2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

NĚMECKO: Chladný nerozum

V Německu máme nějaké volby každou chvíli, což při šestnácti spolkových zemí a autonomních měst ani jinak nejde, avšak zbývají už jen dva měsíce do dne, kdy vypuknou volby celostátní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 19.7.2017 14:05

Re: No, to já nakonec taky, to není nic

To říkáte sama sobě, když se díváte do zrcadla?

F. Houžňák 19.7.2017 14:12

To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

myšlenek, která člověka napadne, když se na toho odporného chlapa podívá, že je to nácek jak vyšitý. A pak ty řeči k tomu. Ostatně Silvio už to před pár lety někde řekl, tedy zdvořile, že by Schulz mohl ve filmu hrát kápa z koncentráku, ale samozřejmě Schulz by byl jako skutečný kápo zcela na místě.

H. Lukešová 19.7.2017 14:21

Re: To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

Ano, pohrdá Východoevropany a Židy a podporuje islám i palestinské Araby. Jenže co chtít po náckovi, že? Náckové a muslimové vždy byly a budou kámoši...

S. Netzer 19.7.2017 15:29

Re: To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

S tou vaší prolhanou protiněmeckou propagandou může souhlasit jen omezená Lukešová, kremlobote.

R. Langer 19.7.2017 17:46

Re: To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

Muslimská pátá kolona podporující nácky promluvila... :-P

S. Netzer 19.7.2017 18:07

Re: To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

Běž se ukájet jinam, dobytku.

J. Jurax 19.7.2017 18:54

Re: To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

No, chtělo-li by se mi snížit se na Vaši úroveň, pak bych si Vám dovolil doporučit totéž.

J. Jurax 19.7.2017 18:55

Re: To je poměrně přesné, je to jedna z prvních

Definujte kremlobota!

Zatím pozoruju, že kremlobot je u Vás ten, kdo si Vám dovolí oponovat nebo s jehož názorem nesouhlasíte.

P. Vaňura 19.7.2017 22:19

Hitler se provinil nenapravitelně pouze Holocaustem,

vše ostatní by mu dějiny odpustily!

J. Jurax 19.7.2017 18:52

Re: No, to já nakonec taky, to není nic

A nevoliči NPD a AfD nejsou Němci?

Takže pan Houžňák bude mít pravdu spíš než Vy.

F. Houžňák 19.7.2017 19:17

Čistě jenom technická, vy jste taky nalítl

řazení v threadech, logická posloupnost komentář/odpověď byla: "Váš příspěvek má jednu vadu, pan Frybort v Německu žije a je tamním občanem." - a já na to: "No, to já nakonec taky, to není nic tak zvláštního, takových lidí je v Německu zhruba 80 miliónů. A vy jste občanem kde, že se tak vyznáte?". Šlágvort "občan" to ještě napovídá. O nějaké voliče vůbec nešlo.

J. Jurax 19.7.2017 19:19

Re: Čistě jenom technická, vy jste taky nalítl

:-)))

F. Houžňák 19.7.2017 19:23

Jo, a mimochodem, podívejte se,

jak nacisti milovali křesťany a katolické kněze obzvláště: Google: "konzentrationslager deutschland truth about camps".

F. Houžňák 19.7.2017 12:28

Jo, takhle vy to myslíte, podle hesla, chytrému napověz,

a hloupého trkni, vás teď trknu: chci tím říct, že pan Frýbort kecá, wider besseres Wissen, dodal by Němec. To on občas dělá, spoléhaje na to, že Češi německé reálie neznají.

S. Netzer 19.7.2017 12:43

Re: Jo, takhle vy to myslíte, podle hesla, chytrému napověz,

A prolhaný kremlobot Houžňák vydává za "německé reálie" že 80 M Němců je hrdých na nacistickou minulost.

F. Houžňák 19.7.2017 12:54

Nauč se, ty ondatro,

rozpoznávat thready.

S. Netzer 19.7.2017 12:57

Re: Nauč se, ty ondatro,

Netykat, hovado!

S. Netzer 19.7.2017 9:54

Re: Ovšem že Němce ovládá pocit hanby

Zkuste docházet do nějakého kursu "Jak se vyhýbat pitomé argumentaci", kremlobote.

J. Vintr 19.7.2017 10:14

Re: Ovšem že Němce ovládá pocit hanby

U Němců je jiný problém. Za dvou světových válek padla většina mladších a zdravých mužů. Mnohem víc než v ostatních zemích. Zároveň bylo prakticky zlikvidováno židovské etnikum, které vždy tvoří intelektuální elitu populace. Tento úbytek genofondu se nespraví za pár desetiletí ani za celé století.

P. Zinga 19.7.2017 12:17

Re: Ovšem že Němce ovládá pocit hanby

Pane Houžňáku, a kdože to nenechal deutsche Jungs pochodovat do Moskvy?

F. Houžňák 19.7.2017 12:26

Kolega tenkrát mínil

Rusy, tedy ruské komunisty. Ve smyslu "kdybysme my, Němci, tenkrát došli do Moskvy, tak by dneska nebyl žádný komunismus". Jinými slovy, implicitně sděloval, že nacionální socialismus byl podle jeho názoru lepší než komunismus, a to pro všechny evropské národy a národnosti včetně Židů, Čechů, Poláků, Rusů atd.

P. Vaňura 19.7.2017 22:27

Nacismus by byl skutečně lepší variantou, než komunismus

pro všechny národy KROMĚ Židů!

Naskýtá se otázka, nakolik za to může Hitler osobně. Jeho antisemitismus překonával snad jen Julius Streicher (odstaven r. 1940) a Velký jeruzalémský muftí Hussainí...

Heydrich a Goebbels se evidentně snažili svým antisemitismem Hitlerovi zavděčit.

V. Student 19.7.2017 13:18

Re: Ovšem že Němce ovládá pocit hanby

Pane Houžňáku, za tři dny pobytu v Německu se Němci při nejrůznějších příležitostech vůči nacismu asi pětkrát dosti razantně vymezili. Mimochodem, rozčleňování lidí podle nejrůznějších znaků je podle nich psychopatické, protože se tak choval Hitler, takže se při "rozčleňování" migrantů zmohli tak akorát na žvást: "Osoby s migrační historií." Tohle s nimi dělá autocenzura. Víte kolik Němců zemřelo v koncentračních táborech? Běžný Němec se na ně dívá s pocitem hrdosti? To kvůli lidem jako jste vy budou Němci svou minulost nuceni vnímat jako nikdy nekončící trauma. A chtít změnu za každou cenu, jako teď Merkelová.

F. Houžňák 19.7.2017 14:07

No, to bylo právě to divadlo pro Neněmce,

to já důvěrně znám. Němci nevnímají svoji minulost jako "nikdy nekončící trauma", to se mýlíte, to jsem přece psal už dřív, že tomu nemáte věřit. Když byste pár let v Německu žil a pracoval, tak byste na to přišel sám. Samozřejmě, autocenzuru provozují, protože by je jinak němečtí levičáci zničili, ovšem oni i ti levičáci jsou na nacistickou minulost hrdí, to poznáte z toho, že se chovají nemlich stejně, nakonec nacionální socialismus bylo extrémně levicové hnutí, že ano. Ovšem používají to jako kladivo na lidi, kteří si dovolí s nimi nesouhlasit. Němců až zas tak moc v koncentrácích nezemřelo, Židy mezi Němce Němci nepočítali, a vlastní rasu oni si chránili i v těch koncentrákách. Tak kolik těch Němců zemřelo v koncentračních táborech, povězte nám, když už jste to tak nadhodil, určitě to víte. A se zdroji těch čísel, prosil bych. Takže podle vás Merklovka pozvala milióny mohamedánů proto, aby ukončila německé trauma? Kam na ty blbosti, prosím vás, chodíte? To jste vymyslel vlastní hlavou, nebo vám to někdo nakukal, nebo jak jste na to přišel?

V. Student 19.7.2017 15:22

Re: No, to bylo právě to divadlo pro Neněmce,

Těch pár let v Německu jste žil a pracoval ve Stasi? Ovšemže Německo vymírá, protože má dlouhodobě nižší porodnost než stačí na pouhou přirozenou reprodukci. Ovšemže jim ostatní národy dodnes, tak jako vy, dávají pestrými způsoby vyžrat, že jejich dědové cosi způsobili. Ovšemže z toho mají dodnes trauma, já ty kecy, z toho traumatu pramenící, slyšel na vlastní uši. Ovšemže to Němci chtějí změnit za každou cenu, a dnes se jim k tomu naskýtá příležitost nebývalá. Protože náš problém je, že na minulé křivdy budeme vzpomínat, dokud nepřijdou nějaké další. V kom se dnes ozývají zlé pocity, když slyší o Čingischánovi, Napoleonovi, Hindenburgovi..? V nikom. Je to převálcované Hitlerem. Můžete hádat, kdy přestaneme nadávat na Hitlera. A vůbec, vy jako vyznavač neustálého připomínání minulosti byste už také měl být zapomenut.

F. Houžňák 19.7.2017 16:20

A z čeho soudíte, že jsem žil a pracoval ve Stasi,

mohu-li se zeptat? Pokud jste mě chtěl jenom urazit, tak to si musíte vymyslet něco originelnějšího. Já jim nedávám nic vyžrat, já jenom shrnuji svoje zkušenosti s Němci. Vy máte zkušenosti jiné? Ovšem třídenní návštěva Německa toho moc nepřinese. Mluvíte a rozumíte německy plynně? Správně to nazýváte kecy, to, co jste slyšel, ale nepramení z žádného traumatu. Oni vám prostě jenom předváděli obvyklé divadlo. Němci žádné trauma nemají, pochopte, a kdyby vás slyšeli, tak by chcípli smíchy, ale tak, abyste to neviděl a pořád jim to divadýlko věřil. Já na Hitlera nenadávám, to přenechávám jiným, vy jste někde viděl, že na Adolfa nadávám? Kdepak? Já minulost nepřipomínám, naopak, připomínám žhavou současnost a německé chování v ní. Máte to celé nějak popletené, zkuste kvečeru sto dřepů a studenou lázeň, třeba se vám hlava rozjasní. Prd víte, ale děláte chytrého.

F. Houžňák 19.7.2017 16:26

A kolik těch Němců že zemřelo v těch německých

koncentrákách, blýskněte se svým věděním, ať se poučíme. Místo těch žvástů o traumatech hoďte nějaká čísla a zdroje, odkuď je máte.

V. Student 19.7.2017 16:46

Re: A kolik těch Němců že zemřelo v těch německých

Třeba tohle, a to jsou jen antifašisté u nás, přesněji řečeno na liberecku: http://zpravy.idnes.cz/nemecti-antifasiste-hrdinove-na-obtiz-dxt-/domaci.aspx?c=A080423_121848_domaci_itu

Nebo zkuste knížku Němci proti Hitlerovi od Davida Welcha.

Pane Houžňáku, vy tohle vážně nevíte?

F. Houžňák 19.7.2017 19:06

No, nevím, začínám mít vážné pochyby o tom, že umíte

vůbec číst. Ve vámi zmíněném článku nezahynul v koncentráku ANI JEDEN Němec. S takovými odkazy si můžete klidně namazat prsa, na nic jiného se nehodí. Jistě takoví byli, ale nebylo jich moc, pravděpodobně ani ne tolik, kolik bylo v několika Němci vyvražděných větších vesnicích na Ukrajině nebo v Rusku. Když budete trošku hledat, tak zjistíte, že se počet Němců zabitých v koncentrácích nedá najít, všude mají jenom celkové počty mrtvých. Asi se jim to moc nehodí do krámu, řekl bych, protože by se vidělo, že naprostá většina Němci povražděných byli Neněmci. No a s knížkami je to tak, citujte, a uvidíme. Kdoví, co v té knížce je. Jak to chodilo s Němci a komunisty v koncentráku, to mi vyprávěl můj strýček, který strávil čtyři roky v Dachau jako heftlink. Tak nežvaňte a nevytahujte se.

V. Student 19.7.2017 16:52

Re: A kolik těch Němců že zemřelo v těch německých

konkrétní počty se dají taky najít na wikině, ovšem to by někdo musel mít chuť hledat, ignorante:

Mezi roky 1933 a 1945 bylo uvězněno z politických důvodů více než 3,5 milionu Němců v koncentračních táborech nebo ve věznicích,[2][3][4] a přibližně 77 000 Němců bylo odsouzeno pro nějakou formu odporu k trestu smrti. Mnozí z těchto Němců sloužili ve státním aparátu nebo armádě, což jim umožnilo provádět nebo připravovat sabotáže nebo jiné formy odporu.[5