3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vernys 26.6.2009 10:54

Re: Chybí ti třídní nepřítel, deviante?

koukám, že tady kvete podobná demence jak na novinkách...

myslim, že by bylo záhodno zinscenovat osobní setkání Jakuba S. a Proroka, třeba by to byla sranda :))) nebo by se zjistilo, že Prorok a Jakub S. jsou jedna a tatáž osoba se silnou schizofrenií :D

RomanL 22.6.2009 11:54

Předpokládám, že jako

strana extrémní pravice má jako hlavní body svého volebního programu svobodné podnikání s minimálním vměšováním státu, snížení daní na minimum a totální zeštíhlení státního aparátu. Zapadalo by do toho i radikální omezení dávek v nezaměstnanosti. Nebo se pletu a něco jsem nepochopil?

K. 22.6.2009 13:39

Re: Předpokládám, že jako

Oni v tom vyjadřování mají politologové trochu zmatek. Ale nejspíš hlavní důraz je na pojmu extremismus, a ten rozlišují na levicový a pravicový. Ten levicový vychází z marxismu a z komunistických tradic, prosazuje třídní boj, likvidaci kapitalistů, zákazuje soukromého vlastnictví výrobních prostředků (tj. soukromé podnikání). Ten pravicový je antikomunistický, nehlásá třídní boj, zachovává soukromé podnikání, hlásá vůdcovský princip aj..

Oba směry odmítají parlamentní demokracii, tradiční systém více stran,  jsou výrazně  násilnické, militaristické, diktátorské.

Jakub S. 22.6.2009 14:05

Re: Předpokládám, že jako

Romane - už delší dobu je známo, že extrémní tzv. pravice a extrémní tzv. levice se v kruhu přibližují a klidně se setkají a propletou. Nerozlišitelně. Pro nás mimo i pro vlastní příznivce.

Prorok 22.6.2009 14:19

Strašný blábol

Stále jde o extrémní levici a tyhle přihlouplé bláboly o podkově či dokonce kruhu tady šíří, jako mnoho dalších pitomostí, židovští "intelektuálové" a jejich přikyvovači.

Jakub S. 22.6.2009 15:37

Ano, strašný blábol, proroku.

Nezklamal, blbeček...

jirka.s. 22.6.2009 16:08

Re: Strašný blábol

Pokud jsi, septiku, stále ještě ozbrojen krátkou kulovou zbraní, buď tak laskav a použij ji! Bude to jenom pro tvé dobro, evidentně tady ti asi už pšenka nepokvete! ;-(

Prorok 22.6.2009 16:19

Tady kvete pšenka jen židovské klace placené ze SRN

Co čekat od sionistické verbeže předstírající demokraty než cenzuru.

kopretina 22.6.2009 17:31

Re: Ale, ale muslim Prorok

kváká muslimskou propagandu. Zase se Vám změnilo IP. Vy používáte anonymizér, Vy jste ale zbabělec.

jirka.s. 22.6.2009 18:28

Re: Ale, ale muslim Prorok

No, ona se ta smradlavá žumpa cítí natolik bezpečná, že používá docela drze IP, které používal před dvěma lety:

Izraelci jsou jediným problémem.:

Autor: Skepticus Maximus IP: 194.228.26.xxx Datum: 14.07.2006 12:26

Když si vymyslím pohádku o tom, že moji předci před několika tisíci lety žili spokojeně ve velkém sršním hnízdě a že je dobré se do něho vrátit, tak si všichni kamarádi zaťukají na čelo nebo se mi vysmějí. Ovšem "civilizovaný" svět to je jiná, ten mi k tomu zatleská a hnízdo mi předá, některé sršně odstrčí o kus dál a Ti "nejcivilizovanější" mi budou čistě z lásky posílat miliardy dolarů, abych sršňům ukázal, že jejich způsob života nestojí za nic, nemohli mě účinně bodat a občas jsem je mohl potrápit nějakým insekticidem 8-o

Jakub S. 22.6.2009 23:54

Re: Ale, ale muslim Prorok

Páni - - - !

Jara London 22.6.2009 18:31

Re: Ale, ale muslim Prorok

Kopretino, Vy jste fakt hloupá husa. Kde tam proboha máte "muslimskou propagandu"?

kopretina 22.6.2009 19:07

Re: Ale, ale muslim Prorok

Co mě urážíte? Hlupák jste Vy.Kde vidím muslimskou propagandu? Prokův zavilý odpor k sionismu je stejný jako u muslimů.

Harpyje 22.6.2009 16:20

Re: Strašný blábol

;-D ;-D ;-D Je též zběhlý v bojových uměních. Pozor!

jirka.s. 22.6.2009 18:29

Re: Strašný blábol

A já ti, blbec, nevěřil!!! ;-(

Harpyje 22.6.2009 16:18

Re: Strašný blábol

Upřesnila bych to, maximální proroku: francouzští Židé. "Les extremes se touchent". ;-D

Ivan 22.6.2009 19:10

Re: Předpokládám, že jako

To jako se má sbližovat kapitalistické uspořádání ekonomiky v pravicové diktatuře se socialistickým uspořádáním ekonomiky v levicové diktatuře?  Nechcete tu převratnou ideu sbližování (používanou s oblibou pravicovými demagogy na psu) nějak více objasnit? Jak to sbližování socialismu s kapitalismem jako probíhá konkrétně?

RomanL 23.6.2009 12:12

Re: Předpokládám, že jako

Nesouhlasím, mně je naprosto jasné, co je levicové a pravicové smýšlení, o žádném kruhu nemůže byt ani řeč!

viktor 22.6.2009 9:58

Cíl je obnova Velkého Uherska

Jen drobné doplnění historickýchsouvislostí vedoucích k trianonu. Za Velkého Maďarska byla uznávána jediná národnost se všemi právy a to Maďar. Tothové neměli ani právo na vzdělání v mateřském jazyce, jakož ostatní menšinové národnosti. Ve státních a komunálních funkcích nemaďar neměl ani nárok ani šanci. Výsledkem staleté poroby menšin byl fakt, že neexistovala mimomaďarská inteligence. Toto dědictví převzaly okolní státy a o slovenskou inteligenci se postarala až ČSR.V roce 1919 byl na Slovensku jediný lékař původem  Slovák. Jobbik chce dnes opět prosadit neprosaditelné. Dobře vědí  a dávají najevo že to nepůjde bez válečného konfliktu nebo občanské války. Spojence  proto hledají u Sudetských němeců a u zhrzených a zakomplexovaných Rakušanů.Cílem Jobbiku nejsou jak je správně uvedeno jen hranice území s obyvatelstvem hlásícím se k maďarské národnosti, nýbrž  obnova původního Vekého Maďarska a to i s velkopanským přístupem k obyvatelstvu. Trianon řešil teritoriální otázku ve smíšených oblastech zejména dle geografického aspektu- toku Dunaje. Tím se v nových hranicích ocitly Jobbikem oplakávané a utiskované maďarské menšiny, jež však od počátku ale měly neporovnatelně více práv než tomu bylo za Rakouska- Uherska u jimi porobených národů. Dodnes se používá na Slovensku termín "tárať po pansku" jako jednoznačné vyjádření pro maďarštinu. Dodnes ale mají Maďaři v daleko větší úctě Rakušana a snad i Čecha než Slováka. Nacionální komplex je v Maďarsku cíleně dosud podporován stejně jako myšlenka o jejich nadřazenosti nad okolními národy.Org. typu dnešního Jobbik vedli k rozvoji fašismu v Evropě v minulosti. Mělo by to být dostatečné memento pro nástup fašistického hnutí v EU. Nechce se ani věřit, že tento radikalismus jež vedl k utrpení celé Evropy je opět na postupu. Přispívá k tomu nemalou měrou i politika maďarských vlád zejména k ubližovaným a ukřivděným maďarským menšinám žijícím na maďarských územích dočasně spravovaných okolními státy.

Prorok 22.6.2009 12:32

To jsou ti "jobbici" dost podobní současné izraelské vládě.

jano 22.6.2009 14:15

Re: Cíl je obnova Velkého Uherska

Známa je príhoda, keď  mladému Milanovi Rastislavovi Štefánikovi sa vo vlaku vyhrážal zastrelením maďarón, lebo začul Štefánika rozprávať po slovensky. Slováci v Uhorsku sa mali neporovnateľne horšie ako Češi v Rakúsku

Jenda 22.6.2009 21:45

Re: Cíl je obnova Velkého Uherska

Ono co si budem povidet, prispiva k tomu i politika "pozitivni" diskriminace. Idealni zpusob jak postvat vetsinu proti mensine.

? 22.6.2009 9:32

Ano, pane Lahave, souhlasím

Teď ještě, abyste byl schopen prosadit stejné poznání i tam u vás doma.

Sago 22.6.2009 7:41

když dva dělají totež

a jaké jsou reakce AI nebo záp.politiků? Když u nás byl případ Matiční ulice,tak nás mohli všichni sežrat, stěhují se Rómové do Kanady a opět nás všude "ohovárajú" - ale tohle je v pořádku!?! Nebo naše média cudně mlčí?

Honza 22.6.2009 10:19

Re: když dva dělají totež

...a proč by měli psát o tom,že se v Madˇarsku zbláznili revanšisti - zase to vyšumí - pár křiklounů se chce zviditelnit a blbnou madˇarum hlavu.

V. Hoffman 22.6.2009 11:21

Re: když dva dělají totež

No, keby to bolo par kriklunov, tak sa nic nedeje, ale ono Madarska garda ma uz par tisic clenov a podstatne viac priaznivcov. Neviem comu by sa to dalo prirovnat, ale snad keby sa Delnickej strane podarilo ziskat 3 kresla v EP a v centre Prahy by sa obmesiac konalo  slavnostne prijimanie novych clenov do jej militantnych bojoviek, za tichej /obcas vyslovnej/ podpory niektorych vyznamnych cinnovnikov ODS, tak to by asi tak zodpovedalo.

Jakub S. 22.6.2009 15:43

Re: když dva dělají totež

Pár křiklounů - ? Je to tak, jak píše správně kolega Hofman, Honzo! Nebuď hloupý. Otevři oči a snaž se vidět fakta. Ony tě totiž stejně doženou, i když se na ně nebudeš ohlížet...!

Thyronx 22.6.2009 6:00

To vi kazde male dite

Jaký osud by čekal maďarskou menšinu, kdyby jako odpověď na heslo „Maďarsko patří Maďarům“ bylo vydáno heslo „Rumunsko patří pouze Rumunům“ anebo „Slovensko Slovákům“?

Cekal by je stejny osud, jako arabskou mensinu v Izraeli. Tzn. meli by se vytecne, zadna diskriminace - proste plnohodnotni obcane.

V. Hoffman 22.6.2009 5:55

Dakujem za preciznu

analyzu, bohuzial mate pravdu. A aby to bolo este chrumkavym navrch, sialenci typu Jobbik poskytuju legitimitu /falosnu, ale vysvetlite to jednoduchsiemu volicovi/ vypocitavym kseftarom ako je Slota a jeho SNS /Slotovi je v skutocnosti cela slovensko-madarska otazka u p*dele, uz dlho je to najbohatsi slovensky politik (ziadny troskar, zopar miliard vo vrecku) a ide mu len o ksefty/.