8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Prorok 22.6.2009 16:07

Plácáš nesmysly jako vždy.

Ostatně nenávist je typická židovská vlastnost, to už věděl Ježíš, proto kázal jen pro Židy.

Niíky 22.6.2009 15:54

Čím hlubší bude evropská integrace,

tím větší bude výbuch supranacionalismu řekl před lety Václav Klaus a měl pravdu,konečně jako vždy!To není jenom Jobbik,stačí se podívat do V Británie,Rakouska,Finska a dalších zemí!

Historik 22.6.2009 15:50

Mimochodem, co víte o vztazích Maďarsko - Turecko

- Rakousko v období cca. 1600-1750??? Maďaři (ale nejen oni, nutno přiznat) se často paktovali s Turky proti Evropě.

jirka.s. 22.6.2009 15:49

Re: Co ten Jobik vlastně dělá špatně?

Septiku, ty dobytku, už tady zase smrdíš??? (Y)

Historik 22.6.2009 15:47

Dualismus je považován za největší politickou chybu

Františka Josefa I., ač to začalo už za Marie Teresie, která potřebovala podporu maďarské šlechty proti vnější agresi. Rakousko Uhersko nabídlo ostatním národům federalizaci ale až 30.8. 1918 !!! a to BEZ UHERSKA, jehož "územní celistvost" František Josef zaručil.

Málo je známo, že Maďaři smrt reformátora na trůně císaře Josefa II dokonce oslavovali a platnost jeho "patentů" v Uhrách zrušili, v Předlitavsku, tedy u nás, je Leopold II z větší části udržel, přes tlaky části šlechty na jejich zrušení.

Jakub S. 22.6.2009 15:43

Re: když dva dělají totež

Pár křiklounů - ? Je to tak, jak píše správně kolega Hofman, Honzo! Nebuď hloupý. Otevři oči a snaž se vidět fakta. Ony tě totiž stejně doženou, i když se na ně nebudeš ohlížet...!

Jakub S. 22.6.2009 15:39

Re: Hloupá?

Děkuju. Velmi mě těší tvé bezmocné plivance a la Arijský boj. Zábavná zuřivá vložka nezklame... udus se nenávistí!

Jakub S. 22.6.2009 15:37

Ano, strašný blábol, proroku.

Nezklamal, blbeček...

Pepa 22.6.2009 14:41

Naši legináři už s nimi jednou zatočili

Masaryk nás svolává, svolává, rozkazy nám vydává. Vstávejte vy čeští legionáři, zlá vojna nám nastává...

Prorok 22.6.2009 14:19

Strašný blábol

Stále jde o extrémní levici a tyhle přihlouplé bláboly o podkově či dokonce kruhu tady šíří, jako mnoho dalších pitomostí, židovští "intelektuálové" a jejich přikyvovači.

Prorok 22.6.2009 14:16

Hloupá?

Tak na ni odpovězte chytře nebo se přejmenujte na mrtvého brouka a zařaďte se mezi židovské tlučhuby typu Jakub S.

jano 22.6.2009 14:15

Re: Cíl je obnova Velkého Uherska

Známa je príhoda, keď  mladému Milanovi Rastislavovi Štefánikovi sa vo vlaku vyhrážal zastrelením maďarón, lebo začul Štefánika rozprávať po slovensky. Slováci v Uhorsku sa mali neporovnateľne horšie ako Češi v Rakúsku

Jakub S. 22.6.2009 14:05

Re: Předpokládám, že jako

Romane - už delší dobu je známo, že extrémní tzv. pravice a extrémní tzv. levice se v kruhu přibližují a klidně se setkají a propletou. Nerozlišitelně. Pro nás mimo i pro vlastní příznivce.

Jakub S. 22.6.2009 14:03

To je tedy síla:

Ty výroky, resp. názory, paninek Szimy Judith a Morvai Kristiny, to je věc. To už ale je óne sranda! Pro okolní státy a národy. Tím spíš, že s tím tzv. Velkým Maďarskem čili prostě česky Uhrami mají historicky a státoprávně dost pravdu... Zkuste se vžít do kůže poctivého malého občana-Maďara v roce 1918.

varena-vrana 22.6.2009 14:00

Re: Vážně?

Hlúpa otázka.

Jakub S. 22.6.2009 13:59

Re: Co ten Jobik vlastně dělá špatně?

Vareno, s tímhle prorokem ze septiku vážně nedebatuj!!

Prorok 22.6.2009 13:50

Vážně?

A ta "stabilita" je něco, co je třeba hýčkat?

K. 22.6.2009 13:39

Re: Předpokládám, že jako

Oni v tom vyjadřování mají politologové trochu zmatek. Ale nejspíš hlavní důraz je na pojmu extremismus, a ten rozlišují na levicový a pravicový. Ten levicový vychází z marxismu a z komunistických tradic, prosazuje třídní boj, likvidaci kapitalistů, zákazuje soukromého vlastnictví výrobních prostředků (tj. soukromé podnikání). Ten pravicový je antikomunistický, nehlásá třídní boj, zachovává soukromé podnikání, hlásá vůdcovský princip aj..

Oba směry odmítají parlamentní demokracii, tradiční systém více stran,  jsou výrazně  násilnické, militaristické, diktátorské.

varena-vrana 22.6.2009 13:37

Re: Co ten Jobik vlastně dělá špatně?

Destabilizuje strednú európu.Nevieš čítať?

Prorok 22.6.2009 12:32

To jsou ti "jobbici" dost podobní současné izraelské vládě.

Prorok 22.6.2009 12:29

Co ten Jobik vlastně dělá špatně?

Neleze do zadku Židům a cikánům?

RomanL 22.6.2009 11:54

Předpokládám, že jako

strana extrémní pravice má jako hlavní body svého volebního programu svobodné podnikání s minimálním vměšováním státu, snížení daní na minimum a totální zeštíhlení státního aparátu. Zapadalo by do toho i radikální omezení dávek v nezaměstnanosti. Nebo se pletu a něco jsem nepochopil?

V. Hoffman 22.6.2009 11:21

Re: když dva dělají totež

No, keby to bolo par kriklunov, tak sa nic nedeje, ale ono Madarska garda ma uz par tisic clenov a podstatne viac priaznivcov. Neviem comu by sa to dalo prirovnat, ale snad keby sa Delnickej strane podarilo ziskat 3 kresla v EP a v centre Prahy by sa obmesiac konalo  slavnostne prijimanie novych clenov do jej militantnych bojoviek, za tichej /obcas vyslovnej/ podpory niektorych vyznamnych cinnovnikov ODS, tak to by asi tak zodpovedalo.

Honza 22.6.2009 10:19

Re: když dva dělají totež

...a proč by měli psát o tom,že se v Madˇarsku zbláznili revanšisti - zase to vyšumí - pár křiklounů se chce zviditelnit a blbnou madˇarum hlavu.

viktor 22.6.2009 9:58

Cíl je obnova Velkého Uherska

Jen drobné doplnění historickýchsouvislostí vedoucích k trianonu. Za Velkého Maďarska byla uznávána jediná národnost se všemi právy a to Maďar. Tothové neměli ani právo na vzdělání v mateřském jazyce, jakož ostatní menšinové národnosti. Ve státních a komunálních funkcích nemaďar neměl ani nárok ani šanci. Výsledkem staleté poroby menšin byl fakt, že neexistovala mimomaďarská inteligence. Toto dědictví převzaly okolní státy a o slovenskou inteligenci se postarala až ČSR.V roce 1919 byl na Slovensku jediný lékař původem  Slovák. Jobbik chce dnes opět prosadit neprosaditelné. Dobře vědí  a dávají najevo že to nepůjde bez válečného konfliktu nebo občanské války. Spojence  proto hledají u Sudetských němeců a u zhrzených a zakomplexovaných Rakušanů.Cílem Jobbiku nejsou jak je správně uvedeno jen hranice území s obyvatelstvem hlásícím se k maďarské národnosti, nýbrž  obnova původního Vekého Maďarska a to i s velkopanským přístupem k obyvatelstvu. Trianon řešil teritoriální otázku ve smíšených oblastech zejména dle geografického aspektu- toku Dunaje. Tím se v nových hranicích ocitly Jobbikem oplakávané a utiskované maďarské menšiny, jež však od počátku ale měly neporovnatelně více práv než tomu bylo za Rakouska- Uherska u jimi porobených národů. Dodnes se používá na Slovensku termín "tárať po pansku" jako jednoznačné vyjádření pro maďarštinu. Dodnes ale mají Maďaři v daleko větší úctě Rakušana a snad i Čecha než Slováka. Nacionální komplex je v Maďarsku cíleně dosud podporován stejně jako myšlenka o jejich nadřazenosti nad okolními národy.Org. typu dnešního Jobbik vedli k rozvoji fašismu v Evropě v minulosti. Mělo by to být dostatečné memento pro nástup fašistického hnutí v EU. Nechce se ani věřit, že tento radikalismus jež vedl k utrpení celé Evropy je opět na postupu. Přispívá k tomu nemalou měrou i politika maďarských vlád zejména k ubližovaným a ukřivděným maďarským menšinám žijícím na maďarských územích dočasně spravovaných okolními státy.

? 22.6.2009 9:32

Ano, pane Lahave, souhlasím

Teď ještě, abyste byl schopen prosadit stejné poznání i tam u vás doma.

Sago 22.6.2009 7:41

když dva dělají totež

a jaké jsou reakce AI nebo záp.politiků? Když u nás byl případ Matiční ulice,tak nás mohli všichni sežrat, stěhují se Rómové do Kanady a opět nás všude "ohovárajú" - ale tohle je v pořádku!?! Nebo naše média cudně mlčí?

Thyronx 22.6.2009 6:00

To vi kazde male dite

Jaký osud by čekal maďarskou menšinu, kdyby jako odpověď na heslo „Maďarsko patří Maďarům“ bylo vydáno heslo „Rumunsko patří pouze Rumunům“ anebo „Slovensko Slovákům“?

Cekal by je stejny osud, jako arabskou mensinu v Izraeli. Tzn. meli by se vytecne, zadna diskriminace - proste plnohodnotni obcane.

V. Hoffman 22.6.2009 5:55

Dakujem za preciznu

analyzu, bohuzial mate pravdu. A aby to bolo este chrumkavym navrch, sialenci typu Jobbik poskytuju legitimitu /falosnu, ale vysvetlite to jednoduchsiemu volicovi/ vypocitavym kseftarom ako je Slota a jeho SNS /Slotovi je v skutocnosti cela slovensko-madarska otazka u p*dele, uz dlho je to najbohatsi slovensky politik (ziadny troskar, zopar miliard vo vrecku) a ide mu len o ksefty/.