16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Klička 15.7.2009 9:36

Celosvětový problém

Pokrytectví. Cikánský problém si celý svět vytvořil sám a to svou pokryteckou a nesmyslnou politikou, když odmítá nazývat věci pravými a skutečnými jmény a vlastní problémy jednoho etnika, které si toto samo vytváří a chce řešit a řeší jej na úkor většiny bezproblémových etnik na celém světě. Na celou věc je nutno se dívat zcela jinak. Teď budu mluvit pravdivěa bez jakýchkoliv předsudků. Kdo způsobil celý problém a zneužívá Kanadský imigrační systém? Cikáni. Co je naopak nespravedlivé?Zavedení víz pro všechny Čechy, tedy i černochy, Číňany, Vietnamce a j., kteří jsou českými občany.To není diskriminace? Je, a jako vyšitá. Pokud by Kanada chtěla postupovat správně a spravedlivě, jak píšete, musela by víza zavést pouze pro ty, kteří jí problémy způsobují, tedy cikány.To ovšem neudělala, protože se obává reakce různých ochránců nepřizpůsobivých lidí, kterých je v jejich pseudohumanistice na světě sice menšina, ale o to více křičí. Znovu opakuji, nazývejte věci pravými a skutečnými jmény!!

JaS 15.7.2009 12:15

Re: Celosvětový problém

Nejsou nepřizpůsobiví! Dokonale se přizlpůsobili kanadské nabídce asylu a proto to takhle dopadlo ;-P!

R. 15.7.2009 9:35

Castecna odpoved na otazku

"Čím to, že převážnou většinu žadatelů z Čech tvoří občané romské národnosti?" Ostatni Cesi vesmes nemaji zaludek na to, aby jeli "vyzirat" zahranicni soicalni/imigracni system. Cikanum tohle jde dobre i doma, tak sve znalosti uspesne exportuji.

Klička 15.7.2009 9:52

Re: Castecna odpoved na otazku

Hm, opravdu bych se chtěl dozvědět jméno jednoho jediného Čecha neromské národnosti, který v poslední době požádal o azyl v Kanadě. Pakliže mi jej někdo důvěryhodný sdělí, jsem ochoten uvěřit tomu, že o azyl žádají Češi a ne pouze cikáni.

R. 15.7.2009 10:24

Re: Castecna odpoved na otazku

Jsem ochoten pripustit, ze se par bilych vyzirku s davem Cikanu svezlo taky. To na podstate veci nic nemeni.

toogood 15.7.2009 9:34

proti Kanade celkem nic, ale EU opet nezklamala...

Jiste, Kanada ma vysostne pravo rozhodnout o svem visovem styku s kymkoli. Ackoli po jeho zavedeni s CR mohou nasi zemi tezko kritizovat z rasismu. Pokud Romove v CR trpi, mela by je Kanada prijmout. Pokud ne, maji je odmitnout. Spise to ale vypada, ze se kanadske urady obavaji, ze jsou zadosti o asyl pouze zasterkou ekonomickych duvodu emigrace urcite skupiny obyvatel CR. Plosne zavedeni vis je tedy celkem pokrytecke reseni. Ale to je jejich vec. Nemame celkem pravo to kritizovat.

To, co se ale nasim predstavitelum nelibi je zpusob jednani respektive nejednani kanadske strany. Oznameni o zavedeni vis padlo nahle (dva dny pred tim to jeste vypadalo uplne jinak), bylo pry ceske strane oznameno pouze verbalne a predevsim nepredchazela zadna jednani, ktera by mohla tomuto kroku zabranit. Nezaznely zadne pozadavky ba ani ultimata. Je videt, ze jsme Kanade celkem ukradeni.

Nejpodstatnejsi ale je nepochybne reakce EU. Ve svetle porovnani jednani o ruseni vis s USA a znovu zavedeni s Kanadou, vyzniva bodre Sarkozmerkelovske volani po tahnuti za jeden lisabonsky europrovaz jako neuveritelne chucpe.

Jura Jurax 15.7.2009 9:35

Re: proti Kanade celkem nic, ale EU opet nezklamala...

No a probůh co od současné EU čekáte než to chucpe?

toogood 15.7.2009 9:56

Re: proti Kanade celkem nic, ale EU opet nezklamala...

Necekam nic. Ani si nemyslim, ze bychom meli neco cekat. Myslim, ze toto je presne zalezitost, kterou mnohem operativneji vyresi nase "lokalni" vlada a parlament nez obrovska a pomala EU byrokracie, ktera si na tom navic bude hrat deset dalsich polivcicek. Ale nejsem zadny euroskeptik. Proste EU ANO! Lisabon NE!

bm2 15.7.2009 9:34

no neviem

Myslim, bez ohladu na snahu o "pohlad z druhej strany", ze ide o jeden z NAJUBOHEJSICH clankov, ake boli na tuto temu napisane. Od vety, kde sa pan Adler prehlasuje za poddaneho, nie je JEDINY fakt, ktory by okolnosti narastu poctu ziadosti, ( ktore Kristof mimochodom vacsinou len naznacoval ) vyvracal. Namiesto patetickeho vykladu o uspornosti vynakladania Kanadskych verejnych prostriedkov, z dovodu clenstva premiera v nejakom spolku, namiesto fraz o potrebe poskytnut azyl rychlo, mohol pan Adler jednoducho vyvratit tvrdenie, ze za zastupovanie ziadatela pred azylovym vyborom sa plati skoro tritisic CAD. Vsetky doterajsie vlny ciganskych emigracii jednoznacne potvrdzuju ekonomicke dovody. Po nedavnych "utekoch" slovenskych romov do Anglicka natocila televizia dokument s rozhovormi priamo s "utekajucimi" v GB a s niektorymi aj po ich navrate. Naprosta vacsina bez problemov potvrdila, ze doma nemaju pracu a v GB dostanu viac penazi. Aj tam niektori potvrdzovali, ze existuju ludia, ktori im s "utekom" pomohli ( predajom nevlastnenej nehnutelnosti, nakupom leteniek, vybavovanim pasov a instrukciami, co maju hovorit ). Nie zeby neexistovala aj xenofobia a rasizmus, ale akonahle su pre diskriminovanych nedosazitelne rozne davky v zahranici, vracaju sa na nase posty po zameskane davky.

Je zaujimave, ze cteny poddany Adler nereaguje na tvrdenie Kristofa, ze existuje studia pre Kanadanov o dovodoch romskej emigracie, ktora potvrdzuje v prvom rade ekonomicke motivy.

Namiesto vyvratenia tychto okolnosti a namiesto linku na clanok, ktory sa pokusa Adler kritizovat sa dozvedame ze >"Češi křičí, chyťte zloděje"     "čeští komentátoři, politolozi a jiní jim podobní příživníci"  "české sdělovací prostředky, které si pana Krištofa zvolily za modlu,

křičí a skřípou zuby z uražené ješitnosti nebo jenom z naprostého

nedostatku znalosti svého řemesla."

bm2 15.7.2009 9:40

Re: no neviem

"Pan Krištof nikde, nikdy a nijak, alespoň dosud, nepředložil jediného důkazu, že ví, o čem mluví."

No posudte sami, ja si myslim, ze na rozdiel od pana Adlera, ktory od svojho stola z Kanady urobil zo vsetkych Cechov prislusnikov DS, kazdy cesky novinar, politolog alebo politik je unho parazit, uviedol pan Kristof v rozhovore pre lidovky podstatne viac faktov namiesto nadaviek a fraz, ktorymi clanok poddaneho jej velicenstva oplyva. 

http://www.lidovky.cz/emigrace-romu-je-byznys-byt-nekdo-veri-ze-pomaha-dobru-pf7-/ln_domov.asp?c=A090705_084621_ln_domov_mtr

M. Zima 15.7.2009 9:31

Milí čeští domorodci,

tím, že Romům stále předhazujete tah za materiálními výhodami, jenom potvrzujete, že jim ty údajné výhody závidíte. Tato česká národní vlastnost vám brání, alespoň vzít v úvahu, že utíkají de facto před bílou českou blbostí. A může jim to mít člověk za zlé?

hlava22 15.7.2009 9:35

Re: Milí čeští domorodci,

M.Zíma je učitel v.v. s aprobací OV a TV. V OV hlavně vysvětloval, co je to vedoucí úloha strany.

P.S. Úspěšné studium VUMLu na doporučení pedagogů opustil.

M. Zima 15.7.2009 9:40

Chlape, Vy dovede napsat blbost, ne, že bych ty ostatní úchyly podceňoval, (ale co je OV)

atom 15.7.2009 10:13

Re: Chlape, Vy dovede napsat blbost, ne, že bych ty ostatní úchyly podceňoval, (ale co je OV)

nejste moc chytry :-) OV je Obcanska vychova

Jura Jurax 15.7.2009 9:41

Re: Milí čeští domorodci,

No, nevím jestli je tohle pravda, ale je fakt, že výplody echtgermána Zimy tomu zhruba odpovídají, ledaže jsou ještě o nějaký stupínek pitomější ... i když tohle nevysvětluje až patologickou nenávist k Česku, ale holt poturčenec horší Turka, že ano ... ;-)

Jura Jurax 15.7.2009 9:28

Hm

Kanada soudí, že žádost o asyl je žádostí o ochranu. Mezi slušnými lidmi se to dělá tak, že když někdo požádá o ochranu, poskytnete ji, a teprve pak začnete zkoumat, zda ji ještě potřebuje.

Hezké. Kanada ovšem zjevně nepočítá s lidmi neslušnými - vyčuránky typu cikánů, co si zažádají o azyl a doma jim běží socdávky.

Sunny 15.7.2009 9:19

Pane autore,

to, že jste se narodil jako Čech ještě nutně neznamená, že jste podrobně obeznámen se zdejšími poměry. Pokud jsem to dobře pochopila, žijete dlouhá léta v Kanadě, z čehož jistě pramení i Vaše loajalita vůči té krásné zemi. Faktem je, že v ČR rasismus opravdu existuje. Ovšem obětí nejsou cikáni, ale majoritní obyvatelstvo. Taková je skutečnost.

HANKA 15.7.2009 9:29

Re: Pane autore,

Téměř vždy s Vámi souhlasím.  Nyní Vás jako mnohé zde nechápu, co Vás na tom článku tak pobouřilo!  Fakt první= nikdy se nikdo nesnažil řešit otázku CIKÁNU - která je řešitelná jen jediným zpusobem- donutit je ke vzdělávání!  A víte proč??  Je to práce na celá desetiletí a výsledky pro vládnoucí strany/ 4leté období/- NEJSOU  pro další volební boje viditelné! A tím nemyslím jen naši zemi, ale celou Evropu - kde cikáni žijí!  Tu a tam se to trošinku povede- ale u nás ani tuk!  Kanada má pravdu- a má i právo mít svoje zákony pro pomoc uprchlíkum!

Sunny 15.7.2009 9:48

Re: Pane autore,

Já ale nepolemizuji s rozhodnutím kanadských úřadů zavést víza. Je to jejich právo. Musím říct, že způsob, kterým si před pár lety poradila Anglie (imigrační úředníci přímo na letišti v Ruzyni) mi připadal mnohem šťastnější. Jinak se domnívám, že ve skutečnosti žádný cikánský problém neexistuje. V této zemi platí nějaké zákony a ty musí platit pro všechny bez rozdílu. To, že z nepochopitelných důvodů je cikánská menšina protěžována na úkor všech ostatních obyvatel, považuji za průšvih. Ano, vzdělání je  řešení. Ale je to běh na dlouhou trať a to může být problém jak pro cikány (protože ty zajímá jen to co je dnes) , tak pro naše politiky, které vesměs zajímá jen okamžitý prospěch a cokoliv, co jen zavání zodpovědností a budoucností, je pro ně pomalu sprosté slovo. A v tom se tedy od cikánů neliší:-(

RobertR 15.7.2009 10:08

Re: Pane autore,

Vzdělání nemůžete někomu dát. To se může dosáhnout jenom pomocí dlohodobého úsilí a píle, rovněž genetické dispozice nejsou zanedbatelná stránka věci.

HANKA 15.7.2009 9:16

TU: georgg

Vysvětlete mě co vás tak pobouřilo na té mojí jediné větě , že se nevyjadřujete k jejímu obsahu- ale blábolíte o nějakém pokřikování!  V čem jsem neměla pravdu?

Georgg 15.7.2009 9:29

Re: TU: georgg

... co chcete vysvětlit, když nerozumíte psanému textu?

vltava 15.7.2009 9:15

Odpovědi na nepoložené otázky ministra Kenneyho

Čím to, že převážnou většinu žadatelů z Čech tvoří občané romské národnosti?Je to módní záležitost. Někteří to zkusili, poslali SMS známým, že se jim to líbilo, a tím přilákali další. Romům je jedno, jestli berou podporu tady nebo támhle.

Může to mít něco společného se stavbami různých zdí či s existencí a činností politických stran, jejichž hlavním důvodem k bytí jsou xenofobie a rasová nesnášenlivost právě vůči Romům? - Určitě ne, podobné strany existují po celé Evropě.

Je-li tomu všemu tak, proč by právě Kanada měla za českou vládu tahat kaštany z ohně? - Nejde o žádné tahání kaštanů za ČR, ale o zneužívání kanadského systému pomoci (v tom jsou Romové mistři, u nás také nebyly soc. dávky míněny jako jediný zdroj příjmů), a také kanadské byrokracie (pokud žádosti prověřují déle než rok, tak se nemají čemu divit).

Georgg 15.7.2009 9:09

Nejvíce

se mi líbí pasáž o "naslouchání daňovým poplatníkům" v případě kanadských úředníků/vlady ... dovede si pan Adler představit, kdyby zde toto vláda dělala, jakou váhu hlasů by měli ti daňoví neplatiči? Jestli tedy všechny kolem označuje jako nevědomce a neinformovance v kanadských záležitostech, tak se ptám, jestli on má alespoň zbla informací o tom, jak to je ve skutečnosti tady v Česku, potažmo v Německu, Francii či Španělsku..., pochybuji!

M. Zima 15.7.2009 9:18

On právě ví,

"jak to je ve skutečnosti v Česku, potažmo v Německu, Francii či Španělsku...,". On ví, že je to v Česku jinak nežli v Evropě.

Jenom na okraj, i taková SRN měla asylový problém, ale řešilo se to úplně jinak, právě, aby se to nerozrostlo. To ale není s českými maňásky, podporovanými Neffovským diletantismem realisovatelné.

Georgg 15.7.2009 9:27

Re: On právě ví,

pane Zimo, nevím proč se pletete "Neffovský diletantismus", držte se toho, co jsem napsal...Ostatně, ten SRN systém jsem sám zažil a naprostá spokojenost... Chtěl jsem jen říci, že cikánský problém je v celé EU a jako takový by se měl řešit, komlexně...a navíc, jsem si zcela jist, že by se řešení našlo...

M. Zima 15.7.2009 9:36

No vidíte,

i když k té Vaší "naprosté spokojenosti" nevidím důvod, není mi jasné, proč má Evropa dále platit za neomalené chování českých tunelářů a buranů, hledat komplexní řešení, když si Češi nedokáží ani zvolit pár nekomunistických představitelů.

Georgg 15.7.2009 9:44

Re: No vidíte,

s těmi nekomunistickými představiteli naprosto souhlasím... Ta poznámka o "naprosté spokojenosti" je k roku 1983, tedy ne k dnešku. A k těm tunelářům - byli i po sjednocení v Německu, jenže tamní justice si dokázala poradit, jako téměř se vším, třeba i s učiteli, jejichž jedinou kvalifikací bylo členství ve straně (ale toto jen na okraj)... 

VL 15.7.2009 9:45

Re: On právě ví,

A proto jsou teď v Německu tři p....e muslimů, kteří mimo jiné v rámci "cti" vraždí svoje dcery a sestry, které získaly nějaké vzdělání a nechtějí se vrátit do Anatolie, kde by si měly vzít nějakého pastevce kterému je rodiče slíbili před dvaceti lety, ale třeba by chtěly některého německého spolužáka.

Jana 15.7.2009 9:04

Mnoho pravdy

;-OPokud si zhruba dobre pamatuji, tak zeme jako Kanada, USA, Australie mela od roku  1948 (nevim zda predtim)  kvoty a rocne vyrizovala povoleni vstupu pro tolik a tolik obcanu  z jinych zemi.  lLide  si byli schopni vybrat a v rade pripadu se dostavali pouze  do zemi, kam vubec neplanovali ale meli cil a ten splnil casto jejich ocekavani.   Nemyslim, ze by toto melo byt dusledne okopirovano, ale myslim, ze si zeme, kam lide smeruji budou muset "obrnit" timto zpusobem, jelikoz kvalita lidi zadajici o asyl je ne vzdy zadouci pro zeme, ktere se sami pohybuji v ekonomickych a socialinich krisich.  Preji vsem co naruzive cestuji a poznavaji "cizinu", ale ne zpusobem, kterym v Ceske republice rada lidi vynika  nadprumernou vynalezavosti jak obejit vse co jim stoji v ceste.  Zapomina se, ze v  jinych zemich ziji lide, kteri ze svych dani toto sponsoruji .  Prisla doba, ze se musime u nas podivat a snazit se , aby verejnost si uvedomila, ze se musi kazdy ke vsemu dopracovat a to slusnou a poctivou cestou.  Zni to az k smichu, ponevadz reakce na tento navrh vzbudi posmech od chytrackych, vtipnych, vymluvnych a casto kontraversnich Cechu.  Kanada ma pravo si ridit sve zakony podle svych volicu a  Ceska republicka by se mela, alespon pripravit nato, zeby nevadila jakasi kvota na emigranty, kteri vstupuji do nasi zeme s myslenkou jak se mit dobre.  Nejsem proti emigrantum, to dneska ani ve svete stehovani narodu neni mozne, ale kazdy stat ma mit sve podminky, s kterymi se vstupujici emigrace musi seznamit, tyto akceptovat a tyto splnit, jinak ceka okamzity navrat do stare zeme.  A tak co nasi politici planuji to nevim, ale neni to podle toho s cim se seznamujeme nic moc.  Tam je ta ostuda -   u nas.