3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

NĚMECKO: Chaotická Merkelová pokračuje...

V Německu skončily parlamentní volby, v kterých socialisté naprosto selhali. Přes vítězství svých křesťanských demokratů nemůže ale příliš slavit ani kancléřka Merkelová. Přesto tato chaotička bude zřejmě vládnout dál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Těhanová 6.10.2017 22:00

Svět se zbláznil,

přece není možné, aby se nám socialismus znovu vrátil, navíc přes EU. Jímá mě beznaděj, normální lidi dnes nemají šanci nic ovlivnit, levičáci mají pocit,že jsou někde nad námi a mají právo rozhodovat o našich životech, aniž by se nás na cokoli ptali. To si opravdu necháme líbit?

P. Rudolf 6.10.2017 16:19

Re: Konsistentni, pragmaticka a lidem naslouchajici Merkel...

Pane Lambádo, máte kliku, moje firma dělá párty pro postižené děti často. Proč bychom jednou nemohli udělat párty pro děti jejich postižených předků. Ozvěte se. Vaše vnučka za vás nemůže.

M. Prokop 6.10.2017 15:44

Re: Člen ODS

Proč jen po ránu?

V. Student 6.10.2017 13:08

Stále více článků přináší svědectví

o podivném, protože neočekávaném, vývoji tohoto světa. Merkelová opět kancléřkou, palestinská teroristka v Evropském parlamentu, dětské sňatky, no-go zóny, boření soch v USA, relativizace tradičních hodnot a nabízení nových, ovšem hodně podivných...

Veřejní pisatelé článků se tomu podiví, my si k tomu napíšeme svoje komentáře, po dvou třech kolech se to tady zrafe a zuráží, a tak pořád dokola.

Nic nechci, nemusí nikdo reagovat, všem se omlouvám za nevyžádaný příspěvek, jen je mi z toho všeho nějak na blití...

J. Kanioková 6.10.2017 12:33

Velmi rozhodující hlas v parlamentu

http://jdem.cz/dghd44

V. Pavelka 6.10.2017 12:24

No

Pravicovost ODS potvrzoval Ministr vnitra, Langr , jenž rozhodovl které kauzy se budou vyšetřovat a které ne.

J. Kanioková 6.10.2017 12:19

?

Vyštěkáváte ze skupinky vpravo - http://jdem.cz/dgkqm3

M. Mikulec 6.10.2017 12:08

Re: Chaotik je hlavně Klaus se svojí podporou AfD,

Klaus je soukromá osoba a může si podporovat, koho chce.

M. Mikulec 6.10.2017 12:06

Re: Jakým mandátem

Jistě. Celou EU- a bez jediného výstřelu! Tak se znovu ptám- jakým právem?

J. Kanioková 6.10.2017 12:06

Ano, souhlas..

J. Kanioková 6.10.2017 12:02

Přesně..

Z. Rychlý 6.10.2017 12:01

Re: Příliš mnoho povrchních nepřesností.

Jestli blbostí nazýváte politiku bezohledné, sebestředné, mocichtivé manipulativní baby, pak tedy prosím je "blbá". U mě je to vychytralá mrcha.

J. Šimek 6.10.2017 11:58

Chaotik je hlavně Klaus se svojí podporou AfD,

která žádá zrušení Benešových dekretů, chválí wehrmacht a skvělou práci zastupujícího říšského protektora u nás.

J. Šimek 6.10.2017 11:55

Re: Jakým mandátem

Už anektovala nějaké cízí území, jako Putin na Ukrajině?

K. Frauknecht 6.10.2017 11:42

Re: Konsistentni, pragmaticka a lidem naslouchajici Merkel...

:-))))

D. Procházka 6.10.2017 11:29

Re: Kancléřka není chaotická

Odklon Německa od jaderné energie na základě havárie ve Fukušimě je zářný příklad populismu.

L. David 6.10.2017 11:12

Domníval jsem se, že poválečné generace Němců

jsou osoby vesměs inteligentní a dostatečně poučené historií.

Bohužel je zřejmé, že se toho moc nezměnilo. Před více než 80 lety se německý národ nechal zfanatizovat jedním ďáblem posedlým šílencem a dnes značné procento Němců opět volí jednu pomatenou ježibabu, za jejíž výrazné spoluúčasti je nejen Německo, ale (naštěstí zatím) celá západní Evropa zahnojena ekonomickými migranty, z valné části muslimy, rovná se teroristy!

Neboť mozek KAŽDÉHO muslima, odevzdaný satanskému Alláhovi, se kdykoliv na povel satana přepne z modu MÍR do modu VÁLKA.

Mnozí občané západoevropských zemí si pořád ještě nepřipouštějí, že u nich už započala občanská válka, ve které nejspíš nebudou vítězi hedonističští Evropané !

Proto volme ty politické strany, které se jednoznačně vymezují proti přijímání ekonomických migrantů - jinak řečeno proti Bruseli.

J. Lambert 6.10.2017 11:11

Konsistentni, pragmaticka a lidem naslouchajici Merkel...

Pane PRudlo, delate take detske party? Moje trileta vnucka bude mit narozeniony...

M. Mikulec 6.10.2017 10:41

Jakým mandátem

řídí Merkelová Evropskou unii? Kdo jí dal právo vměšovat se do jakýchkoliv evropských zemí, kde mají svoji vládu? Jestli je to právem silnějšího, tak se v naší vzájemné tisícileté smutné historii nezměnilo lautr nic. Naopak se již vytrácejí slova jako Svoboda a Demokracie.

J. Hanzal 6.10.2017 10:17

Re: Merkelova je typicky europolitik

Přesně tak pane Ráži. Ono je to jako u soudu nebo při nevěře - zapírat, zapírat, zapírat. A když to náhodou nevyjde, tak ještě zapírat a potom prohlásit:"To já ne, to oni." A jede se dál močálem černým kolem bílých skal (J.Werich).

J. Hanzal 6.10.2017 10:12

Re: Příliš mnoho povrchních nepřesností.

Merkelice rozhodně chaotická není, to by byl Dojčlandu jinej fičák. Ona je .... Jak slušně napsat blbá nakvadrát?:-))

J. Ráž 6.10.2017 10:07

Merkelova je typicky europolitik

Neni chaotik, jen cynický politický pragmatik. Klidne jeden rok prohlasi, ze ideologie multikultury je mrtva a dalsi, ze multikultura, vcetne islamu patri do Německa, coz znamena do cele Evropy. Kdyby ten opak nerekla, musela by priznat, ze selhala v otázce migrantu a musela priznat, ze svým "Willkommen"udelala chybu. A priznat svou chybu nebo ze se zmylila, Merkelova z principu udrzovani pověsti "neomylneho vudce EU" neudela.

Ovsem jako osoba, ktera necha radeji problem vyhnít, nez aby ho energicky řesila hned, bude mit problem jak vyresit vladni koalici. Proto si myslim, ze zvoli pro ni jednodušši cestu a domluvi se znovu se socialisty, nez aby se dohadovala o vládnim programu se Zelenymi a FDP a treba neuspela, coz by vsichni poazovali za jeji osobni porazku

J. Farda 6.10.2017 10:04

Re: Člen ODS

Není snad grafomanie nemoc?

P. Dvořák 6.10.2017 9:53

Re: Jasné že ne

Eh. Měl byste pravdu, kdybyste vypustil slovo "rozumně".

P. Dvořák 6.10.2017 9:50

Re: Od kdy je duševní choroba

A co takhle: Reálná ekonomická situace se nevyvíjela podle předvolebních slibů.

Cože je dobrý základ pro úúúplně nové sliby typu: ANO. Doženeme, co jsme slíbili a bude líp!

Š. Hašek 6.10.2017 9:46

Re: Příliš mnoho povrchních nepřesností.

Přesné.

I. Schlägel 6.10.2017 9:43

Re: Člen ODS

Nejde o to, kdo je čeho členem ale o to, kdo měl po revoluci potenciál a ochotu krást. Některým ta snaha vydržela dodnes. Onen radní za ODS je zloděj? Pokud ne, nepředhazujte mu zločiny ODS. V podstatě to byly zločiny lidí vychovaných bolševickým režimem k bolševické morálce. Kdyby v devadesátkách nevyhrála ODS ale ČSSD, tunely by byly synonymem pro vládu socanů, protože by se děly stejně intenzivně, možná pouze technicky jiným způsobem. Bez ohledu na všelijaké "akce čisté ruce".

P. Rudolf 6.10.2017 8:57

Re: Člen ODS

A ono se to nesmí, aby levice kritizovala jinou levici? Já myslel, že je to klasický konkurenční boj. Ptám se čistě teoreticky, neb sám vlevo nestojím.

Že je v různých stranách plno "pověstného másla" nepochybuji, ale jelikož žádnou rodnou stranu, předpokládám, že na rozdíl od vás, nemám, tak nemám ani co v ní kritizovat.

P. Rudolf 6.10.2017 8:51

Re: Člen ODS

On je autor článku z ČSSD? Tak proč si tam píše "radní za ODS"?

P. Švejnoch 6.10.2017 8:32

Re: Člen ODS

Tak mně úplně nevadí, že pan Rudolf myslí jen sporadicky, a s výsledkem nejistým... Co mi ovšem připadá zvláštní, je fakt, že tento svůj handicap má potřebu neustále demonstrovat.