tedy ne prozápadní, tam se nacionalismus nenosí. Dopište mi, prosím, na adresu tkrystlik@yahoo.de

D. Bystriansky 23.9.2017 17:19

Re: Máte pravdu, pane Rudolfe,

Makron a jeho volební hit: "Viva la France".

J. Farda 23.9.2017 17:22

Re: Robejšek bezostyšně píše nepravdu

Chucpe poturčenče horší Turka ... :-P

T. Krystlík 23.9.2017 17:28

Re: Robejšek bezostyšně píše nepravdu

Nějaký argument by nebyl, pane Fardo?

J. Farda 24.9.2017 10:04

Re: Robejšek bezostyšně píše nepravdu

Argument? Pročpak? Od zastydlého českého národovce Euroneumannovi německého přesvědčení, jemuž k dokonalosti chybí už jen konverze k islámu? Lidi jako Brežněv mne v r. ́68 odnaučili věřit komunismu, svévole lidí jako Merkel (a Juncker, za ostatní) mne, přesvědčeného zastánce Unie, nyní přivedli k tomu národovectví. Vy s Vaší afinitou k Euroteutonům stejně nepochopíte, že tuto Evropu vedete do, nejen, islámského prdelova ... http://www.reflex.cz/clanek/komentare/81842/evropska-komise-lze-odmitla-zaplatit-ochranu-hranic-eu-v-madarsku-v-jinych-zemich-ji-ale-plati.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu . https://www.email.cz/download/k/kYplCAjRTiFDVMD6FfAdLiOCtiqfBQTrx47yOLh_Oj8cA5blAGsGo-W474JxxHuOzNAHmqE/18075446_1897058700579751_8181945190307594240_n.mp4

T. Krystlík 24.9.2017 10:48

Kdybyste, pane Fardo, nebyl zfanatizován

ruskou propagandou, hned byste viděl, jak Orbán evidentně v intencích Moskvy se pokusil zlikvidovat A, poškodit D a přes ně rozbít schengenský prostor včetně EU posláním uprchlíků z budapešťských nádraží místo zpátky do GR, jak mu přikazovala Ženevská konvence o uprchlících z roku 1951 a Dublin III, směrem opačným. Stavěním plotů se nic nevyřeší, protože se najdou jiné cesty pronikání - aktuálně se otevřela přivřením cest přes Středozemní a Egejské moře trasa TR - RO - H. A na h-ro-hranicích ploty nejsou.

J. Farda 24.9.2017 12:28

Re: Kdybyste, pane Fardo, nebyl zfanatizován

Jak měl ty valící statisíce poslat přes Srbsko, slaboduchý geopolitiku? S eskortou? Maďarskou? A Srbové by trpně přihlíželi? Co dělali Merkel, Juncker a další moudří pro Maďary v té době celé měsíce? Řeknu to slušně - nic! A když Maďaři začali v zoufalstvém pudu sebezáchovy stavět plot, všichni se na ně nejen vystolicovali, ale začali jim nadávat do fašistů! Co dělá Unie ve Středozemním a Egejském moři dodnes? Nic, Frontex dál vozí připrchlíky od lybijských břehů a Unie platí neziskovkám za tutéž činnost. Placené vracení připrchlíků do Turecka kus za kus? Kolik jich již bylo vyměněno? 100, 1000, 10.000, 100.000? Kolik ilegálů bylo vyhoštěno? Kolik neidentifikovaných islamoilegálů se díky Schengenu pohybuje díky Bohu zatím jen po západní Evropě? Proč Unie platí, při svém špatně skrývaném židožroutství, i plastelínským vrahům v izraelských vězeních a platí jejich rodinám štědré důchody? Vy, pane Krystlíku, nejste jen ču.ák, za kterého Vás označuje jistý Ross Há, ale eklhaftní/chucpe kvičící teutonský demagog. Chápu, Teura s Brandenburger Tor jistě jsou milá, a že už Reinhard Há neblahé paměti říkal, že tahle země už musí být jednou provždy německá, a že Čech tu koneckonců nemá co pohledávat ... tak argumentujte eurovypečeně dál, Sie prodejný Euroneumanne! Táhněte do háje, je to tak, a vaše saka vám posere pták! :-P

P. Rudolf 23.9.2017 9:07

Prolhaný mentor

Robejšek je člověk inteligentní, vzdělaný, léta žil v Německu ( které ho velkoryse přijalo a umožnilo mu se uplatnit), zabýval se politologií, umí dobře německy a tak si jistě i dnes po návratu na rodnou hroudu v německy mluvících médiích listuje. Tudíž je bezesporu o německých reáliích informovaný.

Nelze proto napsat, že se mýlí, neb o věci nic neví, či nemá na to aby pochopil. Takže jediné možné pojmenování jeho slov je - jsou to nehorázné, nenávistné lži.

Jen jeden příklad: Němci (natož Merkel) Dublin neporušili. Smlouva totiž hovoří pouze o tom, že imigrant musí požádat o azyl v prní zemi EU, na kterou jeho noha vstoupí. Pak už ale právo na azyl v jiné zemi EU ztrácí. Němci toto neporušili, jen v kritické humanitární situaci, kterou jižní státy včetně Maďarska nezvládali, řekli všem už na půdě EU existujícím utečencům, že je všechny přijmou a udělí jim status žadatele o azyl (nikoliv azyl). Tudíš Dublin neporušili, jen dali utečencům najevo, že ho U SEBE DOMA nebudou uplatňovat. Soudy jim daly za pravdu s tím, že každá země EU má na toto samozřejmě právo.

Ale mnozí psí prosťáčci mu zatleskají a za odměnu, jak krásně umí lhát, mu to i hodí.

P. Smatlak 23.9.2017 9:17

Re: Prolhaný mentor

P. Rudolf Ještě více takových s prominutím pitomců a duševních impotentů jako jsi ty a to bude konečná pro rozum,inteligenci a realitu.Více se k tobě nebudu vyjadřovat,protože to by bylo jako házet perly sviníám.

T. Hraj 23.9.2017 9:29

Re: Prolhaný mentor

"Dublin neporušili, pouze se rozhodli ho neuplaňovat". Pane Rudolfe vy se překonáváte. Nechcete si otevřít dvousemestrální kurs na právnické fakultě UK? Jste evidentně tvůrcem nových trendů.

J. Fialová 23.9.2017 9:33

Re: Prolhaný mentor

Jeden semestr by stačil :) Fakulta právnická Západočeské univerzity v Plzni :) J. Fialová

P. Lenc 23.9.2017 9:47

Re: Prolhaný mentor

Ale vždyť já píši celkem pravidelně, že komediální dvojice Rudolf a "Sybille" mají zřejmně za úkol nás "primitivy" rozveselovat.A vytvořit něco veselého je makačka, to vám potvrdí každý klaun.Takže jen tak dál, Rudolfe a pozor na líčidla.

R. Tesařík 23.9.2017 9:40

Re: Prolhaný mentor

To jsou ale výkladové přemety...Jurodivý.

M. Moravcová 23.9.2017 9:46

Re: Prolhaný mentor

Teda vy máte v hlavě zabijačkový guláš. "Němci Dublin neporušili, akorát ...". Tak porušili nebo neporušili? Buď ano nebo ne. Nic jiného neexistuje. Takže porušili. Tečka. A ostatní z toho neobviňujte, protože ti strážili svoje hranice, jak jim káže zákon. Ohýbat si pravdu a obviňovat ostatní z prosťáčkovství - to je docela sviňárna. Ale co už tak od neomarxistů čekat, že?

O. Uživatel 23.9.2017 10:05

Uživatel požádal o vymazání
P. Rudolf 23.9.2017 10:09

Re: Prolhaný mentor

Ještě malý dodatek pro nekorektního, lži uvádějícího mentora:

Sogenanntes Selbsteintrittsrecht

"Dublin III Verordnung (die 2013 in Kraft trat) ermöglicht es den Staaten, ein Asylverfahren einzuleiten, auch wenn sie eigentlich nicht zuständig sind."

A přesně tento článek z Dublinské úmluvy Němci v roce 2015 použili. A vy ho jistě znáte.

Takže nelhat prosím!