17.6.2024 | Svátek má Adolf


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 25.4.2024 10:02

Aby je ten "kazdy blbec" mohl tezit, musi je nejdriv mit. O tom ostatne valky jsou - o zdrojich. Myslete trochu, pane Kando.

V. Petr 25.4.2024 10:05

R^R^R^

Ostatně, Hitler rozpoutal válku, protože mu chyběy suroviny a prohrál ji také proto, že mu chyběly suroviny...

D. Laurencikova 25.4.2024 10:07

Presne tak!

M. Zasazabanovaný 25.4.2024 10:04

Rusi znásobili svoju vojnovú produkciu tak, že sú sebestační a HDP im rastie. EU ide do recesie a nie je ani schopná nahradiť muníciu dodanú na Ukrajinu. Myslíte tento rozdiel? Kto je blbec a kto má fištrón?

M. Valenta 25.4.2024 9:39

Vy evidentně nechápete jaký je rozdíl mezi jakkoliv gigantickým zadlužením Západu a zadlužení státu, jehož zdroje pocházejí z více jak 70% z exportu surovin. Platí obecně. Stát, jehož příjem stojí na výrobcích s vysokou přidanou hodnotou si může (a neomlouvám to) dovolit vyšší zadlužení než vývozce surovin.

R. Langer 25.4.2024 10:52

A takovou blbost vám nakukal kdo? ;-D

R. Langer 25.4.2024 9:26

Hm, tak to si budete muset zatraceně utáhnout opasky, soudruzi. ;-D

J. Ganaur 25.4.2024 9:38

Tobě ho utáhneme!A pořádně!;-D

V. Machálková 25.4.2024 9:42

Vy jste Ganácek ?

M. Zasazabanovaný 25.4.2024 10:06

:-) A ani o tom nevie. Myslí si o sebe, že je demokrat a človek kriticky premýšľajúci.

V. Machálková 25.4.2024 10:38

Ano, a přitom vyhrožuje lidem jako nacista.

R. Langer 25.4.2024 10:54

Nevyhrožuj, chcípáčku. Hubou je silnej každej. ;-D

M. Šejna 25.4.2024 8:52

V Jugoslávii se vzbouřila albanská menšina. Když tam poslal Bělehrad armádu, zaútocilo NATO na Bělehrad. Vysledkem bylo odtržení Kosova a Černé Hory.

na Ukrajině se vzbouřila ruská menšina. Když tam poslal Kyjev armádu, zaútocilo Rusko na Kyjev. Vysledkem bude odtržení ruskojazyčné části.

Když dva dělají totéž, je to totéž.

M. Valenta 25.4.2024 9:03

Zase jste pominul co tomu předcházelo - sen o Velkém Srbsku.

D. Laurencikova 25.4.2024 9:06

To jste zas jednou vedle, pane Valento. Albanci strilejici zpoza keru na srbskou policii snili o Velkoalbanii, nikoliv o Velkosrbsku.

M. Kanda 25.4.2024 9:46

A proč jí tedy nyní nevytvořili, když odtržením získali tu možnost?

D. Laurencikova 25.4.2024 9:57

Mozna USA staci Camp Bondsteel, (vetsi nez Ramstein) v Kosovu a na "Velkoalbanii" uz nejsou az tak zainteresovani? Ja nevim, pane Kando, premyslejte!

M. Zasazabanovaný 25.4.2024 10:01

Pretože musia poslúchať USA, ktoré má v Ksove druhú najväčšiu vojenskú základňu v Európe - Camp Bondsteel. :-) A amíci (CIA) potrebujú bezproblémovo bábkový štát na tréning islamistov a distribúciu drôg (Kosovo - Drogovo) a obchod s bielym mäsom. Všetko je to obrovský zdroj peňazí a sila umožňujúca destabilizovať nepohodlné režimy.

https://archiv.hn.cz/c1-745447-kosovska-narkomafie-zasobuje-heroinem-stary-i-novy-svet

https://dennikn.sk/475627/saudska-arabia-pomohla-spravit-kosova-jedno-verbovacich-centier-isis/

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/487323-zadrzani-kosovski-islamisti-planovali-teroristicky-utok-aj-vo-francuzsku-a-belgicku/

A ak si myslíte, že všetky ti svinstvá sa môžu v Kosove diať bez súhlasu američanov, ktorí ovládajú celý štát, tak máte vypnutý mozog retardovanou propagandou pre idiotov. Btw, Saudi sú spojenci USA, ak by ste nevedel. Dokonca aj dnes.

M. Zasazabanovaný 25.4.2024 9:49

R^ Pravda. Valenta píše úplne sprostosti, protiargument nemá. Ale stále bude tvrdiť nezmysly. Je to dôsledok slabého mozgu, ktorý sa nechal oblbnúť propagandou až tak, že čierna je preň je biela a lož pravdou.

D. Laurencikova 25.4.2024 9:52

R^ Takovych je jich tady vic a jeste se maji za ty chytrejsi. Nema to tezke, propaganda.

R. Langer 25.4.2024 9:27

No, copak?

D. Laurencikova 25.4.2024 9:09

Kdyz se vzbourila v Jugoslavii albanska mensina, zautocilo NATO na Belehrad. To by ale v pripade vzbourene ruske mensiny na Ukrajine muselo NATO zautocit na Kijev, ne? Pak by to bylo totez. ;-)

A. Pašata 25.4.2024 9:18

Na Ukrajině útočili především neoznačení ruští vojáci, kteří za to byli následně vyznamenáni Putinem. Dokonce ti teroristi sestřelili civilní letadlo. Těžko by nějaká menšina měla jen tak v držení protiletadlový komplex.

R. Langer 25.4.2024 9:28

Jasně, tak určitě. A útočili na svou vlastní Ruskou většinu v té oblasti. Jak to ostatně mají ve zvyku. ;-D

A. Pašata 25.4.2024 9:34

Ne, útočili na ukrajinskou většinu. V Doněcké oblasti bylo národnostní složení Ukrajinci 57 procent, Rusové 38 procent a 1,6 procent Řekové.

A kromě toho, Rusové mají s likvidací jiných Rusů staleté zkušenosti, nedělá jim to problémy.

R. Langer 25.4.2024 9:35

Tak to je zvláštní, kdo tam vlastně v tom referendu tehdy hlasoval za odtržení? 8-o

A. Pašata 25.4.2024 9:42

V tom zfalšovaném referendu pod namířenými hlavněmi? Copak na tom záleží kdo a jak hlasoval? Výsledek byl daný předem, jaklo u Putinových voleb.

R. Langer 25.4.2024 10:56

Aha. Zvláštní, že v té době se o tom psalo úplně jinak. Ale to je holt ta bolševická selektivní paměť, no... :-(

A. Pašata 25.4.2024 11:26

Tak pošlete odkaz jak se o tom v té době psalo. Internet nezapomíná.

M. Zasazabanovaný 25.4.2024 12:01

A. Pašata: Prečo si nedohľadáte sám info skôr predtým, než sem píšete blbosti? Žiadne referendum v Doecku "pod hlavňami" nebolo. Šírite hoaxy. Jediné hlavne, ktoré mierili na obyvateľov Donecka, boli hlavne ukrajinskej armády.

Proti referendu v Donecku bol aj Putin. Žiadal obyvateľov Donecka, aby ho neorganizovali. A keď ho zorganizovali, tak ho odmietal uznať až do februára 2022 = 8 rokov. Potom, keď už boli odignorované všetky snahy Ruska, tak ho použil, aby formálne - legislatívne mohol obhajovať svoh útok na Ukrajinu.

https://www.irozhlas.cz/node/5931487

https://www.theguardian.com/world/2014/may/07/ukraine-crisis-putin-referendum-autonomy-postponed