4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

NĚMECKO: Europaskeptisches Deutschland?

V Německu se konaly volby. Anděla Merkelová opsala program sociální demokracie, přidala k tomu podporu pro velkokapitál a dostala tolik procent jako soudruh Fico. Gratulki, ale je to těžko něco, z čeho by mohl mít pravicový volič radost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Křivan 6.10.2013 9:34

Pokud se podíváme na úředníky, kteří pracují pro Evropskou komisi nebo pracují pro Evropský parlament, tak v nejvyšší kategorii jsou lidé, kteří si domů odnesou přes 100 tisíc liber (3 milióny Kč) ročně. To je daňový podvod naprosto obřích rozměrů.”

Evropa potřebuje soud. Soud, který by odsoudil tyto socialistické zločince,  podobně jako kdysi Norimberský soud odsoudil jiné socialistické zločince.

M. Prokop 6.10.2013 16:30

Re: Pokud se podíváme na úředníky, kteří pracují pro Evropskou komisi nebo pracují pro Evropský parlament, tak v nejvyšší kategorii jsou lidé, kteří si domů odnesou přes 100 tisíc liber (3 milióny Kč) ročně. To je daňový podvod naprosto obřích rozměr

Soud není problém. Problém je vítěz voleb (nebo války), který tu verbež pochytá. Soud už se najde.

J. Kanioková 6.10.2013 0:34

No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Euro dobrodružství dostává stále větší grády. Vlastně ekonomické dobrodružství celé euroatlantické civilizace -

Euro-dobrodružstvím zničené Německo - http://jdem.cz/8cxg8 .... "Pokud bude euro záchranná politika pokračovat jako dříve, bude v Německu masivní destrukce bohatství. I odchod z eura způsobí obrovské náklady. Ale strašný konec by byl lepší než hrůza bez konce pro všechny zúčastněné."

Daňoví poplatníci musí zachraňovat banky - http://jdem.cz/8cxj5 .... € záchranáři se obávají hněvu občanů v oblasti záchrany bank. Proto reď tiše, ale opět zaplatí daňoví poplatníci za záchranu zkrachovalých bank v Evropě. Politici se snaží zakrýt svůj neúspěch. Až do hořkého konce.

Amerika - 100. výročí daní z příjmů - http://jdem.cz/8cxh4

Neuvěřitelné statistiky Američanů mladších 30. let - http://jdem.cz/8cxm3 

S. Netzer 6.10.2013 7:33

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Že se nestydíte, sem pastovat tyhle blbé odkazy z tzv. Deutsche Wirtschafts Nachrichten, které nejsou nic jiného než absolutně neseriózní poplašné zprávy, a jejich provozovatel taková rakouská obdoba Adama B. Bartoše. :-(

M. Prokop 6.10.2013 16:32

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Blbé EUrohujerské odkazy se smějí?

L. Křivan 6.10.2013 8:49

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

..Die beste Lösung wäre das Ausscheiden von Griechenland, Zypern, Portugal und Spanien aus der Währungsunion. ."

Naprostý souhlas !!!  Řecko a  Kypr jsou absolutně konkurence neschopné země. Musí se soustředit na to jedinné, kde něco dokáží. Na turistiku.  Vlastní měnu,  zmrazit platy a ceny, a pak devalvovat. Aby dovolená byla pro Evropany lacinější než v Egyptě,  krásnější - to není problém obě země mají co nabídnout, a navíc bezpečnější. Egypt se ruinuje momentálně sám, taže využít to ! Jedinná překážka je tím drahota. Ceny v Řecku jsou vyšší než v Německu.  To silně kazí požitek z dovolené.

Jen tak se postaví obě země na nohy.

S. Netzer 6.10.2013 10:25

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Merkel a Schäuble jsou blbí. 

Vy, a ten Maier, který provozuje ty ohromné Deutsche Wirtschafts Nachrichten (ten pravopis!),  z kterých diskutérka Kanioková tak ráda cituje, byste jim měli radit.

J. Boleslav 6.10.2013 11:00

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Máte nepochybně naprostou pravdu, pouze bez té ironie.

M. Prokop 6.10.2013 16:34

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Propagátorka o diskutérce ....... :-P

J. Barto 6.10.2013 11:02

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Pan Křivan má velice originální řešení evropských a potažmo i světových problémů.

Představa Hurvínka o válce, je o proti nim založena na hluboké znalosti faktů !

J. Boleslav 6.10.2013 11:04

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Pan Křivan má naopak naprostou pravdu.

J. Barto 6.10.2013 11:06

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Vy jste, Boleslave stoupencem jednoduchých řešení a jednoduchých názvů. Věřím, že Vám názory pana Křivana jdou do noty.

M. Prokop 6.10.2013 16:36

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Jednoduchých řešení se soudruzi z Brusele bojí co čert kříže. Hůře se s nimi krade.

M. Prokop 6.10.2013 16:33

Re: No... jsem zvědava, jak v tom budou němečtí politici bruslit,

Když EUroHujer mluví o znalosti faktů, je to chucpe.

J. Urban 5.10.2013 23:50

Šéfredaktor septiku to benešovské

čecháčkovství v sobě nezapře - a snad je na něj dokonce hrdý! Udělat hned v druhé větě z Angely Merkel Andělu Merkelovou vyžaduje notnou dávku šovinismu, ale i obyčejné a hodně primitivní sprostoty (něco asi tak na úrovni Jandákovy "Žákové"). I tohle musí NP zveřejňovat???

S. Netzer 6.10.2013 7:36

Re: Šéfredaktor septiku to benešovské

Z článečku je sice zřejmé, že autor nemá o německých poměrech zdání, ale zato je ideologicky pevně ukotven. Dělá názvu svého septiku veškerou čest.

M. Bomar 6.10.2013 20:58

Re:pane netzer, po 10.-te hodine ten prispevek

nebyl dobry, byl odporny a naivni, neznaly skutecnych pomeru.a nyni neco konkretnejsiho: nekteri prispevovatele "nemaji o nemeckych pomerech zdani" a pisi nesmysly. evropska unie je explosi positivniho vyvoje evropskych statu (explose byla nekdy mene positivni, nez se ocekavalo. ale vychazi to). schaüble ani merkel nejsou blbeckove a jsou zrejme cestni lide, na rozdil od nasi vazene vlady, nehyri bonmoty a jinymi chytractinami, ani nesmenuji meny na ulicich, ale pilne pracuji na silne evropske unii. mozna takove, jak si ji predstavoval jiz zapomenuty jiri z podebrad a mnoho jinych vzdelanych evropanu, dokonce ceskeho puvodu..

J. Jurax 7.10.2013 1:53

Re: Šéfredaktor septiku to benešovské

Jak Vás tak čtu, madam, jste ideologicky ukotvena neméně pevně. EU si rozvracet nedáme!

M. Prokop 6.10.2013 16:37

Re: Šéfredaktor septiku to benešovské

Tak hlavně vy to nemusíte číst, pokud se to vaší ideologii příčí.

J. Matuška 5.10.2013 15:10

Za půl roku přesvědčit 2 milióny občanů,

a to pod palbou těžkých zbraní v médiích, že DM by byla alternativou je víc jak dobrý výsledek. Také komentátoři hovořili o AfD jako o druhém úspěšném hnutí ve volbách, po straně Merkelové. Díval jsem se před časem na program AfD. Podepsal bych ho bez váhání.

Dlouhá léta jsem volil ODS. Do voleb si dávám čas na rozhodnutí. Už jsem ale na 60:40 pro Hlavu vzhůru. Pro mě je důležitější náš vztah vůči Unii, než jestli daně se zvýší nebo sníží o 1%. Naše média se snaží vykreslit Václava Klause jako člověka, který je jako kůl v plotě. Zuřivá kampaň médií po vyhlášení Klausovy amnestie, byla čajíčkem.

Nic jiného si nepřeju, než aby Klaus byl v čele kandidátky do Evropského parlamentu. Ukázalo by se tak, kolik % občanů sdílí s ním jeho názory. Jsem zvědavý, jak vysoký bude počet prodaných výtisků jeho nové knihy Česká republika na rozcestí - Čas rozhodnutí.

L. Novák 5.10.2013 17:14

Re: Za půl roku přesvědčit 2 milióny občanů,

Volit "pornohvězdu české politiky"  Bobošíkovou s jejím křovím v pozadí, no to je tedy nápad! :-)

J. Matuška 5.10.2013 21:12

Re: Za půl roku přesvědčit 2 milióny občanů,

Máte právo na Váš názor. Na Janu Bobošíkovou mám jenom dobré vzpomínky. Byla výborná moderátorka, která neprokurátorským způsobem  dokázala tlačit politiky pěkně do úzkých a už tehdy hájila zájmy naší země. Byla vyhodnocena jako europoslankyně, o které se mezi veřejností vědělo. Nespala v Evropském parlamentu. V době tzv. televizní krize se jasně postavila na stranu legálně jmenovaného gen. ředitele Hodače. Sama by byla velmi dobrou ředitelkou této veřejnoprávní televize. Díky její kandidatuře za KSČM dopomohla Václavu Klausovi ke zvolení prezidentem. Ten si toho byl velmi dobře vědom, stál s ní na podiích, kde se hovořilo proti přijetí Lisabonské smlouvy, přišel jí blahopřát k narozeninám. Nyní opět vyvinula úsilí k sjednocení eurorealistických/euroskeptických skupin u nás. Je to statečná žena, kéž by bylo takových žen v politice více.

J. Boleslav 6.10.2013 10:59

Re: Za půl roku přesvědčit 2 milióny občanů,

Bobošíkové nevěřím ani nos mezi očima, jde jí pouze o to, aby o ní bylo slyšet. Její boj proti Bruseli je mně sice sympatický, to je na ní ale asi tak všechno.

M. Prokop 6.10.2013 16:40

Re: Za půl roku přesvědčit 2 milióny občanů,

Tak asi ....... a jako redaktorku či moderátorku ji ještě pamatuji. Děs běs.

M. Pechr 5.10.2013 23:53

Re: Za půl roku přesvědčit 2 milióny občanů,

...poněkud přehnané srovnání...i když Bobo taky nemusim...

M. Pechr 5.10.2013 23:54

...a co Svobodní ?

...Svobodné byste nevolil ?

J. Matuška 6.10.2013 14:14

Re: ...a co Svobodní ?

Na Petra Macha mám zlost, protože vždy bránil /ve straně má velkou podporu/ jít do voleb v bloku s Janou Bobošíkovou, který by sice měl společnou kandidátku, ale jinak samostatnosti obou stran by nic nehrozilo. Výsledkem by bylo překonání hranice 5% a zisk poslaneckých mandátů. Strany, které se dostanou do PS, dostanou 10 miliónů, + 855tis. za poslance měsíčně. Podle mě je dobrý ekonom, ale politické inteligence moc nepobral. Bez finančních prostředků se politika úspěšně dělat nedá. Možná, že se spokojuje při překročení 1.5% se stokorunou za hlas.

M. Prokop 6.10.2013 16:41

Re: ...a co Svobodní ?

Tím by tu stranu pohřbil, takže IMHO dělá tohle dobře. Politik moc není, to souhlasím.

M. Pechr 6.10.2013 21:16

Re: ...a co Svobodní ?

...nevíte pane Prokop, proč se Svobodní a Klaus nedohodli na nějaké spolupráci ?

Z. Rychlý 6.10.2013 22:59

Re: ...a co Svobodní ?

Protože Mach nelezl k Narcisovi po kolenách a nežebral, aby mu mohl lézt do zadele, tak si ho Narcis vymazal z telefonu.

A pravdu má pan Prokop - mesaliance s Bobo by byl konec Svobodných. Dělají to dobře, jen kdyby se našel trochu živější lídr typu Sulíka.