6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

NĚMECKO: Kdo si na čem vyláme zuby?

Podle německého prezidenta Joachima Gaucka si „populisté“ na německé demokracii „vylámou zuby“. Řekl to v rozhovoru pro deník Saarbrücker Zeitung. „Zavedené strany“ prý nesmějí ze strachu menšiny obyvatel vytvářet ústřední politické téma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 25.9.2016 9:26

Re: Uvidíme, že Adolf Hitler opravdu nebyl to nejhorší,

Budu tak smělá, a dovolím si vám tuto větu připomenout, až se zase budete věnovat své nejoblíbenější činnosti - "drbat se do někoho".

J. Kombercová 25.9.2016 10:12

Re: Uvidíme, že Adolf Hitler opravdu nebyl to nejhorší,

Připomeňte. Ale pokud tak nebudete činit taky. Když tak si dělejte čárky. :))

P. Vaňura 25.9.2016 9:57

Mimochodem, nenašel jsem žádný příspěvek, kde by

se pan Křivan zastával nacistů. A já sám používám odkaz na Hitlera jen k tomu, abych ukázal, že islám je ještě horší, než on!

J. Kombercová 25.9.2016 11:36

Re: Uvidíme, že Adolf Hitler opravdu nebyl to nejhorší,

Nějakou nenávist k cizincům necítím a je zvláštní, že s touto emocí máváte vy hejtfríťáci víc než hojně.

Že se mi nelíbí to, jak se k migraci staví EU v čele s paní Merkel, to přece s nenávistí nemá nic společného. To, že bych nechtěla mít v Evropě dva paralelní světy původních domorodců a islámského světa, to je jen obava o další generace právě těch svých... ale tady připouštím, že když někdo chce, jako Německo, ať má tedy, co chce, pokud mí spoluobčané ve většině nechtějí, tak je nikdo, ani paní Merkel, nemůže přinutit. Kde tady vidíte nenávist? Muslimové mají svůj svět, já jim ho měnit nechci, ale taky nechci, aby ho oni měnili mně. Jsem pro přijímání rodin prchajících před válečným běsněním, s dočasnou ochranou a možností jejich vrácení se domů, až nebezpečí pomine. Tak jaká nenávist?

M. Vondráček 24.9.2016 21:36

Re: Jak vypadal víkend v Paříži?

Nevím, kdy jste byl naposledy v Paříži Vy , ale ta fotka z metra není zas tak výjimečná ...

H. Lukešová 24.9.2016 22:55

Re: Jak vypadal víkend v Paříži?

Ale jděte. Vy jste byl nyní, tento rok v Paříži? Pan Kohout, autor článku tam nedávno byl.

Já jsem v Česku doma, mám zde přátele a rodinu, nepotřebuji žít jinde. Českou republiku mám ráda a moc si vážím, že nejsme zatím zavaleni hordou muslimů a černochů. Otázka je, na jak dlouho.

H. Lukešová 25.9.2016 0:08

Re: Zločiny islámské invaze v Německu

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/16029-zlociny-islamske-invaze-v-nemecku-otresne-no-podivejte-se-sami.aspx

J. Pospíšil 24.9.2016 17:20

nesouhlasím

Vážený pane Jakl

Vámi vychvalovaná strana ale se hrdě hlásí k nacizmu!!! Pozor na to !!!

K. Křivan 24.9.2016 18:39

Re: nesouhlasím

AfD se k SOCIALISMU (nacismus je odrůda socialismu) nehlásí.

M. Vondráček 24.9.2016 21:36

Re: nesouhlasím

A na to jste přišel čím, hlavou ??

J. Kanioková 24.9.2016 22:15

Bolí paranoia ?

R. Vašíček 24.9.2016 14:20

Gauck

vysvetľoval užitočnosť migrantov v Nemecku tým, že väčšinu amerických nobeloviek získali migranti. Človek by ani neveril, že nemecký prezident sa dokáže tak strápniť.

K. Křivan 24.9.2016 16:24

Re: Gauck je už starej a senilní.

Lokajové Merklový mu mažou med kolem huby a on není schopen vidět jak je trapný.

P. Vaňura 24.9.2016 21:00

Ale podobně se vyslovovali i britští politici ohledně

daňového výnosu. A byla to pravda, pokud ovšem do "migrantů" započítali Poláky!

J. Kanioková 24.9.2016 23:19

Re: Ale podobně se vyslovovali i britští politici ohledně

:)))))

J. Hejmala 24.9.2016 13:36

IQ Tykve

E. Erat >>Tak zvany Sesrat patolizal Zemana a Klause clen komunisticke a rusofilske bandy od Tygra se zase odhalil tu bude zase sranda kdyz tento primitiv sem se bude chodit vyblit

M. Šejna 24.9.2016 12:05

pane Jakle

to by mě opravdu zajímalo, jakým způsobem přinese AfD do Německa tu skutečnou demokracii. Jaký je prosím rozdíl mezi současnou německou demokracií a "skutečnou demokracií" ve stylu AfD? Můžete to prosím přesně definovat?

Tyhle pindy o skutečné demokracií a pindy o krizi tradičních stran předvedlo v Česku hnutí ANO. Dnes už má ANO "vylámané zuby", protože praktikuje stejné manýry, jako tradiční strany. Nemám vůbec pochybnosti o tom, že AfD (pokud se dostane k moci) dopadne úplně stejně.

S. Netzer 24.9.2016 12:28

Jsou to

bezprincipiální darebáci, kteří šíří takové pomluvy.

Ale vždy se najde pár bezmozků, kteří jim nadšeně přitakají.

K. Křivan 24.9.2016 18:34

Re: Jsou to

Bezmozci vítají muslimy.

M. Vondráček 24.9.2016 21:15

Re: Jsou to

Vy se mezi bezmozky počítáte také ...

P. Götze 24.9.2016 12:32

To si ale nejdrive musite odpovedet na otazku, proc stare strany demokraticke jsou a nove ne , ty jsou pouze populisticke. To nam tvrdi ty stare strany a medua. A az na to naleznete odpoved, zjistite, kdo a proc se boji neceho, co je demokracie. Svoboda totiz bud je a nebo neni. Nic mezi tim

M. Šejna 24.9.2016 14:07

pane Götze

Ani já, ani pan Jakl nepíšeme nic o tom, zda staré strany jsou demokratické a zda nové nikoli. Diskutuje se tu o populismu a nastolení skutečné demokracie díky AfD.

Pokud jde o populismus, tak o tom diskutovat nehodlám, protože každá strana (stará či nová) je populismem postižená.

Pokud jde ale o Jaklovu "skutečnou demokracii" pak mám velké pochybnosti o tom, zda Jakl je schopen definovat rozdíl mezi současnou úrovní německé demokracie a tou jeho "skutečnou demokracií", kterou prý v Německu zavede až ta jeho oblíbená AfD.

B. Rybák 24.9.2016 21:40

Re: pane Götze

Skutečná demokracie má svobodná masmédia, do nichž mají stejný přístup všechny politické postoje s nezanedbatelným výskytem ve společnosti. Je to politický systém v němž není myslitelné, aby byl někdo vyloučen z diskuze proto, že momentálními vítězové označí jeho postoje za politicky nekorektní (tak jako se to ustavičně děje AfD)!

Nikdo netvrdí, že AfD demokracii v Německu zavede! Její ostrakizace je důkazem, že tam už je demokracie velmi málo!

J. Kanioková 24.9.2016 22:17

P Ř E S N Ě !

P. Vaňura 24.9.2016 20:57

Staré strany zneužívají veškerý mocenský a správní

aparát státu k tomu, abu umlčeli opozici. Není to sice jako Hitler nebo Stalin, ale je to téměř přesně totéž, co dělala KSČ za Husáka!

Jak to řekl Trockij, ovšem až poté, co ho Stalin vyhnal z SSSR, řídí se heslem "kdo neposlouchá, ať nejí."

Dokonce ani u nás není o moc lepší situace, než za Husáka, ale propast mezi lidem a režimem zdaleka není taková, jako v Německu, nebo u nás za toho Husáka.

J. Kulheim 24.9.2016 13:50

Re: pane Jakle

Pokud chcete mluvit o demokracii, tak je nutné demokracii definovat.Jinak se z takové diskuse stává dialog hluchých. Je to neuchopitelný pojem pod kterým i může představovat každý něco jiného.

Jak si demokracii představujete vy, pane Šejno?

M. Šejna 24.9.2016 14:01

pane Kulheime

pokud pan Jakl tvrdí, že skutečnou demokracii přinese do Německa teprve AfD, pak je to on, kdo by měl definovat, co je to demokracie. V tomto případě demokracie německá. Z celého jeho článku mám pocit, že v Německu demokracie není a že teprve AfD ji tam nastolí.

K. Křivan 24.9.2016 16:29

Re: pane Šejno,

já v Německu žiji už takřka půl století, a to, co tam dnes vládne nemá s demokracií nic společného. Německo bylo demokratické a teď není.

J. Svoboda 24.9.2016 16:57

Pane Šejno!

Ale pane Šejno, vůbec nejde o to, zda v současné době v Německu demokracie je, či nikoliv. Jde hlavně a především o to, kam se ta německá demokracie ubírá. A z toho se leckomu, kdo vidí dál, než na špičku vlastního nosu, může dělat zle.

K. Křivan 24.9.2016 16:28

Re: pane Jakle

"Staré strany" jsou politicky korektní, a politická korektnost je opak demokracie. Je to fašismus 21. století.